Dag Two, Welkom Two en Anoniem Modereren

15-03-2010 14:36 129 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Zoals eerder aangekondigd stopt Two na vandaag met angelen (en hier staat een mooie afscheidsblog). Lieve Two, ik wil je heel erg bedanken voor je inzet! Ik ga je missen!

Gelukkig hebben we inmiddels een nieuwe Two gevonden. Zij zal later vandaag iets meer over zichzelf vertellen. Vanaf morgen neemt zij het stokje van de oude Two over.

Nu willen jullie vast weten welke forumnick er achter de nieuwe Two schuilgaat. Kom ik op het laatste deel van deze mededeling. In 2008 begonnen we vol goede moed met open modereren: 3 van de 5 angels maakten hun privenick bekend. De forumidenteit van de angels die we daarna aannamen was vanaf het begin bekend. Dit is een hele tijd goed gegaan. De laatste maanden zijn er achter de schermen echter dingen gebeurd (denk aan ernstige bedreigingen en stalken in de privesfeer bij verschillende angels et moi) waardoor ik het niet langer verantwoord vind dat de privenicks van de angels bekend zijn. Ik heb daarom dan ook moeten besluiten dat zij terug de anonimiteit ingaan. Nieuwe angels worden niet meer met privenick bekend. De angels zullen, als ook de laatste twee angel-posities zijn ingevuld, van nummers en pijlers gaan wisselen. Ik vind het erg jammer dat dit nodig is, maar helaas zie ik op dit moment geen andere mogelijkheid.

grtjs,

Naomi
Ernstige bedreigingen? Toe maar.......
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
PS. Ik zag in 't napraattopic dat daar ook al over anoniem modden gesproken werd. Bovenstaande beslissing had ik toen al genomen dus staat daar los van...
Wat absurd dat iemand een Angel gaat stalken.

Angel 2, bedankt voor je inzet!

En welkom, Angel 2!

Jee, wat een gerommel in Angelland weer.

Maar serieus: zijn er mensen die de angels hebben zitten stalken en echt persoonlijk hebben bedreigd?????? OMG, dat is gestoord. Door forummers?

Het is trouwens wel vreemd dat ik dit soort verhalen bij andere fora nooit zo gehoord heb.

Ik heb er begrip voor om weer anoniem te moderen, maar ik vind het wel jammer, want ik vond het een veel opener en persoonlijker sfeer geven.

Maar: welkom nieuwe Angel2 en bedankt oude Angel2!
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Dank je wel voor je alles Two! En welkom Two!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 maart 2010 @ 14:38:

Ernstige bedreigingen? Toe maar.......Je bent je ervan bewust hoe je avatar kan overkomen op sommige mensen?
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Werkelijk waar, bedreigingen, stalken??? Wat een idioterie zeg!

Ik ben werkelijk heel gek met dit forum en een aantal forummers die ik dan wél irl heb ontmoet, maar in dit licht bezien zeg ik toch tegen eenieder bij wie er nav een moderatorbeslissing een rode waas voor ogen komt en die meent daardoor te moeten gaan dreigen en stalken: "Het is maar internet hoor!!"
Fijn dat je moderator was Two. Bedankt

Welkom nieuwe Two. Succes
@Singalala, wij vinden het ook jammer! Misschien is 't een tijdelijke maatregel en kunnen we in de toekomst weer open gaan modereren.

grtjs, Naomi
Jammer....maar veiligheid staat voorop!

Nou..dag dan maar Two, bedankt voor alles

En welkom Two, alvast bedankt
quote:singalala schreef op 15 maart 2010 @ 14:41:

[...]

Je bent je ervan bewust hoe je avatar kan overkomen op sommige mensen?

Nee.

Bedreigend, gok ik dan maar?

Dag Twee, hoi Twee.
Wat vervelend dat er zulke dingen gebeuren achter de schermen :hug;

Dag Two !

Hallo nieuwe Two!
welkom nieuwe 2 en bedankt aftredende 2!!
Bedreigingen, wat erg.

Ik ben niet zo van de bloemen en knuffels maar ik plak hier toch een bloemetje voor het mod en angel-team dat zich voor dit forum inzet. Bedankt en goed gedaan.

Ik denk overigens dat het anoniem modereren sowieso een verstandige keuze is, ook zonder de bedreigingen.
mahna mahna tuduuuudududu
Wat bizar zeg, tot bedreigen aan toe!!

Angel2, ik ga je missen, bedankt voor al die tijd fijn engelen hier!

Naomi, verstandig besluit om weer anoniem te gaan modereren dan, als het blijkbaar zó heftig geweest is....
668, the neighbour of the Beast
Uiteraard brand ik van nieuwsgierigheid om de identiteit van zowel de oude als de nieuwe Twee te weten, maar ik begrijp het helemaal, zeker als er inderdaad vreemde dingen achter de schermen plaatsvinden.

Zelf was ik al voor anoniem modereren, omdat de scheiding tussen de forummer en de Angel dan veel groter is en de schijn van partijdigheid minder snel een rol speelt, dus ik juich het alleen maar toe.

Maar een mailtje in mijn richting met de namen van de Angels sla ik natuurlijk niet af, haha!
De nieuwe Twee laat zich niet bedreigen.

Ja, Iris? Interesseert mij nou echt helemaal niks wie de nieuwe of de oude mods zijn.

( ik snap ook nooit de topics die beginnen met " heb even een nieuwe nick aangemaakt .... " alsof ze betere raad krijgen als ze tóch herkend worden, ofzo )
Jeetje wat een bizar verhaal! Ik neem aan dat jullie hiermee naar de politie zijn gegaan. Wat kunnen mensen toch idioot zijn.

2, bedankt!

Welkom, 2 (of welk nummer je dan ook gaat worden)!
Ghe
Welkom 2 en het gaat u goed oude 2!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 maart 2010 @ 15:00:

( ik snap ook nooit de topics die beginnen met " heb even een nieuwe nick aangemaakt .... " alsof ze betere raad krijgen als ze tóch herkend worden, ofzo )Ja, dat zinnetje werkt juist de speurzin in de hand, zou je denken. Ik denk dat mensen het erbij zetten, omdat er ook zo vaak reacties zijn van: "net op het forum, en dit is je eerste bericht? Geloof er niks van." of andere reacties die gebaseerd zijn op het aantal posts dat iemand op zijn nick heeft staan. Altijd een beetje jammer.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 maart 2010 @ 14:58:

De nieuwe Twee laat zich niet bedreigen.

[afbeelding]Wat een dotje!
quote:delphicat schreef op 15 maart 2010 @ 15:03:

[...]

Ja, dat zinnetje werkt juist de speurzin in de hand, zou je denken. Ik denk dat mensen het erbij zetten, omdat er ook zo vaak reacties zijn van: "net op het forum, en dit is je eerste bericht? Geloof er niks van." of andere reacties die gebaseerd zijn op het aantal posts dat iemand op zijn nick heeft staan. Altijd een beetje jammer.

Ik denk ook dat dat de reden is.

Ik zou trouwens ook niet onder deze nick over alles schrijven want ik ben al eens 'gesherlockt'. Dus voor dingen die ik echt anoniem zou willen houden zou ik ook een nieuwe nick aanmaken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven