alleen met oud en nieuw kletstopic

31-12-2009 15:10 657 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

de afgelopen tijd zijn er diverse topics gestart over hoe het voelt om alleen kerst en oud en nieuw te vieren. Inmiddels is het oudjaarsdag en ik wilde graag een kletstopic openen voor degenen die - net als ik - alleen thuis zijn deze jaarwisseling. Wat doe je, welke conference kijk je (of welke dvd), ga je naar het vuurwerk kijken of zelfs afsteken, et cetera. Ik zie dat sommige bestaande topics wat zwaar zijn of wat 'verzand' in een groepje. Geen probleem, maar het leek mij wel leuk een vers topic te starten voor wie wil. Ik weet zelf nog niet in hoeverre ik hier ga schrijven, maar het lijkt me wel gezellig. Overigens is het ook niet verboden te schrijven over hoe lekker het voelt of juist niet hoor!

Mocht ik toch dubbelop dit topic hebben geopend, dan hoor ik dat wel en laat ik me graag doorverwijzen naar het topic waar 't gebeurt..
Potjandorrie, heb ik die kleine wakker gehouden om naar 't vuurwerk te kijken, is er niemand dit jaar in de straat die 't afsteekt!
Happy New Year!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Midi vindt de champagne meer dan goor
Hahah Daar gaat je chantagemiddel!
Liever elitair dan een pauper!
Larf ook!

En nu wil hij het kinderpakket vuurwerk afsteken!
Ik zeg gewoon voortaan: Als je je kamer niet opruimt, dan krijg je champagne mee naar school!
Gelukkig nieuwjaar!

Ff mijn wijn opdrinken en dan ga ik een rondje lopen. Neem jullie wel mee op mijn mobiel.
Ben ik heel vreemd als ik Javier Guzman best wel een leuk hapje vind?
Gelukkig nieuwjaar lieve lieve lieve mensen... en heel veel geluk, liefde en gezondheid voor niet alleen het komende jaar maar voor alle komende jaren!!!!..
quote:Kalliope schreef op 01 januari 2010 @ 00:07:

Ff mijn wijn opdrinken en dan ga ik een rondje lopen. Neem jullie wel mee op mijn mobiel. Krijgen we wel een live verslag?
*breekt in*

Gelukkig Nieuwjaar!
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
een gelukkig, gezond 2010 voor jullie, mooi zoals het was of veel mooier dan 2009.....
ik ga hier in de vogelaarwijk ook ff buiten kijken of er buren zijn haha
Was stilte voor de storm, vuurwerk is inmiddels in alle hevigheid losgebarsten.

Kleine vond al die lichtjes wel mooi en intrigerend, maar die harde knallen minder leuk...ze begon te huilen.

Kruipen dus na het flesje lekker ons bedje in.
quote:Donna schreef op 01 januari 2010 @ 00:03:

Potjandorrie, heb ik die kleine wakker gehouden om naar 't vuurwerk te kijken, is er niemand dit jaar in de straat die 't afsteekt!Dan weet je dat je aan het eind van het jaar zelf maar wat moet kopen voor de zekerheid.
Snjókorn falla, á allt og alla
quote:Krijgen we wel een live verslag?Ik loop nu de deur uit...
Gelukkig nieuwjaar lieverdjes

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:snjokorn schreef op 01 januari 2010 @ 00:13:

[...]

Dan weet je dat je aan het eind van het jaar zelf maar wat moet kopen voor de zekerheid.Nee, vind het mooi om te zien maar te schijterig om aan te steken.
Ok, ik vond het vuurwerk 5 minuten leuk, maar ik ben er nu wel weer klaar mee. Had mijn slaapkamerraampje open laten staan en nu stinkt de hele slaapkamer naar kruit.
Heb net even op mijn balkonnetje gestaan en hier is best wel mooi vuurwerk eigenlijk...
Die knallen mogen voor mij nu wel ophouden, na een hele dag ben ik daar klaar mee.
quote:Donna schreef op 01 januari 2010 @ 00:14:

[...]

Nee, vind het mooi om te zien maar te schijterig om aan te steken.Ik vind het doodeng, wil niet eens naar buiten nu.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
quote:Donna schreef op 01 januari 2010 @ 00:14:

[...]

Nee, vind het mooi om te zien maar te schijterig om aan te steken.Ik vind het ook wel gezegend... Kijken, kijken nie kopen. Een echte hollander ben ik nog steeds ;o)
Snjókorn falla, á allt og alla

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven