Daar issie dan: 3000+ deel 10 !!!
dinsdag 8 december 2009 om 22:27
Al duizenden leuke, lieve, huilie, grappige, serieuze, hilarische en ego posts zijn een feit.
Nu gaan we in deel 10 op naar de magische 30.000.
27.000 down, 3000 to go!!
Alles mag hier gezegd worden, er zijn alleen 2 regeltjes:
- Heb respect voor elkaar.
- Persoonlijke dingen niet quoten want dan kan de schrijfster het weer deleten indien gewenst.
Veel plezier
zondag 13 december 2009 om 15:35
Ben weer uit bad maar nog steeds wat afwezig, zit weer in mijn bekende bubbel.
Over dat nachtelijke bezoek he?
Hoe je iemand weg kan sturen weet ik maar hoe laat je nou iemand es verder komen?
Volgens mij blokkeer het ik onbewust maar wil wel es weten wat de bedoeling is van die bezoekjes, klink ik vaag?
Klopt, ben ik ook
Freak een Petra veel plezier.
Floor werkse en de rest een fijne voortzetting van de zondag.
Oh, vergeet bijna de dagelijkse BAM-hug....
Goeie gewoontes moet je vasthouden he?
Hoe je iemand weg kan sturen weet ik maar hoe laat je nou iemand es verder komen?
Volgens mij blokkeer het ik onbewust maar wil wel es weten wat de bedoeling is van die bezoekjes, klink ik vaag?
Klopt, ben ik ook
Freak een Petra veel plezier.
Floor werkse en de rest een fijne voortzetting van de zondag.
Oh, vergeet bijna de dagelijkse BAM-hug....
Goeie gewoontes moet je vasthouden he?
zondag 13 december 2009 om 15:40
Ik iig wel Roos, voorheen in het echt van een leuk iemand maar tegenwoordig alleen nog maar van spookverschijningen
Vaak denk ik dat het niet echt is hoor, dat ik gewoon zo moe ben dat ik het me inbeeld maar soms weet ik zeker dat het zo is.
Ben heel erg nuchter dus ik wil er eigenlijk niet in geloven...
Of ik durf het niet dat kan ook nog.
Vaak denk ik dat het niet echt is hoor, dat ik gewoon zo moe ben dat ik het me inbeeld maar soms weet ik zeker dat het zo is.
Ben heel erg nuchter dus ik wil er eigenlijk niet in geloven...
Of ik durf het niet dat kan ook nog.
zondag 13 december 2009 om 15:45
ik heb eigenlijk maar 1 x het gevoel gehad dat er iemand bij me in de kamer was, maar dat was doodeng. Ik werd wakker en het was echt pikdonker, terwijl het normaalgesproken altijd licht genoeg is op mijn kamer om contouren te kunnen onderscheiden. Iets of iemand hield me vast op bed echt heel eng. Toen deed ik het licht aan en er was dus niemand, maar ik heb echt een kwartier rond zitten kijken
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 13 december 2009 om 15:46
Vroeger kon ik soms hele dialogen op de tv van tevoren al zeggen zonder dat het ooit eerder op tv was geweest. Vond ik vrij normaal maar mijn moeder bizar.
Ook veel voorspellende dromen gehad. Begreep dit nooit zo en wilde het ook niet.
Ben er denk ik overheen gegroeid. Behalve dat van de tv dat heb ik soms nog maar dan zet ik hem snel weer uit.
Ook veel voorspellende dromen gehad. Begreep dit nooit zo en wilde het ook niet.
Ben er denk ik overheen gegroeid. Behalve dat van de tv dat heb ik soms nog maar dan zet ik hem snel weer uit.
zondag 13 december 2009 om 15:49
zondag 13 december 2009 om 15:52
quote:mamalief schreef op 13 december 2009 @ 15:35:
Nee hoor.. je klinkt niet vaag.. echter ik heb geen ervaring met die bezoekjes.. maar het intrigeert me mateloos
<-- wel ervaring in
Nee hoor.. je klinkt niet vaag.. echter ik heb geen ervaring met die bezoekjes.. maar het intrigeert me mateloos
<-- wel ervaring in
zondag 13 december 2009 om 15:52
quote:mamalief schreef op 13 december 2009 @ 15:35:
<-- wel ervaring in
<-- wel ervaring in
zondag 13 december 2009 om 15:53
BAM, die van mij wil je cht niet verder laten komen. Ze zijn nl (of ze lijke eigenlijk) meestal op een echt dod. Heel eng.
Maar ook gewoon een keer zat er een inbreker naar me te kijken toen ik mijn ogen open deed. Ik heb net gedaan of ik niks zag en de hele nacht mijn ogen dichtgehouden. Uiteindelijk ochtend : bleek deur dicht dus er was helemaal niemand. Zir allemaal in me hoofd. maar toch kan je ze dus toch weg laten gaan.Weet niet of ik volgende keer weer durf, deze was niet zo eng. geen zombie.
Ikbenik, da's best wel apart zeg, je moeder voelen. jammer dat je spijt hebt.
Maar ook gewoon een keer zat er een inbreker naar me te kijken toen ik mijn ogen open deed. Ik heb net gedaan of ik niks zag en de hele nacht mijn ogen dichtgehouden. Uiteindelijk ochtend : bleek deur dicht dus er was helemaal niemand. Zir allemaal in me hoofd. maar toch kan je ze dus toch weg laten gaan.Weet niet of ik volgende keer weer durf, deze was niet zo eng. geen zombie.
Ikbenik, da's best wel apart zeg, je moeder voelen. jammer dat je spijt hebt.
zondag 13 december 2009 om 15:53
zondag 13 december 2009 om 15:54
ik heb vorig jaar een pendel gekocht op de paranormaal beurs en ook een keer gebruikt zeg maar, tenminste je moet dus eerst uitzoeken hoe de pendel reageert bij ja, nee en kan ik geen antwoord op geven. Ik dat dus gedaan en die pendel beweegt dus echt zelf Dat vond ik dus zo eng, dat ik hem weer heb opgeborgen en tot op heden nog niet te voorschijn heb durven halen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 13 december 2009 om 15:56
quote:rosanna08 schreef op 13 december 2009 @ 15:54:
ik heb vorig jaar een pendel gekocht op de paranormaal beurs en ook een keer gebruikt zeg maar, tenminste je moet dus eerst uitzoeken hoe de pendel reageert bij ja, nee en kan ik geen antwoord op geven. Ik dat dus gedaan en die pendel beweegt dus echt zelf Dat vond ik dus zo eng, dat ik hem weer heb opgeborgen en tot op heden nog niet te voorschijn heb durven halen Oh Roos.. ik zou écht zoveel met die pendel vragen.. dat ie binnen de kortste keren overspannen zou zijn dat heb je met nieuwsgierige mensen he
ik heb vorig jaar een pendel gekocht op de paranormaal beurs en ook een keer gebruikt zeg maar, tenminste je moet dus eerst uitzoeken hoe de pendel reageert bij ja, nee en kan ik geen antwoord op geven. Ik dat dus gedaan en die pendel beweegt dus echt zelf Dat vond ik dus zo eng, dat ik hem weer heb opgeborgen en tot op heden nog niet te voorschijn heb durven halen Oh Roos.. ik zou écht zoveel met die pendel vragen.. dat ie binnen de kortste keren overspannen zou zijn dat heb je met nieuwsgierige mensen he