Bezemtopic deel 6
zaterdag 23 januari 2010 om 22:42
Getverr Jonna, wat een ellende joh!
Ik hoop dat je je heel snel beter gaat voelen.
Dikke zoen van mij, ook voor jou H_M. Sterkte en succes.
Fuss, ik hoop dat jij ook opknapt van je halve halve dagen.
Wat ben je snel Its! Plaatje op de BH?!
Ik ga naar bed, ben helemaal gaar geteld, al 20.859 artikelen gehad, en ik weet niet hoeveel nog te gaan.
en voor iedereen!
Ik hoop dat je je heel snel beter gaat voelen.
Dikke zoen van mij, ook voor jou H_M. Sterkte en succes.
Fuss, ik hoop dat jij ook opknapt van je halve halve dagen.
Wat ben je snel Its! Plaatje op de BH?!
Ik ga naar bed, ben helemaal gaar geteld, al 20.859 artikelen gehad, en ik weet niet hoeveel nog te gaan.
en voor iedereen!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zondag 24 januari 2010 om 08:52
Redelijk geslapen hier. Succes met tellen Nik!
Lijstje voor vandaag, er is al een groot deel af:
- kamer opruimen
- nog één was wassen -> zit in de machine
- nog één was vouwen
- rusten
- was boven opruimen
- werken
- rusten
- spullen naar zolder sjouwen
- kleren van Zoon uitzoeken
- rusten
- erwtensoep koken
- heel misschien met Zoon en Lief naar het zwembad
- rusten
(ja ik weet het, lijstje is te vol voor mij, maar mijn hoofd kan nog gewoon alles en wil dus ook alles kunnen )
- kamer opruimen
- nog één was vouwen
- rusten
- was boven opruimen
- werken
- rusten
- rusten
- erwtensoep koken
- heel misschien met Zoon en Lief naar het zwembad
- rusten
(ja ik weet het, lijstje is te vol voor mij, maar mijn hoofd kan nog gewoon alles en wil dus ook alles kunnen )
zondag 24 januari 2010 om 09:05
Moggu!
HM,wat naar dat er toch een ontsteking zat!Hopelijk knapt Jonna nu goed op!Vervelend dat dat in het ziekenhuis moet.
Lieve Jonna,hopelijk gaat het nu de goede kant op met je voet!!
Zoeb,al iets meer te weten gekomen over je moeder?
Fuss,hopelijk ben je snel wat minder moe,was er niet iets met de magische grens van 20 weken dat vrouwen dan meer energie kregen?En vergeet ondanks alles niet te genieten!
MissM,lekker gerelaxed?
I'ts ben ook benieuwd naar de jurk?Klein tipje van de sluier?
Mamz,moeder gister nog gearriveerd?
Nik,werk ze vandaag!
Ik ga douchen en dan met ukkie een rondje wandelen,kan ie zijn energie kwijt.
Verder voor vandaag een lijstje:
wassen,strijken,vouwen
stofzuigen
bedden kinderen verschonen
Fijne dag
HM,wat naar dat er toch een ontsteking zat!Hopelijk knapt Jonna nu goed op!Vervelend dat dat in het ziekenhuis moet.
Lieve Jonna,hopelijk gaat het nu de goede kant op met je voet!!
Zoeb,al iets meer te weten gekomen over je moeder?
Fuss,hopelijk ben je snel wat minder moe,was er niet iets met de magische grens van 20 weken dat vrouwen dan meer energie kregen?En vergeet ondanks alles niet te genieten!
MissM,lekker gerelaxed?
I'ts ben ook benieuwd naar de jurk?Klein tipje van de sluier?
Mamz,moeder gister nog gearriveerd?
Nik,werk ze vandaag!
Ik ga douchen en dan met ukkie een rondje wandelen,kan ie zijn energie kwijt.
Verder voor vandaag een lijstje:
wassen,strijken,vouwen
stofzuigen
bedden kinderen verschonen
Fijne dag
zondag 24 januari 2010 om 10:40
goedemorgen
het was iets gezelliger bij de vrienden dan tot we dachten dus het was ook iets later
HP of Jonna hoe is het nu met Jonna
Fuss rustig aan hoor
Mijn jurk is klassieker als tot ik dacht. Ivoorkleurig en dan strak top op de heupen en dan uitlopend. Jullie moeten inderdaad nog even wachten met foto's. Die heb ik sowieso nog niet en ik moet even kijken hoe ik ze kan "verstoppen" voor itsman
het was iets gezelliger bij de vrienden dan tot we dachten dus het was ook iets later
HP of Jonna hoe is het nu met Jonna
Fuss rustig aan hoor
Mijn jurk is klassieker als tot ik dacht. Ivoorkleurig en dan strak top op de heupen en dan uitlopend. Jullie moeten inderdaad nog even wachten met foto's. Die heb ik sowieso nog niet en ik moet even kijken hoe ik ze kan "verstoppen" voor itsman
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
zondag 24 januari 2010 om 11:01
Goedemorgen allemaal,
ik kreeg vanochtend zo rond een uur of half 7 een vrolijk SMS-je van Jonna uit het ziekenhuis. Het spoelen van haar voet was gisterenavond reuze meegevallen, zij had ook nog wat kunnen slapen en was vandaag voor het eerst sinds 31-12 zonder pijn. En ja, ik was al wakker toen zij dacht mij wakker te maken
En ik heb een lijstje gekregen voor vandaag:
Stofzuigen
Toilet schoonmaken
Bed verschonen
Goed voor mijzelf zorgen
Ruim voor het bezoekuur komen
Make-up meenemen
Ruim na afloop van het bezoekuur blijven
Veel plezier allemaal!
ik kreeg vanochtend zo rond een uur of half 7 een vrolijk SMS-je van Jonna uit het ziekenhuis. Het spoelen van haar voet was gisterenavond reuze meegevallen, zij had ook nog wat kunnen slapen en was vandaag voor het eerst sinds 31-12 zonder pijn. En ja, ik was al wakker toen zij dacht mij wakker te maken
En ik heb een lijstje gekregen voor vandaag:
Stofzuigen
Toilet schoonmaken
Bed verschonen
Goed voor mijzelf zorgen
Ruim voor het bezoekuur komen
Make-up meenemen
Ruim na afloop van het bezoekuur blijven
Veel plezier allemaal!
zondag 24 januari 2010 om 11:03
Hallo lieverds!
Het was geen fijne dag gisteren. Ik heb nog nooit, en dan bedoel ik echt nooit!, zoveel pijn gehad.
De ontsteking zat er al wat langer maar men heeft gedacht dat mijn lichaam 'het zelf wel aan zou pakken'. Niet dus.
Ik lig nu in zo'n leuk bed die waarin je bijna dubbelgevouwen kunt liggen en zo lig ik dus ook nu In V-vorm en aan het infuus en om de drie uur een stoot antibiotica.
De vieizgheid is er nu bijna uit, 's morgens wordt de wond uitgespoeld onder de douche en als ik zelf de wond kan verzorgen mag ik waarschijnlijk dinsdag naar huis. Dus als jullie willen duimen tegen die tijd?
Ik lig wel heel gezellig op een zaaltje met een buurman, die precies hetzelfde heeft, maar dan aan zijn knie. We kunnen lekker tegen elkaar aan miepen
Fus, ik zou zeggen, geef het lekker uit handen. Jij en Skippy zijn 1000x belangrijker. Als het ergens anders kan is dat toch ook prima?
Ik denk dat wij niet komen, maar dat laat ik afhangen van hoe ik me aan het van de week voel.
Its, wat gaaf dat je dé jurk al hebt gevonden! Zodra ik weer wat uit de voeten kan mag ik met mijn dochter mee jurken kijken, lijkt me geweldig!
Voor iedereen een
Het was geen fijne dag gisteren. Ik heb nog nooit, en dan bedoel ik echt nooit!, zoveel pijn gehad.
De ontsteking zat er al wat langer maar men heeft gedacht dat mijn lichaam 'het zelf wel aan zou pakken'. Niet dus.
Ik lig nu in zo'n leuk bed die waarin je bijna dubbelgevouwen kunt liggen en zo lig ik dus ook nu In V-vorm en aan het infuus en om de drie uur een stoot antibiotica.
De vieizgheid is er nu bijna uit, 's morgens wordt de wond uitgespoeld onder de douche en als ik zelf de wond kan verzorgen mag ik waarschijnlijk dinsdag naar huis. Dus als jullie willen duimen tegen die tijd?
Ik lig wel heel gezellig op een zaaltje met een buurman, die precies hetzelfde heeft, maar dan aan zijn knie. We kunnen lekker tegen elkaar aan miepen
Fus, ik zou zeggen, geef het lekker uit handen. Jij en Skippy zijn 1000x belangrijker. Als het ergens anders kan is dat toch ook prima?
Ik denk dat wij niet komen, maar dat laat ik afhangen van hoe ik me aan het van de week voel.
Its, wat gaaf dat je dé jurk al hebt gevonden! Zodra ik weer wat uit de voeten kan mag ik met mijn dochter mee jurken kijken, lijkt me geweldig!
Voor iedereen een
zondag 24 januari 2010 om 12:29
Mogguh...
Nog niet zo lang uit bed.
Een beetje brak na een hele gezellige avond in de kroeg, waar ik met mijn groepje de Carnavalsquiz won!
Er zijn foto's genomen, die zouden morgen ergens op internet staan.
Jonna, wat een ellende, meid.
Gelukkig ben je weer van de pijn af nu weer snel beter worden he?
Wat schattig om te zien dat Happy zo met je meeleefde.
Fuss, maak je niet te druk he?
Mijn reactie staat ook op de BH.
Nu moet ik eerst heel erg nodig koffie hebben hoor
Alaaaaaaaaf!
Nog niet zo lang uit bed.
Een beetje brak na een hele gezellige avond in de kroeg, waar ik met mijn groepje de Carnavalsquiz won!
Er zijn foto's genomen, die zouden morgen ergens op internet staan.
Jonna, wat een ellende, meid.
Gelukkig ben je weer van de pijn af nu weer snel beter worden he?
Wat schattig om te zien dat Happy zo met je meeleefde.
Fuss, maak je niet te druk he?
Mijn reactie staat ook op de BH.
Nu moet ik eerst heel erg nodig koffie hebben hoor
Alaaaaaaaaf!
zondag 24 januari 2010 om 13:34
Mogguh
Mijn muis deed het sinds gisterenmiddag niet dus ik was virtueel gehandicapt..
Jonna, wat naar en verschrikkelijk pijnlijk. Het uitspoelen is ook bepaald geen feestje, ik hoop dat de antibiotica snel aanslaan.
Allis, morgen even een afspraakje met de vlos maken, het is met jouw geschiedenis logisch dat je af en toe bevestiging nodig hebt, en ik hoop dat ze daar positief mee omgaat.
Gisteren is oma inderdaad geweest (de kinderen waren draaks, ze vindt het niet leuk meer *en ik heb dus maar voorgesteld dat we elkaar tijdens schooltijd zien*)
Vanochtend heeft Oudste een voorspeeluur gehad op de muziekschool. Altijd leuk, al trekken de kleintjes die lange zit slecht.
Allis, zoals ik er nu in sta ga ik het raadsonderzoek aan. Het kan dan zijn dat alsnog de kinderen geheel of gedeeltelijk uit huis worden geplaatst, maar dan weet ik in elk geval dat dat ook echt de juiste beslissing is en niet een mogelijk onjuiste inschatting van een jeugdzorgmedewerkster. Ik krijg het nu niet over mijn hart om dit gezin als het ware op te heffen uit eigen beweging.
Mijn muis deed het sinds gisterenmiddag niet dus ik was virtueel gehandicapt..
Jonna, wat naar en verschrikkelijk pijnlijk. Het uitspoelen is ook bepaald geen feestje, ik hoop dat de antibiotica snel aanslaan.
Allis, morgen even een afspraakje met de vlos maken, het is met jouw geschiedenis logisch dat je af en toe bevestiging nodig hebt, en ik hoop dat ze daar positief mee omgaat.
Gisteren is oma inderdaad geweest (de kinderen waren draaks, ze vindt het niet leuk meer *en ik heb dus maar voorgesteld dat we elkaar tijdens schooltijd zien*)
Vanochtend heeft Oudste een voorspeeluur gehad op de muziekschool. Altijd leuk, al trekken de kleintjes die lange zit slecht.
Allis, zoals ik er nu in sta ga ik het raadsonderzoek aan. Het kan dan zijn dat alsnog de kinderen geheel of gedeeltelijk uit huis worden geplaatst, maar dan weet ik in elk geval dat dat ook echt de juiste beslissing is en niet een mogelijk onjuiste inschatting van een jeugdzorgmedewerkster. Ik krijg het nu niet over mijn hart om dit gezin als het ware op te heffen uit eigen beweging.
zondag 24 januari 2010 om 16:29
quote:fussie schreef op 24 januari 2010 @ 08:52:
- kamer opruimen
- nog één was vouwen
- rusten
- was boven opruimen --> straks
- werken ---> nu
- rusten
- rusten
- erwtensoep koken
- heel misschien met Zoon en Lief naar het zwembad was leuk!
- zwemspullen en badjas in de wasmachine
Jonna, klinkt toch wel naar hoor. fijn dat je zo snel weer opknapt, teken dat de AB zijn werk doet!
lekker hoor, dat iedereen zo heerlijk uitgeslapen heeft.
Ik ben lekker met Zoon en Lief naar het zwembad geweest. Was leuk, heb amper gezwommen maar dat maakt niet uit. Wel lekker wat gedobberd
Nu nog even werken, gewoon op de pc, dus niet vermoeiend ofzo
- kamer opruimen
- nog één was vouwen
- rusten
- was boven opruimen --> straks
- werken ---> nu
- rusten
- rusten
- erwtensoep koken
- heel misschien met Zoon en Lief naar het zwembad was leuk!
- zwemspullen en badjas in de wasmachine
Jonna, klinkt toch wel naar hoor. fijn dat je zo snel weer opknapt, teken dat de AB zijn werk doet!
lekker hoor, dat iedereen zo heerlijk uitgeslapen heeft.
Ik ben lekker met Zoon en Lief naar het zwembad geweest. Was leuk, heb amper gezwommen maar dat maakt niet uit. Wel lekker wat gedobberd
Nu nog even werken, gewoon op de pc, dus niet vermoeiend ofzo
zondag 24 januari 2010 om 16:55
Haai!
Ik ben nog niet op de BH geweest. Doe ik straks.
Ik heb eerst veel geteld en net 9 overhemden gestreken, Sportman kan weer netjes door het leven, voor zo lang het duurt.
Jonna, wat fijn dat je pijn minder is. Ik hoop dat het snel weg is!
Mamz, succes met alles.
Ik ga nu aan de drank, heb ik wel verdiend vind ik zelf!
Ik ben nog niet op de BH geweest. Doe ik straks.
Ik heb eerst veel geteld en net 9 overhemden gestreken, Sportman kan weer netjes door het leven, voor zo lang het duurt.
Jonna, wat fijn dat je pijn minder is. Ik hoop dat het snel weg is!
Mamz, succes met alles.
Ik ga nu aan de drank, heb ik wel verdiend vind ik zelf!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zondag 24 januari 2010 om 19:21
Een beetje uit kunnen rusten Fuss?
Hoe zien je werktijden er vanaf nu uit?
Ik ben vandaag redelijk op de been gebleven maar voel een diepe coma tot morgenvroeg aankomen.
Ik heb een week om bij te komen. Dan gaat het feest weer verder.
Om me niet helemaal schuldig te voelen heb ik vandaag nog wel:
Gewassen
Gedroogd
Was gevouwen en opgeruimd.
Morgen is Pips er weer!
Ja toch?
Hoe zien je werktijden er vanaf nu uit?
Ik ben vandaag redelijk op de been gebleven maar voel een diepe coma tot morgenvroeg aankomen.
Ik heb een week om bij te komen. Dan gaat het feest weer verder.
Om me niet helemaal schuldig te voelen heb ik vandaag nog wel:
Gewassen
Gedroogd
Was gevouwen en opgeruimd.
Morgen is Pips er weer!
Ja toch?
zondag 24 januari 2010 om 19:31
Jups
Lekker toch, Gold, dat je moe bent van het genieten?
Ik heb redelijk uit kunnen rusten maar toch ook wel veel gedaan. Mijn werktijden worden van 8 tot 1, dus dan kan ik om half 2 in mijn bedje liggen. Al zal dat dinsdag niet gaan want dan heb ik de eindgesprekken met de kinders van mijn klas en die wil ik wel heel graag gewoon zelf mee voeren. Dat is hét gesprek van het jaar voor hen
Nu nog een beetje typen en dan zo lekker slapen. Mmm
Lekker toch, Gold, dat je moe bent van het genieten?
Ik heb redelijk uit kunnen rusten maar toch ook wel veel gedaan. Mijn werktijden worden van 8 tot 1, dus dan kan ik om half 2 in mijn bedje liggen. Al zal dat dinsdag niet gaan want dan heb ik de eindgesprekken met de kinders van mijn klas en die wil ik wel heel graag gewoon zelf mee voeren. Dat is hét gesprek van het jaar voor hen
Nu nog een beetje typen en dan zo lekker slapen. Mmm
maandag 25 januari 2010 om 07:24
Moggûh lieffies!
Veel te kort geslapen. Nadeel van een ziekenhuis is dat het bed anders is, geluiden op de gang, plegen die van alles komen controleren en een snurkende buurman die je niet even kunt aanstoten
Welkom terug Hips! Waarom is jouw topic op Labielo eigenlijk weggehaald?
Dat was voor jou ook weer een kort nachtje MissM. Heeft LittleM de nacht goed doorgebracht?
Ik mag zo ontbijten, dus tot later!
Geniet!
Veel te kort geslapen. Nadeel van een ziekenhuis is dat het bed anders is, geluiden op de gang, plegen die van alles komen controleren en een snurkende buurman die je niet even kunt aanstoten
Welkom terug Hips! Waarom is jouw topic op Labielo eigenlijk weggehaald?
Dat was voor jou ook weer een kort nachtje MissM. Heeft LittleM de nacht goed doorgebracht?
Ik mag zo ontbijten, dus tot later!
Geniet!
maandag 25 januari 2010 om 08:06
Mogge,
Goh Jonna, wat een ellende heb heb jij dit weekend meegemaakt. Auw auw. Lijkt me een erg pijnlijke behandeling. Gelukkig gaat het weer beter. Heeft die ontsteking er al veel langer gezeten dan? Dat daar de pijn vandaan kwam.
Heel veel beterschap.
'k Ga straks even op de BH kijken.
Fus lekker hoor halve dagen. Dan kun je 's middags een siësta houden. Doe rustig aan hoor.
Miss M heb je nog een beetje kunnen slapen?
Ik heb Pips nog niet gezien. Ze mag vandaag weer.
Welkom terug Pipsie. Gedraag je nu een beetje hoor.
Met mijn moeder gaat het nog steeds goed. Als vandaag alles oké is mag ze weer naar huis. Wat zal ze blij zijn.
Ik ga straks met mijn vriendin Ikea onveilig maken. Ik heb er zin in.
Goh Jonna, wat een ellende heb heb jij dit weekend meegemaakt. Auw auw. Lijkt me een erg pijnlijke behandeling. Gelukkig gaat het weer beter. Heeft die ontsteking er al veel langer gezeten dan? Dat daar de pijn vandaan kwam.
Heel veel beterschap.
'k Ga straks even op de BH kijken.
Fus lekker hoor halve dagen. Dan kun je 's middags een siësta houden. Doe rustig aan hoor.
Miss M heb je nog een beetje kunnen slapen?
Ik heb Pips nog niet gezien. Ze mag vandaag weer.
Welkom terug Pipsie. Gedraag je nu een beetje hoor.
Met mijn moeder gaat het nog steeds goed. Als vandaag alles oké is mag ze weer naar huis. Wat zal ze blij zijn.
Ik ga straks met mijn vriendin Ikea onveilig maken. Ik heb er zin in.