Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
owww okee dan! Het is je vergeven, mij ook hoop ik.

De opmerking waar het over gaat staat in het topic vriend wil bij mij zijn maar heeft trouwplannen met een ander, onder relaties. Ik vond de opmerking wel kunnen gezien de situatie waar TO in zit, maar ik ben geen angel
@Angel 6,

De mod topics sluiten is een slecht idee.

Aaifoon gebruikers kunnen dan niks meer melden.

Of krijgen we dan een toverstafje bij viva mobiel?
Whiskers, aaifoon gebruikers mogen gewoon niets melden.Simpel toch.
quote:VivaAngel6 schreef op 16 mei 2010 @ 21:20:

Ik ben gek op toverstafjes. Ik ook als ze POEFFFFF een PRINS voor mij kunnen toveren. Doe jij eens je best voor mij .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Whiskers, we weten het al, dus vandaar dat die topics er nog zijn

Ok.

Ik hou m'n mond wel weer.
Goed zo.
Ik heb net ook mijn staf gebruikt. Voor een uitermate opruiende, en aanmatigende personage hier op het forum
Dank 6.

Ik schrok al.

Stel dat ik een waarschuwing ergens voor zou krijgen, wat eigenlijk onmogelijk is, dan zou ik nergens kunnen protesteren.
proest... niets is onmogelijk

Zes, voel je al wat?
Een koude douche

MV, een prins vind je als je uitgaat, niet op het forum.

Ik ben weer weg hier. Wordt te persoonlijk.

Fijne forumavond nog allemaal.
Toch grappig om te lezen dat jij ook weet over welke opmerking het gaat DGS. Hoewel jij hem wel vond kunnen herken je hem wel als toverstaf waardig

Maak het aantal keren dat iets 'gestaft' is nog uit voor de angel actie? 1x is geen keer en hoe vaker hoe erger oid?
Zes, fijne avond
@Patti, nee hoor ik vond hem niet toverstafwaardig, maar anderen wel, en dat las ik, want ik discussieerde mee in dat topic. Hij is op het randje (vind ik) maar daar houd ik persoonlijk wel van.
* Poefffff weg is de angel* Bedankt angel , ik lig alleen nu met laptop in bed dus uitgaan zit er even niet in.

Jij ook fijne avond.
quote:VivaAngel6 schreef op 16 mei 2010 @ 21:51:

Ik ben weer weg hier. Wordt te persoonlijk.

maar goed ook, ik wilde je net vragen of jij al je Prins of Prinses had gevonden .
DGS, ik mag dat randje ook wel maar die was er echt over heen. Mijn randje is blijkbaar niet zo breed als jouw rand wat niet impliceert dat jij randjes hebt voor alle duidelijkheid

Laters 6, ik snap niet wat er te persoonlijk werd maar blijkbaar zijn toverstaffen een trigger? Slaap lekker straks.
Prins gevonden, prinsesje zelf gemaakt.

En nee, het aantal rapportages maakt niet uit.

*is nu echt weg*
Toch lijkt het me heerlijk om eens een dagje helemaal los te gaan qua tactloze en kwetsende opmerkingen net als deze getoverstafte forumster, gewoon alles neerkwakken wat er in je op komt, maar daar ben ik dan weer veel te lief voor .
quote:iris1969 schreef op 16 mei 2010 @ 22:02:

Toch lijkt het me heerlijk om eens een dagje helemaal los te gaan qua tactloze en kwetsende opmerkingen net als deze getoverstafte forumster, gewoon alles neerkwakken wat er in je op komt, maar daar ben ik dan weer veel te lief voor .Nou zo te zien is het heel "hot" om een nepnick aan te nemen, dus als je de klappen van de zweep wilt voelen, ga je gang.
valt ook wel weer mee Iris.. je bent er gewoon te schijterig voor
Daar zeg je zo wat Suus, maar soms voel ik echt de neiging om de vloer aan te vegen met iemand, zeker als deze erg onnozel is, maar dan stel ik me zo voor dat diegene dat allemaal te lezen krijgt en dan vind ik het toch gewoon te zielig voor diegene. Toch te lief dus .
quote:mylenevalerie schreef op 16 mei 2010 @ 22:09:

[...]

Nou zo te zien is het heel "hot" om een nepnick aan te nemen, dus als je de klappen van de zweep wilt voelen, ga je gang.Goed idee, dan noem ik mezelf valeriemylene en ga helemaal los en dan kijken hoe lang ze het door hebben dat jij het niet bent .
Ik ben niet zo lief
quote:iris1969 schreef op 16 mei 2010 @ 22:16:

Daar zeg je zo wat Suus, maar soms voel ik echt de neiging om de vloer aan te vegen met iemand, zeker als deze erg onnozel is, maar dan stel ik me zo voor dat diegene dat allemaal te lezen krijgt en dan vind ik het toch gewoon te zielig voor diegene. Toch te lief dus .

Dat idee heb ik ook heel lang gehad Iris.. Ondertussen boeit het me niet meer omdat ik zelf net zo hard afgeslacht word. Verbeter de wereld, begin bij jezelf geneuzel gaat bij mij niet meer op.

Heeft wel gevolgen overigens .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven