Bezemtopic deel 6
zondag 31 januari 2010 om 13:22
Jonna,mag ik jouw onderschrift ook hergebruiken?Vind hem meesterlijk.
Ga je nou alweer naar de kroeg tijger?
Wij moeten eigenlijk naar een verjaardag waar ik zo geen zin in heb.
Heb al wel de hele strijk weg!!En mocht nu van mezelf weer even forummen,daarna weer aan de slag.Zonde van mijn tijd die verjaardag.
Gelf,zonder al teveel in detail te treden,het was een warme avond!
Wel om 12uur de deur open gezet en iedereen eruit gewerkt.
Nog even napraten met zijn 2en en daarna lekker geslapen
Ga je nou alweer naar de kroeg tijger?
Wij moeten eigenlijk naar een verjaardag waar ik zo geen zin in heb.
Heb al wel de hele strijk weg!!En mocht nu van mezelf weer even forummen,daarna weer aan de slag.Zonde van mijn tijd die verjaardag.
Gelf,zonder al teveel in detail te treden,het was een warme avond!
Wel om 12uur de deur open gezet en iedereen eruit gewerkt.
Nog even napraten met zijn 2en en daarna lekker geslapen
zondag 31 januari 2010 om 14:25
Zo, uitgebadderd.
Boortje toch, mutske!
Zoeb, als je wilt ben je hier altijd welkom, als je dat maar onthoudt oke?
Gelf, ik ben helemaal fit vandaag, snap het zelf ook niet zo goed. Lief is nog wat brakjes, 2 dagen drank is niet zo goed voor hem Maar het laatste kommetje mosterdsoep doet wonderen.
Zometeen een verjaardag, tot later!
Boortje toch, mutske!
Zoeb, als je wilt ben je hier altijd welkom, als je dat maar onthoudt oke?
Gelf, ik ben helemaal fit vandaag, snap het zelf ook niet zo goed. Lief is nog wat brakjes, 2 dagen drank is niet zo goed voor hem Maar het laatste kommetje mosterdsoep doet wonderen.
Zometeen een verjaardag, tot later!
zondag 31 januari 2010 om 15:26
Mamz, ik heb hem van je gejat zonder toestemming
Wij waren net even in het ziekenhuis, naar mijn buurman die er nog steeds ligt. Ik kom binnen en we liggen alweer in een deuk. Wij hadden het vorige week zo in elkaar gezet:
wij hebben een verhouding en samen in het ziekenhuis is goedkoper dan een hotel
Nu lullen de plegen daar over ons: Oh ja, jullie hebben een verhouding he?
Zoon komt zo op de koffie, ook gezellie!
Wij waren net even in het ziekenhuis, naar mijn buurman die er nog steeds ligt. Ik kom binnen en we liggen alweer in een deuk. Wij hadden het vorige week zo in elkaar gezet:
wij hebben een verhouding en samen in het ziekenhuis is goedkoper dan een hotel
Nu lullen de plegen daar over ons: Oh ja, jullie hebben een verhouding he?
Zoon komt zo op de koffie, ook gezellie!
zondag 31 januari 2010 om 15:47
Jonna Jezus Bor een ban. Het moet niet gekker worden. Ik ben onderweg naar moeder. We denken allemaal het ergste. Het zit niet goed. Fus je bent lief. Moet nog even de standaard discussie met manlief laten bezinken. Ik mocht natuurlijk gaan, maar al dat gezucht en gesteun maakte me even heel erg boos. En nee, we zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan.
zondag 31 januari 2010 om 15:47
Jonna Jezus Bor een ban. Het moet niet gekker worden. Ik ben onderweg naar moeder. We denken allemaal het ergste. Het zit niet goed. Fus je bent lief. Moet nog even de standaard discussie met manlief laten bezinken. Ik mocht natuurlijk gaan, maar al dat gezucht en gesteun maakte me even heel erg boos. En nee, we zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan.
zondag 31 januari 2010 om 20:25
Wat een gezellige drukte hier.
Ik las op de BH dat jullie overwegen niet schrijvers te verwijderen... ik ga proberen mijn leven te beteren, maar ik kan me voorstellen dat jullie daar niet op gaan wachten... Geeft niets. Kijk maar.
Verder is hier eindelijk het toekomstige babykamertje leeg. Voordat die leeg kon, moest eerst het souterain leeg en daar stonden spullen van mijn moeder. Best even pijnlijk om daar te ruimen. Het is vandaag gelukt. Hoera!
Ik ben er wel goed brak van geworden zeg. Kliek wel een oud wuuf. Alles doet pijn. De buik groeit goed. Nog 3 weken werken... het aftellen is begonnen.
Het regent bannen zeg.. jemig. Braaf als ik ben, durf bijna mijn mening niet meer te geven. . Wat een flauwekul allemaal.
Hoe is het met jullie?
Ban voor Boro
Fuss, redt jij het nog een beetje?
Ik las op de BH dat jullie overwegen niet schrijvers te verwijderen... ik ga proberen mijn leven te beteren, maar ik kan me voorstellen dat jullie daar niet op gaan wachten... Geeft niets. Kijk maar.
Verder is hier eindelijk het toekomstige babykamertje leeg. Voordat die leeg kon, moest eerst het souterain leeg en daar stonden spullen van mijn moeder. Best even pijnlijk om daar te ruimen. Het is vandaag gelukt. Hoera!
Ik ben er wel goed brak van geworden zeg. Kliek wel een oud wuuf. Alles doet pijn. De buik groeit goed. Nog 3 weken werken... het aftellen is begonnen.
Het regent bannen zeg.. jemig. Braaf als ik ben, durf bijna mijn mening niet meer te geven. . Wat een flauwekul allemaal.
Hoe is het met jullie?
Ban voor Boro
Fuss, redt jij het nog een beetje?
zondag 31 januari 2010 om 20:55
zondag 31 januari 2010 om 22:33
Alaaaaaf!
Tralalalala...In de kroeg was het een stuk gezelliger dan op het forum geloof ik.
Tssssk. Boro een ban.
Het moet niet veel gekker worden.
Druif, leuk dat je er weer bent!
Zal wel even moeilijk geweest zijn, weer de spulletjes van je moeder tegen te komen..
En nog 3 weken werken? Wat is die zwangerschap van jouw snel gegaan!
Had ik al gezegd dat ik het zooow leuk heb gehad gisteren?
En dat ik baalde dat ik al zo snel weg moest?
Tralalalala...In de kroeg was het een stuk gezelliger dan op het forum geloof ik.
Tssssk. Boro een ban.
Het moet niet veel gekker worden.
Druif, leuk dat je er weer bent!
Zal wel even moeilijk geweest zijn, weer de spulletjes van je moeder tegen te komen..
En nog 3 weken werken? Wat is die zwangerschap van jouw snel gegaan!
Had ik al gezegd dat ik het zooow leuk heb gehad gisteren?
En dat ik baalde dat ik al zo snel weg moest?