Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
woensdag 16 juni 2010 om 19:57
Mogguh
De aan en uitknop van mijn computer doet (al een tijdje) raar en dat kan handig zijn als je je toch al probeerde te ontworstelen aan een computerverslaving.
Gelfling, wat naar voor je. Hoop dat je desondanks in elk geval nog even van poesebeest mag genieten.
Vandaag:
Fysio
Pleegzorgmedewerkster (nog een extra onderwerp bij gezinsbegeleidster op de lange lijst zetten )
Zwembad
Koppijn
Afwas van een halve week
Was
De aan en uitknop van mijn computer doet (al een tijdje) raar en dat kan handig zijn als je je toch al probeerde te ontworstelen aan een computerverslaving.
Gelfling, wat naar voor je. Hoop dat je desondanks in elk geval nog even van poesebeest mag genieten.
Vandaag:
Fysio
Pleegzorgmedewerkster (nog een extra onderwerp bij gezinsbegeleidster op de lange lijst zetten )
Zwembad
Koppijn
Afwas van een halve week
Was
woensdag 16 juni 2010 om 20:04
woensdag 16 juni 2010 om 20:07
Zoeb, hoe zijn de hondjes????
Hier vandaag de enveloppen geschreven voor de kaartjes. Keek er erg tegenop maar het was eigenlijk zo klaar
En naar de kapper geweest, en een AC\DC shirt en korte broek voor Zoon gekocht en nog maar een pak kraamverband ingeslagen Echt, als ik dat zie wil ik niet meer
Nu nog even lekker borduren zometeen
Hier vandaag de enveloppen geschreven voor de kaartjes. Keek er erg tegenop maar het was eigenlijk zo klaar
En naar de kapper geweest, en een AC\DC shirt en korte broek voor Zoon gekocht en nog maar een pak kraamverband ingeslagen Echt, als ik dat zie wil ik niet meer
Nu nog even lekker borduren zometeen
woensdag 16 juni 2010 om 20:21
Oooooh, ik haat je!
Ik ben in staat om in de auto te springen en taart te komen eten
Kunnen we best eens doen trouwens, binnenkort, ergens in jouw hoek een minimeet plannen met Coe en Mamz ook. Op woensdag of vrijdagmiddag, dan is het van mijn werk niet zo ver door naar jullie durp
Ik ben in staat om in de auto te springen en taart te komen eten
Kunnen we best eens doen trouwens, binnenkort, ergens in jouw hoek een minimeet plannen met Coe en Mamz ook. Op woensdag of vrijdagmiddag, dan is het van mijn werk niet zo ver door naar jullie durp
668, the neighbour of the Beast
woensdag 16 juni 2010 om 20:25
Als je er maar plezier van hebt!
Het zijn hele fijne slippers, alleen irriteerde het mij dus dat ze in de lengte nét te groot waren
En daarom ben ik gestopt met ze te dragen, maar het zijn goeie slipperTs en nog mooi ook.
Dus ik ben zó blij dat ze een nieuw huisje gevonden hebben waar ze nog serieus gedragen worden!
Het zijn hele fijne slippers, alleen irriteerde het mij dus dat ze in de lengte nét te groot waren
En daarom ben ik gestopt met ze te dragen, maar het zijn goeie slipperTs en nog mooi ook.
Dus ik ben zó blij dat ze een nieuw huisje gevonden hebben waar ze nog serieus gedragen worden!
668, the neighbour of the Beast
woensdag 16 juni 2010 om 20:59
woensdag 16 juni 2010 om 21:08
quote:Marels schreef op 16 juni 2010 @ 20:21:
Kunnen we best eens doen trouwens, binnenkort, ergens in jouw hoek een minimeet plannen met Coe en Mamz ook. Op woensdag of vrijdagmiddag, dan is het van mijn werk niet zo ver door naar jullie durp
Dan nemen we Boro er ook maar bij (als zij en A. dat willen dan) op een woensdagmiddag..
Fussel, je klinkt als een heerlijk knusse zwangere
Ik til mijn kont wel op, probeer nog wat te studeren. Computer is nu niet goed voor me.
Truste!
Kunnen we best eens doen trouwens, binnenkort, ergens in jouw hoek een minimeet plannen met Coe en Mamz ook. Op woensdag of vrijdagmiddag, dan is het van mijn werk niet zo ver door naar jullie durp
Dan nemen we Boro er ook maar bij (als zij en A. dat willen dan) op een woensdagmiddag..
Fussel, je klinkt als een heerlijk knusse zwangere
Ik til mijn kont wel op, probeer nog wat te studeren. Computer is nu niet goed voor me.
Truste!
woensdag 16 juni 2010 om 21:40
Ik wil er best ( heul graag ) bij zijn, maar zijn iig ook A en terror van de partij. Tut gaat tegenwoordig liever ergens spelen dan dat ze mee "moet" op bezoek bij haar broer. En begrijpelijk ook .
Terror ligt trouwens sinds gisteren in een hoogslaper ( halfhoog slapert ) , niet meer in het ledikant.
Helemaal blij was hij, toen het bed nog niet in elkaar stond. Helemaal zenuwachtig en opgewonden over zijn nieuwe bed. Zoooo schattig.
Tot het bed in elkaar stond en meneer beteuterd zei: "Nu kan ik nóg niet zellluf uit mijn bedje" ( En laten we daaar nou rekening mee gehouden hebben , ik ken mijn kind. )
Terror ligt trouwens sinds gisteren in een hoogslaper ( halfhoog slapert ) , niet meer in het ledikant.
Helemaal blij was hij, toen het bed nog niet in elkaar stond. Helemaal zenuwachtig en opgewonden over zijn nieuwe bed. Zoooo schattig.
Tot het bed in elkaar stond en meneer beteuterd zei: "Nu kan ik nóg niet zellluf uit mijn bedje" ( En laten we daaar nou rekening mee gehouden hebben , ik ken mijn kind. )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 16 juni 2010 om 22:08
quote:mamzelle schreef op 16 juni 2010 @ 22:05:
Agos, nou ja, ik schat zo in dat Terror dat snel genoeg leert, dat uit bed klimmen.
*was er nog niks van studeren terechtgekomen. Domme ik*
Nee , juist niet, dat is het grappige. Hij kon ook nog steeds niet zelf uit zijn ledikant klimmen ( Iets wat Tut met 11 maanden al flikte, en A met ruim 1,5 jaar ) Terror is een beetje een watje .
Wel een grappig watje. Hij speelt inmiddels hele dagen buiten, komt af en toe helemaal met een knalrood hoofd binnen, viezig enzo om te plassen,en rent daarna weer naar zijn mede Terrors.
Over 2 weken gaat hij een ochtendje naar school, om te wennen oh goddegoddegod...
Agos, nou ja, ik schat zo in dat Terror dat snel genoeg leert, dat uit bed klimmen.
*was er nog niks van studeren terechtgekomen. Domme ik*
Nee , juist niet, dat is het grappige. Hij kon ook nog steeds niet zelf uit zijn ledikant klimmen ( Iets wat Tut met 11 maanden al flikte, en A met ruim 1,5 jaar ) Terror is een beetje een watje .
Wel een grappig watje. Hij speelt inmiddels hele dagen buiten, komt af en toe helemaal met een knalrood hoofd binnen, viezig enzo om te plassen,en rent daarna weer naar zijn mede Terrors.
Over 2 weken gaat hij een ochtendje naar school, om te wennen oh goddegoddegod...
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 16 juni 2010 om 22:41
Leuk he, die band shirts
Tut heeft een MIKA shirt ( gehad van Marels ) een HIM -goht_ shirt, en een super cool glow in the dark "nightmare before christmas" shirt ( Film van Tim burton, we hebben ook 4 koffie mokken , 1 tas, 1 portemonnee en 2 vesten Wij zijn fans ) Shirt.
Terror had een Led Zappelin shirt van h&m ( ik had hem zelfs in 2 maten gekocht ) en de nodige starwars shirts .
A heet ook een cool shirt, een NS teken, met eronder "Ik spoor Niet" . Heb ik ooit eens in een opstandige bui in een kringloopwinkel gekocht. Wilde het niet echt aan hem geven, maar hij vond hem in de kast, en ook nadat ik het grapje uitgelegd had vond hij hem leuk. Hij draagt hem het liefst elke dag. Zo leuk een autist die het (ietwat grove ) woordgrapje snapt en de humor er van inziet .
Tut heeft een MIKA shirt ( gehad van Marels ) een HIM -goht_ shirt, en een super cool glow in the dark "nightmare before christmas" shirt ( Film van Tim burton, we hebben ook 4 koffie mokken , 1 tas, 1 portemonnee en 2 vesten Wij zijn fans ) Shirt.
Terror had een Led Zappelin shirt van h&m ( ik had hem zelfs in 2 maten gekocht ) en de nodige starwars shirts .
A heet ook een cool shirt, een NS teken, met eronder "Ik spoor Niet" . Heb ik ooit eens in een opstandige bui in een kringloopwinkel gekocht. Wilde het niet echt aan hem geven, maar hij vond hem in de kast, en ook nadat ik het grapje uitgelegd had vond hij hem leuk. Hij draagt hem het liefst elke dag. Zo leuk een autist die het (ietwat grove ) woordgrapje snapt en de humor er van inziet .
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....