Bladen voor Robo

12-08-2009 15:14 584 berichten
Alle reacties Link kopieren
UPDATE

De aktie begint, mede namens jullie op gang te komen. Het heen en weer mailen gaat naar ons idee prima :-)

Ik (boro) ben een inventarisatie lijst aan het maken, zodat we duidelijk hebben wie wat heeft. Dat mail ik morgen Of zondag ( zaterdag ben ik er niet ) naar iedereen door, zodat jullie nog eventueel opmerkingen en/of aanvullingen door kunnen geven.

Eleonora is het komend weekend druk ivm bezoek, en daarna tm donderdag ivm werk. Maar, dat geeft ons mooi de tijd om alles goed op orde te krijgen en door te gaan met zoeken naar bladen e.d. voor Robo :-)

Ik hoop dat het zo duidelijk is, verdere persoonlijkere details volgen uiteraard via de mail.

Voor de mensen die nog niet gemaild hebben, maar wel graag iets voor robo willen doen, mail ons nog even, dan kan ik je erbij zetten.

Mail naar: bladen-voor-robo@live.nl

Lieve iedereen. Ik ben nog nooit bij een "grote" forum aktie zo nauw betrokken geweest. Ik vind het allemaal heel mooi en fijn. Het geeft me zo'n warm gevoel dat wij met zijn allen iemand willen steunen !

Bedankt daarvoor :-)

( en voor mensen die net dit topic binnen vallen. Wij willen robo graag eens verwennen, oorspronkelijk nav het fvdm zijn. Het leek erop dat ze het enig passende kado ( een abo ) niet kon krijgen omdat ze in het buitenland woont. Dat is uiteindelijk toch geregeld !!! Heel, heel fijn, maar we willen het er niet bij laten. Robo heeft te kennen gegeven te snakken naar Nederlands leesvoer. Vandaar deze aktie :-) )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Boro
Everything is impossible, even if you believe in it.
Week 31 van de Extremely Demotivational Calendar
Net terug van vakantie...

Heb een poging gedaan om hier bij te lezen. Ik snap de strekking inmiddels van het topic, maar begrijp niet of er nu een "opperregelaar" is benoemd.

Mocht dit niet zo zijn, dan wil ik het wel doen?!
quote:Norre schreef op 23 augustus 2009 @ 11:01:

Net terug van vakantie...

Heb een poging gedaan om hier bij te lezen. Ik snap de strekking inmiddels van het topic, maar begrijp niet of er nu een "opperregelaar" is benoemd.

Mocht dit niet zo zijn, dan wil ik het wel doen?!Boro is opperregelaar, in samenwerking met Eleonora (of Eleonora de opperregelaar in samenwerking met Boro?). Of ze zijn allebei opperregelaar in samenwerking met elkaar. Ofzo.
Dat laatste solo :-)

Norre, je kan mailen ( of had je dat al gedaan ) als je mee wilt doen naar bladen-voor-robo@live.nl

Vanavond als de terroristen in bed liggen ga ik weer verder .
En solo en leo, bedankt voor jullie lieve knuffels Ik voel me soms zo'n zwakkeling ( haha, ik weet het ) maar goed, vanavond ga ik weer verder
quote:Solomio schreef op 23 augustus 2009 @ 11:04:

[...]

Boro is opperregelaar, in samenwerking met Eleonora (of Eleonora de opperregelaar in samenwerking met Boro?). Of ze zijn allebei opperregelaar in samenwerking met elkaar. Ofzo.Tis een soort maatschap zeg maar.......
Ik had nog niet doorgegeven wat ik precies kon aanbieden. Kan ik dat alsnog doen of houdt het op nu:-( ?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:borodini schreef op 23 augustus 2009 @ 11:25:

En solo en leo, bedankt voor jullie lieve knuffels Ik voel me soms zo'n zwakkeling ( haha, ik weet het ) maar goed, vanavond ga ik weer verder Je hebt mijn mailadres, dus als je weer zo'n zwakkelingenmoment hebt, mag je mailen hoor. Ook als je juist weer een sterkelingenmoment hebt tuuk. Troel.
quote:borodini schreef op 23 augustus 2009 @ 11:25:

En solo en leo, bedankt voor jullie lieve knuffels Ik voel me soms zo'n zwakkeling ( haha, ik weet het ) maar goed, vanavond ga ik weer verder

Zwakkeling? Gek, kijk wat je hier voor elkaar hebt gekregen.

If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 23 augustus 2009 @ 11:28:

Ik had nog niet doorgegeven wat ik precies kon aanbieden. Kan ik dat alsnog doen of houdt het op nu:-( ?Nee hoor, mail maar gewoon naar bladen-voor-robo@live.nl !
Lieve schatten.

Zijn jullie er al klaar voor?
Ik ga die stapel Linda's echt echt echt morgen uitzoeken!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Je hebt mail als het goed is Zoeb....Van Boro, van vandaag.....
Ja lieve schat. En ik heb ook al terug gemaild.
quote:Zoebie schreef op 24 augustus 2009 @ 19:22:

Ja lieve schat. En ik heb ook al terug gemaild.

En ik ga later vanavond weer een updeet mail mailen Er blijven mails binnen komen ook van mensen die nog niet gemaild hadden hoe fijn is dat ? .

Ik werd helemaal warm en blij van binnen .
quote:borodini schreef op 24 augustus 2009 @ 19:41:

[...]

En ik ga later vanavond weer een updeet mail mailen Er blijven mails binnen komen ook van mensen die nog niet gemaild hadden hoe fijn is dat ? .

Ik werd helemaal warm en blij van binnen .Ik ook Bor, ik ook. Dit is zo geweldig.
Kinders,

Er blijven mailtjes binnen komen, Fijn.

Dus ik wacht heel even met een complete lijst tijdschriften

Kus

Borodini :-)
Guttemorgen allemaal

Ik bel Leo zo meteen nog even voor het adres en de puntjes op de i, en dan komt het schema over de mail het gaat goed ! Ik ben trots op ons .

Bor.
Is het nog gelukt met het postadres?

Go for it.
Lady's er is een update mailtje,

Straks komt er nog een schema aan, en dan gaat het allemaal beginnen

Ik twijfel alleen of ik iedereen in de maillist heb staan, heb je geen mail gehad, wil je ons dat dan nog even laten weten, dan zet ik je er alsnog bij.

*pfjoei, wist zweet van voorhoofd, het is -ondanks dat ik organisatorisch niet zo'n mega ster ben - toch gelukt
Boro, ik heb je vorige week een mailtje gestuurd. Mogelijk heb je die over het hoofd gezien? Wil je even sjekken, pleazzz?
Ik zal eens kijken, het zou kunnen dat ik hem nog niet gezien heb hoor, ik heb wat moeilijke dagen achter de rug en niet zoveel gedaan \ online geweest.

Vandaag weer alive and kicking, dus ik ga vlijtig aan de slag
Woesssjjj, ik ga als een trein, je hebt mail terug
Leuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven