Bizarre versierpogingen

05-11-2013 22:05 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn jullie leukste/meest bizarre anekdotes? Het mag ook slechts om een openingszin gaan.

Ooit, in een dicoteek, werden mijn zus en ik versierd door twee jongens die broers van elkaar waren. Toen 'mijn' jongen even weg was om wat te drinken te halen, zag ik dat mij zus 'haar' jongen verlaten had. Hij kwam naar me toe en zei: "Ik wilde jou toch al liever dan haar, mag ik je meenemen?" Ik heb vriendelijk bedankt. (en tussen mij en 'mijn' jongen is het niks geworden, btw)

Een andere keer, ook in een club:ik sprong van een ophogingkje toen een jongen me doodgewoon uit de lucht plukte en me op mijn mond pakte.
quote:unuance schreef op 06 november 2013 @ 06:05:

Jonge lange knappe goedgebouwde Brandweerman / gym kampioen, later beroepskolonel klimt voor mij op marktplein hoog en snel in lantaarnpaal... :-) Lief, vrolijk.

Heeft ook een keer de smoes tijdens uitgaan waar ik hem toevallig tegenkom dat er een kras in zijn auto zit... Of ik even meeloop om te kijken... Onder ogen van onze eigen beide nogal foute / verkeerde (borderline types) vriend / vriendin. Ik trap er werkelijk in onschuld nog in ook.

Zijn crush op mij heeft me eerder out of the bleu (ze wist meer dan ik) nog een deels uitgescheurde oorbel gaatje in het voorbijgaan ruk aan oorbel door zijn jalourse vriendin gekost. Wist toen nog niet eens dat het zijn vriendin was. Heb ik dus nog als eeuwig aandenken haha.

Wel veel later na veel ellende met oa die foute andere vriend spijt gehad dat ik niet op hem in ben gegaan. Hij was stapeldol op me en op die kras na niet zo fout als hij nu vast overkomt...

En onlangs kwam er een knappe fel groen oogige jongen voorbij in de regen... liep me paar keer voorbij... dook s'avonds toen ik weer de hond uitliet of ie de halve dag had staan wachten weer op uit de regenvlarden en sprak me aan, zei niet vervelend (was beschaafd type) dat ie me mooi vindt... kwam uurtje later onverwachts aanbellen... Ik stond echt perplex zonder dat ik iets kon zeggen... Hij ook... Rent sorry roepend weg... Ex (nog huisgenoot) bleek toen ik me omdraaide achter me boos te hebben staan kijken... Later kwam ie wel weer steeds door straat... Inmiddels paar keer gesproken... En FB vrienden. Hij zegt dat ie de hele tijd aan me denkt.

(Maar (eerlijk gezegd) ik zit met hoofd bij ander (die beter communiceert dan hij en ex))haha, want je communiceert zelf reteduidelijk ja... Ik snap de helft van je zinnen niet
Ik jong en naïef, tegen een leuke jongen

"heb jij een vriendin? Nee? Oh nu wel! "

Gelukkig kon hij er hard om lachen en we zijn nog een paar keer op stap geweest maar het is uiteindelijk toch niets geworden.
Just because your past has been damaged doesn’t mean your future has to be worthless
quote:Tomatensoep schreef op 06 november 2013 @ 09:23:

[...]

haha, want je communiceert zelf reteduidelijk ja... Ik snap de helft van je zinnen niet Dacht al dat het mij lag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven