Bar too Much *171*

15-11-2008 00:51 701 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een schone nieuwe bar waar we samen aan of met de boemel kunnen. Proost!
Zo he, had helemaal me niet hoeven opkalefateren, hoor! Welgeteld 4 mensen over de vloer gehad!

Kan ik mooi vroeg naar bed!
Goede morgen!

Redelijk goed geslapen, koffie.

Hoe is het met jullie? Al lekker aan de kerstvoorbereidingen?

Heb niet zo veel ingewikkelds op stapel staan.

Kippetje uit de oven, rollade, sausje erbij, aardappelkroteketjes en witlofmangogerooktekipsalade erbij, ijs toe. Kinderen mogen afwassen!

Na het diner wereldmonopolie en dan hebben we het wel leuk gehad denk ik.

Nog een bakkie en dan roetsj de kleren aan en naar de betonnen arena. Vanavond en morgen lekker vrij!
Moggûh Barrers :-)

Goed geslapen, gelukkig!

Ben nog helemaal niet aan de kerstvoorbereidingen. Wat ik wel weet, is dat het niet ingewikkeld gaat worden want we zitten dag 2 met 10 aan tafel. De eerste dag eten we elders.

Overigens, de derde dag wordt dochter 1 meerderjarig..... mijn eerstgeborenen al zo'n grote meid!

Lekkâh voor je Blues, dat je ff een moment voor jezelf hebt vanavond en morgen. Dat moet ook wel eens gebeuren hoor

Koffie
Pffff!

Vertel mij wat, zeg!

Mijn zus was gisteren effe op bliksembezoek en vertelde dat ik nogal vermoeid uit zag en stukken ouder dan ik eigenlijk ben. Informeerde op mijn allercharmanst of ze vandaag ook in de spiegel had gekeken? ( Heeft het ook behoorlijk voor de kiezen de laaste tijd )

Maar, ze had wèl gelijk, lijk wel 45 ipv 40.....
Zo, DE boom is opgetogen. Ik had een boom van school van jongste mee naar huis genomen, maar die was eigenlijk ietsiepietsie te breed voor mijn huis. Dus eerst de boom gekortwiekt en nu versierd. Toch wel leuk, een echte boom.

Even gauw koffie en dan boodschapjes doen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Middag!

Is weer vroeg donker vandaag.

Ga nog een beetje poetsen en dan eten maken en dan eens een gezellige avond met mijn kinderen houden....
Als dat Joopp niet is. Vroeger herkende ik je aan je ballen..........

Mijn moeder is hier, dan mag ik eigenlijk niet op de computer van mezelf, want staat zo onaardig. Maar mijn moeder leest, dus kon ik wel ff snel hier een biertje halen. Vond ik dus.

David Dunning
Tuulk mag jij een bierie Mir.

Wil je graag ballen???
Nou Joopp, heb nu net patattekes naar binnen. Is geen ruimte meer voor ballen.

Weet je wel hoe rustig het is als er 1 kind uit logeren is. Wat een heerlijkheid. Voor effies dan. Kan hem niet te lang missen hoor.

David Dunning
Hoi
Naaf!

Zo, dacht ik een gezellige avond te maken met de kinderen, hebben ze allemaal zelf al plannen gemaakt.

En jongste smurf weigert te gaan slapen en is stierlijk vervelend.
En gaat nu, weliswaar op de bank, maar gaat nu echt slapen!

Pfjoeij!

Rust, eindelijk rust?!
Slaapt hij nog?

Hier was de jongste ook helemaal niet leuk vandaag. Ik kan me niet herinneren dat de anderen zo zijn geweest. Bah!
Nou, weet je wat? Bij gebrek aan het vermogen nog recht te typen -en het gebrek aan bardames om dat te lezen tuuk- plof ik gewoon lekker op de bank.

boink!

Een feestelijk ontbijt om te vieren dat het nog geen kerst is

Heeeeerlijk, Yette!

Vooral die ontspannende gedachte dat het nog geen Kerst is......
Tis nog laaaaaaaaaaaang geen kerst, heerlijk. Ik ken dus echt niemand die kerst leuk vindt. Afschaffen die hap. En vanaf morgen gaan de dagen lengen, ook al zo heerlijk.

Goedemorgen trouwens. Jongste heeft sinds gisteren mijn oude mobiel, die is helemaal gelukkig. Hij heeft twee jaar gewacht, maar nu is ie dan eindelijk ook mobiel bereikbaar. Is tuuk nonsens voor een kind van 8, maar ja, ik kreeg een nieuwe hè. En als jongste na de kerstvakantie met de taxi naar school gaat is het mss toch nog wel een keer handig dat ie zo'n ding heeft. Voorlopig zit ie vooral te genieten van de spelletjes die erop zitten.

David Dunning
Is afschaffen wel verstandig? De overige 263 dagen zijn waarschijnlijk zo ontspannen omdat we door die 2 gruwelijk feestelijke dagen weten hoe het ook kan!

Misschien is het een idee om voor iedereen kerst zo lang te maken als nodig is om dat te snappen. Ik geniet me een slag in de rondte, dus ik kan kerst wel overslaan, maar anderen hebben wellicht juist wat extra kerstdagen nodig voor ze doorhebben hoe heerlijk gewone dagen zijn.
quote:yette schreef op 21 december 2008 @ 11:21:

Is afschaffen wel verstandig? De overige 263 dagen zijn waarschijnlijk zo ontspannen omdat we door die 2 gruwelijk feestelijke dagen weten hoe het ook kan!

En wat doen we die overige 100 dagen?

David Dunning
Tis zondag dus we zijn weer aan de was :(

Hier is de jongste ook al zo vervelend, alleen is die reeds wat ouder

Paar logeetjes dus extra washanden, handdoeken, beddengoed, afwas, extra troep in de badkamer.

De dames zijn nu naar de koopzondag dus moeders kan aan de slag.

Ik zeg: op kamers met die hap !!!
Joopp, maandag is wasdag. Toch?

Ik ga me maar es aankleden, moet over een half uur de deur uit om oudste van zijn logeeradres te halen. Met bus-trein-bus. Denk dat ik volgende keer toch de auto neem. Scheelt de helft in reistijd en niks in kosten (wel in kotsen mss).

Toedels.

David Dunning
Mir, maandag is OOK wasdag hierzoot

Ik doe eens gek.

Ik doe nog gekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven