Centraal Moderatortopic

12-12-2011 11:51 5063 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:MEFS schreef op 24 februari 2012 @ 16:46:

Is er contact met politie geweest? Is er advies bij een jurist gewonnen? Eh... waarom zou dat moeten gebeuren?
Het lijkt me een soort van stalken. Ik heb gezocht en ik zie dat deze persoon alleen hier bezig is. Ik heb geen idee van juridische zaken, daarom juist vraag ik het. Is het mogelijk op juridisch gebied te doen?
quote:MEFS schreef op 24 februari 2012 @ 17:03:

Het lijkt me een soort van stalken. Ik heb gezocht en ik zie dat deze persoon alleen hier bezig is. Ik heb geen idee van juridische zaken, daarom juist vraag ik het. Is het mogelijk op juridisch gebied te doen?Denk dat dit juridisch gezien net zoveel stalken is als belletjetrekken.
Nee MEFS,d at doen ze niet. Als ze zelfs hun eigen personeel wat gestalked wordt, juridisch niet bijstaan, zullen ze dat zeker niet doen ten behoeve van forummers.
quote:ikwilterug schreef op 24 februari 2012 @ 17:07:

[...]

Denk dat dit juridisch gezien net zoveel stalken is als belletjetrekken.Stel dat het wel kans van slagen zou hebben, dan nog moet viva er dan achter aan (je weet wel; in beweging komen, politiebureau helemaal op zoeken, papieren invullen...denk dat "ze"al moe worden als ze het lezen).Dit lijkt me een contradictie in terminus aangezien wat vragen beantwoorden al te veel moeite kost. Ik geloof allang niet meer in "hier wordt voor u gewerkt"...
quote:anoniemeuser schreef op 24 februari 2012 @ 17:15:

Nee MEFS,d at doen ze niet. Als ze zelfs hun eigen personeel wat gestalked wordt, juridisch niet bijstaan, zullen ze dat zeker niet doen ten behoeve van forummers.

Dat ze dat niet doen is juist, wat je daarna aanhaalt heeft totaal niks met dit gebeuren te maken.

Wat denk je nou wat voor juridische stappen je kunt ondernemen?

En waarvoor?

En naar wie?

Iemand plakt nare plaatjes op mijn forum edelachtbare, sluit hem op!

Zie je het voor je?
Ik zeg niet dat ze juridische stappen moeten ondernemen (want inderdaad; er valt niets te ondernemen). Ik zeg alleen dat ze hun eigen personeel niet eens bijstaan, laat staan 'een stel' forummers die last heeft van plaatjes.
Ik weet niet hoor, misschien zou het smaadschrift kunnen zijn; de goede naam van viva opzettelijk aanranden door te zorgen dat er veel ontzettend grove afbeeldingen op het forum te zien zijn. Lijkt mij dat je wel kan verdedigen dat het het doel van de foto's is de reputatie van het vivaforum te schaden.
Over die boeg is het misschien wel te doen. Helaas loopt Nederland best achter qua internet en rechten.
quote:anoniemeuser schreef op 24 februari 2012 @ 17:31:

Over die boeg is het misschien wel te doen. Helaas loopt Nederland best achter qua internet en rechten.Wat bedoel je daarmee?
quote:anoniemeuser schreef op 24 februari 2012 @ 17:15:

Nee MEFS,d at doen ze niet. Als ze zelfs hun eigen personeel wat gestalked wordt, juridisch niet bijstaan, zullen ze dat zeker niet doen ten behoeve van forummers.WTF, worden de Mods gestalked?
Dat is in het verleden gebeurt
Ah, ok.
Beste Mod, de 3000 van dit topic zijn al lang gepasseerd. Mag er een slotje op? Al vast bedankt
Willen jullie de dames eens aanspreken die altijd zitten te zeiken op wat ik schrijf.

Ik ben geen meeloper en heb een eigen mening.

Ik krijg echt genoeg van het damesclubje die steeds op mij reageren.
quote:peecee schreef op 24 februari 2012 @ 18:15:

Willen jullie de dames eens aanspreken die altijd zitten te zeiken op wat ik schrijf.

???? gaan we nou Calimerogevoel ten toonspreiden??????

Vrij forum, mag je op iedereen reageren... wel de regels in acht nemende tuulk...
Damesclubje? Zeg maar gerust het hele forum - 1.

Je zou je mening ook ergens in een notitieboekje kunnen zetten. Heb je ook geen last van de reacties.
God en leven na dood simpel bewezen

Neolon heeft zich gemeld...
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Of de negeerknop Peecee .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
PC vlug op je teentjes getrapt?

Ik krijg echt genoeg van het damesclubje die steeds op mij reageren.Dat is het risico van een open forum: je kan op iedereen reageren en iedereen kan op je reageren. Waarom huil je? als het je stoort, negeer knop en probleem opgelost

quote:Moonlight82 schreef op 24 februari 2012 @ 18:22:

Damesclubje? Zeg maar gerust het hele forum - 1.

Je zou je mening ook ergens in een notitieboekje kunnen zetten. Heb je ook geen last van de reacties.

Ik krijg echt genoeg van het damesclubje die steeds op mij reageren.Goh, je hebt nog humor ook. Verrassend.
quote:pinks schreef op 24 februari 2012 @ 17:32:

[...]

Wat bedoel je daarmee?Dat de gemiddelde politieagent geen benul heeft hoe te reageren bij virtuele criminaliteiten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven