Een vers Napraattopic
woensdag 28 april 2010 om 19:24
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.
Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.
Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.
Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
donderdag 29 april 2010 om 10:52
donderdag 29 april 2010 om 10:54
Festen, jammer dat je mijn posting als zeiken ziet. Aangezien er jullie in je postje staat voel ik me wel aangesproken. En Christiane, niet heel erg constructief om mensen een waarschuwing te geven omdat ze mee proberen te denken naar een oplossing voor "Het Probleem" . Het meedenken is zelf gevraagd door Naomi/Viva dus als mensen dit dan doen, doe het niet af als zeiken en waarschuwingwaardig. Door hier waarschuwingen voor te gaan uitdelen veroorzaak je dus het grote probleem genaamd: overmodereren.
En dat is nu net hetgeen waar de crux zit. Dus jouw oplossing is een bijdrage tot het probleem.
En dat is nu net hetgeen waar de crux zit. Dus jouw oplossing is een bijdrage tot het probleem.
donderdag 29 april 2010 om 10:54
quote:louisavuitton schreef op 29 april 2010 @ 01:36:
[...]
Heb het vorige topic niet meegekregen en val er zo maar middenin. Ik wilde alleen even weten dat als iemand hier geband is, je de naam niet meer mag noemen?
Ja zeg, als ik HPL (de schat) niet eens meer mag noemen dan hoeft het voor mij niet meer.
Pips lieffie
[...]
Heb het vorige topic niet meegekregen en val er zo maar middenin. Ik wilde alleen even weten dat als iemand hier geband is, je de naam niet meer mag noemen?
Ja zeg, als ik HPL (de schat) niet eens meer mag noemen dan hoeft het voor mij niet meer.
Pips lieffie
donderdag 29 april 2010 om 10:58
donderdag 29 april 2010 om 10:59
donderdag 29 april 2010 om 11:01
donderdag 29 april 2010 om 11:02
donderdag 29 april 2010 om 11:07
quote:qwertu schreef op 29 april 2010 @ 11:02:
Pilous, ik geloof dat ik het ook even niet snap...
Dat topic is al ruim een jaar oud, er staan verschillende adressen in, allemaal genoemd door gebruikers. En die dingen zijn nu eenmaal moeilijk te vinden.
Nou ja, schiet mij maar lek. (Leg ik er wel een gynotex sponsje op. )Ja, precies! Ik begreep het ook even niet. Niet dat het boeit, maar ja... Is het nou een nieuwe regel of heeft Five last van een voorjaarsschoonmaak?
Pilous, ik geloof dat ik het ook even niet snap...
Dat topic is al ruim een jaar oud, er staan verschillende adressen in, allemaal genoemd door gebruikers. En die dingen zijn nu eenmaal moeilijk te vinden.
Nou ja, schiet mij maar lek. (Leg ik er wel een gynotex sponsje op. )Ja, precies! Ik begreep het ook even niet. Niet dat het boeit, maar ja... Is het nou een nieuwe regel of heeft Five last van een voorjaarsschoonmaak?
donderdag 29 april 2010 om 11:09
Nee Zoeb, maar je mag wel roepen dat je er niks meer aan vindt zonder mij, wat overigens geheel de waarheid is natuurlijk, dat het forum nooit meer zal herstellen van dat verschrikkelijke verlies, klopt uiteraard, en dat ik een leegte achterlaat die nooit of te nimmer meer opgevuld kan worden, want dat doe ik. Dat mag allemaal wel, je mag alleen niet jokken