De ouderensoos 2
dinsdag 18 april 2017 om 14:58
Als je de jaren '70 van de vorige nog meegemaakt hebt, als je weet wie Sandokan en Catweazle waren, als Floris je eerste tv crush was en het hoogtepunt van de week was AVRO's weekendquiz met Fred Oster en als je moeder truien breide uit het HEMA breiboek, dan zul je je helemaal thuisvoelen in deel 2 van de ouderensoos.
Dit is deel een De ouderensoos
Klets gezellig mee over lid zijn van de TROS, gescheiden gymmen, auto's zonder veiligheidsgordels en ijs dat strak stond van de kleurstoffen.
Welkom!
Dit is deel een De ouderensoos
Klets gezellig mee over lid zijn van de TROS, gescheiden gymmen, auto's zonder veiligheidsgordels en ijs dat strak stond van de kleurstoffen.
Welkom!
maandag 3 juli 2017 om 23:36
overig/de-ouderensoos/list_messages/353863
Van google. Misschien werkt deze wel. Té leuk om terug te lezen.
maandag 3 juli 2017 om 23:44
Heerlijk was dat ook ja.yasmijn schreef: ↑03-07-2017 23:36overig/de-ouderensoos/list_messages/353863
maandag 3 juli 2017 om 23:46
O ja.
Dat kinderkoortje was dat he?
Ik ging pas popmuziek luisteren toen ik 9 was, dus ik liep waarschijnlijk achter.
Ze waren ook wel eens op Hilversum twee te horen geloof ik.
dinsdag 4 juli 2017 om 00:08
dinsdag 4 juli 2017 om 00:10
Ik ben op pagina 39 van het eerste topic: overig/de-ouderensoos/list_messages/353863/38
David Cassidy. We waren allemaal op hem.
dinsdag 4 juli 2017 om 00:29
Wat een énige dingen schreef ik toch onder mijn oude nick.yasmijn schreef: ↑04-07-2017 00:10Ik ben op pagina 39 van het eerste topic: overig/de-ouderensoos/list_messages/353863/38
Hopelijk dat iemand het allemaal opslaat.
dinsdag 4 juli 2017 om 00:47
Alles lieverd, alles.Eleonora-2 schreef: ↑04-07-2017 00:29Wat een énige dingen schreef ik toch onder mijn oude nick.
Hopelijk dat iemand het allemaal opslaat.
In m'n hartje.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 4 juli 2017 om 06:52
The Osmonds....het waren net hamsters
ik was vroeger zwaar fan van DuranDuran...ben van'71 dus ja...dat was het helemaal. Maar de Osmonds en Patridge Family ken ik ook allemaal, want ik ben opgegroeid tussen de jongere zussen van mijn moeder. En die draaiden dat grijs. Maar Love Hurts van Nazareth...die hoorde ik als kind echt zo vaak. Vind het nog steeds een heerlijk nummer.
En mijn opa die het allemaal maar niks vond, en Robert Plant in zijn strakke broekie Stairway to heaven zag zingen op Toppop
hij vond het maar een aansteller.
En mijn opa die het allemaal maar niks vond, en Robert Plant in zijn strakke broekie Stairway to heaven zag zingen op Toppop
dinsdag 4 juli 2017 om 08:17
Mijn ouders luisteren naar klassieke muziek, volksmuziek en hooguit een Beatle of zo op de radio.
Ik moest het helemaal zelf ontdekken, de popmuziek.
Natuurlijk beïnvloed door de radio en de top veertig en top vijftig.
Top Pop vonden mijn ouders onzin.
Maar goed, alles van de Tros, AVRO, EO, NCRV, VOO vonden ze onzin.
Ik moest het helemaal zelf ontdekken, de popmuziek.
Natuurlijk beïnvloed door de radio en de top veertig en top vijftig.
Top Pop vonden mijn ouders onzin.
Maar goed, alles van de Tros, AVRO, EO, NCRV, VOO vonden ze onzin.
dinsdag 4 juli 2017 om 08:33
Jij kwam net achter mij aanhobbelenEleonora-2 schreef: ↑04-07-2017 08:33Mijn eerste single was van Paradise By the dasboard light.
De eerste LP van Grease.
En ABBA!