Dag Two, Welkom Two en Anoniem Modereren

15-03-2010 14:36 129 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Zoals eerder aangekondigd stopt Two na vandaag met angelen (en hier staat een mooie afscheidsblog). Lieve Two, ik wil je heel erg bedanken voor je inzet! Ik ga je missen!

Gelukkig hebben we inmiddels een nieuwe Two gevonden. Zij zal later vandaag iets meer over zichzelf vertellen. Vanaf morgen neemt zij het stokje van de oude Two over.

Nu willen jullie vast weten welke forumnick er achter de nieuwe Two schuilgaat. Kom ik op het laatste deel van deze mededeling. In 2008 begonnen we vol goede moed met open modereren: 3 van de 5 angels maakten hun privenick bekend. De forumidenteit van de angels die we daarna aannamen was vanaf het begin bekend. Dit is een hele tijd goed gegaan. De laatste maanden zijn er achter de schermen echter dingen gebeurd (denk aan ernstige bedreigingen en stalken in de privesfeer bij verschillende angels et moi) waardoor ik het niet langer verantwoord vind dat de privenicks van de angels bekend zijn. Ik heb daarom dan ook moeten besluiten dat zij terug de anonimiteit ingaan. Nieuwe angels worden niet meer met privenick bekend. De angels zullen, als ook de laatste twee angel-posities zijn ingevuld, van nummers en pijlers gaan wisselen. Ik vind het erg jammer dat dit nodig is, maar helaas zie ik op dit moment geen andere mogelijkheid.

grtjs,

Naomi
Bedankt Two en welkom Two!!

Inderdaad triest, dat stalken en die bedreigingen. Ben zelf al jaren actief op internet en behoorlijk wat gewend, maar op de een of andere manier verwacht je dit soort dingen minder bij het Viva-forum of bijvoorbeeld het Libelle-forum, maar eerder bij een forum als Fok of zo. Jammer, ik hoop dat degenen die gestalkt en bedreigd zijn het in ieder geval achter zich kunnen laten.
Iets anders
Ik heb het maar 1 keer meegemaakt, toen mij iets naars was overkomen vond één of ander triest persoon het nodig om het onder een valse naam via Hyves er in te wrijven. Moest wel iemand van het forum zijn, want buiten het forum wist helemaal niemand het, en nog steeds niet. Tja...effect niet bereikt want ik voelde me niet bedreigd of geïntimideerd. Vond het alleen nogal zielig. Zeker omdat het onder een valse naam was, dan ben je in mijn ogen gewoon een lafbek. En lafbekken zijn helegaar niet eng
quote:Youk79 schreef op 15 maart 2010 @ 16:01:

@rider:Ik lees net bij 'vragen aan naomi' dat er nog geen keuze is gemaakt.....mmm, zal ik?
quote:minny schreef op 15 maart 2010 @ 16:04:

Ik heb het maar 1 keer meegemaakt, toen mij iets naars was overkomen vond één of ander triest persoon het nodig om het onder een valse naam via Hyves er in te wrijven. Moest wel iemand van het forum zijn, want buiten het forum wist helemaal niemand het, en nog steeds niet. Tja...effect niet bereikt want ik voelde me niet bedreigd of geïntimideerd. Vond het alleen nogal zielig. Zeker omdat het onder een valse naam was, dan ben je in mijn ogen gewoon een lafbek. En lafbekken zijn helegaar niet eng

Mij lijkt het dan dat het een nog kleiner kringetje is dan "het forum " ; dan moet het ook nog iemand zijn die je echte naam weet en dan komt het al weer dichter bij.

Dat zou dus in kunnen houden dat iemand leuk is in je gezicht of op je MSN maar je in wezen een kwaad hart toedraagt.

Ik vind dat soort dingen in die zin eng dat ik er achterdochtig van wordt. Niet eng dat ik denk dat zo iemand op mijn stoeppie komt staan met een hakbijl.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:rider schreef op 15 maart 2010 @ 16:00:

[...]

Kan er nog gesolliciteerd worden trouwens?Tuurlijk!
Ik volg het allemaal niet meer zo.. Two weg, en wanneer viel die beslissing dan ?

Voordeel van anoniem modereren is dat ik niet meer hoef te puzzelen over wie wie is.

Maar het is wel heel erg dat er mensen zijn die dit noodzakelijk maken :(
Wel opletten, mamzelle. Twee ging een dag later dan Een weg, maar Twee hield zich aan haar opzegtermijn en Een niet.
Is dit dan ook het laatste bericht dat er een nieuwe Angel is eigenlijk?
Ik denk dat we ook nog wel bericht krijgen bij het weer activeren van Angel1 en Angel6. Of we merken dat vanzelf. En het lijkt me ook handig om te weten wanneer de nummers gehusseld worden.

