Dingen die je echt niet snapt

14-04-2026 17:51 885 berichten
Waarom malen mensen hun kruiden uit een potje? Bijvoorbeeld peper of kaneel? Als je het maalt komt het er toch als poeder uit, waarom koop je dan niet meteen gemalen kruiden? :-)

Heeft iemand hier een antwoord op en wat zijn daarnaast dingen die jullie niet snappen waar een ander misschien antwoord op heeft?
Alle reacties Link kopieren Quote
Mephishardstylez schreef:
02-08-2026 20:05

Pixiecuts staan alleen leuk bij frêle kleine Franse meisjes met mooie gezichtjes.

... Nog nooit een aantrekkelijk persoon gezien met deze haarkleur. Altijd zijn het mrnsen met mentale problemen die deze haarkleur hebben. Snap niet waarom je jezelf moedwillig lelijk maakt.

Nee niks provocatiefs aan hoor. Je klinkt leuk met respect voor anderen
02-08-2026 17:25
Zit je zo in je bubbel dat je denkt dat ik enige ben die deze dingen niet snapt?
Als ik alle reacties op FB over de GayPride lees, ben je zéker niet de enige :sigh:
Frankly my dear, I don"t give a damn
02-08-2026 17:25
Zit je zo in je bubbel dat je denkt dat ik enige ben die deze dingen niet snapt?
Als ik alle reacties op FB over de GayPride lees, ben je zéker niet de enige :sigh:
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
02-08-2026 20:15
Wat lees je dan? Ik heb niks tegen lhbtq+ Maar begrijp niet de combi lhbtq en pro Palestina.
Fucupcake schreef:
02-08-2026 20:15
Nee niks provocatiefs aan hoor. Je klinkt leuk met respect voor anderen
Is een andere smaak hebben provocatief? Ik hou bijvoorbeeld ook niet van klassieke muziek. Dat is toch ook niet provocatief?
Ik snap niet waarom je denkt dat je ook maar een beetje oproer creërt met zulk overduidelijk gestang.

En wat ik ook niet snap: ketchup.
Si abra la puerta hay lobos.
Jiske schreef:
02-08-2026 13:47
Ik ken iemand die een beetje limonadesiroop in een glas doet en daar kokend water op giet.
Een soort kwast. Werd hier vroeger op de ijsbaan gedronken.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Kwast_(drank)
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
Jiske schreef:
Ik ken iemand die een beetje limonadesiroop in een glas doet en daar kokend water op giet.
Ik heb wel eens cassis opgewarmd, alle prik ging eruit en er bleef een zoete, warme drank over.
Ik snap jazz niet.
02-08-2026 20:05
En wat dat lijstje van Edda betreft, snap ik eigenlijk alleen nagellak en all inclusive vakanties.
....
Maar naakt lopen is best fijn, dus snap ik op zich wel.
Bedankt voor je antwoord.
Je doet me aan Maarten van Rossem denken. Snap je Maarten van Rossem? En snap je capibara's haken?
Jiske schreef:
In de jaren '90 had Karvan Cevitam (dacht ik) een soort aanmaaklimonade in een glazen fles en daar zou je dan warm/heet water bij moeten doen. Heb gezocht op Google maar krijg het niet gevonden.
Jiske schreef:
Doe ik in de winter regelmatig.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
Edda schreef:
02-08-2026 20:48
Bedankt voor je antwoord.
Je doet me aan Maarten van Rossem denken. Snap je Maarten van Rossem? En snap je capibara's haken?
Haken en punniken zijn hobby's die ik ook associeer met mentale problemen of van die oudere vrouwen in paarse zelfgemaakte gewaden die op rare toverkollen lijken. Ik weet niet wat capibaras zijn. Maarten van Rossum zou ik graag een dagje in een heet bad met dettol leggen. Vind hem zo viezig. Een van zijn boeken over de VS heb ik ( jaren geleden) met veel plezier gelezen. Waarom doe ik je aan hem denken?
Afbeelding
Edda schreef:
02-08-2026 21:21
Afbeelding
Is dat de nieuwste rage: capibara's haken?
Heb je een patroon?
Oh ja, die soort uit de kluiten gewassen ratten.
Maar waarom doe ik je aan Maarten van Rossum denken?
Snap ik werkelijk niet..
OMG, dat is echt een ding: https://www.nobody-else.nl/haken-234-me ... akpatroon/

Wel kjoet.
02-08-2026 21:30
Oh ja, die soort uit de kluiten gewassen ratten.
Maar waarom doe ik je aan Maarten van Rossum denken?
Snap ik werkelijk niet..
Misschien omdat die ook zo gruwelijk positief in het leven staat ;-) ?
apiejapie schreef:
02-08-2026 21:53
Misschien omdat die ook zo gruwelijk positief in het leven staat ;-) ?
Ja zou kunnen..ik ben geen "blij ei". Ik zou dat ook helemaal niet willen zijn trouwens. Wel verschil ik qua hygiëne dramatisch met MvR. Ik heb nogal smetvrees.
Solomio schreef:
02-08-2026 21:15
Doe ik in de winter regelmatig.
Freia Blackcurrant toddy 10x32 gram – Norwegian Foodstore https://share.google/0Kydy5JLLhTLtHx47

Jeugdsentiment
#dat noemen wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder
Solomio schreef:
02-08-2026 21:29
Is dat de nieuwste rage: capibara's haken?
Heb je een patroon?
Ik ben niet goed op de hoogte, maar ik heb het idee dat de capibara's zelf een rage aan het worden zijn.

En ja, ik ben er één aan het haken, geheel passend bij mijn mentale gesteldheid. Een kleintje :) .
Edda schreef:
02-08-2026 22:17
Ik ben niet goed op de hoogte, maar ik heb het idee dat de capibara's zelf een rage aan het worden zijn.

En ja, ik ben er één aan het haken, geheel passend bij mijn mentale gesteldheid. Een kleintje :) .
Ik kan niet haken.

Godzijdank. ;)
apiejapie schreef:
02-08-2026 21:11
In de jaren '90 had Karvan Cevitam (dacht ik) een soort aanmaaklimonade in een glazen fles en daar zou je dan warm/heet water bij moeten doen. Heb gezocht op Google maar krijg het niet gevonden.

o_o :sick:
apiejapie schreef:

o_o :sick:
apiejapie schreef:

Deze?

Afbeelding
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven