Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee

de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Kolere Coe wat vreselijk. En zo jong nog. Hoe kan dat nou?

Sterkte. Wat zul je geschrokken zijn.
Lieve Fus, het zit geloof ik niet in je aard maar probeer jezelf een beetje rust te gunnen. Je lijf en jijzelf moeten gewoon echt nog even bijkomen en dat mag ook gewoon. Natuurlijk weet je dat zelf ook allemaal wel maar probeer niet teveel te willen en te moeten van jezelf… dat komt allemaal wel weer.

Coe, wat een vreselijk bericht… sterkte..

Nik, ik vind het stoer dat je weer bent begonnen met lopen!
En hoewel je er niet echt wat aan hebt toch ook nog maar een voor jou lieve Coe..
Jéé wat jong nog Coetje, vreselijk.

Sterkte
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Van mij ook een Coe..

Zo ben er weer! Was een erg vermoeiend weekend en heb gister mn rust gepakt. wel begonnen aan het rooster

Opzich wel leuke huizen gezien maar daar moet zoveel aan gebeuren.. We gaan dus ff sparen en wachten tot ik weer aan het werk mag en dan kopen we een kant en klaar huis. Is nu echt niet te betalen voor ons
Tjee Coe wat vreselijk.

Was ze ziek?

O nee, je zegt dat het onverwacht is...

Ongelofelijk zeg....

Fuss, fijn om je te lezen.

En wat Gelfje zegt: Niks moet, neem de tijd!!

Ik gooi er maar even een Groep in, want dat is alweer een tijdje geleden geloof ik.

Hier weinig te melden. Goldman is weer boven water, de pijn is weer gezakt. Misschien gaan we vanmiddag even te voet de stad in om een terrasje te pikken en even wat aanbiedingen bij Kruidvat in te slaan.

Vanavond met Vriendin naar Antwerpen, hapje eten en terrasje doen.

Vakantie en zoow he?

:Zwaai
Gister moest ze op controle bij de cardioloog voor een scan van haar hartspier,omdat ze veel pijn op haar borst had.2 jaar geleden heeft ze 4 omleidingen gehad.

Ze zou gistermiddag bij mijn moeder op bezoek komen,maar ze kwam maar niet en pakte haar telefoon ook niet op.

Ze heeft thuis in de gang een hartinfarct gehad waar we haar hebben gevonden.Ik zal dat beeld niet snel vergeten..
Kippenvel.. Pfff wat naar.. Sterkte Coe..
Tjonge.... (en dan dacht ik dat het met Neef onverwacht ging en dat ie veel te jong was.... maar het kan dus nóg erger...)
Hé bah, Coe dat zal heel erg naar zijn geweest.

Nee dat vergeet je niet gauw.

Ach, Coe, wat verschrikkelijk!

En dat jullie haar dan ook nog hebben gevonden (en onderweg naar haar al een vermoeden moeten hebben gehad....)

Bah, Coe wat naar. Natuurlijk gaat dat niet zomaar van je netvlies

Lieverd toch
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Wat ontzettend heftig zeg dat jullie haar gevonden hebben.... meissie toch.. ik hoop dat je het een beetje redt hoewel het ook helemaal niet raar of erg zou zijn als je het eens ff niet redt!!

Lieverd we denken aan je...
Ach Coetje toch

En wat raar dat ze 's morgens nog op controle is geweest en er toch kennelijk niets raars is geweest.

Heel veel sterkte, komt er veel regelwerk op je af nu?
Coe gooi het hier maar neer hé als je wat kwijt wilt. Of op de BH. Het is niet niks.

Ik ben gevraagd voor een interview over het oude Ronald Mc Donaldhuis in Amsterdam. Erg leuk.
Mooi Zoeb, fijn dat er nog aan jullie gedacht wordt.

Vreselijk Coetje dat je haar gevonden hebt, kan je er goed met iemand over praten? Doen hoor.

Was je met je moeder toen jullie naar tante`s huis gingen?

Nog maar een dikke
Wat vind ik het lastig om nu weer over te gaan op andere dingen zeg.

Ik zit werkontwijkend gedrag te vertonen hier. Moet beginnen met twee albums, maar heb geen zin

Wat gaaf Zoeb dat je mee mag werken aan dat interview! Ik heb er ook nog eens geslapen. Het gebouw aan de Spinozastraat toch?
Ja Yonna die mooie grachtenpanden. Djeez wat hebben we die gezelligheid gemist in het nieuwe huis. Maar daar zaten we opeens ook met hele andere mensen.
Coe, wat een vreselijk nieuws! Jeetje, schrikken zeg. Sterkte.

Ik ben wat van slag vandaag. Het paard op omze computer bleek geen paard, maar cola. En Vanmorgen een aanrijding gehad. Niet hard, maar wel weer even ellende. Hij gaf me geen voorrang (oké, toegegeven: als ik iets beter had opgelet was het niet gebeurd), heeft me even uitgescholden, maar bond in, omdat ik van rechts kwam. Tranen zitten hoog vandaag, of eigenlijk de hele week al. Ik zou mijn moeder wel even willen bellen!
Hè Druifje toch, wat een waardeloze dag. Ook een dikke
Ach Druifje lieverd! Ik heb het wel vaker gezegd, maar soms zou ik willen dat ik op dit soort momenten dichterbij zou wonen. Ik hoop dat een je een klein beetje troost biedt.
Lieve Druif toch,

Wat naar is dat. Troost je met de gedachte dat jij geen schuld had. Hij had beter uit moeten kijken en niet jij.

Dikke

En hoe komt het dat de tranen al de hele week hoog zitten? Is er een reden voor?

En ik snap echt niet hoe het zit, dat een paard op de pc geen paard is maar cola???
Dank allemaal! We dachten een paard van Trojen (virus) op de pc te hebben, maar het bleek cola te zijn! Jongste meisje heeft mijn cola ooit eens omgestoten, maar toen dachten we dat de schade meeviel

Verder ben ik van slag door de vakantie. Voorgaande jaren ging ik ook altijd nog een weekje met mijn moeder. Veel aan haar gedacht afgelopen weken. Ook een paar slechte nachten gehad.
Oeps
Ach Druifje,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven