Beste fabrikanten en ontwerpers,.....

10-11-2007 14:37 145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier op dit topic staan voor fabrikanten en ontwerpers dé tips over hoe de produkten nóg beter kunnen worden....en de ergernissen over produkten die niet voldoen!

Zoals :

Ook wij vrouwen willen wel een binnenzak in onze winterjas, niet alleen mannen vinden dit handig!

En : Meneer l'Oréal, het zou best fijn zijn als de schuimende reinigingsgel ook echt schuimt!
Cool

Boerenmannen en vrouwen, ik weet dat eieren van kippen komen en jullie zijn waarschijnlijk razend druk maar ik zou het erg fijn vinden als ik eieren kon krijgen zonder veren en ondefineerbare vlekken
Helemaal fantastisch zou het zijn om eens een bloesje te kopen dat níet tijdens een avondje uit jou ineens in je bh zet omdat er een knoop afschiet ...
Beste Durexfabrikant,

Onwijs leuk idee, die vibra-ring! Maar maak m de volgende keer van wat steviger materiaal, aub.

Bij voorbaat dank,

Nijnarella
quote:sourire schreef op 10 november 2007 @ 14:55:

Cool

Boerenmannen en vrouwen, ik weet dat eieren van kippen komen en jullie zijn waarschijnlijk razend druk maar ik zou het erg fijn vinden als ik eieren kon krijgen zonder veren en ondefineerbare vlekken

Volgens mij blijft een ei langer goed als je het niet wast. Je kan 't dan wassen voor je het gaat gebruiken.

Of is dit een boerenwijsheid?
en waarom zitten er altijd 4 batterijtjes in een pakje als je er 9 van de 10 keer maar 3 nodig hebt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:nlies schreef op 10 november 2007 @ 15:18:

en waarom zitten er altijd 4 batterijtjes in een pakje als je er 9 van de 10 keer maar 3 nodig hebt

3??

Ik heb er altijd maar 2 nodig
quote:Margaretha2 schreef op 10 november 2007 @ 15:11:

[...]

Volgens mij blijft een ei langer goed als je het niet wast. Je kan 't dan wassen voor je het gaat gebruiken.

Of is dit een boerenwijsheid?

En weer iets nieuws geleerd

Maar even snel een borsteltje erover heen... is dat teveel gevraagd?

Ik blijf doorzagen hoor
Beste Huggiesfabrikant,

Fijne luiers hebben jullie, echt hoor. Maar die natte doekjes... Als ik er 1 af wil trekken met 1 hand (duh, dat weet iedereen, met je andere hand hou je het kind bij de voetjes omhoog), dan krijg ik gelijk een hele slinger doekjes! En dan moet ik keihard wapperen om ze los te krijgen, soms vliegt dat hele pak natte doekjes door de kamer!

Mogen ze iets minder plakken aub? Dank u!
Beste fabrikanten,

Vroeger, heel vroeger, zat er om een nieuwe rol toiletpapier een dun touwtje. Dit trok je stuk en dan kon je aan de nieuwe rol beginnen.

Nu verkracht ik vaak een heel stuk rol voor ik een beginnetje heb!

PS. dit bericht is ook geschikt voor keukenrol-fabrikant-meneren!
Hear hear, Vinyl!
quote:Nijntje schreef op 10 november 2007 @ 16:09:

Hear hear, Vinyl!

Ben ik niet de enige met dit gevecht?

Zeker in geval van ehm.... hoge nood, wil ik nog wel eens een rol redelijk uit zijn verband trekken!
Mmmm.. heb ik minder moeite mee

Je moet het wel met beleid aanpakken

Maar misschien komt dat omdat ik ermee opgegroeid ben
quote:sourire schreef op 10 november 2007 @ 16:33:

Mmmm.. heb ik minder moeite mee

Je moet het wel met beleid aanpakken

Maar misschien komt dat omdat ik ermee opgegroeid ben

Het ligt volgens mij ook aan het merk

Maar ja... ik stem toch voor het touwtje
quote:Nijntje schreef op 10 november 2007 @ 15:47:

Beste Huggiesfabrikant,

Fijne luiers hebben jullie, echt hoor. Maar die natte doekjes... Als ik er 1 af wil trekken met 1 hand (duh, dat weet iedereen, met je andere hand hou je het kind bij de voetjes omhoog), dan krijg ik gelijk een hele slinger doekjes! En dan moet ik keihard wapperen om ze los te krijgen, soms vliegt dat hele pak natte doekjes door de kamer!

Mogen ze iets minder plakken aub? Dank u!

Willen de andere fabrikanten even meelezen?

En als je adverteerd dat je doekjes makkelijk stuk voor stuk te pakken zijn moet dat natuurlijk wel echt zo zijn
Tampons.

Waarom zit dat plastic folie eromheen zodanig vast, dat je het er niet zonder lange nagels(*) vanaf kunt peuteren?

En kan dat folie dan niet-statisch worden gemaakt? Want anders zit ik even zo hevig wapperend als Huggie-Nijn te pogen om het folie van mijn vingers te krijgen. (En kan ik vaak dat ene stukje dat wel wegwapperde niet meer terugvinden. Dat overigens meestal alleen wanneer ik niet op mijn toilet ben.)

En wanneer die hindernis dan is genomen, dan zit het touwtje zo stevig tegen de tampon aangeperst, dat je ook daar weer nagels nodig hebt om het los te krijgen.

* lange nagels: wanneer ik die lange nagels heb, is dat met het inbrengen van de tampon soms zeer pijnlijk. Dus knip ik mijn nagel wanneer ik ongesteld ben.
Beste fabrikant,

wat ontzettend fijn dat jullie mijn boortje zo prachtig en stevig hebben ingepakt. Ik zou het nog fijner vinden als ik de verpakking ook zou kunnen openen zonder geweld, zonder het boortje doormidden te breken...

(ik heb wel meer te klagen over verpakkingen, trouwens)

Beste fabrikant,

als ik jullie een artikel terugstuur dat niet doet wat het belooft omdat het gewoon ruk is, verblijden jullie mij niet door een ganse doos toe te zenden van hetzelfde artikel wat dus totaal ruk is.

(hetzelfde geldt voor etenswaren, waar ik als 'aardigheidje' dan meerdere van toegestuurd kreeg. Nee! Ik vind het niet te eten, ook niet als ik 6 pakken krijg!)
Known to cause insanity in laboratory mice
Dus als we Omen met één korte nagel zien weten we dat het 'that time of the month' weer is.
Beste fabrikanten van wereldgerechten e.d.,

Waarom is het bij mij dan altijd heeeeeel anders als het op mijn bord ligt dan dat het plaatje op het pak doet voorspiegelen?
beste fabrikanten,

waarom, oh waarom, halen jullie zodra ik dè kleur lippenstift, hèt perfecte goedje voor mijn krullen, hèt luchtje wat ook echt zalig bij me ruikt, per direct uit het assortiment zodra ik het aangeschaft heb?

Nou?? Waarom?
quote:Vinyl schreef op 10 november 2007 @ 16:50:

Beste fabrikanten van wereldgerechten e.d.,

Waarom is het bij mij dan altijd heeeeeel anders als het op mijn bord ligt dan dat het plaatje op het pak doet voorspiegelen?Ja! De Whopper op de foto is iets totáál anders dan die in mijn kartonnen/schuimpiepdoosje.....!
quote:Lys schreef op 10 november 2007 @ 16:56:

beste fabrikanten,

waarom, oh waarom, halen jullie zodra ik dè kleur lippenstift, hèt perfecte goedje voor mijn krullen, hèt luchtje wat ook echt zalig bij me ruikt, per direct uit het assortiment zodra ik het aangeschaft heb?

Nou?? Waarom?

Glam Shine lÓréal lipstickgloss? Aqua Beach effekt van Andrelon?

We noemen hier gewoon namen!
quote:Bronny schreef op 10 november 2007 @ 16:56:

[...]

Ja! De Whopper op de foto is iets totáál anders dan die in mijn kartonnen/schuimpiepdoosje.....!

Oe ja, die helemaal! Op het plaatje lekker frisse sla, een sappige burger en dikke plakken tomaat.

In het echt een samengedrukte massa...
quote:Lys schreef op 10 november 2007 @ 16:48:

Dus als we Omen met één korte nagel zien weten we dat het 'that time of the month' weer is. Haha..! Ja! :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven