Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa....blauwe mascara...geweldig was dat

Je kon er de hele dag een beetje bijlopen als Candy Candy.

Heb zelfs nog een make up kursus liggen van Avro's Service Salon...eens kijken of ik daar nog leuke tips uit kan halen...

Natte oogschaduw?

Wabblief???
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:MissMara schreef op 24 oktober 2008 @ 17:54:

Ach meides, ik ben van schrik in een kast gekropen maar ik wil er eigenlijk wel uit... mijn makser af, al die dingen die jullie al zo wijs zeiden, Sabien, Babs en Lisette... Daar gaat-ie, op Goed Geluk! In Godsnaam!

*neemt diepe teug lucht*

Ik werk op een univerziteit... moet kelezie geven en boeken schrijven...

En forummen ook hoor! Da's het belangrijkste!Aha, dus jij loopt Geleerd regelmatig tegen het lijf? Gaat het een beetje met hem nu hij geband is of loopt hij trillend van de afkickverschijnselen door de Univerziteit (jij zal wel weten hoe je het spelt dus copy-paste).
Wendela, niet qu kw overtiepen hoor, mijn bericht! Ik haal het straks weer weg, schaam me dood joh, maar ja, mijn beste havo-vriendinnen mogen het nu wel weten.

Met Geleerd gaat het niet zo goed. Hij weet nu helemaal van gekkegeit niet meer wat-ie moet doen. En hij loopt al tegen de futleeftijd aan he, kwakkelen met de prostaat enzo. De koffiedames hebben het altijd zwaar te verduren als-ie weer geband is... arme meiden.
quote:MissMara schreef op 24 oktober 2008 @ 18:17:

Met Geleerd gaat het niet zo goed. Hij weet nu helemaal van gekkegeit niet meer wat-ie moet doen. En hij loopt al tegen de futleeftijd aan he, kwakkelen met de prostaat enzo. De koffiedames hebben het altijd zwaar te verduren als-ie weer geband is... arme meiden.

Gekkegeit of Bokkelul?

Wat doet ie met die dames dan? Ik heb nu al medelijden!

En jij, wat doe jij om je het vege lijf te redden?
quote:MissMara schreef op 24 oktober 2008 @ 17:54:

Ach meides, ik ben van schrik in een kast gekropen maar ik wil er eigenlijk wel uit... mijn makser af, al die dingen die jullie al zo wijs zeiden, Sabien, Babs en Lisette... Daar gaat-ie, op Goed Geluk! In Godsnaam!

*neemt diepe teug lucht*

Ik werk op een univerziteit... moet kelezie geven en boeken schrijven...

En forummen ook hoor! Da's het belangrijkste!

ECHT???

*plof*

(dat was ik die van mijn stoel afviel)

Moet dit even gaan verwerken hoor......
Lidewij, uneversiteit, toe maar wat een knappe kop ben jij. Maar mag ik je een ongevraagd advies geven. Over zeg maar ligamelijke zaken. Want je moet niet vergeten om daar ook aandacht aan te besteden en niet alleen in je hoofd verstandig blijven doen. En ook je vriend zijn ligamelijke zaken niet vergeten. Voor je het weet heb je een huwelijkse crisis. Kijk maar naar Madonna, scheidingen komen in de beste kringen voor.

Was zomaar een advies van een Havo-er aan een academici. Doe er maar mee wat je wil. Wij Havo meisjes denken gewoon wat praktischer.
Zo en nu ga ik maar even een lekker potje koken voor mijn vriend, anders krijg ik vanavond nog de lid op mijn neus.

Florentine, gewoon blijven doorademen meid. Straks krijg je nog last van hieperventila krijg je het benauwd.
Geef niks Lidewij. Ik schrijf scenario's en vertel aan acteurs hoe ze een scene moeten spelen, soms ben ik zangcoach en ik acteer in films en op TV.

Hier ben ik gewoon Roelien, die o.a. op de HAVO heeft gezeten.

Heerlijk he zo'n dubbelleven?
quote:Summerdance schreef op 24 oktober 2008 @ 17:57:

Jaaaa....blauwe mascara...geweldig was dat

Je kon er de hele dag een beetje bijlopen als Candy Candy.

Heb zelfs nog een make up kursus liggen van Avro's Service Salon...eens kijken of ik daar nog leuke tips uit kan halen...

Natte oogschaduw?

Wabblief???Ja van die natte met zo'n applicator watje er aan. En dan moest je zo soppe, soppe, soppe in dat flesje zeg maar en dan kon je het op je ogen smeren. Werd heel goor na verloop van tijd en bleven zitten deed het ook al niet echt maar het was wel met parelmoer en dat was nogal wat in die tijd.
Als Lidewij en Roelien ineens uit de school klappen, kan ik natuurlijk niet achterblijven. Hier ben ik de gezellige Sabine Kruishaar, maar als LunaB. doe ik iets met cultuur en literatuur.

(Pfffft, dat lucht op)
Oke, ik gooi t ook gewoon in de groep dan;

Als Wallie ben ik gewoon mijn pure eige ik, maar mijn alter ego Juliee doet iets met heel veel geld verdienen door mensen (ik durf het bijna niet te zeggen...maar alleen HBO-ers of WO-ers) aan een baan te helpen en iets met mensonterende psychologische testen.
*rara*

Nou, dat is er uit!
Florentine; jij bent toch die mevrouw van de comurcial reclame van 'snoep gezond eet een appel' toch?
Ssssssssssssst Wallie...ik zit nog even op de kast zeg maar...

Ben nog niet helemaal toe aan mijn koming aut...

*fluistert dat ze iets met witte jassen en haakjes doet*
quote:juliee schreef op 24 oktober 2008 @ 20:04:

Florentine; jij bent toch die mevrouw van de comurcial reclame van 'snoep gezond eet een appel' toch?Nee joh, volgens mij is Florentien dokter Froit Frued. Je weet wel, die spiegiater. (Dat kan natuurlijk niet die is al jaren dood, Havo humor, ik lach me een kriek)
Nou, dan zal ik het ook maar onthullen: ik heb nu nog een offerte-productiebedrijf, maar binnenkort begin ik met Evidenza een bureau voor kraamzorg. Wie weet nog een leuke naam?

We dachten zelf aan: Alles Kids of aan Second mom. Wat vinden jullie?
quote:LunaBlue schreef op 24 oktober 2008 @ 20:14:

[...]

Nee joh, volgens mij is Florentien dokter Froit Frued. Je weet wel, die spiegiater. (Dat kan natuurlijk niet die is al jaren dood, Havo humor, ik lach me een kriek)Mwmmhoehahaha, ik vind t ook echt een dijenkletser!!
quote:korenwolf schreef op 24 oktober 2008 @ 20:17:

Nou, dan zal ik het ook maar onthullen: ik heb nu nog een offerte-productiebedrijf, maar binnenkort begin ik met Evidenza een bureau voor kraamzorg. Wie weet nog een leuke naam?

We dachten zelf aan: Alles Kids of aan Second mom. Wat vinden jullie?Kind en kraam

Bureau Bakerraad

De Baby-babes

Hmmm, ik denk nog even verder.
Korenwolf; wat vind je van 'Bloed, zweet en tranen'? Ik vind m best pakkend al zeg ik het zelf dan he?
quote:LunaBlue schreef op 24 oktober 2008 @ 20:14:

[...]

Nee joh, volgens mij is Florentien dokter Froit Frued. Je weet wel, die spiegiater. (Dat kan natuurlijk niet die is al jaren dood, Havo humor, ik lach me een kriek)

Jaaaaaaaaaaaa....kunnen jullie dan voor mij die Oililly bellen?

Dan kan ik veel beter met jullie commuun,comunn,praten
Emma, ik vind Alles Kids echt leuk!
Emma, als t serieus is... vind ik Alles Kids ook brilj geniaal!
Of zoals zo'n sjiek advokatenkantoor: Bureau Plas, Centa & Co en dan neem je als url www.een-wee.com
quote:LunaBlue schreef op 24 oktober 2008 @ 20:29:

Of zoals zo'n sjiek advokatenkantoor: Bureau Plas, Centa & Co en dan neem je als url www.een-wee.com

*ff schone string aantrekken.....dees is nat nu*
quote:Summerdance schreef op 24 oktober 2008 @ 20:30:

[...]

*ff schone string aantrekken.....dees is nat nu*Toch niet van het vruchtwater, want dan moet je direct Emma bellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven