Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Alle reacties Link kopieren
Zoeb, gaan we bij jou meeten? Ik wil babysnuffelen!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
We zitten naar ned 1 te kijken, gaat over die Zoetermeerse klootzak,(eigenlijk over haar familie en vrienden) die zijn vrouw en kinderen heeft vermoord.

Ik vind het heel indrukwekkend.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Moggu lieverds!



Nik,ik heb een stukje gekeken,wat zijn er toch rare mensen.



Nu koffie,kinderen naar school en Ukkie naar de creche.
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen



Indrukwekkend he, Nikki, die uitzending. Heb ook zitten kijken. Brrr, enge vent.



Hier een drukke ochtend...

gynaecoloog, hema, bibliotheek, en nog iets maar dat ben ik even vergeten. Vanmiddag niets



Nu opschieten want moet zo vertrekken. Duurt momenteel een half uurtje op de fiets voor ik er ben
Alle reacties Link kopieren
Mogguh...

Even uit het blote bolletje:



Nikki, wat een k*tnieuws.

Wat moeten die mensen het moeilijk hebben...



Zoeb, wat een poepie!!!

Hoe gaat ze heten?



Gelfje



Verhips, die meeting...

Ik ben bang dat door de omstandigheden (veel afwezig in de weekenden) het moeilijk wordt om het bij mij te doen.

Het weekend van 31 juli/1 aug zou als eerste kunnen, maar dan kunnen er maar 4 van jullie.

Nieuw schemaatje maken voor augustus dan maar?

Of spreken jullie in jullie weer een keer bij iemand anders af? (Was het de bedoeling bij Yonna en Happy?)

Nogmaals: Ik zou het echt heel erg leuk vinden als jullie hierheen zouden komen, maar ik begrijp het ook als het zo wel heel erg moeilijk wordt...



Vandaag ben ik wederom druk met de voorbereidingen voor het feest van Oudste van vrijdag.

Vandaag dus:

Vlees en brood gaan bestellen.

Naar Blokker om een nieuwe parasol + voet.

Boodschappenlijst maken.

Nog meer was wegwerken. (Waar blijft het toch vandaan komen... zucht...)

Terras onkruid-vrij maken.

En awvttk.



Ik hoef me dus alweer niet te vervelen.



Oh ja:

Wie weet er een goed alternatief voor champagne?

We willen als welkomstdrankje een soort Kirr-royal maken, maar met echte champagne wordt dat wel erg prijzig voor 58 personen.

Dus ik dacht aan prosecco of een cava of zo? (Ja, de gasten zijn allemaal 18 of ouder )
He getsie, wat lees ik vervelende dingen....

Gelf, veel sterkte.

Nikki, dat is inderdaad rot nieuws. Ook jij veel sterkte.

GL, Prosecco lijkt me een goed alternatief!

Zoeb, wat een schatje. Hoe was het weekend bij Robo?

Fuss, wat hou je het goed vol!



Hier tweede dag vakantie. Mijn middelste meisje moest gisteren behoorlijk wennen. Ze wist zich niet zo goed raad. Verder wel heerlijk wat rustigere dagen.



Vanavond gaan we voetbal kijken bij de buren. Wat zouden jullie doen? Oppas of niet? Het is een paar huizen verderop. Misschien de babyfoon?



Verder vandaag:

* was draaien

* opvouw (nog niet heel veel gelukkig)

* boodschapjes doen

* stofzuigen

* bedden verschonen
Oh, Fuss.. wij hebben trouwens ook zo'n babymee. Wel handig hoor. Maar ik geloof dat ze daar pas met 6 weken in mogen. Kan me vergissen.
Alle reacties Link kopieren
Geeft even een aan Gelf en Nikki.



En zwaait naar de rest



Wat leuk Zoeb, een schatje is het!
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen



Gelf en nikki



Gold, op onze trouwerij hadden we ook prosecco voor de kir Royal te maken. Dat smaakte prima



Ik denk dat je meisje even moet wennen aan het niets doen druifje. Dat heb ik ook heel vaak in de vakantie



Fuss, is er al een nieuws. Zal wel niet als je hier nog was vanochtend
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Goldie,volgens mij is jouw allerliefste Goldman vandaag jarig...

Gefeliciteerd dus!



Druifje,slaapt ie lekker door?Dan zou ik gewoon de babyfoon meenemen.



Meeten mag ook hier als dat handig is.Of we gaan met zijn allen bij Fussie op kraamvisite
Alle reacties Link kopieren
Zoeb wat mooi!

En wat een schat is die man van je. Echt super voor jullie dat jullie ook een pup krijgen.



MissM, ik denk dat je echt even goed en duidelijk met James moet gaan praten, anders ga je het niet trekken. Ik vind het echt rot voor je.



Ik ga weer aan het werk.

Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
De pup heet Saar. Lekker makkelijk en het past goed bij Siep en Sedi.

Oh ja de meet. Gaat dat nog wat worden in juli? Denk het niet hé met al die vakanties.
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn jullie toch allemaal een lieffies!! Dank je wel voor alle knuffels etc... Misschien gooi ik binnenkort wel even wat op de BH, dat 'praat' toch wat vrijer. Heb in mijn omgeving op zich wel mensen hoor maar merk ook dat ik het heel moeilijk vind om mensen om 'hulp' te vragen. Heb al best veel van die sombere perioden gehad en wil mensen daar ook niet mee blijven lastigvallen ofzo.. Wat Coe ook al zei misschien zou het goed zijn om eens met iemand van buiten te praten..



MissM, ik hoop inderdaad dat jij hier ook een beetje van je af kunt praten want het is allemaal gewoon niet niks. Zo'n heel nieuw leven met een Mmetje erbij..



Zoeb, wat een ontzettend lief koppie!!! Echt zoooo schattig... hebben jullie al een naam voor haar??



Nik, wat een rotnieuws zeg...



Fus... moeten we al collectief meepuffen???? (enne.. wat er verder bij mij ook mag spelen, dat doe ik met liefde hoor!!!)



Mooie dag vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Leuke naam Zoeb (zo heet de hond van mijn zus ook)
Alle reacties Link kopieren
Oh zus, ik las dat het kind van je zus zo heet.

Gelf ze gaat Saar heten.
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke naam Zoeb!! Wij hadden vroeger een hazewindhond die Sara heette.



Oh pauze is om, adios!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Wat een leuke naam Zoeb,past goed bij je.



Gelfje,ik vond het een moeilijke stap om met iemand van buitenaf te gaan praten,maar het heeft me ontzettend geholpen.Ik merkte dat ik in het zelfde kringetje bleef hangen,als iemand vroeg hoe het ging,antwoorde ik steevast,ja goed hoor!Terwijl ik me dan vanbinnen zo ontzettend rot voelde.Het voelde als een opluchting om eens alles eruit te gooien.Goede tip die zij me gaf,als je veel piekert s'avonds,het gewoon opschrijven,dan is het al een groot deel uit je hoofd.Werkt bij mij iig goed.

En we blijven je gewoon heel veel knuffels sturen
Alle reacties Link kopieren
Maar twee verplichte dagen forumloos, voelt als een eeuwigheid

Ik moet echt mijn computer eens wegbrengen..



Zoebie, wat leuk, een eigen hondje, en wat is het een moppie!

Nikki, wat een rotnieuws van de vriend van je ouders.

Gelfling, dikke

Fussie, 10/7 kan ik onthouden dus doe maar

MissM, jij ook een dikke Volgens mij praat je niet zoveel tegen James over wat je bezighoudt en dat zou ook een goede zijn (als hij je kan vragen om bij te blijven 's avonds heeft hij echt geen benul van wat slaaptekort met een mens kan doen).

Is baby al eens wakker geworden van gejuich, Druifje? In dat geval zou ik gaan voor een campingbedje bij de buren.



Vandaag:

wortelkanaalbehandeling *gelukkig pijnloos*

rust, wvttk, rekening controleren

afspreekdag als de kinderen maatjes vinden

voetbal kijken



Afgelopen dagen lekker kunnen studeren
Alle reacties Link kopieren
Leuke, lieve naam Zoeb! 'Bekt' lekker



Kraamvisite bij Fuss lijkt mij sowieso een goed idee



Oke Itskie, dan wordt het gewoon lekker prosecco



Vlees en brood gaan bestellen.

Naar Blokker om een nieuwe parasol + voet. Komt er net een folder van Gamma met een mooie aanbieding dus ik ga niet naar Blokker.

Boodschappenlijst maken.

Nog meer was wegwerken. Bezig (Waar blijft het toch vandaan komen... zucht...)

Terras onkruid-vrij maken.

En awvttk:

Vergeten dat er koffie was bij jarige tennis-kennis.



En mijn Goldmannetje is inderdaad jarig vandaag Coe.

Ter ere van zijn verjaardag gaan wij vanavond lekker met zijn viertjes voetbal kijken.

En dan mag ie vrijdag op het feest van Oudste ook nog een beetje meevieren.
Hier komen een aantal vrienden van vriend voetbal kijken.

Heb ze al naar de kroeg proberen te sturen maar dat willen ze niet.Maar ik ben niet van plan om tijdens de wedstrijd gastvrouw te zijn...vind het veel te spannend!!
Alle reacties Link kopieren
Goldie, gefeliciteerd met Man!

Wij kijken samen, dan zie je teminste ook iets.

Ik heb net lekkere knabbel dingetjes gekocht, rose staat koud, aan mij ligt het niet!



Haai Mamz, je klinkt goed!

Alleen jammer van je pc.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Gold proficiat met Man



Hmz, ik denk dat ik boven een film ga kijken. Heb helemaal geen zin in de voetbal. Heb tot nu toe ook geen wedstrijd van NL gezien, bevalt me eigenlijk wel



controle bij de gyn was prima vanmorgen. Skippy ligt er nog lekker bij in het sop, nog geen tekenen van een naderende bevalling. Nou prima. Ik vind het wel oke zo, Skippy komt vanzelf Kraambezoek is oke hoor, tegen de tijd dat Skippy wél geboren is



Gelf, met iemand praten kan idd heel fijn zijn. Heeft mij nu in de zwangerschap bv heel erg geholpen.



Fijn dat je wortelkanaalbehandeling meeviel Mamz!



Tijd voor een dutje, doei doei
Mijn lindemanskriekjes liggen ook koud te worden.Verder heb ik nog 2 emmers popcorn over van vrijdag en wat minisnacks voor in de frietpan.



Fuss,fijn hoor dat Skippy het nog naar zijn zin heeft in je buik.



Zoeb,ik had hier 3 kwijlende kinderen bij de foto van Saar.Het gesmeek was niet van de lucht,aaahhh toe mam,please allerliefste mama



Ik ga ook een tukkie proberen te doen,moeheid van het weekend komt eruit denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Och Coetje dan kom je toch een keertje kijken en dan kunnen de kinderen puppy knuffelen. 't Is ook wel een droppie hoor.



Goldy gefeliciteerd met Goldman. Lekker zo'n man die er niets aan doet hé. Ikke wel tenminste.



Mamz wat een k*t ding die pc van jou.



Fussie je hoort maar weinig mensen zeggen dat ze het nog niet zat zijn die laatste weken. Ik was er wel zo één. En jij heerlijk mens ook. Hoe jij ermee om gaat. Gewoon zo relaxed.

Kanjer dat je bent.



Ik ben ook zo duf als wat. Zo'n jankdag zoals gisteren gaat je niet in de kouwe kleren zitten. Saar maakt veel goed, maar het wil niet zeggen dat ik die twee anderen niet mis. Het is zo saai in huis nu. Maar ze hebben het prima bij Robo.

En dan komt man gisteren nog even met een verhaal dat hij eens een hondje heeft gehad en die mocht hij niet houden van zijn pap en mam. Hondje ging naar de hondenopvang en had zo gejankt dat het 's morgens dood was. Mijn maag draaide bij het idee. Lekker dan, zo'n verhaal als je net twee schattige puppies weg hebt gebracht en die beledigd waren dat ik ze achter had gelaten. Ik was net een beetje van mijn huilbui af en toen begon het weer. Het was een zware dag gisteren.
Alle reacties Link kopieren
Zoebie, laat maar vallen al die tranen, ze zullen er wel uit moeten. Ik hoop dat als je ooit nog bij Robo komt de honden je hebben vergeven. Zeker weten dat Saar je dinsdag heel blij gaat maken.



Fussie, eigenlijk best wel grappig dat jij geen wedstrijd hebt gezien, jij was hier toch de voetbaldame?

Ik heb beloofd dat ik vanavond ga kijken dus dan moet het. Laatste wedstrijd zat ik al tijdens en na de rust achter het forum (dat kwam wel weer goed na de doelpunten).

Sjippies en cola, wij gaan het helemaal zoals het hoort doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven