Digi-dinnetjes, formerly known as -5kg

03-09-2008 20:35 2222 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo. Weg met die hysterische poppetjes
Nou ja, zelfde moraal, iets anders verpakt.
Oh? Dus eigenlijk is dit een besloten topic op een openbaar forum?

Hier op Overige is iedereen altijd in elk topic welkom volgens mij. Misschien is dat op Lijf anders?

Sjongesjonge, mag ik even een teiltje?

Hier issie helohalohallalhaallaa.

Waarom kan half forum nederland een 'klets-groepje' hebben en wij niet??
Ja, maar toch... Voelt op een of andere manier een beetje lullig om dan toch door te gaan op 'jullie oude topic'. Maar goed, wat jullie willen hoor. Begrijp ook wat jullie zeggen. Had een beetje rondgekeken en vond jullie ook wel een gezellig kletstopic (naast het lijnen, dan ;)), maar wist niet dat het best wel prive was. 't blijft immers een open forum, voor iedereen zichtbaar.

Maar goed, in elk geval bedankt voor jullie reacties! En ik merk het wel. (had het overigens zelf niet erg gevonden als jullie hadden gezegd dat jullie liever geen nieuwelingen hadden, vanwege bovengenoemde redenen, hoor!)

Wens jullie veel succes met alles en we spreken (schrijven) elkaar vast nog 'ns!
Ah, ik wilde er ook al 1tje aangeven....Maar hij staat al klaar
Natuurlijk kunnen jullie een kletsgroepje hebben! Ik vind het meer dan belachelijk dat je nieuwkomers min of meer verzoekt uit jullie topic te blijven.
Ja... dus?
quote:Helaholalalala schreef op 03 september 2008 @ 21:49:

Natuurlijk kunnen jullie een kletsgroepje hebben! Ik vind het meer dan belachelijk dat je nieuwkomers min of meer verzoekt uit jullie topic te blijven.

Hm, ik geef toe dat het inderdaad zo over kan komen..

Maar eigenlijk gaat het er meer om dat we zélf teveel off-topic gaan op het oude topic en das ook niet leuk voor de nieuwkomers dáár.

En hier zijn meerdere kletstopics en dus voor iedereen de keus..ook om hier mee te schrijven dus (had ik al dus gezegd?)

?
Shit happens
Grrrrr..... vanochtend weer gewogen, had ik beter niet kunnen doen. Lijkt tot nu toe wel alsof ik elke dag 2 ons aankom

Vannacht nacht 6 in rij dat ik niet of nauwelijks geslapen heb, veel wakker liggen, bah.... Heb wanhopig de dokter gebeld voor wat slaappillen, zodat ik even een nachtje door kan slapen en op kan laden. Ik ga zo eventjes sporten, in strijd tegen de kilo's. Ik vind het trouwens wel lastig, zo met die topics... voelt een beetje apart allemaal.
Inderdaad. Hier blijven we tenminste ontopic, in tegenstelling tot op het andere topic. Ik kwam daar meer om te lullen, en dacht dan aan het einde van mn bericht: 'oh zal ook nog ff een eet-lijstje plempen, dan ben ik tenminste nog on-topic' En wat Porec ook zegt, voor de nieuwkomers is dat ook niet leuk als wij over hele andere dingen praten, die zij niet volgen. Dus leek dit ons praktischer voor iedereen: op het vorige topic kan iedereen lullen over een paar kilootjes afvallen, en hier kan iedereen lullen. Punt. En dat dat lullig overkomt, tja, balen. Tis niet lullig bedoeld. Zijn we nu klaar hiermee?

Goedemoooooorgen!!!!
Hey Marieke, balen dat je steeds zo slecht slaapt. Lig je steeds te piekeren over alles? Goed idee om een paar slaappillen te vragen (wel voorzichtig mee doen he!!) want slechte nachtrust breekt je op...

Niet lullig voelen over die topics hoor. Allejezus, hoeveel 'groepjes' zijn er op dit forum, ik schat zo'n 421, en dan mag dit ene groepje er niet bij? Dan is dit ineens lullig? Wat een gelul.
** Whaha, ben nog maar net wakker, en heb nu het woord 'lul' al zo'n 10x gezegd! (zie mn 2 berichten) Waar het hart vol van zit....
Hahaha, Revival.... ik zou het bijna gaan denken ja... kom je iets te kort?

Ja, was er zo zat van, het niet slapen.... Ik kan er wel goed mee omgaan gelukkig, ik ken de gevaren. Het is gewoon fijn om dan af en toe even een nacht goed door te slapen.

Lijkt me wel dat we er nu klaar mee zijn!!!

Mijn tussenstand:

2d 23:52 smoke-free, 44 cigs not smoked, ¤ 9,26 saved, 3:40 life saved

En verder: 4 nachten niet geslapen van de onrust, 4 dagen niet gepoept, 4 dagen constant craving.... Pfffffffffffffff....

Wish me luck vandaag op het werk, daar is het altijd het aller aller zwaarst

Porecje, hoe is het met jou??
Hey mutschen, woar ben jem?

Ik ben heeeerlijk een dagje vrij! Ben ik anders nooit op vrijdag, dus geniet er extra van Lekker uitgeslapen, net gebadderd, en ga zo even poetsen enzo... vanmiddag even shoppen, wat nieuwe spulletjes voor in huis kopen, jeuj! Vanavond trainen, maar weet niet of dat verstandig is met die rottige enkel.

Hoe issie daar? Noor had trouwens ook een bericht achtergelaten he, gelezen? Porec, jij bent toch ook vrij op vrijdag, ga je weer aan de poets? Is de bijkeuken al klaar? En Marieke, al aan de pillen? Hoop dat je nu eens een lekkere nachtrust gegund is, want dat is wel essentieel voor je gesteldheid. En de pepernoten en sigaretten?

Nou meiden, kom vast nog wel even langs vandaag...xxx
Hebben we ons eigen topic, komen we dr nie...

Pfff.... was net zooo druk met poetsen, stofzuigen, wassen etc. dat ik even was vergeten te ontbijten en net bijna letterlijk omviel. Het werd ineens helemaal zwart voor mn ogen... zit nu dus even met een grote bak yoghurt, muesli en banaan op de bank te pauzeren. Zo nog een boterham en dan maar weer verder aan de poets.

Baaaai!!
Hierrrrrrrrr was ik....

Vandaag gewerkt en gisterenavond ook, in de tussentijd weer niet geslapen Ik zie nu helemaal dubbel.... Kon vannacht geen slaappil nemen, te kort tijd tussen die twee diensten en dan wordt je niet fijn wakker. Ik kijk echt uit naar vannacht, dikke pil en hopelijk pitten.

Ik had idd het berichtje van Noor gezien, leuk!

Het is hier idd een beetje rustig, hmmmpf....

Jij nog je shopdingetjes gedaan vanmiddag? En ga je wel trainen? Oppassen he!!

Geen pepernoten meer gezien en ook geen sigaret aangeraakt nog!!! Jeeeeeeeeeeee
Wow, goed Marieke!!! Superknap van je!! Hoop dat je vannacht lekker gaat slapen als een blok / roos / zwijn

Heb inderdaad even lekker geshopt, even over de markt gestruind, allemaal fruit en groente gekocht... scheelt toch wel aardig met de supermarkt.

Vanavond eten: bloemkool, kip gevuld met mozzarella (light!!) en mosterd, pesto-aardappelpartjes. Daarna toch maar even trainen, enkel goed intapen en maar zien hoe het dan gaat.

Morgen stappen... zin in. Even lekker aan de wijn

Fijne avond!!!
Jaaaaaaaa, heerlijk slapen vannacht.... Ik vind het ook wel weer wat hebben. Vroeger donker, kaarsje aan, aromabrandertje, tv, kopje cappuccino, dikke sokken, slobberbroek,kat die naast me ligt te spinnen, regen tegen het raam enz.... Heb drie dagen achterelkaar gesport, dus vandaag even vrij, morgen weer naar de fitness.

Eten is wel extra moeilijk nu ik gestopt ben.... maar doe mijn best. Even kijken of ik nog wat terug kan halen.

O: 1 bh appelstroop met plakjes kiwi

T: 2 x klein appeltje, 2 x bastognekoekje

L: 1 tosti, 1 wbh witte vlokken, 1 cracotte philadelphia light

T: evergreen

D: tortellini (gevuld met kaas en noten > was direct mn vleesvervanger) spinazie a la creme als saus met wat in knoflook gebakken shi-takes. Als toetje magere kwark met verwenfruit van HAK. En toen nog een beetje kwark en nog een beetje kwark. Nouja, het is maar kwark, maar gewoon een beetje onrustig omdat het eigenlijk mijn sigaretmoment is.

Heb verder geen drol in huis, niet eens een koekje voor bij de koffie, te lui ook om er uit te gaan. Maar beter ook, de zin in koekies of chocola is namelijk enorm!!

Volgens mij wel een lekker tv avondje, misschien de da vinci code weer eens kijken, maar geen zin in die klote reclames tussendoor.

Gestruind over de markt van Grunn? Ben wel nieuwsgierig waar jij nou woont... Mmmmm, klinkt weer erg lekker dat eten van jou. Ik vind het wel eens lastig, omdat ik 9 van de 10 x voor mij alleen moet koken, geen zin om teveel te doen dan.

En morgen dus lekker stappen, leuk leuk!! Waar ga je meestal heen?

Hoop dat het vanavond een beetje goed is gegaan met je enkel, laat nog maar even weten. Is het geen ontsteking? Voelt ie warm?

Jij ook fijne avond! -xxx-
Was zoooo onrustig door het niet roken, had dan wel niets in huis, maar ga ik gewoon 3 pakjes evergreen op eten, vieze kleffe drek.....

Nouja, moest het even opbiechten van mezelf.... weet nu ook niet zo goed meer waar ik mijn verhaal kwijt moet, hier of op vorige...
Meid, die pakken evergreen geven helemaal niets... je hebt nog steeds niet gerookt en dat is superknap van je. Hou vol... je kan het je nog niet voorstellen, maar er komt een tijd dat het je geeeen moeite meer kost en dat je niet meer aan die dingen denkt... dat ze je leven niet meer beheersen zoals nu! Zet 'm op!!! JIJ KAN DAT!!!

Slaap je al? of toch de da vinci code aant kijken?

Ik ben net terug van trainen. Had mn enkel ingetaped, maar toch wel last. Ben iets eerder gestopt. Nu nog even bankhangen en ook lekker vroeg naar bed... ga morgen stappen in Leeuwarden, wonen een paar vriendinnen van me. Wel balen dat mn enkel zo zeer doet, dat wordt dus niet even lekker dansen, moet zondag ook weer korfballen, dus moet mn enkel nog even sparen. Aaarrghh baal er zo van. Maar dat had ik al 10x gezegd....

Heb trouwens ontzettende zin in snaaaaien!!!!
Hey hey...

Nee, zo erg is het ook niet, maar het is meer dat ik zo gek word van die onrust in mijn lijf.... Thanks voor je peptalk in ieder geval, lief!!

Gisteren niet meer die film gekeken, maar genoten van de leedvermaak bij popstars.

Jij dus ook lekker op de bank gehangen....is wat met je enkel.... moet je niet even een dokter er naar laten kijken??

En.... nog gesnaaid of jezelf kunnen bedwingen??

Had me zo verheugd trouwens op het slapen vannacht, weer zo slecht gegaan. Zelfs met een heavy slaappil waar ik normaal gesproken direct van weg val. Verdoeme, mooi ruk...

Veel plezier met stappen in Leeuwarden, lijkt me trouwens niet zoveel aan daar, maar misschien ken jij de leuke plekjes!

Goed weekend!
Grmpf, wat balen dat je zelfs met zo'n pil beroerd slaapt... had je je zo verheugd op een lekkere nachtrust, en ook zo aan toe. Weer langs de dokter (anders geven we elkaar even hetzelfde advies ) Mn enkel gaat best goed... vandaag niet zoveel last. Niet meer dan gister in ieder geval Oh, nog wel gesnaaid, zo'n aldizakjes met zoutjes (die magere) Niet helemaal leeg hoor.

Leeuwarden is best leuk hoor! Ben er een paar keer eerder geweest en heb me toen prima vermaakt... zijn met 8 meiden, dus we vermaken ons sowieso wel. Twee wonen in Ljouwert en weten de leuke kroegen wel te vinden... Zijn nog oude studievriendinnetjes van de SPH! Eens in de zoveel tijd spreken we af en beppen we bij.

Jij / jullie nog weekendplannen of moet er straks nog gewerkt worden?

Ik ga even badderen denk ik....

Oh, als je Bert Visscher leuk vindt, je kan nú kaarten bestellen op de site van de Lawei.
Hoi pipeloi...

Ja, dat is inderdaad zo.... Haha, nou die dokter kan denk ik weinig betekenen voor mij. Vanavond maar eventjes heel bewust bezig met alles. Geen tv en pc meer voor het slapen gaan, bekertje warme melk ofzo, die pil er in, chill muziekje op mijn hoofd, beetje lezen en dan moet het toch wel te doen zijn.

Vannacht lag ik dus nog wat in bed tv te kijken, die pil er in en maar wachten totdat het ging werken. Toe dan, hey, wanneer ga ik nou slapen, alweer 15 min verder, zou nu toch iets moeten doen, nah, toe dan, ik wil slapen, draai draai draai draai, weer een uur verder. Verdomme ga dan slapen, ik ben moe, grrrrrrrrrrrr, weer naar de wc, weer draai draai draai.

Zoiets dus....

Fijn dat je enkel aan de beterende hand is!!

Owwww, die Aldi dingetjes zijn lekker idd, denk dat ik weet welke je bedoelt, Cream en sour ofzo? Cheese onion? Zo'n groen zakje.

Ik heb net ook even boodschappen gedaan. Heb dit keer helemaal niets zoets in huis gehaald. Zelfs van de sultana ben ik voor hartig gegaan. Beter even niet, veel te veel snaaidrang de laatste tijd. Heb zoute popcorn gekocht, is light en lekker. Verder wortels om op te knabbelen en appels. Jihaaa...

Straks eet ik tofu reepjes, aubergine en courgette in plakjes en rijst met wat ketjapsaus. Lijkt me lekker en gezond, even weer de touwtjes aantrekken.

Vanmiddag ook nog gesport, dus ik voel me wel prima.

Verder ga ik denk ik niet meer op stap, wel mee gevraagd, maar lijkt me beter van niet. Niet nog meer dag en nacht ritme verstoren.

Gelukkig ben ik in ieder geval vrij van werken... zie het allemaal wel. Morgen koopzondag in Grunn, misschien ga ik nog even door de stad banjeren.

Heel veel plezier in Leeuwarden, zet de boel maar flink op zijn kop!

Bert Visscher is niet helemaal mijn man, TE druk :-) maar thanks voor de tip. Jij gaat wel?

Nou, bis laterrrrr

-x-
Mn stapavondje gaat niet door... 3 meiden voelden zich niet fit. Het komt me niet heel slecht uit, enkel klopt alweer behoorlijk... Nou ja, dan maar een bankhang avondje, ook lekker. Vriend is ook thuis, gezellig. Morgen weer korfballen, dus word mn enkel ook weer belast. Sorry dat ik er zo veel over zeur.... het zit me gewoon echt dwars en maak me zorgen over die 4mijl.

Dus toch teveel druk op jezelf gelegd met de pil Marieke... kan me goed voorstellen hoor. Het gevoel dat het wel 'moet' met zo'n ding in de mik. Vannacht hopelijk dan écht een lekkere nachtrust, ik duim voor je!

Inderdaad dat groene zakje van de Aldi, té lekker! En omdat ze mager(der) zijn (althans, dat staat op het zakje) snaait het nog makkelijker weg vind ik. Jij hebt goeie boodschapjes gedaan zeg! Das wel een voordeel van alleen wonen.... ik kan het niet maken om alleen maar gezonde en magere dingen in huis te halen, dan krijg ik geheid gezeur. Als je dan ook nog zo'n vent hebt die geen grammetje aankomt van een zak M&M's... grmpfff.. Was dat avondeten lekker? Het klinkt mij niet echt lekker in de oren eerlijk gezegd... wij hebben trouwens bij mn broer gegeten: tortilla's. Was lekker en gezellig.

Nou meiden Marieke, fijne avond en welterusten
Hoi

Ik zal me eventjes melden...

Hetzelfde verhaal; druk, druk, druk.

Hele week gewerkt, was niet de bedoeling maar een collega was ziek en dan bellen ze mij en toen werd er nog eentje ziek en zo werd een rustige werkweek toch nog een week from hell

Sjemig, echt zelden zo'n rotweek gehad!

Maar goed dat heb ik ook weer overleefd en nu zijn we de laatste loodjes aan het leggen in de bijkeuken.

Vandaag kasten gekocht en in elkaar gezet, morgen inrichten en de hele keet schoonmaken, want dat was er natuurlijk ook nog niet van gekomen

Sjo, ben mijn ei weer kwijt

(had dus écht geen tijd)

Revival, rustig aan met dat pootje van je, ga dan gewoon niet korfballen en die enkel eventjes ontzien....zo lijkt het ook niet beter te worden toch?

Marieke, meiske, ik hoop dat je vannacht (en alle andere nachten) héérlijk mag slapen en pas na een uurtje of twaalf weer superfit wakker wordt.... wat is zoiets simpels als slapen soms toch een probleem en je bent het zó nodig!

Meiskes, hopelijk tot gauw!

Shit happens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven