Centraal bug topic
vrijdag 30 augustus 2013 om 01:05
quote:Twisted schreef op 24 augustus 2013 @ 16:16:
Beste Mods,
hoe komt het dat er in mijn profiel staat dat ik pas 228 dagen lid ben, terwijl ik al zeker 3 jaar het forum onveilig maak met deze nick?
Beste Twisted,
Dat is eerder aan de orde gekomen. Bij het overzetten van het forum is er bij sommige forummers de data`s van de profielen niet goed gegaan. Na een fix zou het in orde moeten zijn, dat was ook zo bij een groot deel. Wat blijft dat het nog niet klopt bij een groot deel. Voor zover ik weet kan het niet meer gefixed worden (dit was mij iig vertelt, ik heb hetzelfde probleem met mijn profiel).
mvg,
Junior.
Beste Mods,
hoe komt het dat er in mijn profiel staat dat ik pas 228 dagen lid ben, terwijl ik al zeker 3 jaar het forum onveilig maak met deze nick?
Beste Twisted,
Dat is eerder aan de orde gekomen. Bij het overzetten van het forum is er bij sommige forummers de data`s van de profielen niet goed gegaan. Na een fix zou het in orde moeten zijn, dat was ook zo bij een groot deel. Wat blijft dat het nog niet klopt bij een groot deel. Voor zover ik weet kan het niet meer gefixed worden (dit was mij iig vertelt, ik heb hetzelfde probleem met mijn profiel).
mvg,
Junior.
vrijdag 30 augustus 2013 om 18:02
quote:lemoos2 schreef op 26 augustus 2013 @ 07:42:
Hallo,
Op sommige dagen heb ik twee berichten in mijn inbox, op andere dagen 0. Berichten die verstuurd worden komen soms pas een week later 'binnen'.Nog maar eens... Berichten zijn er weer en kunnen niet verwijderd worden? Geprobeerd via iPad, laptop met chrome en pc met ordinaire internet explorer...
Hallo,
Op sommige dagen heb ik twee berichten in mijn inbox, op andere dagen 0. Berichten die verstuurd worden komen soms pas een week later 'binnen'.Nog maar eens... Berichten zijn er weer en kunnen niet verwijderd worden? Geprobeerd via iPad, laptop met chrome en pc met ordinaire internet explorer...
zaterdag 31 augustus 2013 om 13:25
quote:JuniorModeratorViva schreef op 30 augustus 2013 @ 01:05:
[...]
Beste Twisted,
mvg,
Junior.Jammer, maar dank voor je reactie
[...]
Beste Twisted,
mvg,
Junior.Jammer, maar dank voor je reactie
I am surrounded by morons
maandag 9 september 2013 om 21:32
dinsdag 10 september 2013 om 08:48
quote:Pixxxx schreef op 08 september 2013 @ 20:57:
[...]
Deze vraag heb ik ook. Komt het ooit nog goed nog bovenaan te staan? Het heen en weer scrollen wordt op den duur vervelend Ook van mij de wens om het reactiescherm weer bovenaan te zetten. In begin zocht ik me rot, keek ik wel 10 x of ik echt wel ingelogd was en bleek het ineens onderaan te staan. Ik ervaar het ook als onhandig
[...]
Deze vraag heb ik ook. Komt het ooit nog goed nog bovenaan te staan? Het heen en weer scrollen wordt op den duur vervelend Ook van mij de wens om het reactiescherm weer bovenaan te zetten. In begin zocht ik me rot, keek ik wel 10 x of ik echt wel ingelogd was en bleek het ineens onderaan te staan. Ik ervaar het ook als onhandig
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
dinsdag 10 september 2013 om 17:09
Hallo, net als Doddie kan ik nauwelijks inloggen omdat er advertenties voor het loginscherm zitten. UIteindelijk was er een advertentie zo smal dat ik nog net een hoekje van de inlogvelden kon zien, en toen lukte het. Vrij irritant.
Ik heb ook weer om de haverklap stack overflow meldingen, waardoor alles vreselijk traag is. Ik vermoed dat het met de vele pop-ups te maken heeft, het is echt niet te harden op het moment.
Ik heb ook weer om de haverklap stack overflow meldingen, waardoor alles vreselijk traag is. Ik vermoed dat het met de vele pop-ups te maken heeft, het is echt niet te harden op het moment.
dinsdag 10 september 2013 om 18:47
Ik heb problemen gehad om op het Viva-forum te komen. Ik kreeg een foutmelding dat het IP-adres van het forum niet gevonden kon worden. Dat probleem had ik alleen onder:
- Windows Server 2013 R2 (schoolnetwerk) en Firefox;
- Windows 8 en Google Chrome (laptop thuis)
Maar niet op mijn iPad (ik geloof iOS 6) met Google Chrome.
Een korte tijd geleden werd het probleem kennelijk opgelost, want daarna was het forum weer gewoon bereikbaar.
- Windows Server 2013 R2 (schoolnetwerk) en Firefox;
- Windows 8 en Google Chrome (laptop thuis)
Maar niet op mijn iPad (ik geloof iOS 6) met Google Chrome.
Een korte tijd geleden werd het probleem kennelijk opgelost, want daarna was het forum weer gewoon bereikbaar.
World of Warcraft: Legion
dinsdag 10 september 2013 om 18:57
dinsdag 10 september 2013 om 19:02
dinsdag 10 september 2013 om 20:03
dinsdag 10 september 2013 om 20:36
dinsdag 10 september 2013 om 23:25
Hier ook om de haverklap storingen en traagheid vandaag. Wat ik wel raar vind is dat het forum er een paar keer langdurig uit lag (Firefox kon de pagina niet vinden) maar dat er volgens de website http://downforeveryoneorjustme.com/ geen storing was. Dus ik ging al aan mijn eigen computer twijfelen, maar lees nu dat anderen er ook last van hebben.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)