En uiteindelijk is er dan nog maar 1 angel niet anoniem op het forum aan het modereren, dat is Four. Want Five gaat naar de blogs.
quote:Sarah Scott wrote on 15 March 2010 @ 16:01:

[...]

Oke dan las ik dus iets wat er niet was, sorry Parah Scott...
quote:delphicat schreef op 15 maart 2010 @ 16:34:

En het lijkt me ook handig om te weten wanneer de nummers gehusseld worden.

.Waarom handig?

Ik denk dat we ook nog wel bericht krijgen bij het weer activeren van Angel1 en Angel6. Of we merken dat vanzelf. En het lijkt me ook handig om te weten wanneer de nummers gehusseld worden.

En uiteindelijk is er dan nog maar 1 angel niet anoniem op het forum aan het modereren, dat is Four. Want Five gaat naar de blogs.

Five gaat naar de blogs en blijft Five, dus ik ben de enige die open blijft eigenlijk. De rest wisselt van nummer en/of van pijler.

Volgens mij is idd het plan om (als de andere 2 angels aangesteld zijn) nog even een totaal-overzicht aan te kondigen van welk nummer welke pijler doet.
quote:Ligeia schreef op 15 maart 2010 @ 16:37:

[...]

Parah Scott... Die houden we er in
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 maart 2010 @ 16:41:

[...]

Waarom handig?Tja, nou, ja, nou je het zegt... nee, dat hoef ik eigenlijk niet te weten.
quote:Sarah Scott schreef op 15 maart 2010 @ 16:47:

[...]

Five gaat naar de blogs en blijft Five, dus ik ben de enige die open blijft eigenlijk. De rest wisselt van nummer en/of van pijler.

Volgens mij is idd het plan om (als de andere 2 angels aangesteld zijn) nog even een totaal-overzicht aan te kondigen van welk nummer welke pijler doet.Wat is daar het nut van voor ons; om te weten wie welke pijler doet? ( dat je weet over wie je klagen kan bij Naomi, ofzo? ) Van mijn part wisselen jullie om de dag of loop je in dat half uur elke pijler eventjes door.
Wat het nut er van is? Duidelijkheid vermoed ik. Zo weten de mensen op de pijlers wie er verantwoordelijk voor is.

Dat het jou (en anderen) niet boeit, is een tweede natuurlijk
Dag old Two

Welkom new Two
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Dank voor alle lieve en leuke reacties! Ik heb er overigens alle vertrouwen in dat jullie geen verandering merken, de nieuwe Two is hartstikke goed. En ik heb het altijd met veel plezier gedaan, maar het was dan ook leuk werk om te doen.

Tot forums!
Ciao Two!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 maart 2010 @ 16:10:

[...]

Mij lijkt het dan dat het een nog kleiner kringetje is dan "het forum " ; dan moet het ook nog iemand zijn die je echte naam weet en dan komt het al weer dichter bij.

Dat zou dus in kunnen houden dat iemand leuk is in je gezicht of op je MSN maar je in wezen een kwaad hart toedraagt.

Ik vind dat soort dingen in die zin eng dat ik er achterdochtig van wordt. Niet eng dat ik denk dat zo iemand op mijn stoeppie komt staan met een hakbijl.Ja, dat is inderdaad wel eng in die zin, dat iemand zich totaal anders voor kan doen dan hij/zij is. Maar of ik me bedreigd voelde...neuh...dat niet. Achterdochtiger werd ik wel eventjes van, maar op zich ben ik toch al redelijk selectief wie ik wel en niet toelaat. Kan best dat die persoon het via via achterhaald heeft, dat wel.
Baai&Haai 2&2!

En uiteindelijk is er dan nog maar 1 angel niet anoniem op het forum aan het modereren, dat is Four. Want Five gaat naar de blogs.Ja, maar als de nummers gehusseld worden en four onthuld niet welk nummer ze dan heeft, dan is ze toch nog anoniemerigachtig een beetje.
Maar als we niet weten dat ze gehusseld zijn, blijven we nog jarenlang denken dat we weten wie Four is
Oh dat merken we snel genoeg denk ik
quote:minny schreef op 15 maart 2010 @ 17:28:

[...]

Ja, maar als de nummers gehusseld worden en four onthuld niet welk nummer ze dan heeft, dan is ze toch nog anoniemerigachtig een beetje.Dat was wel de bedoeling ja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven