Café de Nor
maandag 15 februari 2010 om 15:51
Geen vergane glorie, maar een nieuwe start.
Wil je even uitblazen, zomaar een drankje drinken en je verhaal kwijt, of kom je hier van de overkant uit de Nor (de gebanden); je bent van harte welkom!
Hier mag alles. Nou ja, alles... Gooi je bh los als je daardoor beter geniet van je rum-cola, slinger je woede weg aan de danspaal en als je helemaal niets wilt zeggen, maar gewoon even op adem wilt komen na een druk forumuurtje (of 2, 3, 4...); hijs jezelf op een barkruk en zeg maar wat je wil drinken.
Als ik er niet ben; pak het dan even zelf en schrijf het op de lat!
O ja, het paaldansen is op eigen risico. Dit houdt in dat als je 's avonds tegen sluitingstijd nog niet uit de knoop bent, je gewoon moet blijven hangen tot openingstijd 's morgens...
dinsdag 2 maart 2010 om 16:01
dinsdag 2 maart 2010 om 18:32

dinsdag 2 maart 2010 om 19:24
Afgelopen zaterdag is hij opgenomen in het ziekenhuis en vanmiddag om 5 voor 2 is hij overleden. W. is de broer van mijn vriend K.
Vanochtend is er een scan gemaakt en het zat óveral. Longen, lever, darmen. Het was zo erg dat de dokters hem niet eens hadden gereanimeerd als hij iets zou krijgen, hartaanval ofzo. De dokters hebben het hem niet gezegd.
Vanochtend, begin van de middag is zijn zoon en kleinzoon nog bij hem geweest, hebben hun jarenlange ruzie bijgelegd, godzijdank! W. is overleden op de verjaardag van zijn vrouw.
Ik heb net mijn moeder gebeld om dit te vertellen. Krijg ik ook nog eens heel slecht nieuws over mijn oom. Die heeft ook niet lang meer te leven.
En dan kom ik hier en dan lees ik dat afschuwelijke nieuws van Robo... Ik huil. Om alle leed wat iemand kan hebben, voor mijn liefste K die zijn broer moet missen. Voor mijn oom en voor Robo.
Ik vind vandaag geen leuke dag
Vanochtend is er een scan gemaakt en het zat óveral. Longen, lever, darmen. Het was zo erg dat de dokters hem niet eens hadden gereanimeerd als hij iets zou krijgen, hartaanval ofzo. De dokters hebben het hem niet gezegd.
Vanochtend, begin van de middag is zijn zoon en kleinzoon nog bij hem geweest, hebben hun jarenlange ruzie bijgelegd, godzijdank! W. is overleden op de verjaardag van zijn vrouw.
Ik heb net mijn moeder gebeld om dit te vertellen. Krijg ik ook nog eens heel slecht nieuws over mijn oom. Die heeft ook niet lang meer te leven.
En dan kom ik hier en dan lees ik dat afschuwelijke nieuws van Robo... Ik huil. Om alle leed wat iemand kan hebben, voor mijn liefste K die zijn broer moet missen. Voor mijn oom en voor Robo.
Ik vind vandaag geen leuke dag

dinsdag 2 maart 2010 om 19:45
Nee, ik heb zeker geen leuke dag vandaag. Ik heb hoofdpijn van het huilen en van de tranen inhouden. Ik heb het koud, ik ga zo douchen.
En ik ben bang. K's moeder is overleden aan kanker, W dus ook. Nu hoorde ik dat de broers van hun moeder ook aan kanker zijn overleden. En dan gaat het bij gelijk door mijn hoofd dat het dan erfelijk is en dan K ook kanker krijgt en dood gaat. W. is maar net 51 jaar oud geworden... Gatverdamme.
En ik ben bang. K's moeder is overleden aan kanker, W dus ook. Nu hoorde ik dat de broers van hun moeder ook aan kanker zijn overleden. En dan gaat het bij gelijk door mijn hoofd dat het dan erfelijk is en dan K ook kanker krijgt en dood gaat. W. is maar net 51 jaar oud geworden... Gatverdamme.
dinsdag 2 maart 2010 om 19:53
quote:Norre schreef op 02 maart 2010 @ 19:46:
Stevige borrel allemaal!
[afbeelding]
Ik pik een fles mee voor bij de saaie vergadering waar ik nu heenmoet....
Ratteke: Vandaag lijkt me niet de dag om je tranen binnen te houden. Huil het er 'lekker' uit. Verder wel eens met Norre, hoewel logisch, je doemscenario moet je echt proberen weer los te laten hoor.
Stevige borrel allemaal!
[afbeelding]
Ik pik een fles mee voor bij de saaie vergadering waar ik nu heenmoet....
Ratteke: Vandaag lijkt me niet de dag om je tranen binnen te houden. Huil het er 'lekker' uit. Verder wel eens met Norre, hoewel logisch, je doemscenario moet je echt proberen weer los te laten hoor.