Bar Too Much *** 177 ***
dinsdag 18 augustus 2009 om 16:11
dinsdag 18 augustus 2009 om 16:23
dinsdag 18 augustus 2009 om 16:55
Joopp, de was doet de masjien en het verhalen aanhoren kan ook terwijl je op de bank ligt. Nee, niet klagen.
Over kinderen van Schiphol halen: toen ik vandaag ging overblijven was er een invaljuf. Vroeg ik waar de 'echte' juffen waren: de ene was met spoed met haar kind naar het zkhs omdat ie een blindedarmontsteking had, de andere juf zou invallen, haar dochter zou vanavond om 11 uur terugkomen uit Frankrijk. Bleek dat ineens vanochtend om 11 uur te zijn. Tis druk op Schiphol.
Maar wat ik me nou afvraag hè: die kinderen zijn zo stoer om dat hele eind te vliegen, zonder ouders. Kunnen ze dan dat laatste stukje niet gewoon met de trein?
Over kinderen van Schiphol halen: toen ik vandaag ging overblijven was er een invaljuf. Vroeg ik waar de 'echte' juffen waren: de ene was met spoed met haar kind naar het zkhs omdat ie een blindedarmontsteking had, de andere juf zou invallen, haar dochter zou vanavond om 11 uur terugkomen uit Frankrijk. Bleek dat ineens vanochtend om 11 uur te zijn. Tis druk op Schiphol.
Maar wat ik me nou afvraag hè: die kinderen zijn zo stoer om dat hele eind te vliegen, zonder ouders. Kunnen ze dan dat laatste stukje niet gewoon met de trein?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
dinsdag 18 augustus 2009 om 17:10
dinsdag 18 augustus 2009 om 17:28
Mir, ik huil zo als je het wilt hoor. No problemo
Na dit programma wil ik dan in zo'n ik- verbouw- je- huis-ff-omdat-je-dat-zelf-ff-niet-kan-programma..........
Ik zeg: laminaat in huis
schimmel van plafond badkamer
nieuwe gordijnen
tv kabel doortrekken naar zolder
nieuw tapijt op de trappen
etc.etc.
Na dit programma wil ik dan in zo'n ik- verbouw- je- huis-ff-omdat-je-dat-zelf-ff-niet-kan-programma..........
Ik zeg: laminaat in huis
schimmel van plafond badkamer
nieuwe gordijnen
tv kabel doortrekken naar zolder
nieuw tapijt op de trappen
etc.etc.
dinsdag 18 augustus 2009 om 17:33
dinsdag 18 augustus 2009 om 19:35
Zo, daar ben ik weer. Het eten zit er weer in, nog een half uurtje, dan gaan de kinderen alweer naar bed. En dan krijg ik vandaag alweer een bijlessertje. Meestal komen ze niet zo vroeg in het schooljaar, maar kep er nu al 2, dus das mooi.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning