E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
zullen we gaan vingerverven dan?

Nou, gewoon kletsen is toch ook leuk? Zwieber had een argument, waarin ik me kan vinden.
World of Warcraft: Legion
Lumineus idee! Geeft ook helemaal geen associaties ofzo.
vond die karaoke ook wel grappig trouwens.. kunnen we duet doen..
Kijk, dáár valt over te praten.

Had je ook nog suggesties?
Veel plezier met brainstormen verder

*Gaat géén activiteit opdringen*
geen idee. wat vind je leuke muziek??.. .. Ken je Salt & Peppa? .. uit de oude doos..
ik zou zeggen sonny en cher!

leuk karaoke. dan kom ik wel met de trein, want ik moet dan eerst wat glazen wijn verorberen
Prima. Jij zet in, ik haak aan. De remix dan hè. Want ik ben natuurlijk geen oude doos.
Teddy:.. Jij mag Elvis Presley doen met "Teddybear"..

youtube
quote:hans66 schreef op 03 november 2009 @ 20:03:

Nou, gewoon kletsen is toch ook leuk? Zwieber had een argument, waarin ik me kan vinden.Precies, dus ze miepen maar fijn door, die activiteit ga ik echt niet lopen opdringen aan mensen die het niet leuk vinden.
Sonny en Cher, ook prima.

Ik ben helemaal niet zo kritisch verder. Ik vind alles wel leuk.
quote:minny schreef op 03 november 2009 @ 19:37:

Ik wil helegaar geen activiteit, dat leidt af van kletsen en elkaar leren kennen. Bovendien vind ik het niet leuk en is het al erg genoeg dat ik mij met bedrijfsuitjes doorheen moet worstelen.

En mij is per mail en msn te kennen gegeven dat meer mensen dat dus totaal niet leuk vinden, en dan liever niet komen.

Kortom: Géén activiteit!Wij zijn het in ieder geval eens!
quote:boogje schreef op 03 november 2009 @ 20:16:

Teddy:.. Jij mag Elvis Presley doen met "Teddybear"..

youtubeshoepoepadoepa papadapaaa... ja dat gaat wel lukken
Doe ik samen met Hans wel Criss Cross
quote:Zwieber schreef op 03 november 2009 @ 20:17:

[...]

Wij zijn het in ieder geval eens!Inderdaad
Wat Boogje vergeet erbij te vertellen, is dat je wel geacht wordt gekleed te gaan als degene wiens nummer je karaookt.

(Misschien is Sonny en Cher dan wel een beter idee dan Salt 'n Pepa trouwens... )
Karaoke lijkt me helemaal geweldig. Maar dan regel ik wel een keer een aparte Karaoke meet. Lijkt me super.

*kan absoluut niet zingen maar vind het wél leuk*
oh god moet ik dan in elvis kostuum?

heb wel net een leuk halloween pakje gewonnen.
Kijk, één meetdictator is al om!
Och ja, voor wie dat leuk vindt kunnen we best een mini-karaokemeet organiseren. Maar nu moet het voor iedereen leuk zijn en niet alleen voor diegenen die een activiteit proberen op te dringen.
En ze hebben in die feestwinkel geen elvis-pak? Dat vind ik ook behoorlijk halloween namelijk.
Minny moet een liedje zingen troelala, troelala.. Minny moet een liedje zingen, troelalalalala..
quote:boogje schreef op 03 november 2009 @ 20:25:

Minny moet een liedje zingen troelala, troelala.. Minny moet een liedje zingen, troelalalalala..Minny moet helemaal niks, en Minny begint er steeds minder zin in te krijgen om al die moeite erin te steken op deze manier...

Er komt géén activiteit en wie erover door wil blijven zuigen moet dat zelf weten, maar ik ga er niet meer op reageren.

*Is het nu zat*
......................................1

......................................2

......................................3 !!!!

Minny is met d'r kontje in het water gevallen!

Falderalderiere, falderalderare...

Next!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven