Beste fabrikanten en ontwerpers,.....

10-11-2007 14:37 145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier op dit topic staan voor fabrikanten en ontwerpers dé tips over hoe de produkten nóg beter kunnen worden....en de ergernissen over produkten die niet voldoen!

quote:whopper schreef op 10 november 2007 @ 19:47:

Ja lieverd, maar voor de time being, of ga je in je blootje zitten wachten totdat er iets op de markt komt met een lekker zacht labeltje?

Nee dat niet! (Alhoewel, is wel beter voor mijn seksleven denk ik..)

Ik wil alleen dat geheim houden voor meelezende fabrikanten anders denken ze dat ze niks meer hoeven doen haha!!
quote:Bronny schreef op 10 november 2007 @ 19:47:

[...]

Boerenkool? Je kan hem beter met wat ingewikkelde seksuele tantrastandjes proberen te ontdooien....

Ja lieffie, daar ben ik ook bang voor. Hij kijkt me af en toe al wervend aan. Ik zal aan de bak moeten. Nah, huppekee, get it over with!
quote:eleonora schreef op 10 november 2007 @ 19:57:

[...]

Met het dikker worden van de gemiddelde Nederlander is het gelukkig verleden tijd dat dikke vrouwen in enorme truien, met blije teddyberen die balonnen vasthouden, moeten lopen. Hahaha..!
quote:Bronny schreef op 10 november 2007 @ 19:52:

En nog één voor het feest der herkenning : De mayonaisefles waar het dopje met een lipje vastzit aan de fles zelf. Houdt je hem ondersteboven, dan veert het dopje net zover terug dat als je in de fles knijpt, de mayonaise klodders over de halve dop heen spuiten...gék word ik ervan!

De ketchup van Heinz heeft trowuens een dopje wat wel helemaal naar buiten klapt dus jullie kunnen het wel!

De laatste tijd komt bij mij de mayonaise en ketchup er zelfs al uitzetten zonder dat ik knijp. Heb uit pure ellende maar een pot mayonaise gekocht, zo'n prehistorische waar je met een lepel mayo uit haalt.

Knijpmosterd, uit flesje of tube, van Kühne, is ook helemaal fout. Als ik knijp wil ik mosterd zien en geen laagje water. Jakkes.
quote:whopper schreef op 10 november 2007 @ 19:47:

Ja lieverd, maar voor de time being, of ga je in je blootje zitten wachten totdat er iets op de markt komt met een lekker zacht labeltje?Laat ik nou net héél toevallig op een site zitten rondneuzen waar ze labels ontwerpen...

Klikkerdeklik!

quote van die bewuste site:

Wij streven naar kwaliteit, flexibiliteit en creativiteit, wat keer op keer resulteert in unieke labels. Ons ervaren team staat u graag te woord en garandeert snelle, betrouwbare en, niet geheel onbelangrijk: betaalbare service! Maatwerk is bij ons eerder regel dan uitzondering.
Beste Chocomelmensen,

Wat een briljante uitvinding! Chocomelcups voor de Senseo!

Maar zouden jullie ze ook alsjeblieft voor mijn senseo, de allernieuwste versie, kunnen maken? En een beetje snel graag, dus niet pas als de winter alweer voorbij is.
Aan de mevrouwen en meneren van de dozen.

Voor mijn geestelijke gesteldheid zou het beter zijn als jullie niet meer van die dozen maken met een indeling waarin alles nét inpast..

Een manicuresetje gaat nog wel, maar ik heb een trauma overgehouden aan een föhn in doos die ik 30 jaar geleden cadeau kreeg.

Vakjes, vakjes en nog eens vakjes, tot op de mm nauwkeurig, voor de föhn, het snoertje, een opzetborsteltje en -kammetje. AAAAAARGH!
Beste Fabrikanten,

Als de halve verpakking van een product schreeuwende kreten bevat als: "VERNIEUWD", "Nu nog lekkerder!", "Verbeterde receptuur!", dan zou ik graag duidelijkheid willen hebben over wat de verandering dan precies behelst.

Het is allemaal puur marketing dat weet ik.
[quote]mamzelle schreef op 10 november 2007 @ 19:37:

[...]

Als het dan eenmaal bijna Sinterklaas is wil ik graag kunnen kíezen uit Sintlekkers. Geen taaitaai meer te vinden bij onze buurtsuup. Alleen maar kruidnoten, kruidnoten, en kruidnoten. En letters Q.[/quote]

Hoe heet die winkel? *wenkt Q-Q*
quote:quattro35 schreef op 11 november 2007 @ 01:00:

[quote]mamzelle schreef op 10 november 2007 @ 19:37:

[...]

Als het dan eenmaal bijna Sinterklaas is wil ik graag kunnen kíezen uit Sintlekkers. Geen taaitaai meer te vinden bij onze buurtsuup. Alleen maar kruidnoten, kruidnoten, en kruidnoten. En letters Q.[/quote]

Hoe heet die winkel? *wenkt Q-Q*

Haha harde aktie! Demonstratie voor de winkel met spandoeken :

"Wij eisen Q, melk en puur!!!

quote:fiemail schreef op 10 november 2007 @ 23:25:

Aan de mevrouwen en meneren van de dozen.

Voor mijn geestelijke gesteldheid zou het beter zijn als jullie niet meer van die dozen maken met een indeling waarin alles nét inpast..

Een manicuresetje gaat nog wel, maar ik heb een trauma overgehouden aan een föhn in doos die ik 30 jaar geleden cadeau kreeg.

Vakjes, vakjes en nog eens vakjes, tot op de mm nauwkeurig, voor de föhn, het snoertje, een opzetborsteltje en -kammetje. AAAAAARGH! Idem voor de koffer van de decoupeerzaag met accessoires. Het zou fijn zijn als dat snoer er ook nog zonder knikken en vouwen inpast nadat het apparaat een keer uit de koffer is geweest.
Ik vind hier dingen van.
Beste ontwerpers van gereedschap,

Wisten jullie dat vrouwen ook klussen? Hoe we dat kunnen? Nou, net zoals mannen het geleerd hebben, door af te kijken bij ervaren klussers en door het zelf te proberen. Echt hoor, voor het boren van een gaatje of het zagen van een plankje heb je geen piemel nodig.

Het is alleen zo jammer dat gereedschap ontworpen lijkt te zijn voor grote mannenhanden. Als ik de accu van de accuboor wil verwisselen, dan krijg ik mijn hand er wel omheen maar heb ik geen ruimte meer om die palletjes in te drukken. De klauwhamer is loodzwaar en de bandschuurmachine sleurt me over mijn werkstuk heen als ik me niet ergens aan vasthoud. Kleiner en lichter gereedschap zou me erg gelukkig maken. Daar heb ik meer aan dan aan een zware klauwhamer met bloemetjes op de steel. (Dat bestaat echt! Er zijn ontwerpers geweest die bedacht hebben dat het antwoord op klussende vrouwen een hamer met bloemetjes is . )

Oja, en ontwerpers van workmates. Willen jullie die randjes aan de onderzijde van de workmate niet zo scherp maken? Ik haal nu iedere keer mijn knokkels open als ik een lijmklem wil vastdraaien.
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef op 11 november 2007 @ 11:18:

Het is alleen zo jammer dat gereedschap ontworpen lijkt te zijn voor grote mannenhanden. Als ik de accu van de accuboor wil verwisselen, dan krijg ik mijn hand er wel omheen maar heb ik geen ruimte meer om die palletjes in te drukken. De klauwhamer is loodzwaar en de bandschuurmachine sleurt me over mijn werkstuk heen als ik me niet ergens aan vasthoud. Kleiner en lichter gereedschap zou me erg gelukkig maken. Daar heb ik meer aan dan aan een zware klauwhamer met bloemetjes op de steel. (Dat bestaat echt! Er zijn ontwerpers geweest die bedacht hebben dat het antwoord op klussende vrouwen een hamer met bloemetjes is . )

Dat heb ik ook, wat irritant zeg! En wat een geklooi om ze dan wel in te drukken!

Beste prijssticker-op-boeken-plakkers van V&D,

Mag die prijssticker a.u.b. op een andere plaats dan op de achterflap waar de omschrijving van de inhoud staat?

Beste prijsstickerplakkers van de bouwmarkt,

Mag die prijssticker a.u.b. op de achterkant van het sierlijstje of plintje? Ik ben nu eerst een kwartier met nagels en stickerverwijderaar in de weer voor het latje weer een beetje toonbaar is. Aan de achterkant kan ik hem gewoon laten zitten.
Ik vind hier dingen van.
quote:Sabeltandcavia schreef op 11 november 2007 @ 11:18:

Beste ontwerpers van gereedschap,

Kleiner en lichter gereedschap zou me erg gelukkig maken. Daar heb ik meer aan dan aan een zware klauwhamer met bloemetjes op de steel. (Dat bestaat echt! Er zijn ontwerpers geweest die bedacht hebben dat het antwoord op klussende vrouwen een hamer met bloemetjes is . )

.Ik heb trouwens bij V&D een vrouwengereedschapskist gezien, met inhoud. was in de aanbieding toen,KNALroze.Een leuk kleurtje geen probleem, maar wij zijn toch echt de barbieleeftijd wel voorbij
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Beste koks bij de Albert Heijn,

Willen jullie met onmiddelijke ingang de magnetronmaaltijd lasagne uit het assortiment halen? Die drek die in dat bakje zit heeft weinig met échte lasagne te maken. Leer koken óf vervang de naam 'lasagne' door 'misselijkmakende prut'.

Alvast bedankt, dan loop ik nu naar het toilet om die ranzige derrie weer uit te kotsen... BLEGH!
quote:thee schreef op 10 november 2007 @ 18:31:

Ai, lafrancaise, dat is idd lullig!

Ook zo suf, waarom is de stof van kledinglabels vaak zo hard/prikkend/irritant met scherpe randjes... en als je het label eraf knipt blijft er nog een randje zitten en als je het lostornt is gelijk die naad aan gort.

Ook zo bij lingerie, kocht een leuk setje, leuke string erbij, zwart, dunne stof en dan zo'n wit megalabel erin....

Herkenbaar Zó'n elegant setje ziet er al een stuk minder leuk uit als er een witte megabon met de tekst "40" uithangt.

Lieve fabrikanten, volgend jaar word ik pas 40.
LEUK TOPIC !!

Geachte fabrikanten van het speelgoedautomerk Dickie, willen jullie voortaan een aanhanger in die fucking blisterverpakking stoppen die wél achter de meeverpakte tractor past ? En dan graag een beetje betere kwaliteit, zo zonde om verjaardagscadeautjes na een week weg te moeten gooien, vanwege loeischerpe afgeknapte wieltjes.

Ik weiger nu pertinent om dit "merk" te kopen voor kinderverjaardagen, ik koop alleen nog maar Siku, dat lijkt minder indrukwekkend (lees: GROTE VERPAKKING), maar dáár kunnen de kleinkinderen van de jarige kleuter zelfs nog plezier van hebben.

En ook de tractoren van de Action kunnen na één dag in de vuilnisbak. Jammer voor de jarige kleuters, wat een stelletje etterbakken zijn die fabrikanten en grootwinkelbedrijven.
Beste wijnmakers,

willen jullie alsjeblieft een goede kwaliteit kurk, óf een kunststof kurk óf een schroefdop gebruiken? Ik vind het altijd zo jammer als een kurk er in 100 stukjes uit komt... Kijk voor een goed voorbeeld eens naar jullie collega's, de champagne- of cava makers, ik heb nog nooit een fles cava geopend die een ondegelijke kurk had. Het kán dus wel...

En beste messenmakers,

het zou echt héél leuk zijn als jullie roestvrijstalen messen ook echt roestvrij zouden blijven in plaats van dat er na ongeveer een half jaar alsnog roestplekken op gaan verschijnen .
Beste eh.... OV,

Vanmorgen ging ik met de trein, na een hele tijd met mijn man meegereden te hebben was het - helaas - weer noodzakelijk om met het OV naar mijn werk te gaan. Nou en het was weer feest kan ik u vertellen.

Ik kocht, in mijn zenuwen, bij de kaartjesautomaat per ongeluk 3 kaartjes (voor de hele week) met dezelfde datum er op, lekker dom en eigen schuld, heeft u helemaal gelijk in. Ik moest dus naar het loket om twee kaartjes om te ruilen en het leek wel alsof de NS medewerkster mij een enkele reis hiernamaals toewenste, terwijl het helemaal niet druk was want iedereen heeft een abonnement. Een cursus omgaan met klanten is geen overbodige luxe, ik hoop niet dat u het me kwalijk neemt dat ik dat zeg.

Vervolgens was de trein te laat. Dat is niks nieuws maar het went nooit op de een of andere manier. En het went ook nooit dat het zo ontzettend druk is in de trein. Nog net kon ik een plek veroveren in de 1e klas, waarvoor ik ook een kaartje had (want in de 2e klas is nooit plek namelijk, dus je moet wel als je niet 40 minuten wil staan en dat wil ik niet want ik ben oud en slecht ter been moet u weten). Omdat de trein te laat was, miste ik mijn tram, ook dat is niet nieuws maar het blijft ellendig als je je tram de hoek om ziet zwaaien en weet dat je 20 minuten kunt gaan zitten wachten.

Op de terugweg miste ik weer de tram op een haar na en toen was ik het wat het GVB Amsterdam betreft zat en belde ik een taxi. Huppekee, ik wilde mijn trein halen. Dat lukte want....de trein was te laat. Er was vertraging. De drukte was ongelooflijk op het perron en ik zag de bui al hangen, de zitplaatsen zouden niet al te talrijk zijn en ik kreeg gelijk. Ook in de 1e klas waren alle plaatsen bezet. Ik mocht wel staan, in de 1e klas. Dank u wel. Daar was alleen geen plaats meer, dus ik stond op het balkon, van de 2e klas. En nu wil ik niet zeuren over klassen en zo maar ik wil even zeuren uberháupt, omdat ik alweer zo kláár met u ben.

U bent geen fabrikant, u bent geen ontwerper, u bent een vervoersoort en ik wil gewoon even mijn OV ei kwijt. Ik heb een hekel aan in de file staan maar dat gemuts met die trein en tram maakt me ook niet echt happy.

Alors, woensdag gaan we het weer proberen. Mijn man gaat dan ook mee en die wil gaan werken in de trein. Ik heb schamper gelachen omdat er in de spits doorgaans geen plaats is voor een laptop. Je mag blij zijn als je je bekertje koffie kwijt kunt op het tafeltje. Maar ik vind mijn man lief en als hij zijn laptop mee wil gaan zeulen in de hectiek, dan doet hij dat maar lekker.

Tot woensdag en dan hoop ik op een meer voorspoedige reis. Ik reken er niet op, ik hoop het gewoon. U doet vast al uw uiterste best maar ik vind uw uiterste best eerlijk gezegd naatje.

Met de meeste hoogachting

Groet,

Leo van de Blijft Gewoon Bianca BEO
anoniem_12394 wijzigde dit bericht op 12-11-2007 20:10
Reden: wat punten op i-en gezet
% gewijzigd
Geachte uitvinder van de chocomelk cup voor de senseo.

Wilt u nu eens de navulling in de handel gaan brengen, want die vier cupjes die bij de startersdoos zaten zijn al lang op.
Beste kledingfabrikanten,

Leuk dat er tegenwoordig ook mode te koop is voor een Maatje Meer, maarre kan er ook kleding komen voor een maatje minder? Ik heb maat 34-36, ben 1.62 lang, en leuke kleding is voor mij altijd veel te groot

Een leuke nette broek kopen is al helemaal onmogelijk, en ja mijn keuze is toch al zo beperkt aangezien ik alleen spijkergoed, katoen en linnen verdraag op mijn poezelig vel. Gelieve daar rekening mee te houden.

Wijnmensjes:

wilt u alstublieft schroefdoppen op al uw flessen doen, ipv kurk? Want ik krijg die kurk er nooit meer op, en ik wil weleens een paar dagen met een flesje wijn doen.

Condoomfabrikanten:

Mogen er condooms komen die het verpakte er iets minder lachwekkend uit laten zien? Die iets minder naar rubber ruiken? Waarvan het materiaal mij iets minder irriteert? Waarvan de verpakking wat makkelijker open te maken is (een afscheurverpakking ofzo?) En eventueel met een enigszins fluoriscerend verpakkinkje zodat ik ze kan vinden zónder het grote licht aan te moeten knippen?

Voor 'handschoenen' bestaat er een spray, zodat je onzichtbare flinterdunne latex handschoentjes over je fluweelzachte handjes legt. Kunt u zoiets niet maken voor euh, de hardere regionen?
quote:mastermind schreef op 12 november 2007 @ 22:33:

Condoomfabrikanten:

Mogen er condooms komen die het verpakte er iets minder lachwekkend uit laten zien? Die iets minder naar rubber ruiken? Waarvan het materiaal mij iets minder irriteert? Waarvan de verpakking wat makkelijker open te maken is (een afscheurverpakking ofzo?) En eventueel met een enigszins fluoriscerend verpakkinkje zodat ik ze kan vinden zónder het grote licht aan te moeten knippen?

Voor 'handschoenen' bestaat er een spray, zodat je onzichtbare flinterdunne latex handschoentjes over je fluweelzachte handjes legt. Kunt u zoiets niet maken voor euh, de hardere regionen?

U vraagt, wij draaien!

Spray als condoom

Gepubliceerd op maandag 04 december 2006

Duitse wetenschappers hebben een spray met vloeibare latex ontwikkeld.

Met deze uitvinding kan voor iedere gebruiker het perfecte condoom worden gefabriceerd, aldus bedenker Jan Vinzenz Krause.

Car wash

Krause, verbonden aan het Duitse Institut für Kondom-Beratung, meent dat 'spraycondoom' het ideale condoom is omdat het altijd naadloos past.

Gebruikers dienen hun geslachtsorgaan in de spuitbus te stoppen waarna met één druk op de knop met behulp van aerosol vloeibare latex direct op de penis wordt gespoten. Via een netwerk van slangetjes wordt de hele oppervlakte van een laagje latex voorzien. "We noemen het de 360 graden-procedure, vergelijkbaar met een car wash," aldus de uitvinder.

Een seconde of vijf later dient het condoom klaar te zijn voor gebruik.

Pleisters uit spuitbus

Krause kwam naar eigen zeggen op het idee door verhalen van gebruikers die de nodige tijd en moeite kwijt waren om een condoom om te doen. Dat gegeven combineerde hij met het bekend zijn van pleisters die met behulp van een spuitbus in de medische wereld worden gebruikt.

De uitvinding moet nog wel nader op veiligheid worden getest. Waarschijnlijk komt de spuitbus in 2008 op de markt. Wie niet wil wachten totdat he daadwerkelijk zover is, kan zich opgegeven als proefpersoon.
Ik kon het niet geloven, maar inderdaad.

Viva-redactie, waar blijven jullie ? Dit lijkt me ideaal !!!!

Maarrreh, HOE krijg je dat plaksel er weer af ????spuitbus (nog een leuke uitvoering óók !!!!)
Grrr, dacht net een wereldidee te hebben, wilde al patent aanvragen, maar nee hoor iemand was me weer voor...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven