Café de Nor

15-02-2010 15:51 722 berichten
Alle reacties Link kopieren

Geen vergane glorie, maar een nieuwe start.

Wil je even uitblazen, zomaar een drankje drinken en je verhaal kwijt, of kom je hier van de overkant uit de Nor (de gebanden); je bent van harte welkom!

Hier mag alles. Nou ja, alles... Gooi je bh los als je daardoor beter geniet van je rum-cola, slinger je woede weg aan de danspaal en als je helemaal niets wilt zeggen, maar gewoon even op adem wilt komen na een druk forumuurtje (of 2, 3, 4...); hijs jezelf op een barkruk en zeg maar wat je wil drinken.

Als ik er niet ben; pak het dan even zelf en schrijf het op de lat!

O ja, het paaldansen is op eigen risico. Dit houdt in dat als je 's avonds tegen sluitingstijd nog niet uit de knoop bent, je gewoon moet blijven hangen tot openingstijd 's morgens...
Djeez Yette, wat erg... ik zou ook voor een suburb kiezen na dit filmpje. Wat een griebusbende zeg. Dit had ik niet verwacht eigenlijk, dat het zo slecht met die stad gaat.
Ow yak, doe die drank weg TT. *slaat groen uit*

gisteren uitgebreid geborreld met collegas vanwege dat het mijn laatste werkdag was. Daarna nog naar een vreselijke akelige film geweest met Leonardo di Caprio, weet de titel niet meer maar er komen dode kinderen in voor. A Must Not See Movie!

Leo, inderdaad! We zwerven allebei over het hele forum en komen elkaar dan alleen nog bij toeval tegen! Hier, krijg je nog een lekkere knuffel van me. Pak aan meid. *zoen* Hoe gaat het met Fien?
Ken je de wet van Murphy? Ja hè...

De koelvriescombinatie in onze tweede huis (de schuur, eigenlijk het tweede huis van Norman...) heeft het begeven.

Nu dus maar op zoek naar een nieuwe...

Wel weer iets gescoord op Vakantieveilingen gisteravond.

Het blijft leuk!

Kus voor alle lieve maisjes hier...
Jozef Maria nog es an toe, dit is echt een durpse kroeg hè? Er gebeurt hier niks!

Ik schenk mezelf een jenevertje in.
Wauw wat een rust hier! Ben ik wel aan toe na die vakantie
Ik ben ook hier, klaar voor de sherry. vandaag is namelijk mijn eerste werkelozendag.

het huis is inmiddels spik en span.

Yette, ik wilde eigenlijk zeggen> joh, als je er eenmaal woont,valt het altijd mee (uit ervaring). Maar die beelden van Detroit ziijn idd wel erg treurig zeg. Daarbij vergeleken is Caracas paradijselijk.
Ik ga er vanuit dat we ver van de ruïnes terecht komen. Als alles doorgaat natuurlijk. Op dit moment wachten we nog steeds op het contract.

Op dit moment maak ik me meer zorgen over alles wat ik moet regelen voor het zover is. Kan de kat mee, verkoop ik mijn auto, wat kost verschepen en wie betaald dat?

Wat een gedoe zeg als ik die checklists zie, vraag ik me echt af waar we in godsnaam aan zijn begonnen!
Als ze je man daarheen sturen, kan ik me voorstellen dat de verhuizing door het bedrijf betaald wordt. Maar misschien toch maar even vragen.

Wij gingen destijds een soort van op de bonnefooi. Geen kinderen, een paar ouwe meubels en hoppetaa. Kan me voorstellen dat het voor jullie different koek is. Succes met de uitzoekerij!

Man, wat heerlijk dat ik werkloos ben. Heb ineens zeeen van tijd.

*chillllllllll*
Nijn, ik heb nog een koelkast staan die schoongemaakt moet worden. Hoe laat ben je er? Vooruit, krijg je ook nog koffie.

Ik weet dat je om de hoek woont...
Pfff, zit echt moed te verzamelen.

Ga eerst maar eens de vitrage uit Norzoon's kamer in de wasmasjien gooien. Wie weet wordt het nog wit.

En ik ben ook nog bezig met het aanmeldformulier voor Nordochter. Morgen maar persoonlijk inleveren. Het zal toch niet aankomen met de post zeg!
Yet, hoe gaat dat straks met je zoon daar? Ziet hij het zitten?
Waarvoor ga je Nordochter aanmelden?

Morgen ben ik er om half 8. Ik neem me eige zeem mee want dat doe ik altijd. Ook me trekker, want de meeste mensen hebben van dat prutmateriaal in de gangkast staan.

Koffie graag om half 10, 2 klontjes geen melk.
Voor de middelbare, Nijn.

Weet jij trouwens wel waar mijn huis woont dan?Koelkast is al schoon, dus dan drinken we wel koffie.
Ik weet niet zeker waar jouw huis woont, maar het is wel in de buurt dacht ik me te herinneren. Doe es een kloe?
Want koffie, daar heb ik nu uuuuuuuuren de tijd voor!

Moeten ze niet gelijk de hele tijd gaan bellen van uitzendburoos enzo he. Ja hallo! Mag ik even werkeloos zijn zeg! Kom op, ik moet me zolder en de gangkast nog opruimen.
Tsja, hoe doe je bij jou vandaan een kloe die niet opvalt voor de rest? Moeilijk, moeilijk...

Een gangkast opruimen? Daar gooien wij altijd van een afstand alles in. Die ga je toch niet opruimen!
Trouwens, wat een utopie om te geloven dat uitzendbureau's meteen gaan bellen.

Als je zelf op de stoep staat, word je nog weggestuurd!
quote:Norre schreef op 01 maart 2010 @ 21:25:

Trouwens, wat een utopie om te geloven dat uitzendbureau's meteen gaan bellen.

Als je zelf op de stoep staat, word je nog weggestuurd!

Je moet ook wel even netjes je snor scheren voordat je gaat.

quote:Norre schreef op 01 maart 2010 @ 21:25:

Tsja, hoe doe je bij jou vandaan een kloe die niet opvalt voor de rest? Moeilijk, moeilijk...

Een gangkast opruimen? Daar gooien wij altijd van een afstand alles in. Die ga je toch niet opruimen!Wij niet, wij zijn heel proper. Doe anders es mailen Nor, ben benieuwd. viva_nijntje et yahoe punt com.
Zo ziet mijn man er helemaal niet uit! Verkeerde foto!

You've got mail.
Per kerende post beantwoord.
Ben even helemaal los gegaan met googlemaps. Norre, je woont echt beeldig.

Zo, da's een oude foto! Daaar is de deur nog wit.

Inmiddels hebben wel helaas wel wat achterstallig onderhoud. Maar leuk dat jij een mooie foto hebt gevonden.
Ook een kindvriendelijke buurt zo te zien.
Jij bedoelt dat raam waar geen raam meer inzit?

Ja, klopt hoor. Alle kinderen uit de buurt komen altijd voetballen. 3 Punten als de bal in één keer door het raam geschoten wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven