alleen met oud en nieuw kletstopic

31-12-2009 15:10 657 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

de afgelopen tijd zijn er diverse topics gestart over hoe het voelt om alleen kerst en oud en nieuw te vieren. Inmiddels is het oudjaarsdag en ik wilde graag een kletstopic openen voor degenen die - net als ik - alleen thuis zijn deze jaarwisseling. Wat doe je, welke conference kijk je (of welke dvd), ga je naar het vuurwerk kijken of zelfs afsteken, et cetera. Ik zie dat sommige bestaande topics wat zwaar zijn of wat 'verzand' in een groepje. Geen probleem, maar het leek mij wel leuk een vers topic te starten voor wie wil. Ik weet zelf nog niet in hoeverre ik hier ga schrijven, maar het lijkt me wel gezellig. Overigens is het ook niet verboden te schrijven over hoe lekker het voelt of juist niet hoor!

Mocht ik toch dubbelop dit topic hebben geopend, dan hoor ik dat wel en laat ik me graag doorverwijzen naar het topic waar 't gebeurt..
Hier aan het genieten van Herman van Veen op 2... maar ja alleen is maar alleen dus toch maar even op het forum spieken dan maar he
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
En ik spot Minny...hoi Minny
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
quote:MissKiek schreef op 31 december 2009 @ 22:17:

[...]

Haha beter! Ik mis de harvester, de rest heb ik uit frustratie nu ook... In de tijden dat nog helemaal niks mechanisch ging, was ik er een eeuwigheid mee bezig.

Binnen nu en een kwartier ga ik er vandoor. Hm dit beviel me eigenlijk wel...Ik heb alleen m'n boerderij niet zo handig ingedeeld (maar wel gezellig dus verander ik het niet), kan de machines niet overal gebruiken, de rest is dus puur organische teelt...
Snjókorn falla, á allt og alla
Zo, ik heb 't overleefd!

Eigenlijk is het best wel erg, dat ik meteen naast mijn koelkast sta als ik mijn bed uitkom.

quote:Bereid je goed voor Kalliope! Wat heb je deze avond nog nodig en hoe plan je dat zo efficient mogelijk zodat je maar één keer die 6 treden omlaag en omhoog hoeft! Sterkte.Dat wordt wel heel lastig. Ik heb mijn wijn graag in de koelkast en mezelf kennende moet ik ook nog wel een paar keer pissen. Ik weet niet of 't minder vermoeiend wordt als ik al die spullen in 1 keer mee moet slepen.
Liever elitair dan een pauper!
quote:vivafreak1 schreef op 31 december 2009 @ 22:18:

En ik spot Minny...hoi Minny Hey Freak
Lijkt mij ideaal, een koelkast naast het bed. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Ik denk dat ik zo mijn bed induik. Ben erug moe... Zou dat heel erg zijn op O&N??
quote:Kalliope schreef op 31 december 2009 @ 22:20:

Zo, ik heb 't overleefd!

Eigenlijk is het best wel erg, dat ik meteen naast mijn koelkast sta als ik mijn bed uitkom.

[...]

Dat wordt wel heel lastig. Ik heb mijn wijn graag in de koelkast en mezelf kennende moet ik ook nog wel een paar keer pissen. Ik weet niet of 't minder vermoeiend wordt als ik al die spullen in 1 keer mee moet slepen. En een luchtbed naast de koelkast of ehh, kan je dan geen tv meer kijken?
Ik vind jullie namen allemaal zo lief! Vooral Yammini! oh smelt, oh en ik ben al zo broedsss, wil ook een pukkie in de stoel die knoeit met broodjes geitenkaas! en een dier, wil ik ook, heb vanmiddag bijna een dier gekocht bij de dierenwinkel maar was helaas al verkocht...boehoe. Zie 1 glas verder en ben alweer sentimenteel hahahaha
Heb je al iets gehoord van vriendin-bij-huisartsenpost, Minny?
quote:Loekipoeki schreef op 31 december 2009 @ 22:22:

Ik denk dat ik zo mijn bed induik. Ben erug moe... Zou dat heel erg zijn op O&N??Nee hoor, zet wel je mobieltje op silent en trek de stekker van de telefoon uit het contact....
quote:Hemera schreef op 31 december 2009 @ 22:23:

Heb je al iets gehoord van vriendin-bij-huisartsenpost, Minny?Ja, die is onderweg naar huis nu, het viel mee maar ze is wel ziek.
quote:snjokorn schreef op 31 december 2009 @ 22:23:

[...]

Nee hoor, zet wel je mobieltje op silent en trek de stekker van de telefoon uit het contact....Ja dat was ook mijn idee;-)

Ik denk dat ik zo mijn bed induik. Ben erug moe... Zou dat heel erg zijn op O&N??

Nee hoor Loekipoeki, je moet lekker doen waar je zin in hebt.

*Zit zich net te bedenken of het nu haar aanstaande schoonzus is op tv *

Ik denk dat ik zo mijn bed induik. Ben erug moe... Zou dat heel erg zijn op O&N??Ik overweeg het ook, maar ik heb nog teveel prosecco+hapjes. Zonde om die te laten staan
oh weslwy snijder. Was de draad met de dikke man al kwijt. Al ligt dat aan mijn multitasking.

Ik denk dat ik zo mijn bed induik. Ben erug moe... Zou dat heel erg zijn op O&N??ook als jij slaapt gaat het feestje gewoon door hoor dusseh doe wat je niet laten kan
Welterusten Loeki
Ik vind hier dingen van.
quote:Hazzie schreef op 31 december 2009 @ 22:23:

Ik vind jullie namen allemaal zo lief! Vooral Yammini! oh smelt, oh en ik ben al zo broedsss, wil ook een pukkie in de stoel die knoeit met broodjes geitenkaas! en een dier, wil ik ook, heb vanmiddag bijna een dier gekocht bij de dierenwinkel maar was helaas al verkocht...boehoe. Zie 1 glas verder en ben alweer sentimenteel hahahahaJe mag deze wel even virtueel knuffelen hoor
Als ik een luchtbed wil neerleggen moet ik eerst de halve kamer verbouwen. Ik heb hier maar 15 vierkante meter.
Liever elitair dan een pauper!
quote:minny schreef op 31 december 2009 @ 22:24:

[...]

Ja, die is onderweg naar huis nu, het viel mee maar ze is wel ziek.Fijn dat je iets gehoord hebt, jammer dat ze naar huis gaat.
quote:Loekipoeki schreef op 31 december 2009 @ 22:25:

[...]

Ja dat was ook mijn idee;-)

En de deurbel niet vergeten.

Welterusten.
quote:Kalliope schreef op 31 december 2009 @ 22:26:

Als ik een luchtbed wil neerleggen moet ik eerst de halve kamer verbouwen. Ik heb hier maar 15 vierkante meter. O, dat weegt dan misschien niet op tegen de voordelen..
Hahaha truste dan! ff beestjes verzorgen en dan duik ik er lekker in.

Happ newyear alvast!!!
quote:Kalliope schreef op 31 december 2009 @ 22:26:

Als ik een luchtbed wil neerleggen moet ik eerst de halve kamer verbouwen. Ik heb hier maar 15 vierkante meter. Tsja, wat is wijsheid in dit geval. . .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven