Bezemtopic deel 5 alweer
woensdag 30 december 2009 om 09:12
woensdag 30 december 2009 om 11:13
Mogguh...
Gefeliciteerd Mamzie!!!
Ik heb even vlugerdevlug bijgelezen.
Het was dus erg leuk in Brugge, alleen jammer van het slechte weer dus gaan we nog een keer terug als het wat aangenamer is om op een terrasje te zitten
Zuurvleis heeft onze ex-schoonzoon een keer gemaakt.
Ik von ut best lekker
Hihi Jonna, Nataaaaaajsa!
En als ik je niet meer 'spreek': Succes morgen!
Ik MOET vandaag echt om boodschappen. En dat terwijl het plan eigenlijk was om iets leuks met het gezin te ondernemen. We zijn er dus nog niet uit.
Oja, en er is gisteren niet gestofzuigd..... dus ehhh....dat MOET nu ook.
Laterrr!!!!
Gefeliciteerd Mamzie!!!
Ik heb even vlugerdevlug bijgelezen.
Het was dus erg leuk in Brugge, alleen jammer van het slechte weer dus gaan we nog een keer terug als het wat aangenamer is om op een terrasje te zitten
Zuurvleis heeft onze ex-schoonzoon een keer gemaakt.
Ik von ut best lekker
Hihi Jonna, Nataaaaaajsa!
En als ik je niet meer 'spreek': Succes morgen!
Ik MOET vandaag echt om boodschappen. En dat terwijl het plan eigenlijk was om iets leuks met het gezin te ondernemen. We zijn er dus nog niet uit.
Oja, en er is gisteren niet gestofzuigd..... dus ehhh....dat MOET nu ook.
Laterrr!!!!
woensdag 30 december 2009 om 11:49
Brrrrrrr wat wordt je altijd koud van hardlopen. Dat ik een ijskoude shake heb gedronken werkt ook niet echt mee denk ik
Misschien voortaan maar voor ik ga lopen die shake maken dan is het wat op temperatuur (gewoon een doosje bevroren aardbeien met magere melk hoor, meer is het niet, maar lekker!)
Misschien voortaan maar voor ik ga lopen die shake maken dan is het wat op temperatuur (gewoon een doosje bevroren aardbeien met magere melk hoor, meer is het niet, maar lekker!)
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
woensdag 30 december 2009 om 14:52
woensdag 30 december 2009 om 19:23
Pips, zoon was net hier en nu bleek het pakketje voor jou nog steeds in zijn auto te liggen. Was ie vergeten de oen. Ik doe het nu morgen zelf op de post. Ik had er helemaal niet meer aan gedacht.
Jullie raden nooit wat ik heb!! Een doodgewone ordinaire spit.
. Niks geen hernia waar ik bang voor was. Nu heb ik zwaardere pijnstillers gekregen en ik moet naar de fysiotherapie. Omdat het toch te lang duurt voor het over is. Pfft zeg dat is een opluchting. Het heeft er mee te maken dat ik door mijn knie mijn rug verkeerd heb belast.
Nu de vlekken nog weg en dan kan ik fris en vrij het nieuwe jaar in.
Jullie raden nooit wat ik heb!! Een doodgewone ordinaire spit.
. Niks geen hernia waar ik bang voor was. Nu heb ik zwaardere pijnstillers gekregen en ik moet naar de fysiotherapie. Omdat het toch te lang duurt voor het over is. Pfft zeg dat is een opluchting. Het heeft er mee te maken dat ik door mijn knie mijn rug verkeerd heb belast.
Nu de vlekken nog weg en dan kan ik fris en vrij het nieuwe jaar in.
woensdag 30 december 2009 om 20:17
quote:gelfling schreef op 30 december 2009 @ 17:18:
En daar zit je dan te blauwbekken in je Marliesje Pips...
Shoppen is ook leuk!
Zoeb
Fuss,gelukt met bakken?
MissM, de magische grens van 3 maanden :)toen waren hier iig die krampen grotendeels over,dat scheelt al een boel.
Jonna,succes morgen!
Ik heb heerlijk boodschappen gedaan zonder kinderen!Stuk ontspannender
Iedereen is ondertussen weer thuis,ben weer compleet..
Morgen een dagje aanrommelen thuis,s'ochtends komen de kinderen nieuwjaarzingen,s'middags naar vrienden en s'avonds thuis aan de gourmet.
En daar zit je dan te blauwbekken in je Marliesje Pips...
Shoppen is ook leuk!
Zoeb
Fuss,gelukt met bakken?
MissM, de magische grens van 3 maanden :)toen waren hier iig die krampen grotendeels over,dat scheelt al een boel.
Jonna,succes morgen!
Ik heb heerlijk boodschappen gedaan zonder kinderen!Stuk ontspannender
Iedereen is ondertussen weer thuis,ben weer compleet..
Morgen een dagje aanrommelen thuis,s'ochtends komen de kinderen nieuwjaarzingen,s'middags naar vrienden en s'avonds thuis aan de gourmet.
woensdag 30 december 2009 om 22:17
Gezellige dag gehad. Met M. taart gegeten, een spelletje gespeeld en gelunched, daarna net genoeg me-time, en vervolgens mijn moeder die best wel mee wilde doen met de chocoladefondue.
Kinders naar de harmonie, Muis en wij een stukje lopen, en daarna een goede hollandsche pot gegeten met witlof en stoofpeertjes.
Forumsgewijs is het ook wel gezellig geweest, als ik zo de nieuwste topics eens lees
Kinders naar de harmonie, Muis en wij een stukje lopen, en daarna een goede hollandsche pot gegeten met witlof en stoofpeertjes.
Forumsgewijs is het ook wel gezellig geweest, als ik zo de nieuwste topics eens lees