Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee

de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Helleu,

Ik doe ook niet veel vandaag, werken, thuis opruimen, was wegwerken en huiswerk maken.

Mamz, succes met wat je ook gaat doen vanmiddag.

Aardige lijst Marels, succes ermee.

Lekker sauna, geniet ervan!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Lieve Zoeb hier ook nog even, gefeliciteerd!

Alles gepoetst en bij vriendin langs geweest!

Nu naar boven, slaapkamer opruimen, was vouwen en stofzuiger halen!
668, the neighbour of the Beast
Vorige week kreeg ik een brief van de bloedbank dat ik de komende 2 jaar geen bloed mag geven omdat ik een foutieve uitslag had. Niet zoveel bijzonders, maar uit voorzorg voorlopig geen bloed geven.

Vanmiddag even snel naar de opticien omdat ik niet lekker door mijn bril kijk (nog geen jaar geleden nieuwe glazen). Ogen sterk achteruit gegaan!

Kom ik net thuis word ik gebeld door de assistente van de huisarts, de uitslag van het uitstrijkje was niet goed. Ik hoefde me geen zorgen te maken, maar ook geen 5 jaar wachten voor het volgende uitstrijkje.

Toen ik Happy belde stroomden de tranen rijkelijk

Nu gaat het weer, maar de schrik zit wel in mijn benen. Straks dus maar dubbel relaxen in de sauna!
Wat een pokkezooi dag Yonna!

Geniet extra van sauna straks.
Tjee Yonna, alles komt wel tegelijk zo he?

Wat was er dan precies mis met je bloed? Moet/kan je daar zelf ook nog iets mee doen? Verder onderzoek of zo?

Ik zou ook even denk ik, dus dat is helemaal niet zo vreemd.
He Yonna... is ook wel een beetje veel allemaal op een dag... ik zou ook even overlopen denk ik zo.. Ik hoop dat je straks wel lekker kunt ontspannen en genieten van de sauna!!
Hier een artikel over fout-positief test uitslag.

Hetzelfde bij de uitslag van het uitstrijkje: pap2. Vaak is het zo dat pap2 te maken heeft met het HPV virus. En dat heb ik dankzij een ex. Niet dat de assistente dat heeft gezegd, maar enig googlewerk verteld dat.

En bij de opticien heb ik een jaar geleden een verkeerd advies gekregen, waar ik nu tegenaan loop. Ik zit veel achter de pc voor mijn werk en heb dat toen ook aangegeven. Hij heeft me toen toch geadviseerd te kiezen voor wat ik nu heb. En dat werkt niet optimaal.

Gelukkig komt de opticien me heel erg tegemoet en krijg ik nieuwe glazen (met de nieuwe sterkte) gratis van ze. En koop ik zelf een zogenaamde computerbril.
Ah Yonna, gewoon even een baaldag dus! Komt allemaal goed, niks ernstigs, dus niet druk over maken

Ontspan!

Hier inmiddels ook alle was opgevouwen en de slaapkamer opgeruimd. Ook saté gemarineerd en in de koelkast klaar staan.

Zo nog even boven de stofdoek door de keet halen en van boven tot onder stofzuigen (boven en beneden dus).

Dan de wc nog even soppen en misschien even een dweil door "de loop" halen en dan nog afwassen en klaaaaaaar!
Enne, van een verkeerd advies bij de opticien gaan je ogen niet achteruit

Dat kan gewoon gebeuren, soms gaat het op een jaar ineens heel veel achteruit, soms blijven ze twintig jaar hetzelfde. Niet van wakker liggen, hardstikke normaal.
Ik lig hier niet wakker van hoor Marels. Maar alles kwam nu ff tegelijk.

En hé! Ik ben wel een daggie ouder he?
Tuurlijk, dat snap ik. Da's gewoon even bleeeeh.

Oud wijf

Oud wijf.

Wel een heel leuk oud wijf hoor!

Meiden ik heb geen HOL gedaan vandaag.

Echt G-e-e-n h-o-l.

Ik kook wel wat lekkers want de meiden zijn er alle twee niet en de liefde van de man gaat door de maag zeggen ze he?

Hmmm..ik zit ook niet helemaal lekker in mijn vel.

Van zus heb ik vernomen dat het met Loeder niet goed gaat.

Vlekjes op haar lever zijn foute boel en opereren kan (nog) niet omdat ze daar niet sterk genoeg voor is zo net na de darmoperatie. Ze schijnt nog maar 58 kilo te wegen.

En ook al voel ik me nu niet geroepen opeens naar huis te gaan (dat is me ook niet gevraagd, dus dat komt goed uit) het houd me wel bezig en niet op een fijne manier.
Vriendin belt net dat ze dag 2 van Nijmegen er ook weer op heeft zitten. De kanjer!

Ze is ook weer gefilmd.....Voor de zoveelste keer. Hopelijk is er er deze keer eens niet uitgeknipt
Yonna en Goldie, voor jullie allebei een

Coe, eigenlijk best wel jammer dat dit de enige woensdagmiddag van de afgelopen weken was dat ik niet in het zwembad was

Vandaag:

Was

Afwas

Schoenen gehaald voor de kinderen (Oudste was niet mee en vindt mijn keuze stom *is ook stom om te denken dat je mooie schoenen kunt kopen voor een 11jarige* )
Als jij geen hol gedaan hebt zal ik je mijn lijstje wel even laten lezen:

- naar de bakker voor taartjes

- koffie drinken met vaders

- woonkamer opruimen

- woonkamer stofzuigen

- woonkamer volledig soppen

- hele benedenverdieping stofzuigen

- boven alles stofzuigen

- slaapkamer opruimen

- slaapkamer soppen

- saté marineren

- verders koken en vlees voor morgen vast opzetten

- afwassen

- keuken opruimen

En alles is KLAAR!
Ik wil een crosstrainer. Niet dat ik geld heb of dat ie in mijn huis past, maar ik wil hem toch. Qua plek moet het dan maar geloof ik, ofzo. Ben Marelsman aan het overtuigen
goedenavond

ik was er weer met mijn nieuwe Smart. Ga even de foto's op de pc zetten.

Yonna, , je bent gewoon een jong blumpke hoor. En die gebreken nemen we voor lief

Goldie
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Tsssskkk. Yonna is gewoon een oud wijf hoor!

Yay voor de nieuwe auto! (sorry, maar "yay voor Smart" krijg ik mijn toetsenbord niet uit tenzij het zo'n sportwagenvariant is)

Ben benieuwd naar de foto's!!

dit is hem, geen sportwagen variant maar gewoon een echt itsme wagentje

en scheuren kan die
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik zit hier op de foto's te wachten hoor

Ben blij dat je er zo blij mee bent!! Is ie mooi?!
Aha, daar was ie. Ik vnd het wel echt iets voor jou inderdaad, een Smart. En als deze benzinetank niet lek is en de kofferbak open gaat enzo
Da's ook best kut Goldie, ik weet dat jij nooit vloekt, ik wel af en toe.

Komen je broer en zus nog wel bij loeder?

Yonna, oud wijf!

Ik voel me nu een oud wijf, ik heb hartstikke hard gewerkt.

En nu zit ik thuis en doe ik geen moer!

Moet alleen vriendinnen bellen om af te spreken voor zaterdag en daar heb ik eigenlijk ook geen zin in, best erg.

Marels, het is maar goed dat je die lijst hebt afgewerkt want bent hier weken niet geweest, je had best wat in te halen.

Waarom wil je in vredesnaam een crosstrainer?

Die gebruik je een maand, of 2 en dan fungeerd hij als te dure kapstok. Zonde van je ruimte en geld.

Ik ga bellen, anders moet ik in mijn eentje een high tea opdrinken/eten voor 6 personen.
Omdat ik, als ik naar de sportschool wil, twintig kilometer moet rijden. Dus dat doe ik niet. Wandelen ofzo nog wel eens, maar ik wil gewoon makkelijker, laagdrempeliger kunnen sporten. Dus intensiever dan eens een rondje wandelen.

Dus maar eens proberen of het werkt met een crosstrainer in huis, of ik dan wel er op ga.

Daarom dus naar een goedkoop tweedehandsje, in plaats van gelijk een nieuwe dure. Als het dan werkt kan ik altijd nog een echt goeie kopen.
Lieverds dank jullie wel voor alle wensen. Pffft wat een dag zeg. Ben ondertussen lichtelijk een beetje moe.

Eerst op mijn werk die arbeidsdeskundige die al te laat kwam door een omleiding. Vervolgens was zijn aanwezigheid niet eens zo nodig geweest. Want ik ben eind augustus weer volledig aan het werk. Dus voor niets de hele ochtend op mijn werk allerlei besprekingen gehad.

En verder heb ik vanaf dat ik thuis kwam de hele dag door visite gehad. Het was gezellig en druk en heel vermoeiend, maar zo gaaf allemaal. En zo veel cadeautjes gekregen.

Mijn jongste mocht vanmorgen onverwachts naar huis, omdat er een flinke brand was in Valkenswaard, vlakbij zijn werk en ze moesten van de brandweer ontruimen. Hij vond het best.

Marels zo'n ding gebruik ik ook nog wel eens af en toe.

Ben ik er een dag niet zie ik ouwe wijven voorbij komen. Auw zeg, ik zit nu aan de verkeerde kant van de vijftig. dus ik voel me nu ook nog aangesproken. Oh nee ik ben 25 geworden zoals Marels al schreef.

Yonna, Sauna kan mij niet bekoren met deze temperaturen.

En ik hoef er niet eens ver voor te gaan. Wat een shitdag heb jij gehad zeg met al die rare dingen.

Jaja met Happy zal de sauna wel extra heet zijn.

Fus zit vast te genieten van Skippy.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven