Bezemtopic deel 6
maandag 1 februari 2010 om 19:25
Hoi hoi dames
Nou, hier is het vandaag toch de tol van een druk weekend betalen, ook al had ik gisteren zo rustig aan gedaan. Maar het was het waard hoor
Vandaag dus niet zoveel gedaan. Gewerkt, gerust, boodschapjes en toen te moe om te koken Dat werden dus koffertjes (zo heten poffertjes hier )
Wel nog boeken in de kast gezet. Nu zo lekker naar boven en rusten. Morgen minder ego en reageer ik weer op jullie!
Druifje, fijn dat je er weer meer bent
Nou, hier is het vandaag toch de tol van een druk weekend betalen, ook al had ik gisteren zo rustig aan gedaan. Maar het was het waard hoor
Vandaag dus niet zoveel gedaan. Gewerkt, gerust, boodschapjes en toen te moe om te koken Dat werden dus koffertjes (zo heten poffertjes hier )
Wel nog boeken in de kast gezet. Nu zo lekker naar boven en rusten. Morgen minder ego en reageer ik weer op jullie!
Druifje, fijn dat je er weer meer bent
maandag 1 februari 2010 om 20:30
maandag 1 februari 2010 om 21:26
Hoi hoi
Koffertjes, hey, die hadden wij vroeger ook! (ik lust die dingen niet, en nu heten ze gewoon poffertjes).
Ik was vandaag niet je-van-het. Weet niet wat er in mijn lijf geslagen is in de afgelopen weken, maar erg vaak een middagdutje en dan nog niks. Maar goed, het huis ziet er nog steeds redelijk uit (morgenochtend schoonmaakster) en de kinderen liggen lekker op hun bed.
Koffertjes, hey, die hadden wij vroeger ook! (ik lust die dingen niet, en nu heten ze gewoon poffertjes).
Ik was vandaag niet je-van-het. Weet niet wat er in mijn lijf geslagen is in de afgelopen weken, maar erg vaak een middagdutje en dan nog niks. Maar goed, het huis ziet er nog steeds redelijk uit (morgenochtend schoonmaakster) en de kinderen liggen lekker op hun bed.
maandag 1 februari 2010 om 21:34
Uit hetonderzoek is niets gekomen. Geen afwijking in de darm, maag en slokdarm. dat was wel een opluchting maar nu weten we nog niet wat het wel is. Dat gaan ze nog verder onderzoeken. We kunnen dus nog steeds alleen afwachten.\\\ ze wordt nu geobserveerd en gecontroleerd op inwendig bloedverlies. \het moet toch ergens vandaan komen.
maandag 1 februari 2010 om 21:58
Goh Zoeb, weer afwachten dus.. wat is dat toch met die ziekenhuizen die niets kunnen vinden. Het zal ook niet makkelijk zijn maar toch.. Ik hoop dat er snel toch duidelijkheid komt!!
Mamz, wat is er met je? Voel je je lichamelijk niet lekker? Vervelend voor je..
Coe, blijf je van die idiote werktijden houden of is dit nog je tijdelijke werk? Ik vind het echt knap van je, ik ben nooit mn bed uit te branden maar om 03.00 uur??! Ik moet er niet aan denken, vind je een bikkel
Boro en HPL, moet natuurlijk op het groeten-topic maar ach, ik ben nu hier (lui he?)
Vandaag gewerkt en lekker gesport, nu even met jullie op de bank en zo lekker mn mandje in
Trusten allemaal!
Mamz, wat is er met je? Voel je je lichamelijk niet lekker? Vervelend voor je..
Coe, blijf je van die idiote werktijden houden of is dit nog je tijdelijke werk? Ik vind het echt knap van je, ik ben nooit mn bed uit te branden maar om 03.00 uur??! Ik moet er niet aan denken, vind je een bikkel
Boro en HPL, moet natuurlijk op het groeten-topic maar ach, ik ben nu hier (lui he?)
Vandaag gewerkt en lekker gesport, nu even met jullie op de bank en zo lekker mn mandje in
Trusten allemaal!
maandag 1 februari 2010 om 22:01
dinsdag 2 februari 2010 om 07:08
Goedemorgen dames!
Mag zo weer gaan werken, er komt dus weer weinig terecht van bezemen vandaag.
Volgende maand ga ik mezelf weer een schop onder mijn kont geven om ook de cursus steno weer op te pakken. Die is de afgelopen maanden even blijven liggen met die 2 banen.
Zoeb, hoe is het nu met je moeder?
Fuss, wat vervelend dat je nu de gevolgen ervan ondervindt. Doe maar rustig aan.
Voor alle anderen
En Boro en Pips:
Mag zo weer gaan werken, er komt dus weer weinig terecht van bezemen vandaag.
Volgende maand ga ik mezelf weer een schop onder mijn kont geven om ook de cursus steno weer op te pakken. Die is de afgelopen maanden even blijven liggen met die 2 banen.
Zoeb, hoe is het nu met je moeder?
Fuss, wat vervelend dat je nu de gevolgen ervan ondervindt. Doe maar rustig aan.
Voor alle anderen
En Boro en Pips:
dinsdag 2 februari 2010 om 08:36
dinsdag 2 februari 2010 om 08:39
Zoeb, nog even afwachten.. ik duim voor goed nieuws.
Mamz, doe rustig aan. Alles op zijn tijd.
Drukke dag vandaag:
telefonische intake kraambureau
Fysio
extra echo ivm ligging placenta
verloskundige
verder met carnavalsjurk dochter
was opvouwen
boodschappen doen
Veel plezier allemaal en denk er aan... morgen is er weer een dag.
Mamz, doe rustig aan. Alles op zijn tijd.
Drukke dag vandaag:
telefonische intake kraambureau
Fysio
extra echo ivm ligging placenta
verloskundige
verder met carnavalsjurk dochter
was opvouwen
boodschappen doen
Veel plezier allemaal en denk er aan... morgen is er weer een dag.
dinsdag 2 februari 2010 om 09:21
dinsdag 2 februari 2010 om 09:54
dinsdag 2 februari 2010 om 10:27
Moggûh!
Ik heb ook een lijstje, ik heb ook een lijstje!
* werken
* koffie leuten met nichtje
* vanavond naar Ixsje
* internet bankieren
* euhm.....
Indrukwekkend he?
Ik loop sinds gisteravond op die speciale schoen! Het ziet er niet uit, maar ik ben weer wat mobiel!
Zoeb, al iets meer bekend?
Gelf, ik ben jaloers op jouw lijstje!
Druif, de placenta ligt dus anders dan normaal. Zijn daar consequenties aan verbonden als blijkt dat dat zo is?
Coetje, wat een tijden! Heb je vaker van dit soort diensten?
Rainz, steno? Heb je dat nodig voor je werk?
Niet vergeten even naar Hips, Boro en Spinster te zwaaien!
Geniet!
Ik heb ook een lijstje, ik heb ook een lijstje!
* werken
* koffie leuten met nichtje
* vanavond naar Ixsje
* internet bankieren
* euhm.....
Indrukwekkend he?
Ik loop sinds gisteravond op die speciale schoen! Het ziet er niet uit, maar ik ben weer wat mobiel!
Zoeb, al iets meer bekend?
Gelf, ik ben jaloers op jouw lijstje!
Druif, de placenta ligt dus anders dan normaal. Zijn daar consequenties aan verbonden als blijkt dat dat zo is?
Coetje, wat een tijden! Heb je vaker van dit soort diensten?
Rainz, steno? Heb je dat nodig voor je werk?
Niet vergeten even naar Hips, Boro en Spinster te zwaaien!
Geniet!
dinsdag 2 februari 2010 om 10:51
Hoi Meiden,
ook ik heb een enorm druk lijstje hier op kantoor en probeer zo af en toe even mee te lezen. Ik word af en toe wel moe van al die collega's die mij zo dringend nodig hebben, als ik thuis werk hebben zij daar helemaal geen last van
Maar ik ben wel blij dat ik ook weer een lijstje van mijn Jonna zie! En dat lopen ziet er geweldig uit trouwens!
Veel plezier allemaal!
ook ik heb een enorm druk lijstje hier op kantoor en probeer zo af en toe even mee te lezen. Ik word af en toe wel moe van al die collega's die mij zo dringend nodig hebben, als ik thuis werk hebben zij daar helemaal geen last van
Maar ik ben wel blij dat ik ook weer een lijstje van mijn Jonna zie! En dat lopen ziet er geweldig uit trouwens!
Veel plezier allemaal!
dinsdag 2 februari 2010 om 11:01
Foto Jonna!Hoop dat je morgen goed nieuws krijgt over je pootje!
Ik heb wel in bed gelegen maar vriend maakte me wakker met zijn gezaag en geboor.Jaja we zijn druk bezig om ons piratenschip af te krijgen.
Vanaf volgende week kan ik mijn uren zelf indelen,dan is mijn vriendin weer thuis.Ik ga dan alleen nog maar de administratie doen.Dat zou zelfs thuis kunnen.
Hi Maegdje!Lastige collega's moet jij wel de baas kunnen,je hebt zelfs een middag bezemmeisjes overleefd
Ik ga even douchen en dan Ukkie halen.
Ik heb wel in bed gelegen maar vriend maakte me wakker met zijn gezaag en geboor.Jaja we zijn druk bezig om ons piratenschip af te krijgen.
Vanaf volgende week kan ik mijn uren zelf indelen,dan is mijn vriendin weer thuis.Ik ga dan alleen nog maar de administratie doen.Dat zou zelfs thuis kunnen.
Hi Maegdje!Lastige collega's moet jij wel de baas kunnen,je hebt zelfs een middag bezemmeisjes overleefd
Ik ga even douchen en dan Ukkie halen.