Bezemtopic deel 6
maandag 1 februari 2010 om 08:58
maandag 1 februari 2010 om 09:04
Veel plezier allemaal vandaag. Doe voorzichtig als je de weg opgaat... ik heb me vanmorgen toch nog verbaasd over de gladheid hier en daar.
Gl, geniet van je dagje met man. Klinkt gezellig.
Mijn middelste is wennen op school. Dat is de drukste van het stel, dus rustig nu in huis. Wil wel was opvouwen, was draaien, bedden verschonen en eigenlijk patroon teken voor dochters carnavalsjurk. En oh ja.. het konijnenhok.
Gl, geniet van je dagje met man. Klinkt gezellig.
Mijn middelste is wennen op school. Dat is de drukste van het stel, dus rustig nu in huis. Wil wel was opvouwen, was draaien, bedden verschonen en eigenlijk patroon teken voor dochters carnavalsjurk. En oh ja.. het konijnenhok.
maandag 1 februari 2010 om 09:06
maandag 1 februari 2010 om 09:15
Ik heb na drie en een halve week geen pijn meer en dat vind ik eigenlijk het allermooiste. Ik weet dat het nu alleen nog maar beter kan gaan en dat ik binnenkort weer gewoon rond huppel op beide voetjes.
Ik lees veel, ik ben met mijn bedrijf bezig, ik forum (teveel), ik leer wat, ik zet kopjes thee (alles onder handbereik), hang veel aan de telefoon. Ik vermaak me wel. Maar zal blij zijn als het woensdag is en ik hoor dat ik weer mag gaan belasten.
En ik wil zo graag een bakkie bij je komen doen!!
Ik lees veel, ik ben met mijn bedrijf bezig, ik forum (teveel), ik leer wat, ik zet kopjes thee (alles onder handbereik), hang veel aan de telefoon. Ik vermaak me wel. Maar zal blij zijn als het woensdag is en ik hoor dat ik weer mag gaan belasten.
En ik wil zo graag een bakkie bij je komen doen!!
maandag 1 februari 2010 om 09:20
Oh, ik lees het al... je vermaakt je prima. Gelukkig nu pijnloos. Van pijn hebben kun je zo moe zijn. Valt me iedere keer weer op.
Ja, we moeten nodig koffie drinken. In mijn verlof kan ik zo richting jouw stad rijden. Al dan niet met kroost. Voor mijn verlof heb ik eerst een week vakantie. Een leuk kadootje, want het gaat niet van het aantal verlofweken af. Jeuhhh..
Ja, we moeten nodig koffie drinken. In mijn verlof kan ik zo richting jouw stad rijden. Al dan niet met kroost. Voor mijn verlof heb ik eerst een week vakantie. Een leuk kadootje, want het gaat niet van het aantal verlofweken af. Jeuhhh..
maandag 1 februari 2010 om 09:26
De studie, tja ik overweeg om er mee te stoppen, omdat ik er naar alle waarschijnlijkheid toch niets mee ga doen. Maar ik weet het nog niet zeker. Ik vind het wel een hele leuke studie, dat scheelt en hij duurt tot eind april, dus ook wel af te zien.
Ik kom gezellig naar jou toe en dan blijf ik gelijk een halve dag
Wat lekker trouwens, verlof en vakantie! Wanneer gaat je verlof in?
Ik kom gezellig naar jou toe en dan blijf ik gelijk een halve dag
Wat lekker trouwens, verlof en vakantie! Wanneer gaat je verlof in?
maandag 1 februari 2010 om 09:40
Nee, maar dat is wel waar de schoen wringt. Het uwv betaald de opleiding en dan zou het dus wel heel makkelijk zijn om te zeggen dat ik er mee ga stoppen. Als ik de opleiding zelf had betaald, zou ik dan ook overwegen om te stoppen? Waarschijnlijk niet dus. Maar ik heb, zeker in de laatste twee maanden, er niet veel tijd voor. We zien wel.
Er staat niets op papier over tussentijds stoppen, behalve dat ze niet aan restitutie doen.
Er staat niets op papier over tussentijds stoppen, behalve dat ze niet aan restitutie doen.
maandag 1 februari 2010 om 10:00
Mogguh
As we speak valt hier nog nieuwe sneeuw bij.
Jonna, nog even volhouden die cursus, het is echt te doen!
Over konijnen gesproken: mijn meisjeskonijn reed op mijn jongetjeskonijn. Het moet niet gekker worden..
Kinders afwezig tot half zes vanavond, lunchpakketjes zijn nageleverd, en boodschappen zijn als ik niks vergeten ben binnen.
Straks een gesprek, daarna me time, vanavond muziek en zo.
As we speak valt hier nog nieuwe sneeuw bij.
Jonna, nog even volhouden die cursus, het is echt te doen!
Over konijnen gesproken: mijn meisjeskonijn reed op mijn jongetjeskonijn. Het moet niet gekker worden..
Kinders afwezig tot half zes vanavond, lunchpakketjes zijn nageleverd, en boodschappen zijn als ik niks vergeten ben binnen.
Straks een gesprek, daarna me time, vanavond muziek en zo.
maandag 1 februari 2010 om 10:47
Goedemorgen!
Gatver, alweer sneeuw
ik ben die troep zo zat! En blij dat Appie morgen mijn boodschappen komt brengen
vandaag nemen we een rustdag, we waren gisteren eigenlijk weer te lang van huis voor onze M.
Dus:
wassen, drogen, opruimen
vaatwasser aan en uitruimen
plee poetsen
als de harde schijf vandaag geleverd wordt: foto''s backuppen
stofzuigen
dweilen
keuken kleine beurt
Gatver, alweer sneeuw
ik ben die troep zo zat! En blij dat Appie morgen mijn boodschappen komt brengen
vandaag nemen we een rustdag, we waren gisteren eigenlijk weer te lang van huis voor onze M.
Dus:
wassen, drogen, opruimen
plee poetsen
als de harde schijf vandaag geleverd wordt: foto''s backuppen
stofzuigen
dweilen
keuken kleine beurt
maandag 1 februari 2010 om 11:17
Mijn moeder krijgt vanmiddag het onderzoek. Ik zit nu even bij broer op het kantoor van de manege op de pc. Makkelijker als met de mobiele. Maar hij komt eraan dus ik zal er wel weer vanaf moeten.
Ze hebben me hier al aan het werk gezet.Ik heb de ramen van de kantine al gewassen.
Ga nu met andere broer even de stad in om pyama's voor moeders. Ze ziet er slecht uit mijn moeder, maar dat is ook niet gek.
Het is fijn om tussen broers en zussen te zijn nu.
Ze hebben me hier al aan het werk gezet.Ik heb de ramen van de kantine al gewassen.
Ga nu met andere broer even de stad in om pyama's voor moeders. Ze ziet er slecht uit mijn moeder, maar dat is ook niet gek.
Het is fijn om tussen broers en zussen te zijn nu.
maandag 1 februari 2010 om 13:23
Zoeb Ik steek een kaarsje aan vanmiddag.
Zus,hoe was eurodusnie?
Jonna,zonde om nu te stoppen met je studie,het is nog maar een paar maandjes.
Druif,voor jou ook een
Hier regent het en het sneeuwt af en toe...dat wordt zometeen weer een hoop gezanik aan mijn hoofd ben ik bang!Maar ik kan ze meededelen dat ze een extraatje van 25 euro krijgen.Pekelpremie noemen ze dat
Zus,hoe was eurodusnie?
Jonna,zonde om nu te stoppen met je studie,het is nog maar een paar maandjes.
Druif,voor jou ook een
Hier regent het en het sneeuwt af en toe...dat wordt zometeen weer een hoop gezanik aan mijn hoofd ben ik bang!Maar ik kan ze meededelen dat ze een extraatje van 25 euro krijgen.Pekelpremie noemen ze dat
maandag 1 februari 2010 om 13:49
quote:Miss Moneypenny schreef op 01 februari 2010 @ 10:47:
wassen, drogen, opruimen
plee poetsen
als de harde schijf vandaag geleverd wordt: foto''s backuppen hmm, dat ding wordt pas over twee weken bezorgd
stofzuigen
dweilen
keuken kleine beurt
vissenkom verschonen
declaraties zorgverzekering verzamelen
vaatwasser reinigen
wassen, drogen, opruimen
plee poetsen
als de harde schijf vandaag geleverd wordt: foto''s backuppen hmm, dat ding wordt pas over twee weken bezorgd
stofzuigen
dweilen
keuken kleine beurt
vissenkom verschonen
declaraties zorgverzekering verzamelen
vaatwasser reinigen
maandag 1 februari 2010 om 17:15
zo daar was ik weer
volledige gevloerd maar iedereen was maar een half uur te laat op dagbesteding en ze waren allemaal geknipt, geschoren en gestreken. Nu even niets meer behalve zitten, liggen en wat eten koken
Jonna, ik zou nog even doorzetten, al doe je er niets mee dan heb je toch een diploma in de pocket. En vooral netwerken op mijn ons feestje.
Zoebie, een dikke knuffel, hoop dat alles goed komt met he mams
volledige gevloerd maar iedereen was maar een half uur te laat op dagbesteding en ze waren allemaal geknipt, geschoren en gestreken. Nu even niets meer behalve zitten, liggen en wat eten koken
Jonna, ik zou nog even doorzetten, al doe je er niets mee dan heb je toch een diploma in de pocket. En vooral netwerken op mijn ons feestje.
Zoebie, een dikke knuffel, hoop dat alles goed komt met he mams
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
maandag 1 februari 2010 om 17:50
Ola chickies! Daar was ik ook weer.
Met manlief thuis net doen alsof ik altijd zo druk ben, dus een boel gedaan:
Gestofzuigd boven en beneden
Echtelijk beddengoed verschoond
Logeerbed verschoond
Was was was was en nog eens was
Idem met drogen, hangen en vouwen
Poffertjes gebakken. (schaaltje naar de buurtjes gebracht)
Overhemden gestreken
De hond uitgelaten.
Manlief is gelukkig niet al te ziek, dus die is nu aan het koken.
Ik denk dat ik hem maar hou
Met manlief thuis net doen alsof ik altijd zo druk ben, dus een boel gedaan:
Gestofzuigd boven en beneden
Echtelijk beddengoed verschoond
Logeerbed verschoond
Was was was was en nog eens was
Idem met drogen, hangen en vouwen
Poffertjes gebakken. (schaaltje naar de buurtjes gebracht)
Overhemden gestreken
De hond uitgelaten.
Manlief is gelukkig niet al te ziek, dus die is nu aan het koken.
Ik denk dat ik hem maar hou
maandag 1 februari 2010 om 17:55
Zoebie, al nieuws over je moeder? Sterkte ermee.
Goed lijstje GL!! Ben onder de indruk.
Miss M, hoe is het trouwens met je kleintje? Ik zal gruwelijk achter lopen met deze vraag, maar ik ben benieuwd...
Van mijn lijstje is helemaal niets terecht gekomen. Geen was, geen opvouw, geen konijnenhok... niets. Morgen is er weer een dag, denk ik dan maar.
Goed lijstje GL!! Ben onder de indruk.
Miss M, hoe is het trouwens met je kleintje? Ik zal gruwelijk achter lopen met deze vraag, maar ik ben benieuwd...
Van mijn lijstje is helemaal niets terecht gekomen. Geen was, geen opvouw, geen konijnenhok... niets. Morgen is er weer een dag, denk ik dan maar.