Bezemtopic deel 12

01-02-2012 18:55 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren

We bezemen dus gewoon verder, hier alweer deel 12. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee!

Hier staat deel 11
Lieve Gold,je hebt ons heel blij gemaakt!!Dank je wel!!

En wij vonden het heel gezellig vanmiddag,lekker in de tuin zitten kletsen.
Wij zijn weer thuis. Wel druk op de weg maar alleen weer files de andere richting op.

Het was inderdaad weer reuze gezellig. Wat is die Uk toch een doerak he?

Wat ik wel bedacht Coetje, ik heb zomaar alles uit de kast geplukt en in die zakken gegooid, dus er zal nog wel wat gewassen moeten worden (daar heb ik helemaal niet bij nagedacht)...

Hopelijk hebben jullie er nog wel wat uit kunnen halen. Laat af en toe eens een fotootje zien op de BH?
Ja hoor. Het regent hier.

Het onweer klinkt (nog) ver weg.
Volgens buienradar blijft het hier droog.

Ik zal eens denken over dat topic Goldie

Oudste is helemaal blij met het adidas jack!Middelste mopperde..waarom hebben ze alleen maar meiden

Ik heb net nog boodschappen gedaan,was hoognodig weer.

Morgen even langs bakker en slager en dan kunnen we er weer even tegen.

Heb me ook nog laten overhalen om de 2 meiden morgenochtend om 7 uur bij de VVV af te zetten
Het 'show je outfit van vandaag'-topic bedoel je?

Blij dat Oudste blij is met het Jack.

Ik ben al vergeten wat we nog meer allemaal in de zak gedaan hadden. Meldt het af en toe maar eens als je (of je Oudste) er wat van aan hebt .

En ga je echt morgen om 7 uur met dat grut naar de VVV?

Jou kennende doe je dat ja
Mogguh

Jij bent echt zo'n supermoeder, Coe. Denk dat op een gegeven moment je huis vol pubers zit

Vandaag naar mijn mams geweest. Men is bezig een indicatie te krijgen voor een verzorgingshuis en ze kijkt ernaar uit. Inmiddels dringt wel door dat ze 'ineens' ouder is geworden, maar ze legt zich erbij neer.

Nu zit ik met de kinders in de tuin. Te heet om naar boven te gaan. Alleen hebben de kinderen bepaald geen rustige avondstem.

Als ik mijn kippen- en konijnenoppas rond heb, hopelijk morgen, ga ik een vakantietje boeken. Ben er zo aan toe.
We moesten trouwens grinniken om de opmerking van je middelste Coetje .

Een welverdiende vakantie Mamzie, goed idee.

Enig idee waar je heen wilt?

Zoeb is morgen weer terug begreep ik? Dan doe ik overmorgen een pakje op de post.

MissM, was het een leuk feestje?
Oh Coetje, ik heb Goldman net verteld over dat idee om met een paar vrouwen een paar dagen Texel te doen en hij vind het een goed plan dus zeg maar wanneer!!!
Ja daar hebben we het helemaal niet over gehad!

Zodra we klaar zijn daar kunnen we een datum prikken!

Leukleukleuk!!

Nu ga ik eerst Uk onder de douche uit plukken...(ik roep al een kwartier..ik kom eraan
Moggu..
Zo,de meiden zijn gedropt bij de VVV.

Nu ga ik duimen dat ze een kaartje kunnen bemachtigen,dat zou wel heel leuk voor ze zijn.

Ik haal ze straks weer op.

Mamz,al een idee waar je naartoe wil?

Wel fijn toch dat je moeder zich erbij neerlegt dat ze naar een verpleeghuis moet.Lijkt me voor jou een stuk makkelijker als ze dat accepteert.

Gold,Oudste zei juist...mmm wat ruiken die kleren lekker
De laatste dag. Aan de ene kant jammer. Maar aan de andere kant ook wel weer heerlijk om weer in mijn eigen bed te liggen. Het is geen rustweekje geworden. Ik ben bijna aan het eind van mijn energie. En dan heb ik er nog een druk weekend achteraan. Bospop. Ik heb Vijftig mensen aan het werk die ik zondag - en maandagochtend mag commanderen. Dinsdag heb ik nog vrij woensdag moet ik alweer gaan werken.

Vanmorgen laten we de kinderen nog even zwemmen en kanoën. Terwijl wij de joekel van een tent afbreken. Gisteravond al veel ingeladen. De oudere groep gaat nog drie dagen hiken. Die vertrekken ook pas morgen met de zeilbootjes richting Roermond.

Nu plassen, wassen, tandenpoetsen. Zeggen we ' s morgens en 's avonds altijd tegen de kinderen. En dan kookt het water voor de koffie wel. Mijn lastste dag. Oei.
Oudste was op de radio
Mijn meisje is te zien en te horen op de lokale omroep en morgen in de lokale krant.

Ik ben gewoon plaatsvervangend zenuwachtig

Zoeb,lekker vanavond weer in je eigen bedje en douche.

Het klinkt wel als een superkamp!

Druk weekend dus nog voor de boeg.Jij hebt straks nog een week vakantie nodig om bij te komen
Het is gelukt!!!
Veel plezier op je laatste dag Zoeb!

Waar gaan de dames naar toe Coe? Een concert?

Gisteren was hectisch, druk en veel te kort.

Maar wel leuk dat ze zoiets organiseren.

Vandaag lekker rommelen. Had gisteren nog het badje opgezet omdat het weer 26 graden zou worden, maar het is nog best fris en ik zie alleen grijze lucht
Wat leuk voor de meisjes!!!

Zet je morgen op de BH een link neer waar ze te zien is?

MissM, fijn dat het leuk was. En als iets leuks is is het vaak altijd te kort he?

Hier is het ook bewolkt en toen ik net de boel wat open wilde zetten merkte ik dat het regent.

Ik moet vandaag met vriendin gaan shoppen. Zij moet kleding voor de bruiloft van haar zus.

Dus we gaan naar die grote stad net over de grens.
Oh en Zoeb, je zal inderdaad wel kei-kapot zijn
Hm, het ondertussen toch gewoon 26 graden.

Straks lekker in het badje dus!

Nu even puinruimen.
nu met middelste eerste hulp..teen keihard gestoten.foto gemaakt,zometeen de uitslag.p
Auw!

Hoop dat het meevalt Coe!
Scheurtje in zijn kootje maar daar kunnen ze natuurlijk geen gips omdoen

Ze hebben 2 tenen aan elkaar vast getapet.
Op mijn hyves staat een linkje waarop Oudste te zien is.
Gaat het al lekker te keer bij jullie. Hier is de eerste rond al voorbij maar er komt nog meer aan.

Ik was dus vandaag winkelen voor kleding voor vriendin. We zijn goed geslaagd en ik heb zelfs ook nog iets voor mezelf gekocht (Er is nu weer plaats in de kast )

Welke van die meisjes op het filmpje is je oudste Coetje? Al die meiden lijken op elkaar (of het komt door die paar wijntjes die ik net op heb )

Mmetje nog lekker in het badje gezeten MissM?

Zoeb, je pakje is op de post retour.

Je zult wel zien dat ik het niet opengemaakt heb maar in ieder geval nog wel bedankt
Ze heeft jullie paarse Adidas aan Gold

Hier heeft het wat gedonderd en heel hard geregend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven