De In Crowd: Bring it on!

16-11-2010 11:31 822 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed, nu ook het Oud vs. Nieuw topic weer eens in de Bermuda Driehoek verdwenen is, ga ik dan eindelijk dat kletsgroepje maar eens opstarten waar we het daar over hadden.



Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.



Ik heb wel huisregels:



* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.

* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden

* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.

* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.

* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.

* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.



Bring it on!



P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 16 november 2010 @ 12:02:

Ja, Dama, what's the deal met Rutte? Zelfs jij als Zalmfanaticus kan toch niet met droge ogen beweren dat dit de VVD of erger nog het kabinet is waar je blij mee bent?





In eerste instantie wel. Mark aan het roer vind ik niet verkeerd.

Echter, hij stelt zich slapper op dan ik verwacht/gedacht had.

Ik vermoed ook dat dit geen lang leven beschoren is.

Geert en hij zijn te close samen. Dat moeten we niet hebben.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 16 november 2010 @ 12:00:

Ow shit is dit het groepje? Bij deze ik hoor er ook bij (ook al heb ik haast nooit een handtas en hoort FV bang voor me te zijn)



oh dan nodig ik mezelf ook uit. Lekker!

Ik heb overigens geen handtas, maar een schoudertas.



Oja, een vraag over kattentaarten: zijn dat taarten voor katten of mèt katten? (of is dat gewoon een nieuwe benaming voor kattenvrouwtjes?)
Alle reacties Link kopieren
Oh, dat moet eigenlijk ook in de OP. Dat we hier aan vriendjespolitiek doen en met 86 maten meten.
Am Yisrael Chai!
quote:meds schreef op 16 november 2010 @ 12:04:

[...]



en dit mag wel zekerZolang je het niet aan de kat geeft wel.
quote:fashionvictim schreef op 16 november 2010 @ 12:05:

[...]





Voor jou knijp ik een oogje toe. Als je maar niet over je trekker begint, dan krijg ik nachtmerries.Ja zeg neem ik het nog zo op voor je duidelijke OP maak je uitzonderingen. Zucht
Alle reacties Link kopieren
Kun je hier ook een ingelijste tepelhaar scoren??



Of ben ik nog te noob?
quote:Damaris schreef op 16 november 2010 @ 12:05:

[...]





In eerste instantie wel. Mark aan het roer vind ik niet verkeerd.

Echter, hij stelt zich slapper op dan ik verwacht/gedacht had.

Ik vermoed ook dat dit geen lang leven beschoren is.

Geert en hij zijn te close samen. Dat moeten we niet hebben.Alles om op het pluche te blijven. Macht corrumpeert, blijkt maar weer.
quote:fashionvictim schreef op 16 november 2010 @ 12:05:

Oh, dat moet eigenlijk ook in de OP. Dat we hier aan vriendjespolitiek doen en met 86 maten meten.Graag kunnen daar geen onduidelijkheden over ontstaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:tilalia2 schreef op 16 november 2010 @ 12:05:

Het enige voordeel van het gekonkel is dat Henk & Ingrid hun dochter nooit naar een defensie-opleiding zullen sturen. Stel je voor dat ze met zo'n engerd als Lucassen thuiskomt!







Je hebt er normalen bij zitten, vele, vele. Ik ben er op het moment door omringd

Dit komt overal voor he, niet alleen bij ons.

Laten we het over de RK kerk hebben. Das vele vele malen schokkender.
quote:fashionvictim schreef op 16 november 2010 @ 12:05:

Oh, dat moet eigenlijk ook in de OP. Dat we hier aan vriendjespolitiek doen en met 86 maten meten.



schrijf gewoon in die OP:

regel 1: FV heeft altijd gelijk

regel 2: zo niet, zie regel 1
Alle reacties Link kopieren
quote:nouschi schreef op 16 november 2010 @ 12:04:

Ik heb dat hele toverstaffen echt werkelijk nooit begrepen. Ja vanuit de angels wel maar wat bezielt iemand om nu bv dit te toverstaffen?



Als je het een domme regel vindt zeg je het gewoon hier en ga je hier de discussie er over aan.



Stel een angel komt zo langs en vraagt FV om de OP te veranderen, die doet dat of niet, en dan? Klop je jezelf dan op de borst zie je wel ik had gelijk of wat is dat dan??De OP is al aangepast, hoor.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
quote:Damaris schreef op 16 november 2010 @ 12:05:

[...]In eerste instantie wel. Mark aan het roer vind ik niet verkeerd.

Echter, hij stelt zich slapper op dan ik verwacht/gedacht had.

Ik vermoed ook dat dit geen lang leven beschoren is.

