De In Crowd: Bring it on!

16-11-2010 11:31 822 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed, nu ook het Oud vs. Nieuw topic weer eens in de Bermuda Driehoek verdwenen is, ga ik dan eindelijk dat kletsgroepje maar eens opstarten waar we het daar over hadden.



Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.



Ik heb wel huisregels:



* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.

* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden

* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.

* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.

* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.

* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.



Bring it on!



P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Am Yisrael Chai!
Maar, Damaris, VVD-er van het eerste uur, wat vind jij nou van de lapzwanzerige houding van Rutte ten opzichte van de pvv-delinquenten?



Alle reacties Link kopieren
Als het over banken gaat, ga ik weer even verder kijken naar het forum waarop wel over de PVV wordt gediscussieerd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Damaris schreef op 16 november 2010 @ 11:43:

[...]





Exact. We weten al precies van elkaar hoe we over bepaalde dingen denken, wat voor stemgedrag, wat vinden we van abortus, hoeveel kinderen we hebben, wat we graag eten/koken wat we doen irl, enz enz.



Welnee, ik weet helemaal niks van jullie. Daar scroll ik altijd over heen.



Ik hoop maar dat we het over leuke en interessante dingen gaan hebben, anders scroll ik ook hier weer heel wat af
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 16 november 2010 @ 11:45:

[...]





Ze had ook gewoon mijn naam kunnen noemen dat ik hier niet mag schrijven want ze doelde daarmee op mij.Volgens mij bedoelt ze dat hier niet over kattentaarten geschreven mag worden. En nee, ook niet door jou
quote:Evidenza schreef op 16 november 2010 @ 11:45:

[...]





Welnee, ik weet helemaal niks van jullie. Daar scroll ik altijd over heen.

Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 16 november 2010 @ 11:31:



* Newbies zijn hier niet welkomDit mag niet. Het is een openbaar forum en iedereen hoort op ieder topic welkom te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Rood! Wat gewaagd! Zou ik niet durven. Dan moet je de rest er zo op aanpassen.
Alle reacties Link kopieren
quote:StabiloBoss schreef op 16 november 2010 @ 11:48:

[...]

Dit mag niet. Het is een openbaar forum en iedereen hoort op ieder topic welkom te zijn.



Nee... een newbie mag overal schrijven, maar dat houdt niet automatisch in dat'ie welkom is.



Nuances... nuances...
Alle reacties Link kopieren
quote:StabiloBoss schreef op 16 november 2010 @ 11:48:

[...]





Dit mag niet. Het is een openbaar forum en iedereen hoort op ieder topic welkom te zijn.Ik als erelid heb hem al ontkracht. Moet voldoende zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:tilalia2 schreef op 16 november 2010 @ 11:45:

Maar, Damaris, VVD-er van het eerste uur, wat vind jij nou van de lapzwanzerige houding van Rutte ten opzichte van de pvv-delinquenten?









Ben het er niet mee eens, met de houding van Mark.

Echter, aan de andere kant weet ik ook het eea over hoe het in de kazerne daar is gegaan
Alle reacties Link kopieren
quote:StabiloBoss schreef op 16 november 2010 @ 11:48:

[...]





Dit mag niet. Het is een openbaar forum en iedereen hoort op ieder topic welkom te zijn.Als ik jou was, zou ik direct gaan toverstaffen.
quote:Damaris schreef op 16 november 2010 @ 11:49:

Rood! Wat gewaagd! Zou ik niet durven. Dan moet je de rest er zo op aanpassen.Ouwe bank was ook rood, dus zo daring was het niet Of het was 6 jaar geleden al daring, dat kan ook
Alle reacties Link kopieren
quote:Ephemera schreef op 16 november 2010 @ 11:49:

[...]





Nee... een newbie mag overal schrijven, maar dat houdt niet automatisch in dat'ie welkom is.



Nuances... nuances...

Een topic is niet van de persoon die het topic opent, het is van Viva.

En Viva bepaalt wie welkom is, niet de forummers.



Als je een topic wil waar niet iedereen welkom is, dan start je een eigen forum.



Heeft niets met nuances te maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Damaris schreef op 16 november 2010 @ 11:51:

[...]





Als ik jou was, zou ik direct gaan toverstaffen. Is al gebeurt hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:StabiloBoss schreef op 16 november 2010 @ 11:48:

[...]





Dit mag niet. Het is een openbaar forum en iedereen hoort op ieder topic welkom te zijn.





Ik als niet-zwangere ben ook niet welkom in het Februari 2011 topic.



Je mag van mij overigens best meeschrijven als newbie, maar als je alleen maar komt huilie doen moet je dus niet verbaasd zijn als je of genegeerd wordt, of tot je enkels afgefikt. Dan is dat maar duidelijk vantevoren.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
quote:StabiloBoss schreef op 16 november 2010 @ 11:51:

[...]



Een topic is niet van de persoon die het topic opent, het is van Viva.

En Viva bepaalt wie welkom is, niet de forummers.



Als je een topic wil waar niet iedereen welkom is, dan start je een eigen forum.



Heeft niets met nuances te maken.Djiez.. je wilt toch niet beweren dat je serieus bent?
quote:StabiloBoss schreef op 16 november 2010 @ 11:52:

[...]



Is al gebeurt hoor.



Voltooid deelwoord, met een -d.



( )
Alle reacties Link kopieren
quote:StabiloBoss schreef op 16 november 2010 @ 11:52:

[...]



Is al gebeurt hoor.









FV, Alpha female, wat doen we met mensen die spelfouten maken?
StabiloBoss, waar maak je je nou druk over? Ik kan ook gewoon in een uitgerekend in hutsiefrutsie kletstopic gaan posten, maar daar zal ik niet welkom zijn, aangezien ik niet meer uitgerekend ga zijn. Die groepjes mogen ook, dus waarom deze niet?



Moet ik nu al TLO gaan roepen, Fash?
quote:fashionvictim schreef op 16 november 2010 @ 11:52:

[...]





Ik als niet-zwangere ben ook niet welkom in het Februari 2011 topic.

.Datte dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:StabiloBoss schreef op 16 november 2010 @ 11:51:

[...]



Een topic is niet van de persoon die het topic opent, het is van Viva.

En Viva bepaalt wie welkom is, niet de forummers.



Als je een topic wil waar niet iedereen welkom is, dan start je een eigen forum.



Heeft niets met nuances te maken.





O my god. O MY GOD!



Ik ben op zoveel topics niet welkom. Story of my life. Deal with it.
Alle reacties Link kopieren
Fik maar af.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ephemera schreef op 16 november 2010 @ 11:53:

[...]





Djiez.. je wilt toch niet beweren dat je serieus bent?Yep, hartstikke serieus.
Alle reacties Link kopieren
Ik zat ook al op mijn handen re: TLO.



Maar hey, ik wil mijn kletsgroepje houden dus I'm being the bigger person en ga dus in ignore modus.



I'll be damned dat een huilie met een complex mijn kletsgroepje om zeep helpt.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
quote:StabiloBoss schreef op 16 november 2010 @ 11:55:

[...]



Yep, hartstikke serieus.









Sterkte gewenst dan, in je leven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven