E=MeetC2 (we meet again!)
zondag 1 november 2009 om 23:07
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!
Tijd: 16:00
Plaats: Utrecht
Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!
Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).
Extra mededelingen:
Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.
Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!
Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil
Tijd: 16:00
Plaats: Utrecht
Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!
Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).
Extra mededelingen:
Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.
Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!
Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil
dinsdag 3 november 2009 om 12:24
quote:misschicken schreef op 03 november 2009 @ 12:13:
Ah we gaan toch niet a la bedrijfsfeesten iets actiefs verzinnen he?
Niet? Ik wilde net "bingo" voorstellen, maar dat trek ik dan wel stante pede in hoor. Ik bedoel: het is wel de bedoeling dat jij je daar ook gewoon op je gemak voelt natuurlijk.
(Eensch hoor. Heel erg eensch. Bleeeerk. Activiteiten als je ook gewoon kunt kletsen. )
Ah we gaan toch niet a la bedrijfsfeesten iets actiefs verzinnen he?
Niet? Ik wilde net "bingo" voorstellen, maar dat trek ik dan wel stante pede in hoor. Ik bedoel: het is wel de bedoeling dat jij je daar ook gewoon op je gemak voelt natuurlijk.
(Eensch hoor. Heel erg eensch. Bleeeerk. Activiteiten als je ook gewoon kunt kletsen. )
dinsdag 3 november 2009 om 12:33
quote:qwertu schreef op 03 november 2009 @ 12:24:
Hahaha, Ratteke, of sjóelen!
NEEEEEEEEEEEEE!!! Gruwel. Mijn moeder doet dat... en die is 70
Geen activiteiten, het was zaterdag gewoon helemaal goed, geen geneuzel met groepjes vormen, scores bijhouden, ik wil niet bij haar maar bij haar in de groep en boehoe jij speelt vals.. Brrr, moet dr niet aan denken.
Lekker kletsen, drinken, roken is mij activiteit genoeg
Hahaha, Ratteke, of sjóelen!
NEEEEEEEEEEEEE!!! Gruwel. Mijn moeder doet dat... en die is 70
Geen activiteiten, het was zaterdag gewoon helemaal goed, geen geneuzel met groepjes vormen, scores bijhouden, ik wil niet bij haar maar bij haar in de groep en boehoe jij speelt vals.. Brrr, moet dr niet aan denken.
Lekker kletsen, drinken, roken is mij activiteit genoeg
dinsdag 3 november 2009 om 12:59
quote:hans66 schreef op 03 november 2009 @ 10:42:
Een activiteit lijkt me wel wat.
Yasmijn, herinner jij je Wilgenweard in Nijverdal nog? Dat vond ik erg leuk. Die dag bestond uit activiteiten.
Ja, we hadden eerst sportieve dingen, waar Thee en ik niet aan meededen
Toen die tocht door dat donkere bos, dat was ook leuk en aansluitend de maffia avond.
En later nog een boel herrie geschopt op de kamers 'snachts
Een activiteit lijkt me wel wat.
Yasmijn, herinner jij je Wilgenweard in Nijverdal nog? Dat vond ik erg leuk. Die dag bestond uit activiteiten.
Ja, we hadden eerst sportieve dingen, waar Thee en ik niet aan meededen
Toen die tocht door dat donkere bos, dat was ook leuk en aansluitend de maffia avond.
En later nog een boel herrie geschopt op de kamers 'snachts
dinsdag 3 november 2009 om 13:10
Mbt aktiviteiten: we hebben het gehad over een wedstrijdje elkaar geblinddoekt bepotelen, en dan raden wie je voor je hebt (de heren zijn uitgesloten van deelname want daar zijn er maar een paar van dus dat is niet eerlijk).
Maar we zijn bang voor claims wegen het uitlokken van ongewenste intimiteiten.
Nu overwegen we karaoke, veul veiliger
Maar we zijn bang voor claims wegen het uitlokken van ongewenste intimiteiten.
Nu overwegen we karaoke, veul veiliger
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
dinsdag 3 november 2009 om 14:28
dinsdag 3 november 2009 om 15:53
Ik wil het zo low-cost mogelijk houden omdat ik niet wil dat er mensen niet komen puur en alleen omdat het anders te duur wordt. Dat vind ik pas jammer dus vandaar dat het allemaal niet uitgebreid is. Het gaat om forummers ontmoeten, kennismaken en dan heb ik liever méér forummers op een simpele event dan minder op iets uitgebreids.
dinsdag 3 november 2009 om 15:56
quote:Zwieber schreef op 03 november 2009 @ 15:53:
Ik wil het zo low-cost mogelijk houden omdat ik niet wil dat er mensen niet komen puur en alleen omdat het anders te duur wordt. Dat vind ik pas jammer dus vandaar dat het allemaal niet uitgebreid is. Het gaat om forummers ontmoeten, kennismaken en dan heb ik liever méér forummers op een simpele event dan minder op iets uitgebreids.Eens!
Ik wil het zo low-cost mogelijk houden omdat ik niet wil dat er mensen niet komen puur en alleen omdat het anders te duur wordt. Dat vind ik pas jammer dus vandaar dat het allemaal niet uitgebreid is. Het gaat om forummers ontmoeten, kennismaken en dan heb ik liever méér forummers op een simpele event dan minder op iets uitgebreids.Eens!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.