Geert en hij zijn te close samen. Dat moeten we niet hebben.Yeah! Dit lees ik graag van een VVD'er!
quote:Damaris schreef op 16 november 2010 @ 12:07:

[...]









Je hebt er normalen bij zitten, vele, vele. Ik ben er op het moment door omringd

Dit komt overal voor he, niet alleen bij ons.

Laten we het over de RK kerk hebben. Das vele vele malen schokkender.Poeh. Als er een cda-er opstaat en toegeeft het met kleine kindjes te hebben gedaan toen ie nog altaarjongetje - of hoe dat dan ook heet - was, val ik echt van mijn stoel.
Alle reacties Link kopieren
quote:tilalia2 schreef op 16 november 2010 @ 12:07:

[...]





Alles om op het pluche te blijven. Macht corrumpeert, blijkt maar weer.





Allicht. Overal ter wereld. Er zijn landen waar het vele vele malen erger is dan bij ons.

Wij zitten er nog redelijk bij.

In de meeste landen is macht corruptie, is gewoon synoniem.
Alle reacties Link kopieren
quote:Opa_Sokkenpop schreef op 16 november 2010 @ 12:06:

Kun je hier ook een ingelijste tepelhaar scoren??



Of ben ik nog te noob?
Alle reacties Link kopieren
quote:tilalia2 schreef op 16 november 2010 @ 12:08:

[...]





Poeh. Als er een cda-er opstaat en toegeeft het met kleine kindjes te hebben gedaan toen ie nog altaarjongetje - of hoe dat dan ook heet - was, val ik echt van mijn stoel.Dat heet: misdienaar.
Alle reacties Link kopieren
Weet je wat het is met die politiek? Het is zoooo Piet Bambergen Theater van de Lach geworden dat je je er niet eens meer druk om kunt maken. Ik althans niet.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
quote:Ephemera schreef op 16 november 2010 @ 12:08:

[...]





Yeah! Dit lees ik graag van een VVD'er!





Wat niet wegneemt dat het nog steeds mijn club is en zal blijven.



Maar kritiek hoort er ook bij. I
Alle reacties Link kopieren
quote:Damaris schreef op 16 november 2010 @ 12:08:

[...]Allicht. Overal ter wereld. Er zijn landen waar het vele vele malen erger is dan bij ons.

Wij zitten er nog redelijk bij.

In de meeste landen is macht corruptie, is gewoon synoniem.Oh, maar met het huidige verhaal van vvd, cda (die hun mond stijf dichthouden en de andere kant op kijken als het om de pvv gaat) en vooral pvv gaan we met rasse schreden richting corruptie.
quote:Damaris schreef op 16 november 2010 @ 12:08:

[...]





Allicht. Overal ter wereld. Er zijn landen waar het vele vele malen erger is dan bij ons.

Wij zitten er nog redelijk bij.

In de meeste landen is macht corruptie, is gewoon synoniem.Volgens mij is het nog nooit zo erg geweest als nu. Dat hele kabinet zit met klamme handjes de pluchen stoelleuning vast te houden, doet alles wat de pvv wil, en stelt geen grenzen aan de idiotie van de pvv.
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 16 november 2010 @ 12:10:

Weet je wat het is met die politiek? Het is zoooo Piet Bambergen Theater van de Lach geworden dat je je er niet eens meer druk om kunt maken. Ik althans niet.Denk niet dat de jonge garde weet wie Piet B is, dus een plaatje plakken is hier wel op zijn plaats, dacht ik zo
Alle reacties Link kopieren
quote:Damaris schreef op 16 november 2010 @ 12:10:

[...]

Wat niet wegneemt dat het nog steeds mijn club is en zal blijven.



Maar kritiek hoort er ook bij. INou ja, je bent iig standvastig, dat pleit voor jou. Niet voor de vvd, maar wel voor jou
quote:Damaris schreef op 16 november 2010 @ 12:11:

[...]





Denk niet dat de jonge garde weet wie Piet B is, dus een plaatje plakken is hier wel op zijn plaats, dacht ik zo Waarom? Wij weten het toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ephemera schreef op 16 november 2010 @ 12:11:

[...]





Oh, maar met het huidige verhaal van vvd, cda (die hun mond stijf dichthouden en de andere kant op kijken als het om de pvv gaat) en vooral pvv gaan we met rasse schreden richting corruptie.





Dat is zo. CDA is laf. PVV moet weg. Hoe makkelijk kan het eigenlijk zijn.

Echter, in dit land hebben vele vele mensen PVV gestemd, en het is een democratie.



Kunnen we niet teruggaan naar banken, jurken en handtassen?

Dit is is een kletsgroepje.
Alle reacties Link kopieren
quote:tilalia2 schreef op 16 november 2010 @ 12:12:

[...]





Waarom? Wij weten het toch? Das waar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven