*** Bar Too Much *** 182 ***

15-12-2009 22:04 701 berichten
Alle reacties Link kopieren




Kunnen we hier vast wat mee??
Alle reacties Link kopieren
Het gebeurt niet vaak, dat ik er 7 op een rij heb.
Alle reacties Link kopieren
Kom maar op met die drank!!!





Sleigh bells ring, are you listening

In the lane, snow is glistening

A beautiful sight, we're happy tonight

Walkin' in a winter wonderland



Gone away is the bluebird

Here to stay is a new bird

He sings a love song as we go along

Walkin' in a winter wonderland



In the meadow we can build a snowman

Then pretend that he is Parson Brown

He'll say are you married

We'll so no man,

But you can do the job when you're in town



Later on we'll conspire

As we dream by the fire

To face unafraid

The plans that we made

Walkin' in a winter wonderland
Alle reacties Link kopieren
Ik neem een Glühweintje.



Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Alle reacties Link kopieren


Hoi
Alle reacties Link kopieren
Hoi, wat een mooi versierde koffie......

Zonde om op te drinken.
Alle reacties Link kopieren
Ach, hij wordt er ook niet mooier van als je hem laat staan hoor
Alle reacties Link kopieren
Da's ook weer waar.

Hoe is het nu in huize Yetje, heb je nog chaos in huis?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.

Vanochtend een fikse sneeuwbui gehad hier, maar nu schijnt de zon. 't Ziet er echt fantastisch uit.

Moet wel vandaag even kijken of het verstandig is om oudste vandaag al naar A te brengen.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Alle reacties Link kopieren
Ik ben hier bezig met een soort van ketting-chaosreactie. Ken je dat? Dat je, omdat je een lamp op wil hangen, de tafel een andere plek moet geven, waardoor je kast in de weg staat en naar het stort moet, waardoor je eerst de inhoud daarvan moet uitmesten en verspreiden over andere kasten waardoor je van die kasten dus ook weer de inhoud moet uitmesten en verspreiden over andere kasten waardoor je van die kasten dus ook weer de inhoud moet uitmesten en verspreiden over andere kasten waardoor je van die kasten dus ook weer de inhoud moet uitmesten en verspreiden over andere kasten waardoor je van die kasten dus ook weer de inhoud moet uitmesten en verspreiden over andere kasten tot je vuilnisbak niet meer dichtkan en je een boedelbak moet huren om naar het stort te gaan en dat dan de sleutel van het disselslot van de boedelbak afbreekt in het slot en je een slijptol moet gaan halen bij Boels om in de vrieskou dat slot open te zagen terwijl die lamp nog steeds niet hangt?



Nog steeds een chaos dus
Alle reacties Link kopieren
Middag!



Ja, Yette, dat soort chaos herken ik maar al te goed!

Ga zo behang afsteken met de kids!



Ik was gisteravond lekker op tijd thuis. Alles was afgelast, dus de toko ging om 19.00 uur dicht. Was om kwart voor 8 thuis.



Bij jullie ook alles zo lekker wit en het verkeer zo heerlijk ontregelt?
Alle reacties Link kopieren
Yetje, ik was al overspannen door het lezen van jouw bericht.

Ga je wel proberen om met de kerstdagen tot rust te komen??

Anders zie ik het somber in voor 2010
Alle reacties Link kopieren
Ik raak er niet gestresst van hoor, heb geloof ik chaotische genen.



Het verkeer is hier in de straat vooral weird. Er staat sinds vanmorgen twee huizen verderop een vrachtautootje klem tegen een carport. Dat moet zijwaards en in slowmotion gebeurt zijn, want het is een doorgangetje waar je stapvoets rijdt. Toen de bestuurder er geen beweging meer in kreeg, liet hij zijn vrachtauto staan en vertrok naar zijn werk. Sindsdien wonen we in een doodlopende weg Je kan aan die kant alleen nog lopend de straat uit.



Ik heb zojuist na twee dagen toch maar ballen in de boom gehangen. Vond hem naturel eigenlijk ook al heel mooi.
Alle reacties Link kopieren
Naaf!

Laat de boom de boom maar, kan nml. de ballen en verlichting nergens vinden! Ex zal die doos toch niet met het overige vuilnis naar de stort hebben gebracht?

Afijn, voor vandaag zijn wij uitgekrabt en gestoken, morgenavond gaan we gezellig verder.....

Ga zo maar eens douchen en naar bed, morgen vroeg dag.....

Truste meiden....
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorreguh......
Alle reacties Link kopieren
Goeiemiddag.....
Alle reacties Link kopieren
Het is wat Bloe, buiten èn binnen krabben



Ik kon alleen de lampjes nergens meer vinden. Heb nieuwe gekocht, maar ze hadden alleen nog maar heule vage buitenlampjes. We hebben dus een ingetogen bescheiden boompje. Ongelofelijk.
Alle reacties Link kopieren
En hoi Wiesemeis

Wil je ook een koffie met neut erdoor?
Ben dur weer! In twee uurtjes naar huis, dat ging lekkâh. Gisteren deed ik 2 uur over het stukkie Rotjeknor Kralingen - Veurbeurg.



Niet bijgelezen dus.... Alles goed met de liefste Barrers?
Alle reacties Link kopieren
quote:yette schreef op 22 december 2009 @ 13:31:

En hoi Wiesemeis

Wil je ook een koffie met neut erdoor?



Je weet lieve Yetje, als er drank in zit, is het altijd goed

Fijn, dat alles zo vlotjes verlopen is Hela....

Zet 'm op Bloesje, misschien zit je er voor oud en nieuw al in??
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag meisjes.



Hel, fijn dat je weer heelhuids terug bent. Heeft het talent nog een beetje haar best gedaan?



Ik ben vanochtend heen en weer naar A geweest en was maar een half uur langer onderweg dan normaal, dus viel me mee.



En nu moet ik gaan afwassen, want anders heb ik geen schone pannen om in te koken.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Alle reacties Link kopieren
Hoi
Alle reacties Link kopieren
Ook hoi
Alle reacties Link kopieren
*schenkt twee neuten-zonder-koffie in*

Alle reacties Link kopieren
*Hik* ga maar slapen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven