De Biechtstoel

17-08-2008 18:19 2512 berichten
Alle reacties Link kopieren
Biecht uw zonden hier op

Ik zal beginnen: ik draag bijna nooit ondergoed onder jurkjes en rokjes en schep daar een heimelijk genoegen in (schaam).

Nu jullie...?

_____

Dag biechters!

Jullie krijgen een biechtaccount!

Een paar regeltjes die gelden, willen we het hanteerbaar houden

- het account is van iedereen, dus je mag geen wachtwoorden of avaters wijzigen. Dit is alleen voorbehouden aan Angels.

- het account mag alleen gebruikt worden op dit biechttopic. Maar dit is wel logisch denk ik. Mocht het toch ergens anders bewust gebruikt worden, dan volgt er een waarschuwing.

-Het account mag hier niet gebruikt worden om afzeikreacties te plaatsen over andere forummers. Gebeurt dat wel dan volgen er maatregelen!

Nou, verder lijkt het me duidelijk, volledig anoniem biechten, dus.... biecht maar op!

Het account:

Nick: Vivabiecht

Wachtwoord: password

Succes!

*kleine aanpassing: besef me nu dat iedere biecht aangepast kan worden door een andere biechter. Het is niet toegestaan elkaars biechts te verfraaien*
Ik ben dol op BGB, erg grappig. Verder ook fan van een paar anderen (MissChicken, fleurtje, just_me en ik vergeet er vast nog een paar) en 1 man; bm. antonio vind ik helemaal niets, sorry
quote:superstar_2 schreef op 18 augustus 2008 @ 17:03:

[...]

Ist zo erg met je gesteld dan?

Nou, nu ik er zo over nadenk moet ik inderdaad opbiechten van wel...

Enne... hengelen doe ik niet, ook niet onder mijn forumnick, maar het is wel een idee! Iemand die eens een Angel wil zoenen?

Niemand?

"Het concept van de onstoffelijke ziel (thetan) dat binnen scientology gehanteerd wordt leidt tot acceptatie van vorige levens. Tijdens toepassing van de “auditing” techniek werd (en wordt) door de “auditor” geen beperking gesteld aan het verkrijgen van inzicht in het individuele verleden van de geauditeerde, waarvan velen spontaan gebeurtenissen van grote diversiteit ervoeren. Overeenkomsten tussen auditingverslagen brachten dianetici en Hubbard er al vroeg toe (rond 1950) om dat verleden als objectieve wekelijkheid te accepteren. In meerdere boeken (o.a. Have you lived before this life, Hubbard, 1951) worden ook traumatiserende gebeurtenissen beschreven die in technologisch geavanceerde omgevingen in een ver - zelfs buitenaards - verleden plaats gevonden zouden hebben en waarvan de invloed nu nog door zou werken in het menselijk handelen."

http://nl.wikipedia.org/wiki/Scientology

quote:minny schreef op 18 augustus 2008 @ 17:34:

Zit je bij de scientology church Vivabiecht? Die geloven namelijk dat wij allen een getraumatiseerde alienziel in ons hebben. Of zoiets.Nee, ik moet er niet aan denken. En ook niet bij een sekte. Ik ben niet gelovig, geen new-ager, helemaal niets, zo atheistisch als maar kan. Wel zou ik graag een humanist zijn.
quote:Viva Angel1 schreef op 18 augustus 2008 @ 17:40:

[...]

Enne... hengelen doe ik niet, ook niet onder mijn forumnick, maar het is wel een idee! Iemand die eens een Angel wil zoenen?

Niemand?

Als je me vertelt wie alle Angels zijn, dan weet ik wellicht wel iemand voor je
Zoals 't een echte Moeder Theresa betaamt, offer ik mezelf wel op.. Kompt maar hier, Angel1, dan zal ik jou 's een lekkere lange en vooral natte lebber geven, kan je de komende maanden weer ff vooruit!
Ik ben zo jaloers op Leo, dat zij met BGB verloofd is...

Wat heeft zij wat ik niet heb? :'(
quote:minny schreef op 18 augustus 2008 @ 17:42:

[...]

Als je me vertelt wie alle Angels zijn, dan weet ik wellicht wel iemand voor je

Nou, je hebt Angel1, ik dus.

En dan nummer 2, die komt na mij in het rijtje. En dan Angel 3, op de voet gevolgd door Angel 4. En last but nog least Angel 5!

Zo, nu heb je ze allemaal!

quote:Bambi schreef op 18 augustus 2008 @ 17:45:

Zoals 't een echte Moeder Theresa betaamt, offer ik mezelf wel op.. Kompt maar hier, Angel1, dan zal ik jou 's een lekkere lange en vooral natte lebber geven, kan je de komende maanden weer ff vooruit!

Wat fijn dat je je zo opoffert, dankje!

Haha, inkoppertje, heel goed!

Neen Angel, zo gaan we dat niet doen, welke forummer is welke Angel? Dan ga ik wat regelen....
Als Vivabiecht opbiecht wie de Angels zijn, wordt dat dan gemodderd?...
quote:Vivabiecht schreef op 18 augustus 2008 @ 17:45:

Ik ben zo jaloers op Leo, dat zij met BGB verloofd is...

Wat heeft zij wat ik niet heb? :'(Als je een man bent dan kan ik je dat wel vertellen.
quote:minny schreef op 18 augustus 2008 @ 17:48:

Haha, inkoppertje, heel goed!

Neen Angel, zo gaan we dat niet doen, welke forummer is welke Angel? Dan ga ik wat regelen.... Helaas.... dat gaat niet door....
Ik heb naar 2 mannen lopen lonken vandaag en dat terwijl ik al jaren een relatie heb.

Verder heb ik in een pashokje verlekkerd naar mijn eigen borsten staan staren.
Waarschijnlijk wel...maar zijn ze sneller dan ik kan lezen?
quote:Viva Angel1 schreef op 18 augustus 2008 @ 17:40:

[...]

Niemand?

Ik denk dat Antonio wel wil hoor dus roep maar niet te hard want voor je het weet krijg je waar je om gevraagd hebt..
quote:Viva Angel1 schreef op 18 augustus 2008 @ 17:50:

[...]

Helaas.... dat gaat niet door.... Er komt een dag dat je echt wanhopig wordt, dan weet je me te vinden he? Regel ik wat voor je. Ik kan wachten....
Ik zeg wel eens heel druk aan het werk te zijn op zaterdag, terwijl ik de hele avond niets anders doe dan de crime-night volgen op NET5...
Ik zou het niet modden. Want wie zegt dat het waar is!

@ Superstar: Oei, ik neem mijn woorden terug.

@ Minny: ik zal aan je denken als ik trillend van de afkickverschijnselen in de goot lig! Tot die tijd zijn mijn lippen verzegeld
quote:Viva Angel1 schreef op 18 augustus 2008 @ 17:52:

Ik zou het niet modden. Want wie zegt dat het waar is!

Stommerd! Jij bent veuls te slim...
Dus als ik per ongeluk beken dat ik Nr2 ben dan mod je dat niet?! Fijn...van je collega's moet je het hebben!
Ik denk juist dat Ligeia Angel is geweest, nu niet meer
Nou ik kan me wel iemand voorstellen, maar kan dat niet zeggen want ze wordt bijna als een god benoemd, zogenaamd omdat ze overal raad op geeft, tot het kwijlerige af, inderdaad op elk topic, het lijkt wel onkruid raak je ook niet vanaf.

Gek wordt je van dat gekwezel met haar hugs en knufs, bah.
Ik meld me even af om te koken.

Uiteraard zou ik direct terugzijn als de kant-en-klaar piepers op het vuur stonden maar helaas, er staat ook nog een afwas op me te wachten.

Stom real life ook.

Mijn kindertjes kijken tv. De héle dag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven