Bar too Much *171*
donderdag 18 december 2008 om 15:40
Overal k*t met peren, zo ook hier.
Dus voor jullie allemaal en een beetje voor meselluf:.....
Zoon was op stap in de big city, tot half 6 vanochtend, moest om half 9 in collegezaal zijn en gaat vanaaf wieder de big city onveilig maken. Zal het wel weer half 6 worden denk ik....
Zou het een student zijn ofzo
Gelukkig eten we vanavond andijvie stamppot.
Dus voor jullie allemaal en een beetje voor meselluf:.....
Zoon was op stap in de big city, tot half 6 vanochtend, moest om half 9 in collegezaal zijn en gaat vanaaf wieder de big city onveilig maken. Zal het wel weer half 6 worden denk ik....
Zou het een student zijn ofzo
Gelukkig eten we vanavond andijvie stamppot.
donderdag 18 december 2008 om 15:48
Kom iedereen hier een geven, voor wie hem wil.
Heb nu ook een sneue kerststal. 'k ging de vensterbank ff stofzuigen, zuig ik zo de bekleding van het kerststalletje half op. Alle kerstdingen zijn sneu hier.
Zelfs m'n kerstpakket was sneu, kreeg een kerst zonder pakket. Kreeg een doosje waar een bon in zou zitten om zelf wat uit te zoeken....nou die zat er dus niet in.
'k wil een winterslaap houden.
Heb nu ook een sneue kerststal. 'k ging de vensterbank ff stofzuigen, zuig ik zo de bekleding van het kerststalletje half op. Alle kerstdingen zijn sneu hier.
Zelfs m'n kerstpakket was sneu, kreeg een kerst zonder pakket. Kreeg een doosje waar een bon in zou zitten om zelf wat uit te zoeken....nou die zat er dus niet in.
'k wil een winterslaap houden.
donderdag 18 december 2008 om 16:41
Is er nog iemand vrolijk? Sjeeeeeeees, ik wil zon en warmte en licht enzo.
Vanavond nog kerstmusical op school van jongste. Daarna is ie pas echt van school af. Dus vroeg eten en dan nog ff door de kou............
Vanavond nog kerstmusical op school van jongste. Daarna is ie pas echt van school af. Dus vroeg eten en dan nog ff door de kou............
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

donderdag 18 december 2008 om 17:43
Ik ben echt a-pe-trots!!
Mijn dochter 1 is net opgehaald door haar date. Zij echt prachtig in haar avondtoilet, hij keurig in het pak en...... de skat had voor haar een corsage meegebracht, die zij om haar pols moet dragen.
Vinden jullie dat niet fantastisch? Dat het nog bestaat en dan ook nog gebeurt?
Mijn dochter 1 is net opgehaald door haar date. Zij echt prachtig in haar avondtoilet, hij keurig in het pak en...... de skat had voor haar een corsage meegebracht, die zij om haar pols moet dragen.
Vinden jullie dat niet fantastisch? Dat het nog bestaat en dan ook nog gebeurt?

vrijdag 19 december 2008 om 09:17
Joopp, wat een deceptie. Dacht altijd dat jij de perfecte huisvrouw was. Aardappelpuree laten aanbranden...........
Hier is de vakantie begonnen. Ben net pas aangekleed. Moet zo even dieetvoer kopen voor de kat. Pfffffffffffffft, duur grapje. Nu weet ik zeker dat er geen nieuw huisdier meer komt als deze kat het loodje legt.
Oudste gaat vanmiddag weer naar z'n maandelijkse logeerstek, dus nog ff zorgen dat ie schone kleren heeft. En het anti-kots-pakket aanvullen, dan ben ik voor vandaag klaar.
Maar eerst een bakje koffie tuuk.
Hier is de vakantie begonnen. Ben net pas aangekleed. Moet zo even dieetvoer kopen voor de kat. Pfffffffffffffft, duur grapje. Nu weet ik zeker dat er geen nieuw huisdier meer komt als deze kat het loodje legt.
Oudste gaat vanmiddag weer naar z'n maandelijkse logeerstek, dus nog ff zorgen dat ie schone kleren heeft. En het anti-kots-pakket aanvullen, dan ben ik voor vandaag klaar.
Maar eerst een bakje koffie tuuk.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 19 december 2008 om 16:56
Middag!
Effe gauw tussen de bedrijven door hallo en aju zeggen.
Ben heul druk geweest en maak me druk!
Ga geen heksenketel opstoken, geen zin in voor mezelluf, eet wel een tosti.
Alle kinderen zijn elsewhere, dus zonde van het gas verstoken voor een hap-sloek-weg-bordje!
Ben eigenlijk niet vrolijk, doe gewoon vrolijk, al was het maar om Solomio op te vrolijken!
Effe gauw tussen de bedrijven door hallo en aju zeggen.
Ben heul druk geweest en maak me druk!
Ga geen heksenketel opstoken, geen zin in voor mezelluf, eet wel een tosti.
Alle kinderen zijn elsewhere, dus zonde van het gas verstoken voor een hap-sloek-weg-bordje!
Ben eigenlijk niet vrolijk, doe gewoon vrolijk, al was het maar om Solomio op te vrolijken!