De In Crowd: Bring it on!
dinsdag 16 november 2010 om 11:31
Goed, nu ook het Oud vs. Nieuw topic weer eens in de Bermuda Driehoek verdwenen is, ga ik dan eindelijk dat kletsgroepje maar eens opstarten waar we het daar over hadden.
Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.
Ik heb wel huisregels:
* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.
* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden
* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.
* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.
* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.
* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.
Bring it on!
P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.
Ik heb wel huisregels:
* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.
* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden
* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.
* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.
* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.
* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.
Bring it on!
P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Am Yisrael Chai!
dinsdag 16 november 2010 om 12:59
quote:Bambi schreef op 16 november 2010 @ 12:58:
Kan er niet ook in OP dat er niet over koningshuizen gesproken wordt? Heb een hekel aan rijke menschen. http://www.elsevier.nl/we ... komst-prins-Harry-aan.htm
Kan er niet ook in OP dat er niet over koningshuizen gesproken wordt? Heb een hekel aan rijke menschen. http://www.elsevier.nl/we ... komst-prins-Harry-aan.htm
dinsdag 16 november 2010 om 13:01
quote:Evidenza schreef op 16 november 2010 @ 12:56:
[...]
Hoe moet ze er dan gaan staan? Onzeker en met iemand anders haar memmen? Ze heeft nu eenmaal grote borsten. En ze is blij met zichzelf. Good for her.Tja, ik ben gewoon niet meer zo'n fan sinds ze in dat programma alleen maar kunnen bitchen tegen meisjes van 18 dat ze te dik zijn of wat dan ook.
[...]
Hoe moet ze er dan gaan staan? Onzeker en met iemand anders haar memmen? Ze heeft nu eenmaal grote borsten. En ze is blij met zichzelf. Good for her.Tja, ik ben gewoon niet meer zo'n fan sinds ze in dat programma alleen maar kunnen bitchen tegen meisjes van 18 dat ze te dik zijn of wat dan ook.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 16 november 2010 om 13:02
quote:Evidenza schreef op 16 november 2010 @ 12:54:
[...]
Daphne is irl echt wel beeldschoon hoor. Vergis je niet. En ook nog eens niet nepmooi, maar gewoon naturelmooi. Echte uitstraling.Oh, dat geloof ik best. Ik vind haar op tv (nou ja, bij dat top model gedoe) weinig inspirerend maar ik geloof best dat ze irl mooi is. En volgens mij kan je ook vreselijk met haar lachen.
[...]
Daphne is irl echt wel beeldschoon hoor. Vergis je niet. En ook nog eens niet nepmooi, maar gewoon naturelmooi. Echte uitstraling.Oh, dat geloof ik best. Ik vind haar op tv (nou ja, bij dat top model gedoe) weinig inspirerend maar ik geloof best dat ze irl mooi is. En volgens mij kan je ook vreselijk met haar lachen.
dinsdag 16 november 2010 om 13:03
quote:Suze02 schreef op 16 november 2010 @ 13:02:
[...]
Oh, dat geloof ik best. Ik vind haar op tv (nou ja, bij dat top model gedoe) weinig inspirerend maar ik geloof best dat ze irl mooi is. En volgens mij kan je ook vreselijk met haar lachen.Lachen met DD?? Hoe kom je daar bij?
[...]
Oh, dat geloof ik best. Ik vind haar op tv (nou ja, bij dat top model gedoe) weinig inspirerend maar ik geloof best dat ze irl mooi is. En volgens mij kan je ook vreselijk met haar lachen.Lachen met DD?? Hoe kom je daar bij?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 16 november 2010 om 13:03
quote:Maleficent schreef op 16 november 2010 @ 13:01:
[...]
Tja, ik ben gewoon niet meer zo'n fan sinds ze in dat programma alleen maar kunnen bitchen tegen meisjes van 18 dat ze te dik zijn of wat dan ook.Modellen zijn nou eenmaal dun. Als je niet dun bent, moet je dus geen model zijn, of afvallen, en wel model zijn.
[...]
Tja, ik ben gewoon niet meer zo'n fan sinds ze in dat programma alleen maar kunnen bitchen tegen meisjes van 18 dat ze te dik zijn of wat dan ook.Modellen zijn nou eenmaal dun. Als je niet dun bent, moet je dus geen model zijn, of afvallen, en wel model zijn.
dinsdag 16 november 2010 om 13:04
quote:Maleficent schreef op 16 november 2010 @ 13:01:
[...]
Tja, ik ben gewoon niet meer zo'n fan sinds ze in dat programma alleen maar kunnen bitchen tegen meisjes van 18 dat ze te dik zijn of wat dan ook.Wat heeft dat te maken met Daphne haar "koeieogen en dito memmen"? Dus ga je zelf maar bitchen? Dat ontgaat me hoor.
[...]
Tja, ik ben gewoon niet meer zo'n fan sinds ze in dat programma alleen maar kunnen bitchen tegen meisjes van 18 dat ze te dik zijn of wat dan ook.Wat heeft dat te maken met Daphne haar "koeieogen en dito memmen"? Dus ga je zelf maar bitchen? Dat ontgaat me hoor.
dinsdag 16 november 2010 om 13:05
quote:tilalia2 schreef op 16 november 2010 @ 13:03:
[...]
Modellen zijn nou eenmaal dun. Als je niet dun bent, moet je dus geen model zijn, of afvallen, en wel model zijn.Dat is waar. Maar dan moeten ze strenger selecteren. En niet eerst een meisje selecteren wat niet voldoet en dan later zeggen dat ze te dik is.
[...]
Modellen zijn nou eenmaal dun. Als je niet dun bent, moet je dus geen model zijn, of afvallen, en wel model zijn.Dat is waar. Maar dan moeten ze strenger selecteren. En niet eerst een meisje selecteren wat niet voldoet en dan later zeggen dat ze te dik is.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 16 november 2010 om 13:06
quote:Maleficent schreef op 16 november 2010 @ 13:05:
[...]
Dat is waar. Maar dan moeten ze strenger selecteren. En niet eerst een meisje selecteren wat niet voldoet en dan later zeggen dat ze te dik is.Tja. Bij popstars mag eerst ook een grote groep door, en daar wordt verder uit geselecteerd. Dat is toch gewoon het spelletje?
[...]
Dat is waar. Maar dan moeten ze strenger selecteren. En niet eerst een meisje selecteren wat niet voldoet en dan later zeggen dat ze te dik is.Tja. Bij popstars mag eerst ook een grote groep door, en daar wordt verder uit geselecteerd. Dat is toch gewoon het spelletje?
dinsdag 16 november 2010 om 13:06
quote:Damaris schreef op 16 november 2010 @ 12:57:
[...]
Jawel. Op instignatie van die ouwe tiran, Philip Duke of Edinborough, zijn grootvader. De link is hier net geplakt.
Harry is onomstotelijk van Charles.
En die test was niet eens nodig geweest. Als je de tijdslijnen goed volgt van Diana's leven, is het zo duidelijk als wat.
Maar de tiran die Diana haatte, wilde dat.
En Hewitt heeft die arme Diana al verkocht. Dan zou ie hier ook een slaatje uit hebben geslagen, denk je ook niet?Nee joh, dat schreef The Sun idd destijds. Maar dat bewijst juist nog minder dat er echt een dna-test is gedaan.
[...]
Jawel. Op instignatie van die ouwe tiran, Philip Duke of Edinborough, zijn grootvader. De link is hier net geplakt.
Harry is onomstotelijk van Charles.
En die test was niet eens nodig geweest. Als je de tijdslijnen goed volgt van Diana's leven, is het zo duidelijk als wat.
Maar de tiran die Diana haatte, wilde dat.
En Hewitt heeft die arme Diana al verkocht. Dan zou ie hier ook een slaatje uit hebben geslagen, denk je ook niet?Nee joh, dat schreef The Sun idd destijds. Maar dat bewijst juist nog minder dat er echt een dna-test is gedaan.
dinsdag 16 november 2010 om 13:07
quote:nouschi schreef op 16 november 2010 @ 13:03:
[...]
Lachen met DD?? Hoe kom je daar bij?Toevallig is dat gewoon waar. Je kunt trouwens met de meeste mensen weleens lachen, zelfs met de meest vreselijke. Maar Daphne heeft wel humor. Niet altijd en zeker niet als ze presenteert, maar als ze bijvoorbeeld geinterviewd wordt kan ze leuk uit de hoek komen.
[...]
Lachen met DD?? Hoe kom je daar bij?Toevallig is dat gewoon waar. Je kunt trouwens met de meeste mensen weleens lachen, zelfs met de meest vreselijke. Maar Daphne heeft wel humor. Niet altijd en zeker niet als ze presenteert, maar als ze bijvoorbeeld geinterviewd wordt kan ze leuk uit de hoek komen.
dinsdag 16 november 2010 om 13:07
quote:Evidenza schreef op 16 november 2010 @ 13:04:
[...]
Wat heeft dat te maken met Daphne haar "koeieogen en dito memmen"? Dus ga je zelf maar bitchen? Dat ontgaat me hoor.
Ben ik verplicht het eens te zijn als ik hier mee schrijf, want dan bok ik op Ja, ik vind het leuk om dan over zo'n persoon ook te bitchen net als over Bastiaan van Schaik die zichzelf uberstylist noemt, en dan zo op een bruiloft verschijnt:
[...]
Wat heeft dat te maken met Daphne haar "koeieogen en dito memmen"? Dus ga je zelf maar bitchen? Dat ontgaat me hoor.
Ben ik verplicht het eens te zijn als ik hier mee schrijf, want dan bok ik op Ja, ik vind het leuk om dan over zo'n persoon ook te bitchen net als over Bastiaan van Schaik die zichzelf uberstylist noemt, en dan zo op een bruiloft verschijnt:
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 16 november 2010 om 13:08
quote:fashionvictim schreef op 16 november 2010 @ 12:18:
Nee hoor, mag zeker wel. Als alle huilies newbies eraan gewend zijn dat er hier alleen maar gekletst wordt gaan we onder de radar fijn discussiëren op niveau. En af en toe even roddelen over de belabberde presentatietechnieken van Daphne D. En ons afvragen of Janice Dickinson gisteravond teveel van de Zoloft gesnoept had of gewoon in Amsterdam een coke-brommertje had laten aanrukken op kosten van RTL 5.
Zag je dat ze rood werd toen ze zich versprak, Daphne dus?
Die Janice met haar chagrijnige rotkop, ze kreeg zeker te weinig betaald om daar op te komen draven.
Nee hoor, mag zeker wel. Als alle huilies newbies eraan gewend zijn dat er hier alleen maar gekletst wordt gaan we onder de radar fijn discussiëren op niveau. En af en toe even roddelen over de belabberde presentatietechnieken van Daphne D. En ons afvragen of Janice Dickinson gisteravond teveel van de Zoloft gesnoept had of gewoon in Amsterdam een coke-brommertje had laten aanrukken op kosten van RTL 5.
Zag je dat ze rood werd toen ze zich versprak, Daphne dus?
Die Janice met haar chagrijnige rotkop, ze kreeg zeker te weinig betaald om daar op te komen draven.
dinsdag 16 november 2010 om 13:09
quote:tilalia2 schreef op 16 november 2010 @ 13:06:
[...]
Tja. Bij popstars mag eerst ook een grote groep door, en daar wordt verder uit geselecteerd. Dat is toch gewoon het spelletje?als het echt om uiterlijkheden gaat kun je vooraf toch al zien of iemand wel of geen model wordt, alleen al als je de maten opneemt. Bij Popstars kan iemand later door de mand vallen door plankenkoorts oid.
[...]
Tja. Bij popstars mag eerst ook een grote groep door, en daar wordt verder uit geselecteerd. Dat is toch gewoon het spelletje?als het echt om uiterlijkheden gaat kun je vooraf toch al zien of iemand wel of geen model wordt, alleen al als je de maten opneemt. Bij Popstars kan iemand later door de mand vallen door plankenkoorts oid.
Stressed is just desserts spelled backwards