De ouderensoos 2
dinsdag 18 april 2017 om 14:58
Als je de jaren '70 van de vorige nog meegemaakt hebt, als je weet wie Sandokan en Catweazle waren, als Floris je eerste tv crush was en het hoogtepunt van de week was AVRO's weekendquiz met Fred Oster en als je moeder truien breide uit het HEMA breiboek, dan zul je je helemaal thuisvoelen in deel 2 van de ouderensoos.
Dit is deel een De ouderensoos
Klets gezellig mee over lid zijn van de TROS, gescheiden gymmen, auto's zonder veiligheidsgordels en ijs dat strak stond van de kleurstoffen.
Welkom!
Dit is deel een De ouderensoos
Klets gezellig mee over lid zijn van de TROS, gescheiden gymmen, auto's zonder veiligheidsgordels en ijs dat strak stond van de kleurstoffen.
Welkom!
zondag 2 juli 2017 om 20:41
Mijn oma had altijd een jasschort aan.
Ze moet toen net oud geweest zijn sls ik nu. Ze droeg bloemetjesjurken met een bindceintuurtje in de taille. Met een acryl vestje. Meer was er toen nietvoor "oudere" dames. Mijn andere oma kende ik niet anders dan in wijde donkere jurken en een vlassig knotje. Ze was pas 69 toen ze overleed.
Voor ons is er gelukkig leukere kleding.
Ik zag deze week op tv Chrissie Hynde van The Pretenders in Glastonbury optreden op tv. Ze is 61 inmiddels maar een coole rockchick. Zat goed in de jeans en laarsjes. Zo wil er ook over 3 jaar uitzien!
Ze moet toen net oud geweest zijn sls ik nu. Ze droeg bloemetjesjurken met een bindceintuurtje in de taille. Met een acryl vestje. Meer was er toen nietvoor "oudere" dames. Mijn andere oma kende ik niet anders dan in wijde donkere jurken en een vlassig knotje. Ze was pas 69 toen ze overleed.
Ik zag deze week op tv Chrissie Hynde van The Pretenders in Glastonbury optreden op tv. Ze is 61 inmiddels maar een coole rockchick. Zat goed in de jeans en laarsjes. Zo wil er ook over 3 jaar uitzien!
zondag 2 juli 2017 om 21:24
amarna schreef: ↑02-07-2017 20:41Mijn oma had altijd een jasschort aan.
Mijn ouders hadden kennissen die zich op voorhand hadden ingeschreven in een verzorgingshuis-om zeker te zijn van een plek. Toen de man op zijn 65'ste met pensioen ging zijn ze daar gaan wonen.
zondag 2 juli 2017 om 21:32
amarna schreef: ↑02-07-2017 20:41Mijn oma had altijd een jasschort aan.
Ik heb even gegoogeld en ze ziet er echt stoer uit!!
Da's andere koek dan mijn oma's en tantes vroeger zeg!!
En ook mijn moeder, die heel slank was liep in bloemetjesjurken.
zondag 2 juli 2017 om 21:40
maandag 3 juli 2017 om 22:35
O god ja! Dat was een vette!
Whiter Shade of Pale
Can't live ( Van Nilsson en niet Carey
maandag 3 juli 2017 om 22:58
maandag 3 juli 2017 om 23:02
Hadden al die Osmond Brothers.
Wayne, Merrill, Jay, Donny, Jimmy en volgens mij mis ik er nog een.
En hun zus Marie.
maandag 3 juli 2017 om 23:11
Was echt voor mijn tijd, de Osmonds.
Ik las er wel eens over in de bladen, bij mijn oma in de leesmap.
Want er was nog wel eens wat, met die Osmonds.
maandag 3 juli 2017 om 23:14
Mormonen.Eleonora-2 schreef: ↑03-07-2017 23:11Was echt voor mijn tijd, de Osmonds.
Ik las er wel eens over in de bladen, bij mijn oma in de leesmap.
Want er was nog wel eens wat, met die Osmonds.
Hun eerste single, Crazy Horses, ik was zwaar onder de indruk. Ik zal 11 of 12 geweest zijn.