Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
Boeiend toch, dat forum van de libelle? Ik vind andere fora van tijdschriften toch vaak al niet gebruiksvriendelijk.

Overigens kan Pips er hier ook nog niet op. Ben benieuwd wanneer dan wel.

Ik heb net mijn eerste dag half werken gehad. Zo straks even lekker in bed gelegen met een tijdschriftje. Bed een beetje omhoog, elektrisch dekentje aan en dan is zwanger zijn eindelijk leuk. Kreeg zowaar weer eens inspiratie om dingen te bedenken voor de baby. Zo fijn!

Morgen wel een lange dag want schoolverlatersgesprekken maar dat geeft niet. Neem ik voor morgen wel een fles cola mee, en woensdag doen we gewoon weer een dutje

Its, ik heb nu tegen piekeren 's nachts een spray van Bach Bloesem. Het heet Rescue Night en werkt bij mij wel goed. Het is prima te googlen, kijk maar eens of het wat is.

Ik slaap sindsdien een stuk beter, voel me gewoon rustig worden dan.

Jonna, thuis slaapt altijd fijner Hopelijk duurt het niet te lang voor je daar weer bent.

Allis, dag doorgekomen met je snotkoppie?

Irritant he Gelf, als je postings niet doorkomen?

Zoeb, leuk dat je geslaagd bent. Fijn ook dat het met je moeder goed gaat.

Oh, help, ik ga weer van alles vergeten

Oh ja, Boor witte tornado, wat ga je lekker! Hoe was het weekend met A? Ik had vanmorgen op school een aanvaring met een leerling. Kreeg de opmerking dat ik wel in mijn dikke buik geslagen zou worden. Toen ik zei dat er een baby in zat en dat het dus geen goed plan was kreeg ik de opmerking dat de baby dan gewoon dood ging. Ik vond het vooral verdrietig dat er al zoveel boosheid in een kind kan zitten, dat je zo jong al zo veel dwars zit

Z&Z, ook al zo'n tornado. Lekker hoor, ik ben jaloers dames Ik ga zo eens kijken of de stofzuiger wil doen wat ik wil. En ja, daarna weer een kwartiertje op de bank. Echt ik ga het wel leren hoor
Ik kijk naar de herhaling van Pauw&Witteman.

Tjonge.

Wat is die Gerard vd Velde toch een lekker ding.

:kwijl:
Ja GL, dus.....
Daarom kom ik ook maar niet op dat forum hehe, als dat al een reden is om je te bannen
quote:zusenzo schreef op 25 januari 2010 @ 16:25:

Ja GL, dus.....Tssssss...
Voor Pips:

Is HPL nu nog niet 'thuis'?
Pips,de borrel die koud stond is inmiddels half leeg
proost Coetje

over zaterdag; kom maar gewoon hoor dames
Fuss,als jij nou een lijstje boodschappen maakt,kunnen wij afstrepen Nemen we allemaal wat mee en hoef jij je niet druk te maken!

Jonna,hoe gaat het?weet je al of je morgen naar huis mag?

Gelf..is je snotterdesnot al over?

Er staat visite voor de deur..
Hallo meisjes!

Waarschijnlijk woensdag naar huis. Ligt even aan de uitslagen van de kweek. Die hadden vanmiddag binnen moet zijn, maar helaas. Vanmorgen 'sneuvelde' mijn infuus en moest ik opnieuw aangeprikt worden......en dat lukte niet want mijn aders rollen Pas na 5 keer lukte het.

Verder gaat het goed, geen noemenswaardige pijn meer.

Nog steeds geen Pips?

Joehoe, waar ben je?!
Net terug van de dierenarts. Onze kat heeft kanker aan zijn neus en gaat steeds verder achteruit.

Hij haalt reutelend en ronkend adem en ook is hij redelijk seniel aan het worden.

Maar ja, dierenartsen geven niet zomaar op en ondanks dat ze eigenlijk niks voor hem kunnen doen, grijpen ze ook nog niet in.

We hebben neusdruppels meegekregen die de zwelling in zijn neus moet doen afnemen en pas als hij pijn of echt ademhalingsmoeilijkheden gaat krijgen worden we terug verwacht voor het welbekende spuitje...

Fijn dat het beter met je gaat Jonna!

Rollende aderen? Nooit van gehoord.

Pips! Waar blijf je??

Oja Fuss, zet een boodsch.lijstje op de BH neer, dan nemen we allemaal wat mee!
Joehoe! Hier ben ik weer!!!!! Meeeeeeeen wat heb ik jullie gemist!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Op Libelle mag je niet zeggen dat je iets van een NSB mentaliteit vindt getuigen.............

En op Libelle mag je man ook niet schrijven als jij een ban hebt....
quote:HoiPippiLangkous schreef op 25 januari 2010 @ 20:35:

Joehoe! Hier ben ik weer!!!!! Meeeeeeeen wat heb ik jullie gemist!

Welkom terug Pipsie!!!!!!

Wij hebben jou ook gemist!!!

Wat naar van je kat GL :(
Pipske is er weer

Net op het randje blijven he?

Jonna, waarom eigenlijk een infuus?

Goldie, naar voor poes, en voor jullie. Hoe oud is het beestje?

Ik ben chaggo. Alles wat ik heb bereikt met opvoeden is binnen een dag of twee weer foetsie. Voelt zo zinloos, zo doelloos

Maar Oudste pakt het wel heel goed op!
Tja het beestje is oud dus niet echt heel verrassend. We weten het niet precies maar we schatten hem een jaar of 16.
Mamz, ik zal het proberen

Mag ik me meteen weer lekker tegen je aan bemoeien Mamz? Waarom denk je nu dat alles mislukt s? je kinderen zijn kinderen hoor, geen perfecte miniatuur volwassenen Je kids moeten het ook gewoon lkeren hoor, met vallen opstaan, met 2 stappen vooruit en 3 stappen terug Hang in there meissie!
Haai Lieffies!

Wat een stelletje labiele debielen daar bij Libelle zeg.

Meer zeg ik er niet over, ben te gaar.

We hebben vandaag 56.000 artikelen geteld, nagekeken en ingevoerd en ik ben er helemaal klaar mee.

Nu aan de rosé en Thaise nasi.

En dan naar bed.

Iedereen een dikke

Morgen doe ik weer gezellig.

Erik is de Mol en HPL de Lul.
Jippie, Pipsie is back. Wat raar dat Mr. Nilson dan niet mag forummen daar zeg. Nou ja. Tssss.

Muts hou je nu even gedeist hé. We hebben je zooooo gemist.

Fus. zet een boodschappenlijst op de bh meis. Doen hoor. Ik neem desnoods een pan soep mee in de trein.

We kunnen ook de stad ingaan. Maja misschien is dat iets te vermoeiend voor jou. Desnoods gaan we net als met Robo's topic gewoon de hele middag ergens zitten. Da ken ook he.
meiden, ik ben zo'n onzekere doos op t gebied van zwanger zijn...

Ik heb nou al het hele weekend en vooral vandaag zo'n gespannen buik! zeker tegen de avond lijkt het wel of iemand stiekum mijn navel als ventieltje gebruikt en de hele boel onder spanning zet. Ik kan nergens vinden of dat normaal is, de verhalen op internet (oh horror) varieren van doodnormaal tot bevallingen met 20 weken. Morgen maar even de verloskundige bellen!

oh en morgen ook een brief typen voor de belastingdienst enzo
ennuh, getver, had me effe onder mijn bevallige doch uitdijende achterste geschopt, dr ist een dinges op een vrijdag, en als dat nou deze vrijdag is dan zit ik bij mijn Brit. Dus dan kan ik niet, terwijl ik normaal wel op vrijdagen kan... Boehoe, door mijn eigen laksheid wist ik niks van de dinges, en nou kan ik niet meedingesen. Hou je t wel rustig fuss?
Allis, voor wat ik me ervan herinner kan je buik ook gewoon hard zijn bij 17 weken zwangerschap. Wel een teken om dan even rustig aan te doen Ben je erg druk, lichamelijk bezig en zo?

We dingessen zaterdag by the way.

Pips, er komt nu een hele zooi verdriet uit. Verdorie, mijn Muis is morgen zeven, ik zou hartstikke blij en trots moeten zijn, maar het gevoel van volledig falen overheerst.

*ik weet niet of je hebt meegelezen maar Jeugdzorg wil de kinderen dus gedeeltelijk uit huis hebben.. en net nu zijn de kinderen zooo draaks*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven