Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
Zag net dat Five een topic opslot heeft gedaan ivm 'wandelende reclamezuil' over gynotex. Daar staan wat postings in over waar je die dingen voor hoeveel kan kopen. Maar dat mag toch? Zolang het niet voor eigen gewin in?

Heb ik het mis of is er weer een nieuwe regel?
Kweenie...was het niet toch stiekem reclame?
Festen, jammer dat je mijn posting als zeiken ziet. Aangezien er jullie in je postje staat voel ik me wel aangesproken. En Christiane, niet heel erg constructief om mensen een waarschuwing te geven omdat ze mee proberen te denken naar een oplossing voor "Het Probleem" . Het meedenken is zelf gevraagd door Naomi/Viva dus als mensen dit dan doen, doe het niet af als zeiken en waarschuwingwaardig. Door hier waarschuwingen voor te gaan uitdelen veroorzaak je dus het grote probleem genaamd: overmodereren.

En dat is nu net hetgeen waar de crux zit. Dus jouw oplossing is een bijdrage tot het probleem.
quote:louisavuitton schreef op 29 april 2010 @ 01:36:

[...]

Heb het vorige topic niet meegekregen en val er zo maar middenin. Ik wilde alleen even weten dat als iemand hier geband is, je de naam niet meer mag noemen?

Ja zeg, als ik HPL (de schat) niet eens meer mag noemen dan hoeft het voor mij niet meer.

Pips lieffie
Gynotex spons of tampon, waar te koop? Kiek moar... Misschien heb ik het over het hoofd gezien?
Zoeb is je bol er al? Wel ff poetsen hoor, voor gebruik
Je mag, natuurlijk, een naam van een gebande wel noemen. Maar niet voorgaande nicks van forummers die ze hebben veranderd ivm stalken. En kwaad spreken over iemand die niet meer kan reageren is gewoon niet netjes.
Misschien moet er maar eens een waarschuwing komen voor mensen die zeiken over het zeiken om het zeiken van anderen.
Toen plassen pissen werd is het gezeik begonnen Min.

Ik vind het ook echt waardeloos, dat soort niet constructieve onderbouwende bijdragen. Iemand afdoen als zeiker omdat ze nota bene op verzoek van Naomi mee proberen te denken. Niet aardig.
Hij/zij is 0 dagen lid, dus op zich vind ik de conclusie van Five niet zo heel erg raar. Het is wel verrekte slim aangepakt, dat wel. Maaaarrr...niet slim genoeg voor onze Sherlock Five
quote:minny schreef op 29 april 2010 @ 10:56:

Misschien moet er maar eens een waarschuwing komen voor mensen die zeiken over het zeiken om het zeiken van anderen.

Wat een gezeik zeg. waar mag je nu eigenlijk wel over zeiken?

Ik zeg trouwens alleen maar lieve dingen over HPL.
Nee...echt aardig vind ik het niet nee... En als je gewoon wegblijft uit het Vragen aan Mod topic...dan heb je er toch ook verder helegaar geen last van. Ik ga bijvoorbeeld ook niet op een klustopic roepen dat ze eens op moeten houden met gebabydance.
Suus ik zit op de bol te wachten. Maar ik ben net thuis.

Geen briefje dus hij is nog niet geweest.

Ik wacht af en ben errug benieuwd.
quote:Zoebie schreef op 29 april 2010 @ 10:58:

[...]

Dat ligt aan wie je het vraagt natuurlijk

Ik zeg trouwens alleen maar lieve dingen over HPL. Braaf zo!
Laat um niet op je tenen knallen he

Ik heb namelijk in die bol gezien, dat als je hem op je tenen laat vallen je er een zere voet aan over houdt.

( heb je nog een pvc buis ofzo? afzagen, eng kleedje of velours lapje eroverheen en voila... )
quote:Zoebie schreef op 29 april 2010 @ 10:58:

[...]

Ik zeg trouwens alleen maar lieve dingen over HPL. Stel he, als Min een permaban zou krijgen, dan mogen we niet zeggen dat we haar missen met veel 's enzo... denk ik
Niet?
Pilous, ik geloof dat ik het ook even niet snap...

Dat topic is al ruim een jaar oud, er staan verschillende adressen in, allemaal genoemd door gebruikers. En die dingen zijn nu eenmaal moeilijk te vinden.

Nou ja, schiet mij maar lek. (Leg ik er wel een gynotex sponsje op. )
Nee. We mogen wel overloos in discussie gaan over jouw persoonlijkheid, beweegredenen en thuis-situatie enzo. Maar geen lieve knuffies enzo
Ow...nee oke dan is het goed. Ik geloof dat ik dat minder erg vind dan dat ik zomaar een beetje geknuffeld word zonder dat ik kan protesteren.
Precies
Ja, dank Suus...
quote:qwertu schreef op 29 april 2010 @ 11:02:

Pilous, ik geloof dat ik het ook even niet snap...

Dat topic is al ruim een jaar oud, er staan verschillende adressen in, allemaal genoemd door gebruikers. En die dingen zijn nu eenmaal moeilijk te vinden.

Nou ja, schiet mij maar lek. (Leg ik er wel een gynotex sponsje op. )Ja, precies! Ik begreep het ook even niet. Niet dat het boeit, maar ja... Is het nou een nieuwe regel of heeft Five last van een voorjaarsschoonmaak?
Min. Als jij knuffels wilt en zoenen als je bent geband, dan krijg je die hoor. Dat is me wel een ban waard.

Ooooohhhh nee die wil je niet.
Nee Zoeb, maar je mag wel roepen dat je er niks meer aan vindt zonder mij, wat overigens geheel de waarheid is natuurlijk, dat het forum nooit meer zal herstellen van dat verschrikkelijke verlies, klopt uiteraard, en dat ik een leegte achterlaat die nooit of te nimmer meer opgevuld kan worden, want dat doe ik. Dat mag allemaal wel, je mag alleen niet jokken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven