E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
Ook eens!

En dansen? Ik ben dol op dansen hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar dan wel liever op gemengde feestjes.
Ik was 268 euro kwijt deze keer. Maar ik moest Boogje betalen. Ik denk dat de vrouwen die niet kwamen om te flirten goedkoper uit waren.
quote:La Vie en Rose schreef op 03 november 2009 @ 16:02:

Dat is waar.

Wat zal het gemiddeld gaan kosten dan, denk je?Vorige keer was het zo duur als je het zelf maakte omdat iedereen zijn eigen eten en drinken betaalde.
quote:Zwieber schreef op 03 november 2009 @ 15:53:

Ik wil het zo low-cost mogelijk houden omdat ik niet wil dat er mensen niet komen puur en alleen omdat het anders te duur wordt. Dat vind ik pas jammer dus vandaar dat het allemaal niet uitgebreid is. Het gaat om forummers ontmoeten, kennismaken en dan heb ik liever méér forummers op een simpele event dan minder op iets uitgebreids.Precies
quote:Zwieber schreef op 03 november 2009 @ 16:04:

[...]

Vorige keer was het zo duur als je het zelf maakte omdat iedereen zijn eigen eten en drinken betaalde.Ik was aan eten en drinken ongeveer 30 euro kwijt. Maar als je alleen fris drinkt zul je minder kwijt zijn denk ik.
quote:minny schreef op 03 november 2009 @ 16:05:

[...]

Ik was aan eten en drinken ongeveer 30 euro kwijt. Maar als je alleen fris drinkt zul je minder kwijt zijn denk ik.Ik denk ik ook zoiets. Maar dan had ik 4 cola, een appelsap, zalm met zooi en een goddelijk ijstoetje.
quote:minny schreef op 03 november 2009 @ 16:05:

[...]

Ik was aan eten en drinken ongeveer 30 euro kwijt. Maar als je alleen fris drinkt zul je minder kwijt zijn denk ik.

Klopt.

(Oh en ik had dus ook geen goddelijk ijstoetje. Djiez, waarom heeft niemand me erop gewezen dat er ook goddelijke ijstoetjes waren?!)
quote:qwertu schreef op 03 november 2009 @ 16:08:

[...]

Klopt.

(Oh en ik had dus ook geen goddelijk ijstoetje. Djiez, waarom heeft niemand me erop gewezen dat er ook goddelijke ijstoetjes waren?!)Het stond gewoon op de kaart hoor.
Omdat jij te druk was met Boogje Qwert
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Zwieber schreef op 03 november 2009 @ 15:53:

Ik wil het zo low-cost mogelijk houden omdat ik niet wil dat er mensen niet komen puur en alleen omdat het anders te duur wordt. Dat vind ik pas jammer dus vandaar dat het allemaal niet uitgebreid is. Het gaat om forummers ontmoeten, kennismaken en dan heb ik liever méér forummers op een simpele event dan minder op iets uitgebreids.Dat is inderdaad waar.
World of Warcraft: Legion
quote:qwertu schreef op 03 november 2009 @ 16:04:

Ik was 268 euro kwijt deze keer. Maar ik moest Boogje betalen. Ik denk dat de vrouwen die niet kwamen om te flirten goedkoper uit waren. De kosten waren voor mij ongeveer 200 nog wat euro. Ik heb het niet precies bijgehouden. Ik was vrij veel geld voor het hotel kwijt: 80 euro voor de nacht en 25 euro voor het ontbijtbuffet daar.
World of Warcraft: Legion
quote:rosanna08 schreef op 03 november 2009 @ 16:09:

Omdat jij te druk was met Boogje Qwert Dat kwam pas in een veeeeeeeeeeeeeel later stadium, Rosanna. Toen had ik bij wijze van spreken al 8 goddelijke ijscoupes op kunnen hebben (en dus in het geheel geen behoefte meer gehad aan wat voor contact dan ook, anders dan een innige omhelzing met de toiletpot ).
Eigenlijk wel echt een meeting van gemiste kansen hè, voor mij. En geen goddelijke ijscoupes op, en pas in het allerlaatste staartje van de avond die knappe kerel aan durven spreken.

Gelukkig maar dat jullie zo gezellig waren allemaal.
En ik wist ook al niet wie Rosanna was. (Nu wel hoor, nu wel. )
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Activiteit jaaaaaaaaaaaa

Maar ben met Zwieber eens dat het geen 'moetje' wordt en kostbaar. Dus ik dacht misschien leuk om te gaan poolen ofzo??? Je hoeft dan niet per se mee te doen, de mensen kunnen hangen/zitten en lekker drinken en kletsen. Je kan iedereen 50 cent vragen voor de huur van de pooltafels ofzo.

Idee?
Laat ik nou echt een schurfthekel hebben aan poolen.
Ik wil helegaar geen activiteit, dat leidt af van kletsen en elkaar leren kennen. Bovendien vind ik het niet leuk en is het al erg genoeg dat ik mij met bedrijfsuitjes doorheen moet worstelen.

En mij is per mail en msn te kennen gegeven dat meer mensen dat dus totaal niet leuk vinden, en dan liever niet komen.

Kortom: Géén activiteit!
quote:Zwieber schreef op 03 november 2009 @ 16:09:

[...]

Het stond gewoon op de kaart hoor.*Zingt*

Op de kaart op de kaart op de kaart!
Minny rules.
Poolen!!!.. jaaaa.. ik stem voor!..

en anders moeten we een andere groepsactiviteit verzinnen..
quote:boogje schreef op 03 november 2009 @ 19:48:

en anders moeten we een andere groepsactiviteit verzinnen..Neen. Dat moet ik niet. Zoals ik al schreef.

Niet iedereen vindt dat leuk, klaar uit.
Sorry.....was maar een ideetje......

Poolen kan hartstikke goed samengaan met kletsen en drinken. Aangezien alledrie in een cafe plaatsvindt....

*Lovestar druipt af.....*
Even voor de duidelijkheid:

Niet iedereen vindt een activiteit leuk en een aantal hebben aan mij kenbaar gemaakt dan af te haken. Ik ga dus geen activiteit lopen opdringen.

Het is geen irritant verplicht bedrijfsuitje....
quote:boogje schreef op 03 november 2009 @ 19:48:

Rotjong!

quote:en anders moeten we een andere groepsactiviteit verzinnen..Ik weet nog wel wat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven