Beste fabrikanten en ontwerpers,.....

10-11-2007 14:37 145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier op dit topic staan voor fabrikanten en ontwerpers dé tips over hoe de produkten nóg beter kunnen worden....en de ergernissen over produkten die niet voldoen!

quote:thee schreef op 10 november 2007 @ 18:31:

Waarom is een hersluitbare verpakking bijna nooit hersluitbaar of je scheurt 'm al in stukken bij de 1e x openen.....

P'sies, Thee!!!!

Over panties gesproken...

Beste fabrikanten van laarzen.

Willen jullie svp over het lipje van mijn rits een een of ander beschermflapje maken?

Ik kan niet eens een rokje aan met mijn laarzen, voor ik de deur uit ben heb ik met het lipje van de rits alweer een joekel van een gat gefabriceerd in de panty aan mijn andere knie...
Vinyl, klein pleistertje aan de binnenkant van de rist doen in geval van bijzondere/dure panty, want juist dan gebeurt het. Is niet de oplossing, die ligt idd bij de fabrikanten, maar je moet toch iets....
en dan die boeken, die strak in de cellofaan zitten, ik wil eeerst zo'n boek inkijken voor ik het koop, met een inkijkexemplaar ben ik ook al tevreden, maar dat is ook niet altijd voorhanden
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:thee schreef op 10 november 2007 @ 18:48:

Vinyl, klein pleistertje aan de binnenkant van de rist doen in geval van bijzondere/dure panty, want juist dan gebeurt het. Is niet de oplossing, die ligt idd bij de fabrikanten, maar je moet toch iets....

Nou nee, het gebeurt met mijn rechterlaars, die maakt een gat in mijn linkerpanty (en andersom) als mijn benen tegen elkaar staan. Dan haakt de rits in de panty en als ik dan mijn been beweeg trek ik er een gat in.

En daar helpt niks tegen vrees ik...
Ah, op die manier. Nee, daar weet ik zo snel ook niets voor/tegen.

Zijn er hier die gekeken hebben naar 'het beste idee van Nederland'? Daar zaten echt goede/leuke/praktische dingen bij. Maar ja, vooralsnog wordt alleen het item van de winnaar in productie genomen.
Ik heb 1 aflevering gezien...

wat heeft er gewonnen?
Beste schoenenontwerpers,

Is het heel erg veel moeite om mooie schoenen te ontwerpen die geen pijn doen aan je voeten als je er op loopt? Schoenen die mijn hielen niet ontvellen of tartaar maken van mijn tenen? En waarom moeten jullie die zooltjes altijd zo dun maken zodat ik elk kiezeltje en klinkerrandje voel? Kunnen jullie ietsje, ietsje meer denken aan draagcomfort bij het ontwerpen? Dan hebben we die party-feetdingen en speciale hiel- en teenpleisters ook niet meer nodig.

(Ik bespeur hier wederom een complot )
Ik vind hier dingen van.
quote:Sabeltandcavia schreef op 10 november 2007 @ 18:58:

Is het heel erg veel moeite om mooie schoenen te ontwerpen die geen pijn doen aan je voeten als je er op loopt? Schoenen die mijn hielen niet ontvellen of tartaar maken van mijn tenen? En waarom moeten jullie die zooltjes altijd zo dun maken zodat ik elk kiezeltje en klinkerrandje voel? Kunnen jullie ietsje, ietsje meer denken aan draagcomfort bij het ontwerpen? Dan hebben we die party-feetdingen en speciale hiel- en teenpleisters ook niet meer nodig.

Jeemig... de fabrikanten maffia!

Zal ik Peter R. bellen?
(Wat een leuk topic is dit )

Beste supermarkten. Als jullie meer klanten willen lokken of je wilt onderscheiden van de concurrent, vergeet dan de koffiehoekjes met gratis koffie en superdecadente spullen. Denk eens aan een klantentoilet! Succes verzekerd.
Ik vind hier dingen van.
Beste tuincentra,

Als we een zachte nazomer hebben, en al mijn eenjarigen staan nog te bloeien dat het een lieve lust is, dan heb ik helemaal nog geen zin in herstasters en bolchrysanten. Die wil ik pas als het echt herstachtig is, mijn geraniums op zijn retour zijn en er gaten in mijn border vallen. Als ik ze echter wil aanschaffen, dan kan ik ze nergens meer vinden omdat ze plaats hebben moeten maken voor kerstspullen. En laat ik daar begin november nog geen zin in hebben! Willen jullie wat minder vooruitlopen op de seizoenen?

Speciaal in maart, wanneer ik wel al erg veel zin in de eenjarigen heb die jullie aanbieden, terwijl jullie dondersgoed weten dat ze pas half mei naar buiten mogen. Gemenerds!
Ik vind hier dingen van.
quote:Sabeltandcavia schreef op 10 november 2007 @ 19:20:

Beste tuincentra,

Als we een zachte nazomer hebben, en al mijn eenjarigen staan nog te bloeien dat het een lieve lust is, dan heb ik helemaal nog geen zin in herstasters en bolchrysanten. Die wil ik pas als het echt herstachtig is, mijn geraniums op zijn retour zijn en er gaten in mijn border vallen. Als ik ze echter wil aanschaffen, dan kan ik ze nergens meer vinden omdat ze plaats hebben moeten maken voor kerstspullen. En laat ik daar begin november nog geen zin in hebben! Willen jullie wat minder vooruitlopen op de seizoenen?

Speciaal in maart, wanneer ik wel al erg veel zin in de eenjarigen heb die jullie aanbieden, terwijl jullie dondersgoed weten dat ze pas half mei naar buiten mogen. Gemenerds!

Beste Supermarkt-inkoop-mensen,

In navolging op bovenstaande oproep wil ik, als ik met mijn zongebruinde koppie langs de schappen loop, ook nog helemaal geen pepernoten en speculaas in augustus in de winkel zien liggen.
Beste fabrikant van Fruit-2day,

Waarom doen jullie dit goedje niet in een andere fles? Er blijven altijd stukjes fruit onder de rand zitten en ze zijn er ook niet met een theelepeltje/ vinger/nagel/cocktailprikker/gebaksvorkje uit te peuteren.

Eventueel kunt u hetzelfde flesje gebruiken maar dan met schroefdop aan de onderkant.

Oh ja en doe dan gelijk ook de prijs naar beneden, dank u.
quote:thee schreef op 10 november 2007 @ 18:31:

Ai, lafrancaise, dat is idd lullig!

Ook zo suf, waarom is de stof van kledinglabels vaak zo hard/prikkend/irritant met scherpe randjes... en als je het label eraf knipt blijft er nog een randje zitten en als je het lostornt is gelijk die naad aan gort.

Ook zo bij lingerie, kocht een leuk setje, leuke string erbij, zwart, dunne stof en dan zo'n wit megalabel erin....

Blisterverpakkingen zijn sowieso een ramp om te openen!

Waarom zit (lekkere) jam altijd of in grote potten of in kleine niet-eetbare jelly-achtige-zonder-fruit-kuipjes.... Hetzelfde geldt voor chocopasta, etc....

Waarom is een hersluitbare verpakking bijna nooit hersluitbaar of je scheurt 'm al in stukken bij de 1e x openen.....Labels rond afknippen, dus in een halve maan zeg maar. Mocht het dan nog prikken; leukoplast classic (op de rol!) erover. Blijft ongeveer honderd wasbeurten zitten en je hebt nergens meer last van. Ook een uitkomst bij de zij-labels die mij altijd jeuk veroorzaken!
Alsjeblieft, dames en heren van de Albert Heijn, doe iets aan de verpakkingen van het vleeswaren. Ik wil langer dan 1 dag van mijn vleeswaren kunnen genieten, zonder dat er een uitgedroogd randje aan zit!
quote:Vinyl schreef op 10 november 2007 @ 19:26:

[...]

Beste Supermarkt-inkoop-mensen,

In navolging op bovenstaande oproep wil ik, als ik met mijn zongebruinde koppie langs de schappen loop, ook nog helemaal geen pepernoten en speculaas in augustus in de winkel zien liggen.Als het dan eenmaal bijna Sinterklaas is wil ik graag kunnen kíezen uit Sintlekkers. Geen taaitaai meer te vinden bij onze buurtsuup. Alleen maar kruidnoten, kruidnoten, en kruidnoten. En letters Q.
quote:siep1234 schreef op 10 november 2007 @ 19:36:

Alsjeblieft, dames en heren van de Albert Heijn, doe iets aan de verpakkingen van het vleeswaren. Ik wil langer dan 1 dag van mijn vleeswaren kunnen genieten, zonder dat er een uitgedroogd randje aan zit!Nou, en daar schijn je van die vleeswarenbakjes voor te hebben die dan ook weer niet goed op elkaar sluiten en je dus alsnog randjes hebt! Grrr....
Beste winkelinrichter van Kruidvat,

Ben je wel eens met een volle boodschappentas in iedere hand door het gangpad van een willekeurig Kruidvatfiliaal gelopen? Nee? Probeer het eens. Extra uitdaging: Zoek een make-up artikel uit bij het schap waarvoor de aanbiedingen van de week opgestapeld staan.
Ik vind hier dingen van.
quote:mamzelle schreef op 10 november 2007 @ 19:37:

[...]

Als het dan eenmaal bijna Sinterklaas is wil ik graag kunnen kíezen uit Sintlekkers. Geen taaitaai meer te vinden bij onze buurtsuup. Alleen maar kruidnoten, kruidnoten, en kruidnoten. En letters Q.Als je het lang genoeg laat liggen wordt het vanzelf taai!
quote:pruttel schreef op 10 november 2007 @ 18:05:

Eleonora, als je n.a.v. het barbie incident een nieuwe schaar gaat kopen.... lees dan eerst even mijn post over verpakkingsmaterialen van een schaar en houd dit in je gedachten. Met deze tip hoop ik een echtscheiding te voorkomen Is hij alweer van de zolder af?

Dank je wel Pruttel, ik zal in gedachten houden gewoon een oneverpakte keukenschaar uit een rek bij de Blokker te gaan halen, met alleen zo'n niet door te knippen plasticje wat de handvatten van de schaar bij elkaar moet houden. Daar zet ik dan mijn man op, op dat project.

Ja, hij is van zolder gelokt met het avondeten (boerenkool met worst) al zal het nog wel een avondje prijzen en wat ingewikkelde seksuele tantrastandjes egostrelerij kosten om hem te ontdooien ben ik bang....
quote:whopper schreef op 10 november 2007 @ 19:31:

[...]

Labels rond afknippen, dus in een halve maan zeg maar. Mocht het dan nog prikken; leukoplast classic (op de rol!) erover. Blijft ongeveer honderd wasbeurten zitten en je hebt nergens meer last van. Ook een uitkomst bij de zij-labels die mij altijd jeuk veroorzaken!Is een prima tip! Alleen willen we graag dat de fabrikant er iets aan doet! Oplossingen voor de problemen die er helemaal niet zouden hoeven zijn kunnen we gelukkig wel verzinnen!!!!
quote:eleonora schreef op 10 november 2007 @ 19:45:

[...]

Dank je wel Pruttel, ik zal in gedachten houden gewoon een oneverpakte keukenschaar uit een rek bij de Blokker te gaan halen, met alleen zo'n niet door te knippen plasticje wat de handvatten van de schaar bij elkaar moet houden. Daar zet ik dan mijn man op, op dat project.

Ja, hij is van zolder gelokt met het avondeten (boerenkool met worst) al zal het nog wel een avondje prijzen en wat ingewikkelde seksuele tantrastandjes egostrelerij kosten om hem te ontdooien ben ik bang....

Boerenkool? Je kan hem beter met wat ingewikkelde seksuele tantrastandjes proberen te ontdooien....

Ja lieverd, maar voor de time being, of ga je in je blootje zitten wachten totdat er iets op de markt komt met een lekker zacht labeltje?
En nog één voor het feest der herkenning : De mayonaisefles waar het dopje met een lipje vastzit aan de fles zelf. Houdt je hem ondersteboven, dan veert het dopje net zover terug dat als je in de fles knijpt, de mayonaise klodders over de halve dop heen spuiten...gék word ik ervan!

De ketchup van Heinz heeft trouwens een dopje wat wel helemaal naar buiten klapt dus jullie kunnen het wel!
quote:Sabeltandcavia schreef op 10 november 2007 @ 18:58:

En beste schoenfabrikanten. Als jullie dan bezig zijn voor de niet gehandicapte, zouden jullie dan ook eens kunnen meedenken met diegenen die niet zo heel goed lopen maar evengoed schoenen nodig hebben?

Is het nu echt onmogelijk om voor mensen met moeilijke voeten, zoals ik, en lastig loopvermogen toch nog een leuk uitziend schoentje te fabrieken, al is dat dan wat breder dan de doorsnee schoen? Ben ik, vanwege mijn handicap, voor eeuwig veroordeeld tot het dragen van lompe taartdozen, liefst met een kek versierinkje, zoals een gouden (waarom????) gespje, om de boel nog wat op te leuken wat natuurlijk jammerlijk mislukt?

Met het dikker worden van de gemiddelde Nederlander is het gelukkig verleden tijd dat dikke vrouwen in enorme truien, met blije teddyberen die balonnen vasthouden, moeten lopen. Wij brede mensen, kunnen ons tegenwoordig hullen in welliswaar grotere en meer stof vergende maar desondanks hele leuke kledij.

De schoen voor de mens met voet- en loopproblemen is nog een onontgonnen gebied waarvoor ik u van harte uitnodig dit eens grondig aan te pakken en mij eens blij te maken met een breed maar toch leuk schoentje, zónder gouden versieringen.

Hartelijk dank!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven