Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Alle reacties Link kopieren
Mogguh

De aan en uitknop van mijn computer doet (al een tijdje) raar en dat kan handig zijn als je je toch al probeerde te ontworstelen aan een computerverslaving.



Gelfling, wat naar voor je. Hoop dat je desondanks in elk geval nog even van poesebeest mag genieten.



Vandaag:

Fysio

Pleegzorgmedewerkster (nog een extra onderwerp bij gezinsbegeleidster op de lange lijst zetten )

Zwembad

Koppijn

Afwas van een halve week

Was
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik heb vandaag geen zak gedaan;



- werken

- naar vrijwilligerswerkvent

- vriendinnetje op de koffie van wie de vader is overleden vorige week

- koken en eten



En dat was het wel.



Nu nog; twee slaapkamers opruimen. Dus. Maar ik wil niet

Maar ik moet
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Zoeb, hoe zijn de hondjes????



Hier vandaag de enveloppen geschreven voor de kaartjes. Keek er erg tegenop maar het was eigenlijk zo klaar

En naar de kapper geweest, en een AC\DC shirt en korte broek voor Zoon gekocht en nog maar een pak kraamverband ingeslagen Echt, als ik dat zie wil ik niet meer



Nu nog even lekker borduren zometeen
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nog op mijn reet. En ik betwijfel of ik er nog vanaf ga komen vandaag. Ik is moe.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nog op mijn reet. En ik betwijfel of ik er nog vanaf ga komen vandaag. Ik is moe.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
En ik heb nog steeds iets met dubbelposten, geloof ik.



En ik heb zin in taart.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier nog wel taart, kom je langs?
Alle reacties Link kopieren
Oooooh, ik haat je!

Ik ben in staat om in de auto te springen en taart te komen eten



Kunnen we best eens doen trouwens, binnenkort, ergens in jouw hoek een minimeet plannen met Coe en Mamz ook. Op woensdag of vrijdagmiddag, dan is het van mijn werk niet zo ver door naar jullie durp
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Gezellig.

Kun je meteen zien hoe fantastisch je slippers staan ingedrukt in mijn vochtige enkels



Even Zoon naar boven bonjouren! Eén trap haal ik nog
Alle reacties Link kopieren
Als je er maar plezier van hebt!

Het zijn hele fijne slippers, alleen irriteerde het mij dus dat ze in de lengte nét te groot waren

En daarom ben ik gestopt met ze te dragen, maar het zijn goeie slipperTs en nog mooi ook.



Dus ik ben zó blij dat ze een nieuw huisje gevonden hebben waar ze nog serieus gedragen worden!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er heel veel plezier van want ik kan niets anders meer aan Zal zo de pootjes eens weer omhoog leggen.



Zo, ook nog even het babybedje en de kinderwagen opgemaakt. Met lakentjes 'van vroegah'. Had mama ook nog allemaal bewaard. Staat zo mooi, met van die kantjes enzo.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 16 juni 2010 @ 20:21:



Kunnen we best eens doen trouwens, binnenkort, ergens in jouw hoek een minimeet plannen met Coe en Mamz ook. Op woensdag of vrijdagmiddag, dan is het van mijn werk niet zo ver door naar jullie durp

Dan nemen we Boro er ook maar bij (als zij en A. dat willen dan) op een woensdagmiddag..

Fussel, je klinkt als een heerlijk knusse zwangere



Ik til mijn kont wel op, probeer nog wat te studeren. Computer is nu niet goed voor me.



Truste!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn kant van de slaapkamer ook opgeruimd!



En Boro wil ik er niet bij hoor, dat vind ik zo'n naar mensch
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 16 juni 2010 @ 21:29:

Ik heb mijn kant van de slaapkamer ook opgeruimd!



En Boro wil ik er niet bij hoor, dat vind ik zo'n naar mensch Hoer.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Ik wil er best ( heul graag ) bij zijn, maar zijn iig ook A en terror van de partij. Tut gaat tegenwoordig liever ergens spelen dan dat ze mee "moet" op bezoek bij haar broer. En begrijpelijk ook .



Terror ligt trouwens sinds gisteren in een hoogslaper ( halfhoog slapert ) , niet meer in het ledikant.



Helemaal blij was hij, toen het bed nog niet in elkaar stond. Helemaal zenuwachtig en opgewonden over zijn nieuwe bed. Zoooo schattig.



Tot het bed in elkaar stond en meneer beteuterd zei: "Nu kan ik nóg niet zellluf uit mijn bedje" ( En laten we daaar nou rekening mee gehouden hebben , ik ken mijn kind. )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
leuk zo een minimeet en terror is een schatje
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Agos, nou ja, ik schat zo in dat Terror dat snel genoeg leert, dat uit bed klimmen.

*was er nog niks van studeren terechtgekomen. Domme ik*
Alle reacties Link kopieren
quote:mamzelle schreef op 16 juni 2010 @ 22:05:

Agos, nou ja, ik schat zo in dat Terror dat snel genoeg leert, dat uit bed klimmen.

*was er nog niks van studeren terechtgekomen. Domme ik*



Nee , juist niet, dat is het grappige. Hij kon ook nog steeds niet zelf uit zijn ledikant klimmen ( Iets wat Tut met 11 maanden al flikte, en A met ruim 1,5 jaar ) Terror is een beetje een watje .



Wel een grappig watje. Hij speelt inmiddels hele dagen buiten, komt af en toe helemaal met een knalrood hoofd binnen, viezig enzo om te plassen,en rent daarna weer naar zijn mede Terrors.

Over 2 weken gaat hij een ochtendje naar school, om te wennen oh goddegoddegod...
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Terror is grappig



Mmetje heeft ook een AC/DC shirt, heel cool met glitters



Fus, volgens mij ben jij er wel klaar voor

Hoe is de rest van het gezin eronder dat jullie binnenkort uitbreiding krijgen?
Alle reacties Link kopieren
Leuk he, die band shirts



Tut heeft een MIKA shirt ( gehad van Marels ) een HIM -goht_ shirt, en een super cool glow in the dark "nightmare before christmas" shirt ( Film van Tim burton, we hebben ook 4 koffie mokken , 1 tas, 1 portemonnee en 2 vesten Wij zijn fans ) Shirt.



Terror had een Led Zappelin shirt van h&m ( ik had hem zelfs in 2 maten gekocht ) en de nodige starwars shirts .



A heet ook een cool shirt, een NS teken, met eronder "Ik spoor Niet" . Heb ik ooit eens in een opstandige bui in een kringloopwinkel gekocht. Wilde het niet echt aan hem geven, maar hij vond hem in de kast, en ook nadat ik het grapje uitgelegd had vond hij hem leuk. Hij draagt hem het liefst elke dag. Zo leuk een autist die het (ietwat grove ) woordgrapje snapt en de humor er van inziet .
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Lieverds ik lees straks bij. Erg druk met twee kleine hondjes.

Maar zoooo schattig.
Mogu!



Gelf,wat een naar bericht! Ik hoop dat jullie nog even kunnen genieten van poezebeest!



Nu eerst kinderen aan het ontbijt zetten!Hoe doen jullie dat eigenlijk?Die van mij willen niks eten.



Fijne dag!
Goldie,voor jullie toch een beetje spannend?Ik duim dat de vlag uit kan vandaag
Alle reacties Link kopieren




Zwaait even.



De boel is de boel hier en lees nog mee hoor, als dat mag tenminste.



Heb alleen zo een saai leven dat ik even niks post.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven