*** Bar Too Much *** 182 ***
zondag 20 december 2009 om 16:42
Kom maar op met die drank!!!
Sleigh bells ring, are you listening
In the lane, snow is glistening
A beautiful sight, we're happy tonight
Walkin' in a winter wonderland
Gone away is the bluebird
Here to stay is a new bird
He sings a love song as we go along
Walkin' in a winter wonderland
In the meadow we can build a snowman
Then pretend that he is Parson Brown
He'll say are you married
We'll so no man,
But you can do the job when you're in town
Later on we'll conspire
As we dream by the fire
To face unafraid
The plans that we made
Walkin' in a winter wonderland
Sleigh bells ring, are you listening
In the lane, snow is glistening
A beautiful sight, we're happy tonight
Walkin' in a winter wonderland
Gone away is the bluebird
Here to stay is a new bird
He sings a love song as we go along
Walkin' in a winter wonderland
In the meadow we can build a snowman
Then pretend that he is Parson Brown
He'll say are you married
We'll so no man,
But you can do the job when you're in town
Later on we'll conspire
As we dream by the fire
To face unafraid
The plans that we made
Walkin' in a winter wonderland
maandag 21 december 2009 om 11:25
Goedemorgen.
Vanochtend een fikse sneeuwbui gehad hier, maar nu schijnt de zon. 't Ziet er echt fantastisch uit.
Moet wel vandaag even kijken of het verstandig is om oudste vandaag al naar A te brengen.
Vanochtend een fikse sneeuwbui gehad hier, maar nu schijnt de zon. 't Ziet er echt fantastisch uit.
Moet wel vandaag even kijken of het verstandig is om oudste vandaag al naar A te brengen.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 21 december 2009 om 11:27
Ik ben hier bezig met een soort van ketting-chaosreactie. Ken je dat? Dat je, omdat je een lamp op wil hangen, de tafel een andere plek moet geven, waardoor je kast in de weg staat en naar het stort moet, waardoor je eerst de inhoud daarvan moet uitmesten en verspreiden over andere kasten waardoor je van die kasten dus ook weer de inhoud moet uitmesten en verspreiden over andere kasten waardoor je van die kasten dus ook weer de inhoud moet uitmesten en verspreiden over andere kasten waardoor je van die kasten dus ook weer de inhoud moet uitmesten en verspreiden over andere kasten waardoor je van die kasten dus ook weer de inhoud moet uitmesten en verspreiden over andere kasten tot je vuilnisbak niet meer dichtkan en je een boedelbak moet huren om naar het stort te gaan en dat dan de sleutel van het disselslot van de boedelbak afbreekt in het slot en je een slijptol moet gaan halen bij Boels om in de vrieskou dat slot open te zagen terwijl die lamp nog steeds niet hangt?
Nog steeds een chaos dus
Nog steeds een chaos dus
maandag 21 december 2009 om 13:40
maandag 21 december 2009 om 16:10
Ik raak er niet gestresst van hoor, heb geloof ik chaotische genen.
Het verkeer is hier in de straat vooral weird. Er staat sinds vanmorgen twee huizen verderop een vrachtautootje klem tegen een carport. Dat moet zijwaards en in slowmotion gebeurt zijn, want het is een doorgangetje waar je stapvoets rijdt. Toen de bestuurder er geen beweging meer in kreeg, liet hij zijn vrachtauto staan en vertrok naar zijn werk. Sindsdien wonen we in een doodlopende weg Je kan aan die kant alleen nog lopend de straat uit.
Ik heb zojuist na twee dagen toch maar ballen in de boom gehangen. Vond hem naturel eigenlijk ook al heel mooi.
Het verkeer is hier in de straat vooral weird. Er staat sinds vanmorgen twee huizen verderop een vrachtautootje klem tegen een carport. Dat moet zijwaards en in slowmotion gebeurt zijn, want het is een doorgangetje waar je stapvoets rijdt. Toen de bestuurder er geen beweging meer in kreeg, liet hij zijn vrachtauto staan en vertrok naar zijn werk. Sindsdien wonen we in een doodlopende weg Je kan aan die kant alleen nog lopend de straat uit.
Ik heb zojuist na twee dagen toch maar ballen in de boom gehangen. Vond hem naturel eigenlijk ook al heel mooi.
maandag 21 december 2009 om 22:38
Naaf!
Laat de boom de boom maar, kan nml. de ballen en verlichting nergens vinden! Ex zal die doos toch niet met het overige vuilnis naar de stort hebben gebracht?
Afijn, voor vandaag zijn wij uitgekrabt en gestoken, morgenavond gaan we gezellig verder.....
Ga zo maar eens douchen en naar bed, morgen vroeg dag.....
Truste meiden....
Laat de boom de boom maar, kan nml. de ballen en verlichting nergens vinden! Ex zal die doos toch niet met het overige vuilnis naar de stort hebben gebracht?
Afijn, voor vandaag zijn wij uitgekrabt en gestoken, morgenavond gaan we gezellig verder.....
Ga zo maar eens douchen en naar bed, morgen vroeg dag.....
Truste meiden....
dinsdag 22 december 2009 om 15:37
dinsdag 22 december 2009 om 17:00
Goedemiddag meisjes.
Hel, fijn dat je weer heelhuids terug bent. Heeft het talent nog een beetje haar best gedaan?
Ik ben vanochtend heen en weer naar A geweest en was maar een half uur langer onderweg dan normaal, dus viel me mee.
En nu moet ik gaan afwassen, want anders heb ik geen schone pannen om in te koken.
Hel, fijn dat je weer heelhuids terug bent. Heeft het talent nog een beetje haar best gedaan?
Ik ben vanochtend heen en weer naar A geweest en was maar een half uur langer onderweg dan normaal, dus viel me mee.
En nu moet ik gaan afwassen, want anders heb ik geen schone pannen om in te koken.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar