Café de Nor
maandag 15 februari 2010 om 15:51
Geen vergane glorie, maar een nieuwe start.
Wil je even uitblazen, zomaar een drankje drinken en je verhaal kwijt, of kom je hier van de overkant uit de Nor (de gebanden); je bent van harte welkom!
Hier mag alles. Nou ja, alles... Gooi je bh los als je daardoor beter geniet van je rum-cola, slinger je woede weg aan de danspaal en als je helemaal niets wilt zeggen, maar gewoon even op adem wilt komen na een druk forumuurtje (of 2, 3, 4...); hijs jezelf op een barkruk en zeg maar wat je wil drinken.
Als ik er niet ben; pak het dan even zelf en schrijf het op de lat!
O ja, het paaldansen is op eigen risico. Dit houdt in dat als je 's avonds tegen sluitingstijd nog niet uit de knoop bent, je gewoon moet blijven hangen tot openingstijd 's morgens...

vrijdag 26 februari 2010 om 17:38
quote:trenchtown schreef op 26 februari 2010 @ 17:36:
Mijn zoon is 12 en schoondochter wordt volgende maand al 14....
Zoooowwheeee, je zoon doet het goed! Een 14 jarige!
Zo schattig... de mijne is nu 16 en al een jaar dik onder de pannen hoor. Het is net ff uit geweest maar dat vond ie toch maar niks. Dus heeft hij haar maar weer opnieuw gevraagd. Mijn schoondochter is een schatje. Heel klein opdondertje. Zoon is 1.86 ongeveer.... mooie combi!
Mijn zoon is 12 en schoondochter wordt volgende maand al 14....
Zoooowwheeee, je zoon doet het goed! Een 14 jarige!
Zo schattig... de mijne is nu 16 en al een jaar dik onder de pannen hoor. Het is net ff uit geweest maar dat vond ie toch maar niks. Dus heeft hij haar maar weer opnieuw gevraagd. Mijn schoondochter is een schatje. Heel klein opdondertje. Zoon is 1.86 ongeveer.... mooie combi!

vrijdag 26 februari 2010 om 17:46
quote:trenchtown schreef op 26 februari 2010 @ 17:43:
Nou, ik moet zeggen dat ik ´m aardig kan volgen!
Bij mij is het trouwens andersom....Schoondochter is groter dan zoon. Zo vertederend...!
Hahaha, dat maakt het nog leuker.
Ik ben wel blij dat zoonlief niet zo'n player is. Het is best een knap ventje om te zien maar heeft alleen oog voor z'n meissie.
Nou, ik moet zeggen dat ik ´m aardig kan volgen!
Bij mij is het trouwens andersom....Schoondochter is groter dan zoon. Zo vertederend...!
Hahaha, dat maakt het nog leuker.
Ik ben wel blij dat zoonlief niet zo'n player is. Het is best een knap ventje om te zien maar heeft alleen oog voor z'n meissie.

vrijdag 26 februari 2010 om 17:55
quote:eleonora schreef op 26 februari 2010 @ 17:46:
Wat lief Trench....
Mogen ze van jou alleen op zijn kamer zijn?
Ik vraag me af hoe dat is, als je kind zo groot is al.
Die van mij is bijna zes en ik zit er wel eens over te denken hoe ik dat zelf zou doen.....
Die van mij komen haast niet meer beneden. Ze zullen heus wel eens flink friemelen en zoenen. Of ze daadwerkelijk sex bij ons thuis hebben weet ik niet. Ik vermoed van niet gezien de geluiden die uit de kamer naar beneden komen.... Het zijn alle twee hevige gamespelers... en dan het liefste zombies neerknallen. Of ze gaan film kijken en dan valt er één wel in slaap....
Stappen hebben ze helemaal geen zin in. Ze gaan echt zelden de stad in. Ik vind het prima, liever thuis dan zwervend over straat 's nachts.
En hoe jij het gaat doen later met Fien, ik denk heel normaal. Hangt een beetje van het vriendje af en hoe Fien zich gaat ontwikkelen. Je kan er nu nog niks over zeggen. Pas als ze thuiskomt met "mam, dit is m nou" kan je je plannen gaan maken.
Wat lief Trench....
Mogen ze van jou alleen op zijn kamer zijn?
Ik vraag me af hoe dat is, als je kind zo groot is al.
Die van mij is bijna zes en ik zit er wel eens over te denken hoe ik dat zelf zou doen.....
Die van mij komen haast niet meer beneden. Ze zullen heus wel eens flink friemelen en zoenen. Of ze daadwerkelijk sex bij ons thuis hebben weet ik niet. Ik vermoed van niet gezien de geluiden die uit de kamer naar beneden komen.... Het zijn alle twee hevige gamespelers... en dan het liefste zombies neerknallen. Of ze gaan film kijken en dan valt er één wel in slaap....
Stappen hebben ze helemaal geen zin in. Ze gaan echt zelden de stad in. Ik vind het prima, liever thuis dan zwervend over straat 's nachts.
En hoe jij het gaat doen later met Fien, ik denk heel normaal. Hangt een beetje van het vriendje af en hoe Fien zich gaat ontwikkelen. Je kan er nu nog niks over zeggen. Pas als ze thuiskomt met "mam, dit is m nou" kan je je plannen gaan maken.
vrijdag 26 februari 2010 om 22:05
O, ik vrees ook met grote vrezen hoor. Vind het toch allemaal maar eng. Nordochter is ook 12 en heeft meer dan genoeg aandacht. Als ik af en toe op haar Hyves kijk. Ze verwijdert het zelf wel weer, maar ach en wee... Ik vind het moeilijk.
De jas van Norzoon is gewoon schoon geworden! 't Is niet te geleuven... Wat een goeie masjiene!
De jas van Norzoon is gewoon schoon geworden! 't Is niet te geleuven... Wat een goeie masjiene!
vrijdag 26 februari 2010 om 22:15
Hoi,
'k kom hier maar even binnenvallen voor drank.
In de Bar is iedereen, tja, weg ofzo.
Leo gefeliciteerd met Pa en baby!
Hier is dochter 11 en totaal nog niet met verkering bezig, houden we zo totdat ze laten we zeggen....20 is
Wel schattig al die verliefde pubers.
*gaat even aan de paal slingeren*
Proost!
'k kom hier maar even binnenvallen voor drank.
In de Bar is iedereen, tja, weg ofzo.
Leo gefeliciteerd met Pa en baby!
Hier is dochter 11 en totaal nog niet met verkering bezig, houden we zo totdat ze laten we zeggen....20 is
*gaat even aan de paal slingeren*
Proost!

vrijdag 26 februari 2010 om 23:04
quote:Winx68 schreef op 26 februari 2010 @ 22:15:
Oudste (7) heeft geen interesse in te andere geslacht. Jongste heeft al sinds dag 1 op de kleuterschool vriendinnetjes. En ook uit hogere klassen.
Laatst was ik een ochtend in de klas en 1 meisje ging hem steeds zoentjes geven (). Zoonlief was er niet echt van gediend, want 'meisjes zijn stom'.
Oudste (7) heeft geen interesse in te andere geslacht. Jongste heeft al sinds dag 1 op de kleuterschool vriendinnetjes. En ook uit hogere klassen.
Laatst was ik een ochtend in de klas en 1 meisje ging hem steeds zoentjes geven (). Zoonlief was er niet echt van gediend, want 'meisjes zijn stom'.

vrijdag 26 februari 2010 om 23:43