Centraal bug topic

05-06-2013 17:00 842 berichten
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
Hi Kookwekkertje,

Helaas is het niet meer mogelijk de werkelijke inschrijfdatum in het overzicht te krijgen.

quote:kookwekkertje01 schreef op 06 augustus 2013 @ 18:36:

[...]

Jeuh! [afbeelding]
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Soulcats schreef op 07 augustus 2013 @ 00:10:

[...]

Dat zou mooi zijn. Wel een beetje vreemd dat ik op dezelfde vraag van 16 juni dit antwoord kreeg:

[...]

Verder vraag ik maar weer eens wanneer nu eindelijk de letterkleur van de lijst nieuwe topics veranderd wordt. Zó vervelend dat het donkerroze op zwart bijna niet te lezen is, het moet toch een fluitje van een cent zijn om dat te veranderen?Hi, het antwoord dat jij op 16 juni kreeg klopt. We hebben er opnieuw naar gekeken.maar het is niet mogelijk de inschrijfdatum in het profiel te krijgen. Aan een alternatief voor de kleuren wordt gewerkt!
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Als ik mezelf loep zie ik er allerlei topics tussenstaan waar ik bij mijn weten nog nooit iets geschreven heb en zelfs niet eens op geklikt?!

En andere waar ik 1x op geklikt heb uit "afkerige nieuwsgierigheid" (een "iieuw-gatver"-wie wil zoiets?-gevoel) en dus niks maar dan ook niks mee heb, ook niet op gereageerd heb, maar dan wel in je loep-lijst staat. Terwijl ik voornamelijk en veel op allerlei serieuze relatie- en psyche-topics reageer.

Dus de loeplijst klopt niet.. geen echt probleem mee, maar geeft toch een andere indruk als iemand je zou loepen (waar je mee geassocieerd wordt)..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Echt jammer dat het niet meer gewijzigd kan worden, als forumfossiel ben ook 1 jaar en zoveel dagen lid volgens mijn profiel.

Wil graag even aangeven dat ik net als anderen het reageervenster bovenin ontzettend mis. Ik heb ook de nieuwste berichten bovenaan staan en bij een reactie moet ik telkens eerst weer helemaal naar onderen scrollen, lastig!
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
quote:ModeratorViva schreef op 09 augustus 2013 @ 11:19:

Hi Kookwekkertje,

Helaas is het niet meer mogelijk de werkelijke inschrijfdatum in het overzicht te krijgen.

[...]

Nee!! Vanaf 2006... Dat zijn heel veel berichten! Vond het juist zo leuk, om het aantal postings te zien groeien.....

Ook maf dat het forum in april is verziekt, maar de inschrijfdatum wel al een jaar oud is.

Ik snap ook echt niet waarom het forum niet goed werkt en de iPad app weg is, etc. Vernieuwing, is dus geen verbetering.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Ik heb dit ook bij het centraal moderatortopic geplaatst, maar mag die vreselijke SBS-reclame weg die nu op elke pagina opspringt en haast niet weg te klikken is? Lijkt verdacht veel op dat 538-gedoe. Ongelukje, of heeft sanoma wederom een pact met de duivel gesloten?
Waarom wordt driekwart van mijn berichten dubbel geplaatst? Zo belangrijk zijn ze nou ook weer niet.

Ik gebruik Chrome op Windows XP, en ik doe verder niks geks of zo.
quote:hebjehaarookweer schreef op 10 augustus 2013 @ 09:22:

Ik heb dit ook bij het centraal moderatortopic geplaatst, maar mag die vreselijke SBS-reclame weg die nu op elke pagina opspringt en haast niet weg te klikken is? Lijkt verdacht veel op dat 538-gedoe. Ongelukje, of heeft sanoma wederom een pact met de duivel gesloten?Dit dus, of is het echt de bedoeling dat je bij aanmelding op viva ook gelijk een add-blocker installeert?
Vreselijk die sbs6-pop up voor Dr. Tinus. Vond dat al een vreselijke serie, maar ga nu zeker nooit meer kijken!
Eens. Sommige reclame vind ik te agressief. Helaas kiest de Technische Dienst van dit forum voor deze irritante vorm.
World of Warcraft: Legion
quote:Lady-Voldemort schreef op 10 augustus 2013 @ 16:36:

Waarom wordt driekwart van mijn berichten dubbel geplaatst? Zo belangrijk zijn ze nou ook weer niet.

Ik gebruik Chrome op Windows XP, en ik doe verder niks geks of zo.
quote:Lady-Voldemort schreef op 13 augustus 2013 @ 14:07:

[...]

Hi Lady-Voldemort

Vervelend dat je berichten dubbel geplaatst worden. We hebben het onderzocht maar kunnen het niet reproduceren en hebben ook niet meer meldingen op dit gebied van andere gebruikers. Het zou kunnen dat dit probleem zich voordoet op jouw computer.

Welja, geef mijn ouwe trouwe lappie maar weer de schuld .

Ik zal er maar mee leren leven dan. In ieder geval bedankt dat je even hebt willen kijken!
AAARGH die stack overflow!!
Is er een Viva app voor Android??
Ik kan nog steeds mijn motto niet wijzigen en ik kan het topic ook niet meer vinden, waarin de mods dat voor je deden.
quote:Scamp schreef op 17 augustus 2013 @ 19:00:

Ik kan nog steeds mijn motto niet wijzigen en ik kan het topic ook niet meer vinden, waarin de mods dat voor je deden.Same here; geen idee hoe ik eindelijk weer een motto toe kan voegen nu.
Your luck's about to change, cher.
Ik kan ook geen motto toevoegen, heb via google het oude topic wel gevonden maar dat is volgens mij gesloten? Kan er niet in posten i.i.g.

Mods, mag ik mijn motto terug?

Houd de wet van drie in ere,

drie maal zullen je daden weder keren.

Leer de wet en leer ook goed

dat wat je zaait, je ook oogsten moet!

Motto staat er nu wel, dus is blijkbaar wel goed gegaan. Sorry!
quote:Scamp schreef op 17 augustus 2013 @ 19:00:

Ik kan nog steeds mijn motto niet wijzigen en ik kan het topic ook niet meer vinden, waarin de mods dat voor je deden.

Beste Ladydarbanville en Scamp,

Je kan je motto wijzigen door bovenaan te gaan naar Mijn Viva, dan naar Profiel Wijzigen en dan zie je meteen staan waar je je motto kan wijzigen.

Lukt het niet dan even je cookies verwijderen en daarna je pc opnieuw opstarten. Dan zou je echt je motto kunnen toevoegen of veranderen.

Mocht het onverhoopt niet lukken dan zetten wij je/jullie motto er wel in maar dan is er wel een bug wat we willen weten dus ik zal het topic hier ook in de gaten houden.

Het topic van de motto`s is gesloten omdat de bug was opgelost. Voor het sluiten daarvan hebben we uiteraard daar melding van gedaan.

Mochten er verder nog vragen zijn dan zie ik het hier wel.

mvg,

Junior.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 19 augustus 2013 @ 01:22:

Lukt het niet dan even je cookies verwijderen en daarna je pc opnieuw opstarten. Dan zou je echt je motto kunnen toevoegen of veranderen.

Het zat 'm in de cookies, het probleem.

Nu is het gelukt, geloof ik.
Your luck's about to change, cher.
Beste Mods,

Hoe gaat het met jet reactiescherm? Ik zou het toch heeeeeeel graag weer bovenaan willen hebben. Klopt het dat ik daar nog geen reactie op heb gezien. (excuus als ik eroverheen heb gelezen).
Beste Mods,

hoe komt het dat er in mijn profiel staat dat ik pas 228 dagen lid ben, terwijl ik al zeker 3 jaar het forum onveilig maak met deze nick?
I am surrounded by morons
Hallo,

Op sommige dagen heb ik twee berichten in mijn inbox, op andere dagen 0. Berichten die verstuurd worden komen soms pas een week later 'binnen'.
Ik heb ineens blauwe tekst waar die voorheen fuchsiaroze was, is dat nieuw?

Wanneer verdwijnt de rest van het roze dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven