De In Crowd: Bring it on!

16-11-2010 11:31 822 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed, nu ook het Oud vs. Nieuw topic weer eens in de Bermuda Driehoek verdwenen is, ga ik dan eindelijk dat kletsgroepje maar eens opstarten waar we het daar over hadden.

Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.

Ik heb wel huisregels:

* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.

* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden

* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.

* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.

* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.

* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.

Bring it on!

P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 16 november 2010 @ 11:56:

Ik zat ook al op mijn handen re: TLO.

Maar hey, ik wil mijn kletsgroepje houden dus I'm being the bigger person en ga dus in ignore modus.

I'll be damned dat een huilie met een complex mijn kletsgroepje om zeep helpt.
Ik had nog een onbeantwoorde vraag in het oud/nieuw topic. Kan iemand daar nog antoord op geven of kan ik hem hier plakken?
Geen idee of ik bij 'het groepje' hoor, maar leuk topic Fash!

Kom binnenkort wel even buurten met een kattentaart appeltaart zinvolle bijdrage....
Ha gezellig hier!

Ik heb gewoon een zwarte bank maar wel rode accenten in het huis. Zo zijn mijn gordijnen rood en altijd dicht.
Weet je wat ik nou nooit begrijp? Dat er hier zoveel mensen zijn die zo graag aansluiting willen bij mensen waarvan ze vantevoren weten dat die aansluiting niet gaat komen. Ben je dan een masochist of wat? Sjonge zeg, alsof Yolanthe vriendinnetjes wil worden met Femke Halsema. It's not gonna happen, get over it en ga fijn een jurk kopen ofzo.
Am Yisrael Chai!
Fash, pas je gewoon je OP even aan betreffende de newbies? Ik heb geen zin er op pagina twee er al uit getoverstafd te worden.

Je OP is volstrekt helder zonder de toevoeging over newbies.
Ik krijg zo'n stampvoetende kleuter op mijn netvlies "Meedoen is belangrijker dan winnen!", je weet wel, als metafoor voor het 'iedereen moet welkom zijn'

Nee hoor, het gaat om het winnen.
Ik heb ook nog wel soeprecepten

Denk dat ik compleet afgefikt wordt, maar ik kan het hebben

FV, ben je nog steeds bang voor vrouwen zonder handtas?
quote:fashionvictim schreef op 16 november 2010 @ 11:58:

Weet je wat ik nou nooit begrijp? Dat er hier zoveel mensen zijn die zo graag aansluiting willen bij mensen waarvan ze vantevoren weten dat die aansluiting niet gaat komen. Ben je dan een masochist of wat? Sjonge zeg, alsof Yolanthe vriendinnetjes wil worden met Femke Halsema. It's not gonna happen, get over it en ga fijn een jurk kopen ofzo.

Sorry, ik lees alleen maar mee, maar jullie zijn wel erg grappig.
quote:fashionvictim schreef op 16 november 2010 @ 11:58:

Weet je wat ik nou nooit begrijp? Dat er hier zoveel mensen zijn die zo graag aansluiting willen bij mensen waarvan ze vantevoren weten dat die aansluiting niet gaat komen. Ben je dan een masochist of wat? Sjonge zeg, alsof Yolanthe vriendinnetjes wil worden met Femke Halsema. It's not gonna happen, get over it en ga fijn een jurk kopen ofzo.Ja hoor! Oude tijden! Een slok thee tegen het beeldscherm.
quote:Evidenza schreef op 16 november 2010 @ 11:58:

Fash, pas je gewoon je OP even aan betreffende de newbies? Ik heb geen zin er op pagina twee er al uit getoverstafd te worden.

Je OP is volstrekt helder zonder de toevoeging over newbies.En daarom ben jij nou erelid. Waar blijft Tutt trouwens?
Am Yisrael Chai!
Ow shit is dit het groepje? Bij deze ik hoor er ook bij (ook al heb ik haast nooit een handtas en hoort FV bang voor me te zijn)
quote:Damaris schreef op 16 november 2010 @ 11:50:

[...]

Ben het er niet mee eens, met de houding van Mark.

Echter, aan de andere kant weet ik ook het eea over hoe het in de kazerne daar is gegaan

Hoe weet jij dat, en waarom plaats je daar een achter?

Zat jij toen in die kazerne?
quote:heleen1234 schreef op 16 november 2010 @ 11:57:

Ik had nog een onbeantwoorde vraag in het oud/nieuw topic. Kan iemand daar nog antoord op geven of kan ik hem hier plakken?Nee, niet hier plakken. Dit is een kletsgroepje. Als iemand je vraag in dat topic wil beantwoorden, gebeurt dat wel.
Neen, ik niet, maar wel mensen die ik ken.

Ik zal Tut roepen, die hoort hier ook.
Ja, Dama, what's the deal met Rutte? Zelfs jij als Zalmfanaticus kan toch niet met droge ogen beweren dat dit de VVD of erger nog het kabinet is waar je blij mee bent?
Am Yisrael Chai!
quote:Evidenza schreef op 16 november 2010 @ 12:01:

[...]

Nee, niet hier plakken. Dit is een kletsgroepje. Als iemand je vraag in dat topic wil beantwoorden, gebeurt dat wel.

Ja meer het is dicht he. Overigens wel eens met je dit is een kletsgroepje.

Ow er is alweer een deel 2. Nou kun je daar je vraag stellen heleen.
Wil er iemand een tosti met mozzarella, tomaat en pesto?
Be-lache-lijk dat ik hier niet over konijnen mag praten
Ik mis Zalm trouwens een beetje. Zo erg is het met de politiek gesteld, dat ik (IK!!!) gewoon heimwee heb naar Zalm.
Am Yisrael Chai!
Ik heb dat hele toverstaffen echt werkelijk nooit begrepen. Ja vanuit de angels wel maar wat bezielt iemand om nu bv dit te toverstaffen?

Als je het een domme regel vindt zeg je het gewoon hier en ga je hier de discussie er over aan.

Stel een angel komt zo langs en vraagt FV om de OP te veranderen, die doet dat of niet, en dan? Klop je jezelf dan op de borst zie je wel ik had gelijk of wat is dat dan??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:tilalia2 schreef op 16 november 2010 @ 12:04:

Wil er iemand een tosti met mozzarella, tomaat en pesto?en dit mag wel zeker
quote:meds schreef op 16 november 2010 @ 12:04:

Be-lache-lijk dat ik hier niet over konijnen mag pratenVoor jou knijp ik een oogje toe. Als je maar niet over je trekker begint, dan krijg ik nachtmerries.
Am Yisrael Chai!
Het enige voordeel van het gekonkel is dat Henk & Ingrid hun dochter nooit naar een defensie-opleiding zullen sturen. Stel je voor dat ze met zo'n engerd als Lucassen thuiskomt!
quote:meds schreef op 16 november 2010 @ 12:04:

Be-lache-lijk dat ik hier niet over konijnen mag pratenzegge meds als het je niet bevalt dan ga je maar elders op het forum. Dit zijn de regels hierro.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven