Dag Jumbo! Rotsupermarkt

08-01-2019 19:33 56 berichten
De jumbo had een hele leuke actie voor nieuwe klanten. Je kreeg 10 euro korting bij je eerste bestelling, deze moest dan wel boven de 25 euro zijn. Nog een extra euro korting wanneer je je wijzigingstermijn verkortte.

Dus, aangezien ik nog nooit besteld heb online en het wasmiddel dat ik altijd gebruik in de seizoensaanbieding is, heb ik een aantal dozen besteld en gebruik gemaakt van de kortingscode. Ik kon aangeven wanneer ik het wilde oppikken en klaar.. dacht ik..

Vandaag vanuit het niets een sms dat het wasmiddel niet meer voorradig is en niet geleverd kan worden. Kan gebeuren, gebeurt elders ook en dan kan je het later voor dezelfde prijs halen. Tot mijn stomme verbazing zie ik echter dat mijn gehele bestelling is geannuleerd op mijnjumbo. Ik snapte er niets van dus gebeld met hun klantenservice.

De actiecode is per direct opgeheven wegens veelvuldige fraude. Te belachelijk voor woorden natuurlijk. Als je een actiecode online flikkert dan weet je dat mensen dit veelvuldig gaan gebruiken. Een extra korting van 10 of 11 euro is natuurlijk hartstikke leuk en me dunkt dat je dit als bedrijf ook incalculeert. Gebeurt ook bij andere bedrijven als ici paris, bon prix, H&M etc.

Goed, dus ik geef aan dat ik gewoon kan bewijzen dat ik ik ben door middel van mijn ID kaart en indien nodig een poststuk om te bewijzen dat ik op mijn adres woon. Zij kunnen zien dat er geen andere accounts zijn op dit adres. Maar nee hoor, actiecode is per direct opgeheven. Was niet voor iedereen bedoeld is hun argument. Nee, voor nieuwe klanten, en dat ben ik toch? Ja, nee, ze heeft de gekste verhalen al gehoord de afgelopen 2 dagen. Ja doei! Vermoed eerder dat ze gewoon teveel geld verliezen met deze actie. En nu geloof ik heus dat er mensen zijn die er misbruik van maken maar dan nog. Ik vind dit niet de meest klantvriendelijke manier. Ook niet de eerste keer, een tijd geleden hetzelfde met luiers, vriendin van me had ze besteld, ook kortingscode opgeheven, kon ze ze voor de normale prijs ophalen. Zulk vaag gedrag.

Zijn er hier meer mensen die dit bij de hand hebben gehad?
Alle reacties Link kopieren
Kruidvat is ook zo! Actie is nog steeds bezig er staat nergens “zolang de voorraad strekt” Maar als “de voorraad” op is ben je wel de pineut.
Ik had dezelfde code.
Wasmiddel en deo gekocht, totaal €37 korting inclusief. die €10 welkomstkorting.
Op de tablet van de inlader bij 't pickup point (grote zonder winkel) was de €10 er weer afgehaald.
Vriendelijke jongen begreep er niets van want in mijn mail stond de korting wel. Hij heeft voor €10 ingeleverd statiegeld ingevoerd. Zullen ze wel niet zo blij mee zijn.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Ik hou van de jumbo...pas verhuist dus niet meer de super in de buurt maar ga er nog graag heen.
die ik wilde bestaat al...
Ik kom er ook veel hoor. Grote mooie nieuwe super om de hoek, veel beter geprijst dan de AH en bijna zelfde uitgebreide assortiment.
Jumbo is hier (middelgrote stad) toch wel de beste en meest klantvriendelijke supermarkt. Ze hebben werkelijk alles in het assortiment (ik heb vaak wat specialere dingen nodig) en als het er niet is dan ligt het er een week later wel. Al het (vakkenvullend) personeel zegt gedag en ze zijn goedkoper dan Appie. Verschilt dus ook duidelijk per winkel als ik het zo lees.
Ach, jammer maar dan ga je de volgende keer naar Albert Heijn.
Cafetière schreef:
08-01-2019 21:13
Jumbo is hier (middelgrote stad) toch wel de beste en meest klantvriendelijke supermarkt. Ze hebben werkelijk alles in het assortiment (ik heb vaak wat specialere dingen nodig) en als het er niet is dan ligt het er een week later wel. Al het (vakkenvullend) personeel zegt gedag en ze zijn goedkoper dan Appie. Verschilt dus ook duidelijk per winkel als ik het zo lees.
Hier is net een Jumbo Foodmarkt geopend. Moet zeggen dat het personeel er super vriendelijk is en laatst gaf een bedrijfsleider me zomaar kortingsbonnen uit het niets.

Ik ga zelf regelmatig naar Nettorama en de prijzen zijn leuk, maar het meeste personeel is chagrijnig.
Nee, ben geen Jumboklant. Ik haal daar een enkele keer een artikel wat ik snel uit het schap gris en dan meteen naar de kassa ermee. Ik neem bijna nooit daar iets mee van mijn gewone wekelijkse boodschappen. Ik vind de sfeer niet prettig.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
minnimouse schreef:
08-01-2019 21:24
Hier is net een Jumbo Foodmarkt geopend. Moet zeggen dat het personeel er super vriendelijk is en laatst gaf een bedrijfsleider me zomaar kortingsbonnen uit het niets.

Ik ga zelf regelmatig naar Nettorama en de prijzen zijn leuk, maar het meeste personeel is chagrijnig.
Personeel van de Netto heb ik ook slechte ervaringen mee. Bij ons is de Netto enorm krap. Das een nadeel als t een beetje druk is.
Wat ik gek vind van de Jumbo, is dat de prijzen per franchise zo afwijkend kunnen zijn. Bij de jumbo in een wijk met veel andere supermarkten, schelen de prijzen zo tientallen centen goedkoper( per product )vergeleken een jumbo in een buitenwijk met alleen de AH als concurrent.
Voor iedereen een groene tuin
GroenTuintje schreef:
08-01-2019 21:56
Wat ik gek vind van de Jumbo, is dat de prijzen per franchise zo afwijkend kunnen zijn. Bij de jumbo in een wijk met veel andere supermarkten, schelen de prijzen zo tientallen centen goedkoper( per product )vergeleken een jumbo in een buitenwijk met alleen de AH als concurrent.
Dat is bij alle supermarkten zo. Vomar heeft dat en bij De AH helemaal.
Die op een station is duurder dan die in een buurtcentrum. Die AH op de dam is duurder dan die bij mij op de hoek.
SjaanRoeispaan schreef:
08-01-2019 19:38
Afbeelding
even volkomen offtopic... wat een fijn gifje, ik heb m opgeslagen :jump:
minnimouse schreef:
08-01-2019 21:24

Dan weet ik waar jij woont! In de stad met 30 Jumbo's en waar de netto naast de vieze-mannen-bioscoop zit, of niet?
Calamitycat schreef:
08-01-2019 20:05
Ik vermijd de Jumbo sowieso, mijn aversie tegen de kleur geel is te groot.
ik vind geel ook een ongelooflijke k*tkleur :thunder:
HaPu schreef:
08-01-2019 22:06
Dan weet ik waar jij woont! In de stad met 30 Jumbo's en waar de netto naast de vieze-mannen-bioscoop zit, of niet?
En welke van de 2 trekt de meeste klanten?
HaPu schreef:
Nog meer tukkers op viva :biggrin: ?
Voor iedereen een groene tuin
Calamitycat schreef:
08-01-2019 20:22
Absoluut. Ben echt nog nooit bij de Jumbo binnen geweest en ben dat ook niet van plan. Die reclames ook, brrrr.
Ben uit mijn eigen nog nooit bij een Aldi of Lidl binnen geweest. Weet niet wat ik in die winkels moet doen. Loop ze wel altijd voorbij, ik doe mijn boodschappen altijd lopends, slijten de banden van mijn fiets niet ofzo. Maar goed is een wandeling van 2,5 km, passeer dan dan AH, Lidl, Aldi, en een supermarkt nog goedkoper dan de Aldi en de Lidl. Door naar de Jumbo en op de terug weg langs de Bakker, de groenteboer en slager. Past per dag allemaal mooi in mijn rugzakje. En goed voor de stapjes op mijn stappenteller.
fietsen varen vrouwelijk doen
Sophiever schreef:
08-01-2019 22:14
En welke van de 2 trekt de meeste klanten?

:proud:
daenerys79 schreef:
08-01-2019 19:49
ik vind jumbo sowieso vaag met acties. net als de 4de in de rij die krijgt de boodschappen gratis. dat heeft ook zoveel haken en ogen...
Die regels vallen nog wel mee. De laagsteprijsregels zijn pas echt raar bij Jumbo:

- je moet de kassabon laten zien als bewijs: je moet het dus of eerst elders kopen en dan terug naar Jumbo. Wie doet dat voor een paar dubbeltjes?
- de concurrent moet binnen dezelfde bebouwde kom liggen, en dat is niet hetzelfde als de gemeente: m.n. in een gemeente die uit meerdere dorpskernen bestaat is de laagsteprijsgarantie dus praktisch waardeloos
- ze mogen de prijzen alsnog controleren voordat ze de vergoeding geven (waarom moet je dan de kassabon meenemen?)

Plus natuurlijk dat het per definitie niet voor de huismerken geldt.
HaPu schreef:
Ik moest even denken want ik ga bij de Netto altijd door de achter ingang, maar idd: aan de voorkant zit een seksbios (de Netto in de stad), er zit ook nog een andere ;-)
En heeeeel veel Jumbo’s!
Lucifer2018 schreef:
08-01-2019 19:54
Het is de 4e wachtende . Dus de 5e. :-D :-D

Maar wel alleen als dat bij alle kassa's die open zijn het geval zou zijn.

Dus alle kassa die open zijn moeten die 4 wachtenden hebben.
En er moet geen kassa stuk zijn.

Dus bij ons is er elke zaterdag op spitsuur een normale en een scankassa stuk. Goh, wat toevallig. :roll: :roll:
En je moet zelf als een viswijf roepen. En ruzie maken met de bedrijfsleider en vragen om camerabeelden.

Je ziet de stress van alle kassamedewerkers af komen en de klanten worden er ook schijtziek van. Geen idee waarom ze dat blijven handhaven vanuit moedermaatschappij.
ja nou dit bedoel ik dus allemaal, 4e in de rij, of 5de wachtende, lekker duidelijk. geen wonder dat niemand het snapt. ik kom zelf overigens nooit bij jumbo, maar veel mensen in mijn omgeving zijn ontevreden erover.
Don't cry, buy a bag and move on.
Cafetière schreef:
08-01-2019 21:56
Personeel van de Netto heb ik ook slechte ervaringen mee. Bij ons is de Netto enorm krap. Das een nadeel als t een beetje druk is.
Oh das jammer! Hier zijn 2 Netto’s en ze zijn wel redelijk ruim. Ik ga vaak op vrijdag rond etenstijd, dan kun je op je gemak shoppen ;-)

Personeel zit er altijd bij alsof
ze met veel tegenzin werken en de vakkenvullers zeggen geen boe of bah, kijken boos en gaan niet aan de kant. Maar ja, ik ben voor een volle kar met A merken toch echt minder kwijt dan bij de AH en Jumbo. Al heeft die Jumbo Foodmarkt hier wel een heel groot assortiment. Ze hebben er de gekste dingen.
GroenTuintje schreef:
08-01-2019 22:18
Nog meer tukkers op viva :biggrin: ?
Tilburg :proud:
daenerys79 schreef:
09-01-2019 00:07
ja nou dit bedoel ik dus allemaal, 4e in de rij, of 5de wachtende, lekker duidelijk. geen wonder dat niemand het snapt. ik kom zelf overigens nooit bij jumbo, maar veel mensen in mijn omgeving zijn ontevreden erover.

Ik snap het wel, het is vierde wachtende. Als je geholpen wordt, wacht je niet, Dus dan heb je het automatisch over de vijfde in de rij. Want de eerste in de rij is geen wachtende. Dus die regel vind ik wel duidelijk.

Maar Jumbo houdt zich sowieso niet altijd aan hun 7 zekerheden, want ik pik er regelmatig rot fruit tussen uit en dat zeg ik dan ook tegen de mensen daar, maar krijg dan toch geen tas met gratis fruit/groente.

Gelukkig let ik wel goed op de datum van producten en neem dus af en toe nog iets gratis mee :-D
Vorig jaar ongeveer hetzelfde meegemaakt bij Jumbo. Ook met de kortingscode, ook contact gehad met de klantenservice, ook nog via Facebook maar ik kwam echt niet verder.
Sindsdien niet meer besteld bij hun
Alles komt goed

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven