Centraal Moderatortopic deel 4

15-08-2012 10:19 3334 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Engels, okee... maar Duits??? Dat kan écht niet.
quote:Suze02 schreef op 26 oktober 2012 @ 09:37:

Beste Mod, Junior heeft een topic verwijderd omdat het openen van topics anders dan in het Nederlands verboden zou zijn. Ik heb de regels die hierboven onder het tabje "regels" staan er eens bij gepakt en kan deze regel niet vinden.

Ik ben erg benieuwd of deze regel daadwerkelijk bestaat of dat dit een vergissing is van Junior.

Als hij daadwerkelijk bestaat is het wellicht een optie om hem op te nemen in de regels (in het Spaans, Duits, Frans en Engels ) zodat men bij aanmelden ook ziet dat het niet mag?

Het is volgens de huisregels inderdaad niet verboden om in een andere taal te forummen. De betreffende forummer is toevallig een spammer, maatregelen zijn daarom ook genomen.

Maar het staat een ieder vrij om in een buitenlandse taal te communiceren op het forum.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Gracías.
Bedankt voor je antwoord Mod. Ik vind het fijn!
Hallo

Zouden jullie mijn topic; wanneer weer zwanger (overlijden kind) willen verplaatsen van de kinder pijler naar de zwangere pijler?

Wellicht dat er meer reacties komen.

Alvast bedankt!
Topic Tips gevraagd is verwijderd ivm spam. Bedankt voor de melding.

mvg,

Junior.
quote:ikbenmoedervan schreef op 26 oktober 2012 @ 10:09:

Hallo

Zouden jullie mijn topic; wanneer weer zwanger (overlijden kind) willen verplaatsen van de kinder pijler naar de zwangere pijler?

Wellicht dat er meer reacties komen.

Alvast bedankt!

Topic is verplaatst .

mvg,

Junior.
Thanks!
Nog even een vraagje, ik kan het topic niet vinden in de pijler.

Hoe kan dat?

Heb via google maar even gezocht en een edit in de OP gezet, maar als ik in de zwangerpijler kijk zie ik het topic niet.
quote:ikbenmoedervan schreef op 26 oktober 2012 @ 11:11:

Nog even een vraagje, ik kan het topic niet vinden in de pijler.

Hoe kan dat?

Heb via google maar even gezocht en een edit in de OP gezet, maar als ik in de zwangerpijler kijk zie ik het topic niet.Omdat de laatste reactie in je topic van 17-10-2012 is, is je topic in de pijlerlijst naar onderen gezakt.

Wanneer opnieuw zwanger? (overlijden kind)

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Het topic "laser de fietsen" is verwijderd i.v.m. spam.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:ModeratorViva schreef op 26 oktober 2012 @ 11:13:

[...]

Omdat de laatste reactie in je topic van 17-10-2012 is, is je topic in de pijlerlijst naar onderen gezakt.

Wanneer opnieuw zwanger? (overlijden kind)

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Aha, helder. Ik dacht dat een edit in de OP genoeg was om weer naar boven te komen, maar zo werkt het dus niet.

Nogmaals bedankt!
Het topic "barkrukken" is verwijderd i.v.m. spam.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Topic Broodje Poep is verplaatst naar de pijler eten.

mvg,

Junior.
Beste Mods,

Ik hoorde dat er een vermoeden is dat Channel1984 een troll zou kunnen zijn... Zij heeft ook even in een topic van mij meegeschreven en staat vermeld in mijn OP. Ik vind dat geen prettig idee als zij echt haar verhaal heeft verzonnen. Maar wil haar ook niet verwijderen op basis van een gerucht. Is er een manier om dat na te kijken?
Yezka, je vraagt na te kijken of C1984 een troll zou kunnen zijn, omdat je `hoorde dat er een vermoeden is.`

Dat `vermoeden wat je hoorde` was dat iemand in een topic zei dat als die weer een ander topic goed begrepen had, C1984 een trol was, omdat daar gesuggereerd werd dat die TO dezelfde was.

In dat topic was er eentje die ineens zei `Vind ´t steeds ongeloofwaardiger worden,` en hield dat drie dagen vol, bijna iedereen meekrijgend, behalve Siepel, die de historische woorden sprak: `Tjonge, volgens mij kan je tegenwoordig geen enkel topic meer openen zonder beschuldigd te worden van trollen,` en er later nog wat van zei.

Viel van m´n stoel toen ik las, in `Gemis` dat de m.i. hoogstaande Demissionair beschuldigd is geworden van trollen. `How low can you go.`

Zag even terug dat meen ik de mij onbekende Smurf door bekenden beschermd moest worden toen die opgeknoopt dreigde te worden.

En vond ´t verschrikkelijk toen iemand pas enthousiast en naief zei met iemand samen te willen schrijven, afgemaakt werd, en tot in ´t Mod´s topic achtervolgd werd, waarbij niemand voor die persoon opkwam, en toen maar anonimiseerde, en ook een eigen blogsite uit de lucht haalde.

Beste mensen, trollen bestaan hier niet, die zijn er alleen in the eye of the beholder.

Daarbij wordt een verkeerde definitie gebruikt, internationaal gaat ´t om dingen als vooral harassment.

Shame on yoy. Stop daarmee !
De topics Mijn vriend heeft geen zin in sex (privacy) en Artikel over vrouwelijk orgasme (niet toegestane oproep) zijn verwijderd.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
quote:Yezka schreef op 26 oktober 2012 @ 21:19:

Beste Mods,

Ik hoorde dat er een vermoeden is dat Channel1984 een troll zou kunnen zijn... Zij heeft ook even in een topic van mij meegeschreven en staat vermeld in mijn OP. Ik vind dat geen prettig idee als zij echt haar verhaal heeft verzonnen. Maar wil haar ook niet verwijderen op basis van een gerucht. Is er een manier om dat na te kijken?

Beste Yezka,

Ik heb de moderators gevraagd je hier even over te berichten. Goed dat je forummers niet direct afrekent op geruchten .

Met vriendelijke groet,

JUniorModeratorViva
quote:oddjob schreef op 27 oktober 2012 @ 06:27:

Beste mensen, trollen bestaan hier niet, die zijn er alleen in the eye of the beholder.

Beste oddjob,

Helaas is het een feit dat ook het Viva-forum trollen aantrekt. Jouw stelling dat ze hier niet zouden bestaan is helaas onjuist.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Mods, ik heb op het prikbord een topic geopend "Sieraden, zou dit verkoopbaar zijn?".

Ik twijfelde of het niet op Thuis of Mode & Beauty zou mogen, omdat mijn insteek niet persé het verkopen is.

Als het toch mag, zouden jullie het dan willen verplaatsen?
668, the neighbour of the Beast
quote:Yezka schreef op 26 oktober 2012 @ 21:19:

Beste Mods,

Bedankt voor je melding. We hebben ernaar gekeken en zullen het in de gaten blijven houden.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:Marels schreef op 27 oktober 2012 @ 15:22:

Mods, ik heb op het prikbord een topic geopend "Sieraden, zou dit verkoopbaar zijn?".

Ik twijfelde of het niet op Thuis of Mode & Beauty zou mogen, omdat mijn insteek niet persé het verkopen is.

Als het toch mag, zouden jullie het dan willen verplaatsen?

Ik heb je topic verplaatst naar de pijler Mode & Beauty.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Danku Mod, snel ben jij!
En nu sta ik weer op het prikbord?

Hoe zit 't nu?
quote:Marels schreef op 27 oktober 2012 @ 15:53:

En nu sta ik weer op het prikbord?

Hoe zit 't nu?

Sorry, ik geloof dat we tegelijk bezig waren met jouw topic te verplaatsen.

mvg,

Junior.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven