Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
zaterdag 10 juli 2010 om 17:51
Ik ben ook weer thuis.
Ik heb nog een stuk van de proloog gefietst.
En om me heen gekeken of ik Gelf zag.
Ik heb geen idee waar je precies woont Gelf, maar ik was vast in de buurt.
Grappig hè Coe, als het om auto's gaat met die mannen!
Ik ga douchen, straks uit eten met mijn werk.
Ik heb nog een stuk van de proloog gefietst.
En om me heen gekeken of ik Gelf zag.
Ik heb geen idee waar je precies woont Gelf, maar ik was vast in de buurt.
Grappig hè Coe, als het om auto's gaat met die mannen!
Ik ga douchen, straks uit eten met mijn werk.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zaterdag 10 juli 2010 om 18:17
zaterdag 10 juli 2010 om 19:33
Ja hoor ben ik weer!!!
Feest was echt geslaagd. Iedereen heeft genoten.
Er is genoeg gegeten en gedronken maar er is natuurlijk ook weer een berg over, dus we kunnen nog drie weken bbq-en.
Mevrouwtje Poes en Meneertje Poes zijn vanmiddag ook weer naar huis gegaan (Wat was het weer vreselijk leuk dat ze hier waren!)) en alles is tot zo ver weer aan kant. Alleen nog een mega berg was.
Geen goed nieuws over neef. Ze hebben hem even 'wakker' laten worden maar hij geeft geen reactie op prikkels. Ook deed zijn hart weer moeilijk dus hebben ze hem weer meteen terug in slaap gebracht.
Verdorie, hij is nog maar 54 of zo. Veel te jong....
Klinkt als een coole bak Coe!
Beetje gerommel toch doorgezet Fuss?
Rugpijn al minder Zoeb?
Ik had gisteren ook heel veel rugpijn. Te veel gedaan/gesjouwd de laatste dagen vermoed ik. Ik heb in de loop van de avond 5 paramolletjes weggewerkt maar het hielp niks. Een nacht rusten hielp wel, maar nu is het weer flink mis.
Vanavond met Troela (onder genot van een restje wijn en een stukje stokbrood) Grease kijken.
zondag 11 juli 2010 om 08:47
Hier heeft het ook flink lelijk gedaan.
Voor afkoeling heeft het niet gezorgd, het is klef warm nu de luchtvochtigheid veel hoger is.
Ik zie dat Fussie al even niet heeft gepost?!
Meldplicht!
Mmetje lijkt iets beter te gaan, de poep is soms weer goed en hij plast wat meer. Maar we doen er dan ook alles aan om hem zoveel mogelijk te laten drinken.
Jammer genoeg liggen nu zijn billetjes tot bloedens toe open, dus luiers verschonen (en dat moet nu nogal eens) is niet fijn
Voor afkoeling heeft het niet gezorgd, het is klef warm nu de luchtvochtigheid veel hoger is.
Ik zie dat Fussie al even niet heeft gepost?!
Meldplicht!
Mmetje lijkt iets beter te gaan, de poep is soms weer goed en hij plast wat meer. Maar we doen er dan ook alles aan om hem zoveel mogelijk te laten drinken.
Jammer genoeg liggen nu zijn billetjes tot bloedens toe open, dus luiers verschonen (en dat moet nu nogal eens) is niet fijn
zondag 11 juli 2010 om 09:03
Moggu!
Zou het dan vandaag dday zijn voor Skippy?Spannend!
Fijn dat jullie goed gefeest hebben Goldie!
En wat een naar nieuws over neef.
MissM,kapotte billetjes is niet fijn.Wat bij Ukkie goed hielp was maizena,dat neemt het vocht op waardoor billetjes beter genezen.
Wij gaan vandaag naar zee,waar weten we nog niet,we gaan gewoon een stuk rijden met de pb
Fijne dag!
Zou het dan vandaag dday zijn voor Skippy?Spannend!
Fijn dat jullie goed gefeest hebben Goldie!
En wat een naar nieuws over neef.
MissM,kapotte billetjes is niet fijn.Wat bij Ukkie goed hielp was maizena,dat neemt het vocht op waardoor billetjes beter genezen.
Wij gaan vandaag naar zee,waar weten we nog niet,we gaan gewoon een stuk rijden met de pb
Fijne dag!
zondag 11 juli 2010 om 09:42
goedemorgen
Gold, wat naar van neef.
Fuss, ik ben benieuwd wanneer skippy zich dan meld. Ik hoop een beetje bijtijds voor jouw
Lekker hoor coe, naar het strand
MissM, ik zou ook kijken of mmetje niet even zonder luier kan. Gewoon wat doeken in zijn bedje
Gold, wat naar van neef.
Fuss, ik ben benieuwd wanneer skippy zich dan meld. Ik hoop een beetje bijtijds voor jouw
Lekker hoor coe, naar het strand
MissM, ik zou ook kijken of mmetje niet even zonder luier kan. Gewoon wat doeken in zijn bedje
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
zondag 11 juli 2010 om 10:09
Moggûh lieve lieffies!
Coe, Happy noemt dat altijd een olieboot, dat slurpt ook zo lekker
Fus, ik geloof niet dat je het heel erg vind dat Skippy zich nog niet aandient
En ben je het toch zat, dan het advies van Rainz maar opvolgen.
Grappig advies Rainz! Mij oudste kwam op de uitgerekende datum en de jongste een week te vroeg. Ik heb nooit capriolen hoeven uithalen.
MissM, bij Ixsje bleek er een schimmel? te zijn en kreeg andere zalf van de ha. Het was in no time weg. En anders zoveel mogelijk in zijn blote billen laten liggen.
Ghe ghe Gold! Ik zie het helemaal voor me van de buren. Fijn dat jullie feest wel geslaagd is!
Nik, aan het lopen vandaag?
Zoeb, zit jij al te stuiteren? Woensdag is de dag dat Saar komt toch?
En wanneer gaan we groot meeten? Dat kan inderdaad bij ons, zou ik superleuk vinden ook!
Gisteren warm, maar geweldig mooi! De dochter van Gayl (die hier heel af en toe komt buurten) trouwde. Wat een prachtige bruid!! Tzt komen er wel foto's op mijn site, geef ik wel een seintje.
Vandaag lekker druk met werk, ik heb nog het een ander af te maken van voor de vakantie en na de vakantie.
Maar het is mooi weer dus wie doet me wat?
Geniet!
Coe, Happy noemt dat altijd een olieboot, dat slurpt ook zo lekker
Fus, ik geloof niet dat je het heel erg vind dat Skippy zich nog niet aandient
En ben je het toch zat, dan het advies van Rainz maar opvolgen.
Grappig advies Rainz! Mij oudste kwam op de uitgerekende datum en de jongste een week te vroeg. Ik heb nooit capriolen hoeven uithalen.
MissM, bij Ixsje bleek er een schimmel? te zijn en kreeg andere zalf van de ha. Het was in no time weg. En anders zoveel mogelijk in zijn blote billen laten liggen.
Ghe ghe Gold! Ik zie het helemaal voor me van de buren. Fijn dat jullie feest wel geslaagd is!
Nik, aan het lopen vandaag?
Zoeb, zit jij al te stuiteren? Woensdag is de dag dat Saar komt toch?
En wanneer gaan we groot meeten? Dat kan inderdaad bij ons, zou ik superleuk vinden ook!
Gisteren warm, maar geweldig mooi! De dochter van Gayl (die hier heel af en toe komt buurten) trouwde. Wat een prachtige bruid!! Tzt komen er wel foto's op mijn site, geef ik wel een seintje.
Vandaag lekker druk met werk, ik heb nog het een ander af te maken van voor de vakantie en na de vakantie.
Maar het is mooi weer dus wie doet me wat?
Geniet!
zondag 11 juli 2010 om 10:15
Moggû,
Haai Its, alles goed?
Wat vreselijk zeg voor neef.
Ik hoop dat het nog kan mee vallen voor hem, als hij echt bij is.
Sterkte ermee Goldie.
Haai Fuss! Morgen dan maar? Hou je het nog een beetje vol?
MissM, wat rot voor Mmetje en jullie.
Lekker richting strand Coe! Het is jammer dat je in Oostvoorne het strand niet meer op kan met je auto, kon je ff showen met je PB!
Klinkt fantastisch, PB, geblondeerd haar en tijgerprint!
Het is bijna jammer dat wij geen PB hebben!
Ik heb gisteren nog even mijn haar geverfd, extra as-blond.
Het lijkt net grijs, best grappig!
Ik ga aan de slag.
Sportman is nu fietsen, over een half uur komt hij terug, dan gaat hij lopen en fiets ik gezellig met hem mee.
En ik moet nu echt iets aan mijn huiswerk gaan doen.
Gelukkig heb ik de hele middag de tijd voor mijn pop's en pap's, ik heb er alleen geen zin in en ik heb het al weken uitgesteld................................................................
Haai Its, alles goed?
Wat vreselijk zeg voor neef.
Ik hoop dat het nog kan mee vallen voor hem, als hij echt bij is.
Sterkte ermee Goldie.
Haai Fuss! Morgen dan maar? Hou je het nog een beetje vol?
MissM, wat rot voor Mmetje en jullie.
Lekker richting strand Coe! Het is jammer dat je in Oostvoorne het strand niet meer op kan met je auto, kon je ff showen met je PB!
Klinkt fantastisch, PB, geblondeerd haar en tijgerprint!
Het is bijna jammer dat wij geen PB hebben!
Ik heb gisteren nog even mijn haar geverfd, extra as-blond.
Het lijkt net grijs, best grappig!
Ik ga aan de slag.
Sportman is nu fietsen, over een half uur komt hij terug, dan gaat hij lopen en fiets ik gezellig met hem mee.
En ik moet nu echt iets aan mijn huiswerk gaan doen.
Gelukkig heb ik de hele middag de tijd voor mijn pop's en pap's, ik heb er alleen geen zin in en ik heb het al weken uitgesteld................................................................
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zondag 11 juli 2010 om 10:41
Blauwe billen Its?! Waarom moet ik nu aan dit gedicht denken?
Ik ben de blauwbilgorgel,
Mijn vader was een porgel,
Mijn moeder was een porulan,
Daar komen vreemde kind'ren van.
Raban! Raban! Raban!
Ik ben een blauwbilgorgel
Ik lust alleen maar korgel,
Behalve als de nachtuil krijst,
Dan eet ik riep en rimmelrijst.
Rabijst! Rabijst! Rabijst!
Ik ben een blauwbilgorgel,
Als ik niet wok of worgel,
Dan lig ik languit in de zon
En knoester met mijn knezidon.
Rabon! Rabon! Rabon!
Ik ben een blauwbilgorgel
Eens sterf ik aan de schorgel,
En schrompel als een kriks ineen
En word een blauwe kiezelsteen.
Ga heen! Ga heen! Ga heen!
Ik ben de blauwbilgorgel,
Mijn vader was een porgel,
Mijn moeder was een porulan,
Daar komen vreemde kind'ren van.
Raban! Raban! Raban!
Ik ben een blauwbilgorgel
Ik lust alleen maar korgel,
Behalve als de nachtuil krijst,
Dan eet ik riep en rimmelrijst.
Rabijst! Rabijst! Rabijst!
Ik ben een blauwbilgorgel,
Als ik niet wok of worgel,
Dan lig ik languit in de zon
En knoester met mijn knezidon.
Rabon! Rabon! Rabon!
Ik ben een blauwbilgorgel
Eens sterf ik aan de schorgel,
En schrompel als een kriks ineen
En word een blauwe kiezelsteen.
Ga heen! Ga heen! Ga heen!
zondag 11 juli 2010 om 11:59
quote:fussie schreef op 11 juli 2010 @ 09:08:
meld nog geen baby of tekenen. Kan ook niet vandaag. SchoneMoeder is al jarig en iedereen heeft recht op een eigen verjaardag Kan Mmetje niet met blote billen liggen om beter te worden? Gold wat naar van neef
Wakker worden Gold, ik had vanmorgen al (nota bene uit bed ) laten weten dat alles nog op zijn plekkie zit
Fijn dat het feest zo leuk was
Sexy Nikki
Yonna, ik vindh et zo leuk dat de foto's zo goed gaan
Net een prachtige film gezien, Léon. Tranen mét tuiten zitten huilen. Da's niets voor mij. Bevalling op komst????
meld nog geen baby of tekenen. Kan ook niet vandaag. SchoneMoeder is al jarig en iedereen heeft recht op een eigen verjaardag Kan Mmetje niet met blote billen liggen om beter te worden? Gold wat naar van neef
Wakker worden Gold, ik had vanmorgen al (nota bene uit bed ) laten weten dat alles nog op zijn plekkie zit
Fijn dat het feest zo leuk was
Sexy Nikki
Yonna, ik vindh et zo leuk dat de foto's zo goed gaan
Net een prachtige film gezien, Léon. Tranen mét tuiten zitten huilen. Da's niets voor mij. Bevalling op komst????
zondag 11 juli 2010 om 12:12
zondag 11 juli 2010 om 12:35
Haai,
Daar ben ik ook weer eens even... we proberen het veeeeeeel te warme huis zoveel mogelijk te ontvluchten want het is hier echt niet te harden!
Weet niet meer of ik het nou al gezegd had maar prikken ging prima vrijdag, heb nu alleen een hele blauwe arm
Nik, jammer dat ik je niet gezien heb. Anders hadden we samen even een terrasje kunnen doen Hoe zijn je ringen? Blij mee?
Sporten staat bij mij ook echt op een superlaag pitje, eigenlijk morgen weer maar met deze warmte hijg ik al als ik de trap op heb gelopen dus ik beb bang.......
Fus, nog steeds geen echte actie dus bij jou? Het rommelt wel zeg je, is dat dan ook al vervelend (ik bedoel pijnlijk of vermoeiend)of valt dat wel mee?
Gaaf Coe, zo'n foute pb een beetje fout is helemaal niet verkeerd! Airco zou ik ook wel willen in de auto, we gaan straks ook de warmte weer even ontvluchten maar die kokende auto is helemaal niet aanlokkelijk.
MIssM, ik hoop dart Mmetje snel opknapt.. arm ventje...
Goed, ik ga me zo eens klaarmaken voor vertrek.
Tot later allemaal en.... succes vanavond (stiekem toch wel spannend.. )
Daar ben ik ook weer eens even... we proberen het veeeeeeel te warme huis zoveel mogelijk te ontvluchten want het is hier echt niet te harden!
Weet niet meer of ik het nou al gezegd had maar prikken ging prima vrijdag, heb nu alleen een hele blauwe arm
Nik, jammer dat ik je niet gezien heb. Anders hadden we samen even een terrasje kunnen doen Hoe zijn je ringen? Blij mee?
Sporten staat bij mij ook echt op een superlaag pitje, eigenlijk morgen weer maar met deze warmte hijg ik al als ik de trap op heb gelopen dus ik beb bang.......
Fus, nog steeds geen echte actie dus bij jou? Het rommelt wel zeg je, is dat dan ook al vervelend (ik bedoel pijnlijk of vermoeiend)of valt dat wel mee?
Gaaf Coe, zo'n foute pb een beetje fout is helemaal niet verkeerd! Airco zou ik ook wel willen in de auto, we gaan straks ook de warmte weer even ontvluchten maar die kokende auto is helemaal niet aanlokkelijk.
MIssM, ik hoop dart Mmetje snel opknapt.. arm ventje...
Goed, ik ga me zo eens klaarmaken voor vertrek.
Tot later allemaal en.... succes vanavond (stiekem toch wel spannend.. )
zondag 11 juli 2010 om 13:00
Wat is het toch klef weer en het onweer heeft het niet afgekoeld. Ik sliep om vijf uur nog niet en ik moest er om Zeven uur weer uit. Bospop werk. En ik kan er niet onderuit want ik moet mijn mensen aan het werk zetten. Het is nu alweer veel te heet. Alles plakte toen ik thuiskwam en ik wilde zwemmen om af te koelen maar we hadden visite. Inmiddels heeft manlief een ventilator buiten gezet en zit ik in een koel windje. 'k Heb al gezwommen en nu gaat het lekker. Is goed vol te houden zo
Morgen moet ik de hele dag bij Bospop werken en ik hoop dat het dan wat minder heet is.
Gisteravond was Crosby,Stills en Nash geweldig en ook een stukje John Fogerty gezien. Wij zijn weggegaan bij Wo'll stop the rain. Het weerlichtte aan drie kanten en dan vind ik zo'n open veld minder geslaagd. Maar het onweer barstte pas goed los toen het was afgelopen.
Morgen moet ik de hele dag bij Bospop werken en ik hoop dat het dan wat minder heet is.
Gisteravond was Crosby,Stills en Nash geweldig en ook een stukje John Fogerty gezien. Wij zijn weggegaan bij Wo'll stop the rain. Het weerlichtte aan drie kanten en dan vind ik zo'n open veld minder geslaagd. Maar het onweer barstte pas goed los toen het was afgelopen.