Beste fabrikanten en ontwerpers,.....

10-11-2007 14:37 145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier op dit topic staan voor fabrikanten en ontwerpers dé tips over hoe de produkten nóg beter kunnen worden....en de ergernissen over produkten die niet voldoen!

Ja... dat is niks. Mijn haar heeft de neiging om zo te gaan zitten dat het net is alsof ik zeeuws meisje na wil doen (met zo'n gek mutsje).

Maar bobbels..?
quote:duploo schreef op 10 november 2007 @ 23:25:

Beste Fabrikanten,

Als de halve verpakking van een product schreeuwende kreten bevat als: "VERNIEUWD", "Nu nog lekkerder!", "Verbeterde receptuur!", dan zou ik graag duidelijkheid willen hebben over wat de verandering dan precies behelst.

Het is allemaal puur marketing dat weet ik.En als er dan opstaat "Nu nog lekkerder!" Waarom vind ik het dan opeens niets meer aan?
Lieve vullers van de AH groentenpotjes. Mag er alsjeblieft weer een deksel op met een rechte rand? Die mooie afgeronde rand werkt zo slecht samen met mijn dekselwipper. Die glijdt er telkens af.......

Oja, een hele dik rand zoals bij de jam werkt ook niet. Doe het maar net zoals vorig jaar, toen waren de deksels goed!
quote:yoyo2 schreef op 14 november 2007 @ 16:10:

wat staat er op de verkpakking van een belgisch pakje condooms?NOU?
quote:prulletje schreef op 14 november 2007 @ 12:40:

Even nogal offtopic (n.a.v. de posts van AgentL en zuchtervan)

Ik wist helemaal niet dat er chocomel cups waren voor de senseo

(waar een forum al niet goed voor is )

Maar na wat gezoek op internet lees ik ook meteen weer dat die starterspakketten overal zijn uitverkocht en niet meer te krijgen zijn enz. Klopt dit?

Uit welke winkel hebben jullie ze? En zijn ze inderdaad uitverkocht? (want dan ga ik niet alle winkels voor niks afstruinen ) En wat kost zoiets?

Ik heb er eentje zo'n 2 weken geleden gekocht bij de Plus in Amsterdam. Ze zijn een poos uitverkocht geweest, maar nu zijn ze er weer. Maar let op! Ze staan niet bij de rest van de senseo-pads maar bij de chocomel zelf! (zowel het startpakket (met padhouder) als de 'losse' cups)

Maar helaas, ik kon de mijne direct weer terugbrengen naar de winkel want ik heb een hele nieuwe senseo. Hij is dus niet voor ieder type geschikt.

Verder hoor ik er wisselende verhalen over. Bij mijn zusje was er iets misgegaan waardoor die erg waterig was. Ik zal het volgende week even proberen bij haar.

Als ik het me goed herinner kost dat startpakket (padhouder en 4 cups) zo'n ¤ 3,50
quote:Nijntje schreef op 14 november 2007 @ 20:52:

[...]

NOU?

Een lagere prijs dan in Nederland

quote:Nijntje schreef op 14 november 2007 @ 20:52:

[...]

NOU?Goed schudden voor gebruik!
Beste PR- en Marketingmensen van de Publieke Omroep (en dan met name Ned1),

Mijns inziens is het behoorlijk gemeen om nog een promofilmpje van Ned1 te vertonen. Het filmpje laat namelijk vrolijke mensen op de fiets zien, in een lente-achtige setting. Ze fietsen door het beeld zónder dat een jas te dragen. Ik weet niet of u de komende maanden nog buiten bent geweest, maar vrolijk fietsen in het zonnetje gekleed in een t-shirt met korte mouwen kan écht niet meer!

Het is fucking koud! De winter is begonnen!

Dus het zou gepaster zijn om een promo-filmpje te vertonen van mensen -gekleed in dikke winterjas met een warme sjaal om hun nek- genieten van een herfstachtige bos-setting in een guur en kaal landschap. Dat is namelijk veel realistischer!

Hoogachtend,

AgentL

Beste dj's van 3FM en andere mensen die bepalen welke muziek er gedraaid wordt op de radio.

Ik hoorde zojuist het nummer 'Seven days in Sunny June' van Jamiroquai. Misschien is het jullie een beetje ontgaan, maar het is allang juni geweest, en zonnig is het ook al lang niet meer.

Ik vind dit een heerlijk liedje... voor tijden wanneer het wél warm en zonnig is!

In dit gure najaar kunt u mij meer verblijden met liedjes die niet refereren aan lente en zomer.

vriendelijke groet,

AgentL
Beste uitvinder van de paraplu,

Toen u de paraplu uitvond, bestond er vast nog geen ochtendspits bij het OV, en drukke winkelstraten waren er zeker ook niet bij regenachtig weer. Als dat wel het geval was geweest, dan had u vast niet zo'n levensgevaarlijke loeischerpe punt bedacht aan het einde van de paraplu. Ik ben er nog steeds niet achter wat het nut van die spijker is en waarom ik dus iedere keer bij regenachtig weer mijn uiterste best moet doen om andermans paraplupunt niet in mijn oog of scheenbeen te krijgen.
Ik vind hier dingen van.
SVP een tuinslang waar geen knik in komt, die je ook weer kunt oprollen, en die nooooit in de knoop raakt..........is dat nou zo moeilijk in de 21e eeuw?
.
/
quote:Sabeltandcavia schreef op 11 november 2007 @ 11:18:

Beste ontwerpers van gereedschap,

Wisten jullie dat vrouwen ook klussen? Hoe we dat kunnen? Nou, net zoals mannen het geleerd hebben, door af te kijken bij ervaren klussers en door het zelf te proberen. Echt hoor, voor het boren van een gaatje of het zagen van een plankje heb je geen piemel nodig.

Het is alleen zo jammer dat gereedschap ontworpen lijkt te zijn voor grote mannenhanden. Als ik de accu van de accuboor wil verwisselen, dan krijg ik mijn hand er wel omheen maar heb ik geen ruimte meer om die palletjes in te drukken. De klauwhamer is loodzwaar en de bandschuurmachine sleurt me over mijn werkstuk heen als ik me niet ergens aan vasthoud. Kleiner en lichter gereedschap zou me erg gelukkig maken. Daar heb ik meer aan dan aan een zware klauwhamer met bloemetjes op de steel. (Dat bestaat echt! Er zijn ontwerpers geweest die bedacht hebben dat het antwoord op klussende vrouwen een hamer met bloemetjes is . )

Oja, en ontwerpers van workmates. Willen jullie die randjes aan de onderzijde van de workmate niet zo scherp maken? Ik haal nu iedere keer mijn knokkels open als ik een lijmklem wil vastdraaien.

Het bouwen van PC's is wat dat betreft ook een uitdaging, volgens mij voor zowel mannen als vrouwen. Je moet daarbij eigenlijk over babyhandjes beschikken (i.v.m. kleine ruimte waar alles in moet en priegelstekkertjes om aan het mobo te bevestigen) maar tegelijkertijd de kracht van een sterke kerel hebben (i.v.m. het vastdrukken van diverse componenten in diezelfde kleine ruimte).

Ga het maar eens proberen en je begrijpt meteen wat ik bedoel.
Hee, is dit topic er weer? Leuk!
Ik vind hier dingen van.
Wat een leuk topic!

Beste kledingmakers van de H&M,

Kunnen jullie begrijpen dat het heel lastig is voor mij om kleding bij jullie te bestellen? De ene broek in maat 38 is mij te groot terwijl de andere broek, in pak hem beet, een maat 40 mij te klein is Ik hoop toch niet dat jullie dit doen om iedere keer 4 euro en 95 cent extra te verdienen?
anoniem_59362 wijzigde dit bericht op 15-09-2008 21:05
Reden: een paar woordjes vergeten.
% gewijzigd
Beste ontwerp(st)er van fitnessbroeken-zonder-zak-met-rits-in-de-zijnaad,

Waar laat jij in de sportschool het sleuteltje van het kluisje?
Ik vind hier dingen van.
Beste ontwerper van de Athlete running jack,

Ook hier graag een zak met rits (sowieso graag een zak). Handig om mijn huissleutel in te doen.
quote:Sabeltandcavia schreef op 15 september 2008 @ 21:16:

Beste ontwerp(st)er van fitnessbroeken-zonder-zak-met-rits-in-de-zijnaad,

Waar laat jij in de sportschool het sleuteltje van het kluisje?Ik sport daarom tegenwoordig dus op Kangaroo schoenen. Die hebben daar wel over nagedacht. Die hebben gewoon een klein zakje boven in de tong van de tong gemaakt!
en beste voorkokers van de koelverse pasta.

kun je die pasta niet zo voorkoken dat ik hem of 3 of 4 minuten moet koken, mijn kookwekker werkt alleen op hele minuten,
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:moppetoet schreef op 13 november 2007 @ 23:16:

De Lidl verkoopt tampons in een "klik"-verpakking, je breekt hem er als het ware uit. Fantastisch systeem, werkt heel goed, maar dan nog het verstopte touwtje eruit zien te peuteren............

[afbeelding]helaas werkt het niet altijd heel soepel als je natte of gladden handen hebt. Maar in uiterste gevallen van nood kan je hem met veel moeite aan het uiteinde openpeuteren en eruit persen....maar dat is een hele lastige manier
I can do anything i want, and so can you....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven